iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 15.03.2020 0:52

Maizi var arī nopirkt mēnesim - ja nezināji, maizi arī var ielikt saldētavā

msh 14.03.2020 15:16

Man liekas ka tev kaut kas ir aizēnojis saprātu Salīdzināt latviju ar ķīnu ir tas pats, kas salīdzināt pirkstu ar krānu. Ķīnas situācija būtu apmēram tas pats kas ja pie mums, teiksim, durbē izceltos epidēmija, un tad nu valsts karantīnētu durbi un ņemtos viņiem būvēt jaunu slimnīcu un to apgādāt ar mediķiem. Bet mums ne jau durbi iegrūž karantīnā, bet visu valsti! Ķīnā visa valsts neaizgāja karantīnā un visā valstī jaunas slimnīcas nebūvēja + tā valsts ir jūtami turīgāka un ar totalitāru režīmu pie stūres. Latvija būtu neglābjama, ja vispārējā domāšana būtu kā tev - spriestu kur iepirkt aparatūru, zāles un kur vērt vaļā slimnīcas, un pilnīgā pohujā ņemtu kredītus, bez domāšanas par to, kā tos atdos. Bet tomēr tik traki nav - tomēr domā arī par tālāku nākotni, nevis tikai tuvākajām divām nedēļām.

msh 14.03.2020 14:32

Malkas zāģi tu ieslēdz vienreiz - tikmēr lai smuki sametinātu pārdesmit centimetru garu šuvi, pusautomāta trafs pieslēdzas vairākus desmitus reižu...

msh 14.03.2020 14:00

"strāvas pietiks" - nu paga paga. Mums te manā ieliņā diez vai ir māja, kurai būtu vājāks pieslēgums par 3x20A - un noteikti kaut kādus malkas zāģus visi varētu vienlaicīgi darbināt - tajā pašā laikā es ar kaut kādu sūda pusautomātu taisu diseni kā minimums tiem kaimiņiem, kas man atrodas apkārt - jo viena lieta ka vadi spēj padot vajadzīgos ampērus, bet cita - vai tie spēj padot tādu daudzumu, kādu pieprasa pusautomāta trafs brīdī, kad tas tiek pieslēgts... Aizņemies pusautomātu un paskaties vai tev tur arī neiestāsies disene.

msh 14.03.2020 13:45

Jā, alumīniju metina, bet tā ir tikai tāda izlāpīšanās, pat ja ar dārgo galu sanāk kas labāks par lēto galu. Es par šito paprasīju vienam cilvēkam, kurš ļoti smuki metina alumīniju ar TIGu, šis teica ka viņš alumīnu ar pusautomātu metina - bet tikai situācijās, kur vajag uz mašīnas saķert divus gabalus kopā, lai pēc tam tos varētu ar TIGu sametināt.

Aizņemies kaut kur kaut kādu 1f pusautomātu un pamēģini, vai tev strāvas pietiek vai nē

Ko tu tur dari ar tiem vadiem - saskrūvju vietā izveic punktu metināšanu?

msh 14.03.2020 13:00

Nu jā, bet tas jau izriet no tā "nobloķēts", jo to izdara, EGR uzliekot blīvi bez cauruma, caur kuru nekas izplūst nespēj, neatkarīgi no atvēruma stāvokļa

msh 14.03.2020 12:58

Tava saprašana par mašīnu elektrību, acīmredzot, ir tikpat švaka kā par ekoloģiju... Tu šobrīd runā par eļļas spiediena devēju iekārtojumu kāds nāca aužiem, kam modeļu nosaukums saturēja divus vai trīs ciparus - tur nav nekāds "eļļu uzsit uz augšu" - tur ir 0,3 vai 0,5 bar spiediena devējs kurš ATSLĒDZAS virs tā spiediena [noteiktiem modeļiem caur viņu mēdz arī izlaist spiediena lampiņu] un 1,8 bar devējs kurš virs tā spiediena SASLĒDZAS. Tās ierīces, kam tie devēji pieslēgti, darbības princips - līdz 2k ir jābūt nostrādājušam zema spiediena devējam, virs 2k ir jābūt nostrādājušam augsta spiediena devējam, ja nē, signāls - ja ar eļļas spiedienu viss ir kārtībā, zema spiediena devējs var pat nemaz nebūt, vismaz elektriski, un nekādu brīdinājumu nebūs, bez augsta spiediena devēja virs 2k pļērks.

Kad A100 tika nomainīts ar A6, nomainījās arī devēju sistēma - divus devējus nomainīja ar vienu, neatceros, 2 bar vai kā - tā kā spidometrs jau ir ar mikrokontrolieri, tad varēja izveikt sarežģītāku kontroles algoritmu ar vienu pašu devēju, kur kontrolieris siltam motoram visdrīzāk ignorē ka brīvgaitā devējs nav nostrādājis.

msh 14.03.2020 12:51

lynx85 rakstīja: Pirms mēneša tu man teici:

"Trīs fāzes nav obligātas, ja vien neskaties uz lielu pusautomātu. Par alumīnija metināšanu ar pusautomātu aizmirsti"

Cik es esmu pētījis - 3f aparāts ar pareizajiem režīmiem kā reiz ir jāņem tad, ja plānots strādāt arī ar ņeržu un alumīniju. Tikai tīri MIG režīmā - lasīts viedoklis ka jā, 3f esot stabilāka (par cik?) metināšana un varot salīdzinoši mazāk pievērsties virsmas apstrādei, 3f sitot rūsai cauri labāk. Un viss.

Ja man jādzen šuve cauri rūsai, es to daru ar elektrodu. Protams, labāk ir notīrīt, vai vispār bojāto vietu izgriezt nah laukā. Bet tas tā.

Pusautomāts man būtu paredzēts tikai un vienīgi plānajiem bleķiem, gribu normālu firmu, lai ir serviss iekš LV, un BEZ visādiem papildus sūdiem un vipendroniem. TIG režīms man jau ir invertora svarkā, kombainu man nevajag.

Ņemt mazu lētā gala 1f? Melnajam dzelzim pietiks.Firma? Veikals? Citi ieteikumi?

Tagad, kā reiz, visi pērk griķus, pēc metināmajiem rindas nebūs...

Jā, trīs fāzes tieši stabilitātes dēļ. Pazīstamam čalim, kurš dzīvo klaja lauka vidū, normāls vienas fāzes pusautomāts bija jāslēdz starp fāzēm, jo normālajā slēgumā tas nehuja nevilka - starp fāzēm briesmīgi dedzināja cauri - nopirka trīsfāznieku, viss normāli. Es domāju ka trīsfāznieks atrisinātu arī manas problēmas ar diskotēku kaimiņiem un nesmukām šuvēm man - lai arī, ja es uzkonstruētu kaut kādu barošanas bloku trafa vietā, tas droši vien izdarītu to pašu ar vienu fāzi.

Alumīnija metināšana ar pusautomātu ir DDM, ņeržai arī piemērotāks ir TIGs.

Kādu servisu tev pusautomātam vajag? Ja tu domā par kādām dilstošajām detaļām, tad ļoti ticams ka lētais gals ir sastellēts no universālām detaļām.

Apakšējā strāvas robeža gan jau nav sevišķi svarīga, ja mērķis ir metināt 1 mm mašīnas bleķi - es pieņemu ka tu ar svarku ar tik zemām strāvām darbojies tikai tāpēc ka svarka vieglāk sadedzina - 40A gan jau par daudz nebūs - sava pusautomāta gadījumā es parasti mašīnu metinu ar "1" "MAX" uzstādījumu, kas nesarūsējušam bleķim ir optimāli - pēdējajā lielajā metināšanas reizē atčaknījos ka priekš punktošanas, manas švakās elektrības padeves dēļ punktus vispār labāk metināt uz "2" "MIN", bet nu tas ir bik savādāk. Pat ar pusautomātu pieslēgtu pie normāla strāvas avota, var gadīties ka "1" "MIN" būtu par maz priekš 1 mm bleķa.

msh 14.03.2020 12:31

Jā, es jau ierēcu - vissliktākajā gadījumā vasaru uz vārītu kartupeļu diētas varētu sagaidīt...

msh 13.03.2020 23:36

iciks rakstīja: Veikalā biju un speciāli paskatījos - ne pupas dabūjamas, ne rīsi. Cilvēki nudien sajukuši. Pie letes dzirdu sarunu - es dabūju pēdējo kartupeļu maisu! Var jau būt, ka dāmītei tie vienkārši beigušies, tāpat kā kādam varbūt vakardien aizgājusi pēdējā griķu paciņa, bet kopumā - normāli nav.

Man pilnīgi žēl ka šodien vietējajā veikalā neizgāju apli, tik aizdūru uzreiz kases virzienā, jo man vajadzēja tikai balzāmu, būtu bijis interesanti paskatīties kas tur plauktos darās - pieņemu ka šitās pilsētnieku panikas nav vai, vismaz, tā nav tik izteikta - te tomēr katram normālam cilvēkam ir arī pagrabs, kurš nav tukšs, tapēc virtuves skapīša un ledusskapja iztukšošanās nenozīmē pasaules galu...

msh 13.03.2020 23:15

Ja rocība un elektrības pieslēgums atļauj - pērc trīsfāznieku.

msh 13.03.2020 20:06

Jāmēra ar mehānisko manometru spiediens...

msh 13.03.2020 18:28

Pēdējā rindkopa - man patika kādu laiciņu atpakaļ situācija iz viena foruma - kāds cilvēks aizbrauca pie čipšķūnera ar pēdējā desmitgadē ražotu VW lai atslēdz EGR - bet mašīnā bija strādājošs DPF - pēc tam parādījās problēma - pēc kāda laika iedegās DPF lampiņa un, ja nemaldos, bija arī smagas blakusparādības. Pēc tam tur iekomentēja viens cits kadrs kas ar čipšķūningu nodarbojas ka tas, kurš to EGR tur atslēdzis, nolohojies, jo tā konkrētā motora vadībai pēc EGR atslēgšanas vadības bloks pārstāj DPF izdedzināšanu, vai nu jāamputē abi, vai neviens...

msh 13.03.2020 18:24

Man liekas ka te visu laiku tiek jauktas kopā dabas parādības no benzīnniekiem un dīzeļiem - jo tavi argumenti 1 un 2 izklausās pēc benzīnnieku faktiem, kamēr 3 ir no dīzeļa.

1) Neesmu iedziļinājies uzsilšanas niansē, bet esmu neskaitāmas reizes stiliņā no paša joniksiņa aka Jonix [remap.lv] kā viņš atslēdz EGR ķīseļiem - izmainot tā izmantošanas algoritmu - aukstam motoram EGR tiek izmantots jo paātrina uzsilšanu [tā viņš pats apgalvo], siltam netiek.

2) izklausās pēc benzīnnieka.

msh 13.03.2020 18:19

Nu un kas tad ir? Nobloķēts vārsts neko cauri nelaiž un pie dirsas, tur kaut kas piecepas vai nē.

msh 13.03.2020 1:11

Lieto ikonu "pievienot bildi" vai img /img tagus, ieliktus kvadrātiekavās.

msh 12.03.2020 1:12

Alumīnija izmaksas? Aizdambētas upes, izpostīta neskartā daba utt. Skatīt islandi, kurā ekofašistu utopijā noteikti visa valsts vidiene būtu pilna ar dambjiem.

msh 11.03.2020 23:12

Vispār es prasīju kuri bija vietējie dižgari kuri vēlējās stumt CNG...

msh 10.03.2020 21:41

Kā tur īsti bija - kuriem vietējajiem valdībniekiem fofāgens ir sačakarējis potenciālo nākotnes bizīti, ar savu paziņojumu par CNG mašīnu izbeigšanu?

msh 10.03.2020 12:58

Problēma ir nevis elektronikas daudzumā, bet gan tās ražošanā pielietotajās ekoloģijas normās un tās novietojumā. Ja dažādi vadības bloki joprojām tiktu ražoti ar 60%Sn40%Pb alvu un netiktu bāzti zem grīdas vai dažādās citās tizlās vietās - tie visdrīzāk spētu nodzīvot tikpat ilgi kā astoņdesmito gadu bloki.

msh 10.03.2020 12:54

Iedomu drošībai. Un tavs apgalvojums ir muļķības. Priekš iedomu drošības lielākoties ir papildus funkcionalitāte esošajos blokos, nevis jauni bloki. 15 gadus vecam labi aprīkotam tūrānam vai C6 A6 uz datora aicinājumu atsaucas 20-30 vadības bloki - drošībai vai "drošībai" ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi bloki - man uz sitiena nāk prātā tikai ABS un spilvenu bloki - viss pārējais lielākoties ir lai izveiktu dažādus vipendronus ar mazāku vadu skaitu, procesā pievienojot vēl dažas vairāk vai mazāk nevajadzīgas fīčas.

msh 09.03.2020 12:42

Ne vienam vien tas ir izdevīgi...

msh 09.03.2020 0:10

Pie manis vienreiz atdzina B2 pastēti, no dzimšanas 4 katlu karbulis, kur ielikts dīzelis un vēl visādas šausmīgas lietas ar vadiem motortelpā sadarītas, ar kaut kādām īpatnējām sūdzībām, kuras vairs neatceros. Pēc atbraukšanas nevarēja attaisīt haubi - beigās raujot ar plaķenēm aiz pašas troses izdevās - izrādījās ka bija pazudusi masa, nokurinot dažus vadus un pie viena izgājusi caur haubes trosi, kura sava karstuma dēļ tad mēģinot attaisīt haubi bija pāris vietās izkususi caur plastmasas apvalkam...

msh 08.03.2020 0:20

Spidometra apgaismojuma raustīšanās ir dabiska - pazūdot virknītei nopietnu patērētāju pilnīgi dabiskā veidā borta spriegums palecas.

Nav man īpaši nekādas sajēgas par opeļu elektrības īpatnībām, bet nu vajadzētu meklēt kopīgo punktu tam visam - kas varētu būt X relejs, kontakgrupa [diez vai] vai problēmas vados starp tiem...

msh 07.03.2020 0:59

Bet cilvēks vēlējās lietojamu mašīnu, nevis mazu sūdiņu uz puļķīša...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti