iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 06.03.2020 0:05

Kādas bija? Eiro 3 laikam. Ja atceries, pirms pāris gadiem te tika kaut kur apgrozīts viģiks, kurā tas viens vācu hakeris izskaidroja kā darbojas tas fofāgena izmantotais appišanas kods - to viģiku ar stāstījumu par vispārēju situāciju autoindustrijā ievadīja viens bijušais autobūves inženieris, kurš cita starpā, pieminēja BMW vadītājas apgalvojumu ka ir nevis dīzeļgeita, bet gan "VW izmešu skandāls", ar komentāru ka BMW ap divitūkstošo gadu līdzīgu risinājumu izmantoja kaut kādam mocim.

msh 05.03.2020 22:33

"BMW vispār bez pamata tiek apvainots" - pat ja viņi neko tādu tagad nav darījuši, tā ir tikai sagadīšanās - pārdesmit gadu senā pagātnē viņi ir darījuši tieši to pašu, tik toreiz tas bija motocikls, kuram bija jāappiš sistēma.

msh 04.03.2020 21:40

Pieņemot ka es zinu kuru ielu/ceļu tu domā, būs grūti - to vienu reizi ko tur sanāca braukt, ātrums gan jau bija +10 no tevis nosauktā - tas joslu platums tur ir tāds interesants

msh 04.03.2020 21:36

Nūū... Tāpat kā komunists savus pretiniekus skaļi sauc par rasistiem, tu par skauģiem; skaitīt tavus "skauģis!" būtu tas pats kas iedarbināt dīzeli un skaitīt cik reizes tas izdod "klak! klak!" skaņas... Tā jau vēl tos tavus saukļus ņēmu par pilnu, līdz atklājās ka ar tevi ir pavisam bēdīgi; uzzināju ka es braucu +/- mierīgi dēļ savas "bezjēdzīgās dzīves"; paturpinot šo murgaino ideju sanāk ka visi tie, kuri brauc mierīgi jo māk saplānot laiku un/vai kuriem ir mierīgs temperaments - tiem ir bezjēdzīgas dzīves, bet lūk tie nervozie - tiem ir riktīgi piepildītas...

Apgriezienu diskusija izrietēja no tava līdzīgi absurda apgalvojuma - ja ņemtu tavus vārdus par pilnu pēc tā, ko tie nozīmē, es kaut kad pirmo reizi aizbraucis uz tiem dienvidu rajoniem smagi viltos, jo gaidītu ka tur luksī iedegoties zaļajai gaismai, ielās pamostas F1 trase ar skaļiem nemotoru rēcieniem, kur tos kas ir iesācēji vai aizrāvušies var atpazīt pēc tā ka šie atduras pret ierobežotāju pirms pārslēgties uz otru. Bet to visu paturpinot, un vēl paskatoties viģiku, atklājās ka starpība starp skandināvu un itāli ir tāda ka skandināvs min grīdā, kamēr itālis viegli spiež pedāli...

Attiecībā par zīmēm - spriežot pēc tava viģika, es neesmu sliktāks par vismaz 90% dižās pilsētas braucēju; es domāju ka man ar to pietiks. Jā, atšķirībā no tevis, CSN es galvā iekalis neesmu un neparastākas situācijas apgūstu kad ar tām nākas saskarties - cik ļoti pārsteidzoši ka pie ļoti atjautīgās dižās pilsētas satiksmes organizācijas darot kā citi var sanākt izdarīt kaut ko ne pēc noteikumiem... Nerunājot nemaz par to ka jābūt dižās pilsētas iemītniekam lai iedomātos ka ir iespējama tāda pornogrāfija - autobusu josla uz 300 metriem - tu neaizmirsti ka man pierasts vagot pilsētu, kurā ir viena vienīga autobusu josla, piedevām tāda, kurā ar mašīnu nav iespējams iebraukt...

msh 04.03.2020 21:17

Fiziski var, tik pazūd jēga no dzīšanās tādu gabalu ja pēc tam mājās pat nevar 8 stundas pavadīt...

msh 03.03.2020 13:19

Iecitē to postu, pirms tā, kuru kodols iecitēja, kurā es esmu piesaucis naudu.

Cerams ka blakus tofikā tu topināmbūrim personīgus uzbraucienus vairs nepārmetīsi? Jeb tu tos pārmet ar domu ka to drīkst darīt tikai tie, kas šo māku apguvuši līdz pilnībai? Īsti nevar saprast, kur aug kājas tai tavai "skaudībai" - vai tā ir daļa no slimās fantāzijas, kuras citus augļus var lasīt iepriekšējajā lapā, vai vienkārši kaut kas par to tēmu, kur pūlī zaglis iebļaujas "uzmanieties no zagļiem!". Liekas gan ka pirmais variants - tavu absurdu dēļ es izveidoju to apgriezienu diskusiju, cerībā ka pats sapratīsi kādas muļķības raksti - bet nu šajā tēmā tu esi uzņēmies topināmbūra lomu ar visām četrām

msh 03.03.2020 13:13

Bradypus rakstīja: Nu re, jau atkal kažoks uz otru pusi... Tu pirms tam rakstīji, ka NEVARI. Negribēt ir cieta lieta un, iespējams esi pamanījis, es esmu PRET šo procesu un pilnībā piekrītu, ka "Garu gabalu braukāšana uz noteiktā vietā esošu darbu ir viena no stulbākajām iespējamajām nodarbēm."

Tieši tāpat, kā brīvas joslas neizmantošana, kavējot satiksmi, ir vēl viena no stulbākajām iespējamajām nodarbēm.

Izbraukāt katru dienu dižo pilsētu es fiziski nevaru - toties izbraukāt katru dienu liepāju es negribu - jo vienīgais loģiskais pamatojums šim gājienam, vismaz patreizējajos apstākļos - spēcīga argumenta, ko pielietot strīdos, atņemšana daiļdirsējiem.

msh 03.03.2020 13:08

core rakstīja:

msh rakstīja: Pārsimt gadus senā pagātnē anglijā bija spēkā kārtība - lai tu varētu balsot parlamenta vēlēšanās, tev bija jābūt īpašumam par x mārciņām, ciparu neatceros - cipars bija mazs, bet tam laikam vērtība - liela. Internetā es esmu šur tur, no noteiktiem personāžiem novērojis viedokli ka es nedrīkstu paust savu personīgo viedokli - citreiz tas tieši balstās uz to, ar kādu mašīnu es braucu, citreiz mazliet abstraktāk, bet nu doma ir skaidra - ja tev nav īpašumā x pakas, savu personīgo viedokli paust nedrīkst. Tā kā šeit, kā redzams, ir vismaz divi šīs augstās kārtas pārstāvji sapulcējušies, tu un kodols, es vēlētos precizējumu - virs cik tūkstošiem drīkst paust savu viedokli, un zem cik nedrīkst - varbūt jābrauc uz kādu novērģiju vai zviedriju pastrādāt, papelnīt naudu lai drīkstētu... Ja man nav īpašumā šo tūkstošu, man personīgais viedoklis, bez izpaušanas, drīkst būt? Kāda cita augstās kārtas pārstāvja personīgajam viedoklim drīkstu piekrist, vai arī tas ir aizliegts?

Neesi iedomājies, ka kādreiz, ja nav ko teikt, drīkst arī paklusēt?

Varbūt tomēr pamēģini atrast labāk apmaksātu darbu? Savādāk tieši tu esi tas, kas regulāri dala cilvēkus kārtās, pēc tā cik viņiem nauda, un ar cik dārgu mašīnu brauc. Izskatās, ka tomēr tev par šo ir baigā sāpe sirsniņā, jo, izņemot tevi, šeit par naudu vispār neviens nerunāja.

Izteikt viedokli drīkst vienmēr, bet nenāktu par ļaunu reizēm to savu verbālo caureju mazliet pafiltrēt, jo tu šeit nosauci par svimpjiem visus tos, kas nebrauc pēc tevis izdomātiem, satiksmi čakarējošiem noteikumiem.

Jūs tur gaterī arī esat simpji, ka dēļus zāģējat ar lentzāģi nevis fuksīti.

Pirmais teikums - paturi to prātā pats. Galu galā, kurš ienāca šajā tēmā un sāka lauķoties?

Šajā tēmā par naudu neviens nerunāja, taisnība - bet nu kaut kādā veidā taču "kungu kārtas" pārstāvji izdomā, kurā gadījumā diskutēt, un kurā nav vērts diskutēt, bet jāsāk bļaut "EU, TU ESI LAUĶIS! LAUĶI KLUSĒ, KĀ TU VISPĀR UZDRĪKSTIES PILSĒTEĻUS MĀCĪT?!" - diez kādi ir kritēriji, pēc kuriem šie cilvēki vadās?

msh 03.03.2020 12:58

...vai arī 3) pimpjiem sadod pēc nopelniem, sakārto satiksmi un paceļ ātrumu.

msh 03.03.2020 12:55

Pērc nost, būs tev trīs baudāmas mašīnas

msh 01.03.2020 23:07

Atkarīgs no miljons dažādiem faktoriem. Es arī kādu laiku neesmu redzējis nakts laikā zvērus uz ceļa - pēdējoreiz kaut kad pagājušoruden agrā rīta stundā uz A9, braucot augšā kalniņā un izmainoties ar pretībraucošo, pārbraucot pāri tam kalniņam tuvo gaismā ieraudzīju ceļa kreisajā malā un grāvī čupu acu - vienlaicīgi tika pielietoti tālie un bremzes un nokonstatēts stirnu bars... Bet tas bija jau sen, tas nekas ka paša vietējajai A11 malās stirnu bari netrūkst, un pa savas istabas logu, dzīvojot ciemata centrā, varu reizēm novērot stirnas - uz šosejas tās sen neesmu redzējis.

Toties šodien uz stelpes šosejas, dažus kilometrus no iecavas, gaišā dienas laikā uz asfalta trāpījās 4 gabali mazsvarīgāku aļņu sugas radījumu - lāpstas nevienam nebija, tātad tēviņi nebija, bet neveiklie aļņa stāvi bija, tātad kaut kas pa aļņu tēmu bija - pretī braucošais B4 A80 diezgan jūtami sabremzējās, es mazāk...

msh 01.03.2020 22:59

Tāpēc jau es pieminu tos 10 gadus. C6 gadījumā esmu redzējis gan eksemplārus ar diožu stieņiem, gan ir gadījies krasta ielas lido stāvlaukumā redzēt šķūninga domas lidojuma izpausmi uz C6, laikam pirmsfeisliftu - restē izhujārīti caurumi priekš četrstūrainiem papildniekiem kas tur ielikti...

msh 01.03.2020 22:37

Atkarīgs no mašīnas pielietojuma. Tuvie man ir viduvēji - ja man pamatā vajadzētu tuvos, liktu ksenona lukturus - tā kā man vajag tālos naktij, miglas kā dienasgaitas gaismas [kuras iestājoties tumsai izslēdzu] un tuvos tā, starp citu, kad pretī kāds patrāpās, tad slinkums pat domāt par ksenona vai diožu lukturiem.

Jebkurā gadījumā - tu 10 gadus vecam [vai jaunākam] BMW vai audī liktu papildniekus?

msh 01.03.2020 21:41

Tu kaut ko neesi sapratis ar saviem argumentiem. Cilvēks runā par tipisko situāciju - kur bihrenons ir de facto tuvās gaismas ksenons ar motoriņu, kas noņem nost aizsedzošo širmi, izveidojot koku galotnes apgaismojošu "tālo" staru. Kliedzošākais piemērs - C6 A6 pirmsfeislifts - kur tas bihrenona projektors ir vienīgais kas apgaismo ceļu un kur tālie ir nožēlojami - feisliftam iekšmalā esošās kvēlspuldzes vairs ir nevis dienasgaitas 21w, bet gan papildus tālie, uzlabojot situāciju. Paturi prātā ka tuvajai un tālajai gaismai stars jānofokusē savādāk, kas bihrenonam nav iespējams - lēca ir viena, tā paredzēta tuvajai gaismai.

Svaru otrajā kausā novietojas tāds lo-tech astoņdesmito gadu risinājums kā manam golfam, bet tāds nāca arī pieklājīgākiem tā laika audī - A200, A90, B4 V6 - kur īstu tālo staru veido 2x60w kvēldiegi + 2x55w kvēldiegi - atšķirībā no tā C6 pirmsfeislifta, kur tālo staru neveido neviena pati spuldze...

msh 01.03.2020 21:13

Pārsimt gadus senā pagātnē anglijā bija spēkā kārtība - lai tu varētu balsot parlamenta vēlēšanās, tev bija jābūt īpašumam par x mārciņām, ciparu neatceros - cipars bija mazs, bet tam laikam vērtība - liela. Internetā es esmu šur tur, no noteiktiem personāžiem novērojis viedokli ka es nedrīkstu paust savu personīgo viedokli - citreiz tas tieši balstās uz to, ar kādu mašīnu es braucu, citreiz mazliet abstraktāk, bet nu doma ir skaidra - ja tev nav īpašumā x pakas, savu personīgo viedokli paust nedrīkst. Tā kā šeit, kā redzams, ir vismaz divi šīs augstās kārtas pārstāvji sapulcējušies, tu un kodols, es vēlētos precizējumu - virs cik tūkstošiem drīkst paust savu viedokli, un zem cik nedrīkst - varbūt jābrauc uz kādu novērģiju vai zviedriju pastrādāt, papelnīt naudu lai drīkstētu... Ja man nav īpašumā šo tūkstošu, man personīgais viedoklis, bez izpaušanas, drīkst būt? Kāda cita augstās kārtas pārstāvja personīgajam viedoklim drīkstu piekrist, vai arī tas ir aizliegts?

msh 01.03.2020 21:06

Priekš kam mūsdienu progresā tās lielpilsētas ir vajadzīgas, neskaitot situāciju, kur tās izveidojas, jo savādāk nevar izvietot esošo cilvēku skaitu uz pieejamās platības - ? Citās tēmās pats cītīgi runā par attālinātajiem birojiem utt

msh 01.03.2020 20:55

Bradypus rakstīja: Nē Šveicē nav "šāds tipisks dižās pilsētas bardaks". Tur nav tik provinciāla un mierīga satiksme. Šveicē ir JĀBRAUC, ja negribi izbaudīt tauri un dusmīgus skatus.

Un jā protams, ka piedzīvoji. Jo kā pilnīgs mudaks, krustojumā, kurā ir divas braukšanas joslas un tikai divi atļautie braukšanas virzieni, izlēmi kavēt satiksmi, izvēloties savam braukšanas virzienam neatbilstošo joslu. 1+1 = 2. Pat "dižās pilsetas bardakā".

Bez šaubām - 4-5 mudaki izvēlas nepareizo joslu, un viens pa labo pusi apdzinējs izvēlas pareizo. Kas tas ir, ja ne nepareiza satiksmes organizācija?

msh 01.03.2020 20:07

Tad vismaz ir klikšķis...

msh 28.02.2020 13:03

Bet es to negribu - kāpēc man tas būtu jāgrib? Garu gabalu braukāšana uz noteiktā vietā esošu darbu ir viena no stulbākajām iespējamajām nodarbēm.

msh 28.02.2020 13:02

Jā, iedomājies, valsts izskatītos vienkārši šausmīgi - valsts ārējais parāds samazinātos, dižajā pilsētā sastrēgumu vairs nebūtu, cilvēki brauktu ar adekvātām mašīnām un dzīvotu mājās, nevis būtu pie padomju paneļu mājām saliktas strīpas ar pseidodžipiem - vienkārši ārprāts. Nē, labi ka tādi msh ir maz, vismaz var džipā pasēdēt dižās pilsētas sastrēgumā

msh 28.02.2020 12:54

Pēdējais teikums - bomba Redzi, ar to strādāšanu RDSD ir viena problēma - viņi nav atvēruši manā ciemā filiāli, tāpēc es pie viņiem strādāt nevaru

msh 28.02.2020 12:50

Tur nav ko pārdomāt - es šito atgādinu tiem dirsējiem, kas stāsta ka vajag "atjaunot autoparku" oglekļa dikosīda dēļ, ar reāliem piemēriem, kur 25 gadus veca mašīna patērē mazāk degvielas [izdala oglekļa dioksīda] nekā jauna - te vienkārši vismaz beidzot to kāds ir uzrakstījis.

msh 28.02.2020 0:20

Jā, lauķim pēc liepājas mierīgās un daudzmaz sakārtotās satiksmes mēdz dižajā pilsētā iestāties kultūršoks par to kā tur atsevišķi indivīdi tajā bardakā izpildās, kamēr tipisks dižpilsētelis pie tā ir pieradis.

msh 28.02.2020 0:18

Bez šaubām - diezgan komiski ka man būtu jāapskauž tava izstrādātā pipelēšanās māka - tev drīzāk vajadzētu apskaust mani ka man pietiek laika lai nevajadzētu viskautkur ielīst un aplīst

Kā var nepamanīt? Nu tā elementāri. Man nav pierasts tādā pilnīgā bardakā braukt, bet ir pierasts nepazīstamās vietās, sevišķi vēl ar divām joslām katrā virzienā, vērot mašīnas apkārt [lai kādu nedabūtu sānos] un darīt kā citi. Tagad pateicoties tev es esmu atklājis ka tur tā rūķu strīpa ir domāta autobusu joslas izveidei, un tur kaut kur tālu, ielas malā, ir zīme kas izveido autobusu joslu, un kuru lai pamanītu, man būtu jābūt ar noslieci braucot ar 60 kmph pa divu joslu ielu pētīt veikalu skatlogus - tā, bļin, tajā dižajā pilsētā satiksmi organizē... Daudz loģiskāks risinājums lai nodrošinātu ātrāku autobusu un trolejbusu nokļūšanu uz sašaurinātā tilta būtu kaut kas līdzīgs tam, kā uz VEF tilta, ķieģelis ar darbības laiku, jau sākot no krustojuma, un tādējādi vieglāk pamanāmu. Te gan jāpiebilst ka es parasti uz deglava ielas uzbraucu no nīcgales ielas dārziema puses, lasīt - es uz deglava ielas rodos jau kreisajā joslā un man nav laika pētīt kaut kur patālu esošas, neloģiskas zīmes - un nevarētu teikt ka es tur diži bieži braucu. Man slinkums vēlreiz skatīties to viģiku - tā autobusu joslas zīme nejauši nav uzreiz pēc gājēju lukša?

msh 28.02.2020 0:08

Cik vietās šveicē ir šāds tipisks dižās pilsētas bardaks? Es tajā variantā saskatu ne mazāk, ne vairāk kā apdzīšanu pa labo pusi - ko aizpagājušajā dižās pilsētas apmeklējumā, braucot pa to pašu ielu, kā jau zini, divas reizes arī piedzīvoju. Labi padomājot, liepājā uz sitiena nāk prātā vismaz viens līdzīgs krustojums - graudu/lielās ielas krusts pret kurzemi - abet tā ir liepāja, tur mašīnas gar malu nemētājas un tāpēc iespējamība ka pa kreisi novietosies kāds, kurš grib braukt taisni, ir precīzi 0%.

Lai tas tavs gājiens būtu uzskatāms par normālu, tur tās zīmes kas ļauj braukt tikai pa kreisi un taisni vietā bija jābūt zīmei kas izveido divas joslas, kreiso pa kreisi un labo taisni lai novērstu iespējamību ka no kreisās pozīcijas brauc taisni. Šobrīd tu vienkārši pohujā apdzen pa labo pusi ar atrunām "visi tāpat izkustas lēni un brauc pa kreisi" un "ja tā nenotiks, es taču pagūšu nobremzēt".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti