Ekofašisma augstākais domas lidojums. Viss tas tonis ir aizdomīgi līdzīgs mūsu pašmāju skrūvētāju dziesmām...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ekofašisma augstākais domas lidojums. Viss tas tonis ir aizdomīgi līdzīgs mūsu pašmāju skrūvētāju dziesmām...
Baigā jau viņiem motivācija mudināt mainīt eļļu vairāk, ko viņi tur nopelna... Pazīstams rīgas mehs kurš strādā servisā un personīgajā garāžā haltūrē man teica ka viņš eļļu pa lielam maina tikai tāpēc lai klientus paturētu, jo tas cipars, ko viņš personīgi nopelna, nekas nav, un celt arī nedrīkst, jo tad būs vairāk nekā servisiem.
Kāpēc tu esi iedomājies ka braukāšanai uz rīgu automātiski jārezultējas lielākā nobraukumā? Iedomāsimies ka es strādātu 40 km attālajā liepājā un dienā nobrauktu, teiksim, 90 km. Bet kas notiktu ja es izdomātu pārvākties uz dižās pilsētas galu, apmestos kaut kādos pie-dižpilsētas mazpisānos 40 km no tās, un katru dienu braukātu uz dižo pilsētu - mans ikdienas nobraukums pieaugtu vai nē?
Saulkrasti nav pierīgā? www.geo.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/gzzf/Konferences/EGEA/Krisjane_Zira_Rigas_aglomeracija.pdf še, izlītojies - rīgas aglomerācijā ietilpst pat ainaži un aizkraukle, kur nu vēl saulkrasti...
"mašīnas paliek vairāk, braucam vairāk".
Jā, mašīnas paliek vairāk, bet vadītāju paliek mazāk. Mašīnu skaits ir neko neizsakošs cipars - reku, piemēram, man pieder trīs reģistrā esošas mašīnas - ne tikai es vienlaicīgi varētu braukt tikai ar vienu, bet tikai vienai arī ir apskate un okta - bet kopskaita statistikā piedalās visas trīs mašīnas... Lielākā braukāšana arī ir nedaudz apšaubāms cipars - diezgan liela iespējamība ka tie, kas agrāk braukāja pa mazpisāniem, nu kursē starp dižo pilsētu un kādu no satelītpilsētām, un tad nu tiem, kas tajos maršrutos kursē, liekas ka mašīnu ir palicis vairāk, lai arī realitātē ir tikai izmainījusies mašīnu un cilvēku koncentrācija.
Kāpēc trīs gadi? Mūsdienās tak ir ilgmūžīgāki dzeses šķidrumi...
Kāpēc lai nebeigtos? Vecums...
Teorētiski tai domai par longlife pareizību varētu piekrist. Problēma ir tāda, ka ne jau tikai eļļa nolietojas - tā pie viena vēl tiek piesārņota. Benzīnniekam vēl tā; no kasiņa darba pastētes varbūt tika izlieta daudzmaz sakarīgā stāvoklī esoša eļļa - bet kā ar dīzeļiem? Tur tak eļļa jau pēc dažām štukām paliek melna... ![]()
Būtu labāk no alumīnija tos propellerus būvējuši...
Tieši tā, politiski lobēts. Pat nevajag skatīties uz citām valstīm, pietiek ar mūsējo - bmw i3 puslīdz lietojamā konfigurācijā [tajā, kurā tas ir aprīkots ar ģeneratoru] zilos numurus nevar saņemt, ar visu no tā izrietošo - tas nekas ka vienīgā atšķirība starp diviem i3, vienam ar ģeneratoru, otram bez, ir ģeneratora esamība, un tas ģenerators ir tāds, kurš noteikti nerada braucējam vēlmi bez īpašas vajadzības viņu lietot.
Ko tu otrajā punktā nesaprati? Tu tik iedomājies - es, nabags, ar mašīnu, kuras tirgus vērtība ir rakstāma ar trīs cipariem, var nobraukt bez apstājas 1000 km. Lūk, tā ir pārvietošanās brīvība. Cik kilometrus es bez apstājas varēšu nobraukt ar 1k eur vērtu EV?
Nē, iemesls - ja jau varēs sabūvēt tās koģenerācijas stacijas, kaut kur tak vajadzēs likt to siltumu, pie viena, vēlams, gūstot arī par to peļņu. Iegansts ir par to gaisa kvalitāti.
Izklausās labs iemesls kāpēc grib lielajās pilsētās aizliegt malkas apkuri, atrunājoties ar gaisa kvalitāti.
Pieņemot ka dacīte pēdējo 10 gadu laikā nav ieviesusi nekādus lukturu vadības blokus un relejus [nav bijusi vajadzība iedziļināties], varu vēl ieteikt salikt resnus vadus un relejus lukturiem - man pirms pāris mēnešiem sanāca iespēja papētīt pāris gadus veca dustera motortelpu un nācās nosecināt ka vadi toč ir palikuši tikpat tievi kā pirmās paaudzes loganam - tas ka tādu mašīnu braucēji vispār var kaut ko saskatīt laikam ir lukturu dizaineru nopelns...
Vienam pirmās paaudzes loganam sanāca likt relejus; tur slēdzis kusa ārā.
Es neesmu reliģiozs, es esmu ticīgs. Es neticu reliģijai [cilvēku izdomātai sistēmai kas radīta lai pakļautu cilvēkus], bet dzīvajam Dievam. Es ļoti labi saprotu, kāpēc es pirms pieciem gadiem tiku ar neticīgu cilvēku rokām aizstūrēts pie baptistiem, lai arī loģiski [tuvāk] likās iet pie luterāņiem; luterāņu tradīcijas [= cilvēku izdomājumi kam nav bibliska pamatojuma] man tolaik nebūtu likušās saprotamas un loģiskas, un tagad, kad paretam gadās ieklīst kādā luterāņu dievkalpojumā, es uz tām noskatos vairāk ar interesi no vēsturiskā viedokļa. Starp ticīgu un reliģiozu cilvēku atšķirība ir tāda ka ticīgs cilvēks spēj pamatot, kāpēc viņš tic, ar argumentiem un pierādījumiem.
Par pēdējo teikumu - nekā savāda jau tur nav - ateisms arī ir ticība - reliģija vispār - spēcīga ticība tam, ka Dieva nav - un kā redzams no apoloģētu grāmatām, kurās tiek izķidāti vadošo ateistu apgalvojumi - tā ir akla bezargumentu ticība, jo dažādi vadošie ateisti ļoti daudz saraksta visādas pretrunīgas muļķības.
Tātad, vai tev liekas savādi ka es, būdams ticīgs, izvērtēju argumentus, kamēr divi ateisti to nedara? ![]()
Kad bija jauns, aizmugurējo logu tak apmīza? Trauks viens?
Ja abi divi jā, tad pieņemot ka tur ir parastais divvirzienu sūknītis, izklausās pēc mehāniskas problēmas ar tā vārstu, kurš nosaka virzienu.
Izlasīju pirmo - parastā reliģiskā runa par oglekļa dioksīdu, bet kāpēc nekur nav pieminēta ūdens cirkulācija?
"Aizmugurējais logu apskalotājs nez kāpēc nestrādā, tā vietā sāk strādāt priekšējais. Kaut kad būs jāiedziļinās jautājumā. "
Bet logu tīrītājs ieslēdzas aizmugurējais?
"Es identiski rīkotos arī tad, ja šādu auto būtu pircis par savu naudu."
Nu un kāds tam tādā situācijā būtu pamatojums? Ieseksoti rubuļi? Mainīt eļļu reizi pa 15 tūkstošiem kreisajā servisā vai pie kaktu meha ļoti iespējams būtu pat lētāk nekā reizi pa 25-30k pie dīlera. Bet ja tu taisītos arī savu personīgo bezgarantijas mašīnu šādā veidā apkopt pie dīlera, ar tādu pat pamatojumu kā šitentajai darba pastētei, tad atceries ka nākamais pircējs ar ļoti lielu varbūtību to tavu vēsturi uztvers kā "pie dīlera pavirši kopta mašīna"
P.N. Cik šad un tad sanāk slēgties pie nullto gadu vidus ražojuma mašīnu spidometriem, vēl joprojām man nav sanācis ieraudzīt mašīnu, kurai joprojām spidometram būtu ieslēgts Long Life intervāls, lasīt - no rūpnīcas tas ir bijis ieslēgts, bet kāds to ir izkodējis ārā un tā vietā uzlicis nemainīgo intervālu - un reku šitentais iauto lietotājs ar nicku "seller" ir pirmais tik vecas mašīnas lietotajs, no kura es dzirdu ka izmanto Long Life - pārējie vai nu neko neuzsver, jo maina ik pa 15k, vai maina biežāk, un stāsta, cik biežāk - ne viens vien, teiksim, pie 8k. Savādi, vai ne? ![]()
Brazīlijas gadījumā - meži tiek izcirsti lai "cīnītos ar klimata pārmaiņām/klimata krīzi" - ļoti iespējams ka indonēzijas gadījums ir tāds pats. Savādā kārtā tie ļautiņi, kam patīk protestēt par to ka netiek darīts pietiekami daudz lai "cīnītos pret klimata krīzi", tajā pašā laikā mēdz protestēt arī pret to, kā brazīlijā cīnās pret klimata krīzi.. ![]()
raimondsm rakstīja: Kā ar kopējo tendenci? Ziemas paliek aizvien siltākas.
Jā, pagaidām paliek siltākas. Priecājies par to. Kā teica viencexperc, problēma būtu ja temperatūra kristos, jo kad pēdējoreiz tas notika, latvijas teritorijā apmira diezgan liels daudzums cilvēku.
Tev pašam šie argumenti neliekas komiski? Protams, kādam šādus zinātniekus ir jāfinansē - kas viņus finansēs? Politiķi, kuriem vajag apstiprinājumu ka CO2 ir pie vainas? Žurnālistu ar "klimata krīzi" sabiedētās tautas? Vienīgais kas paliek - tevis nosauktās grupas, kurām ir pilnīgi dabiska un loģiska interese šādus zinātniekus finansēt.
Tikpat labi varētu papētīt kas finansē visādus zinātniekus - alarmistus - tur gan smirdētu daudz vairāk...
Reku viela pārdomām priekš topināmbūra www.spectator.co.uk/2019/11/my-finest-hour/
" Un, ja nākamā ziemā būs stabili auksta, ko tad tādi kā Tu bauros? " - es pateikšu ko viņi bauros - "o, mēs jūs žņaudzam nost, un jau ir rezultāti - tātad tas strādā; jāžņaudz vēl vairāk!"
"Kādus vēl gruntsūdeņus? Tam pastāv rūpniecības standarti un to kontrole. "
Vai tad kāds runā par ražošanu? Aizbrauc uz kādu tuvāko šrotu un apskaties kā mašīnas beidz savu mūžu - tad iztēlojies ka katrā ir 300 kg ķīmisko atkritumu, kuri var nonākt apkārtējajā vidē tāpat kā šobrīd nonāk dzeses šķidrums un eļļas... Pie viena vēl padomā arī par elektriskajām mašīnītēm kas sadegs - arī tur tie 300 kilo nonāks apkārtējajā vidē, tik pa tiešo, un putekļu veidā.
"Kad ziemas vēl vispār principā bija, tad tie klimata pārmaiņu noliedzēji tieši to arī darīja - noliedza globālo sasilšanu vispār. Tagad - noliedz cilvēka ietekmi uz globālos sasilšanu un visādi interpretē piesārņojumu. "
Nu bļin, raimi...
Lielākais alarmistu, tādu kā tu, ienaidnieks ir vēsture - tāpēc arī jūs pagātni cenšaties aizmirst. Es kā reiz nesen lasīju ziņu rakstu no septiņdesmito gadu vidus par to, ka latvijā nav ziemas - tu iedomājies, pirms 45 gadiem! Visādas neparastas meteoroloģiskas parādības notiek regulāri - diemžēl alarmisti tās visu laiku izmisīgi cenšas piekabināt "klimata pārmaiņām". Man, piemēram, bija interesanti palasīt kaut kāda zemgales pagasta vēsturi - tur lasot par astoņpadsmito un deviņpadsmito gadsimtu bija daudz ierakstu par neražas gadiem. Sanāk ka "klimata krīze" bija arī pirms 200 gadiem? Šodien kad iestājas sausums, slapjums, whatever, tā alarmisti bauro cik spēj ka "klimata krīze" un "klimata pārmaiņas" pie vainas, a kā tas bija tolaik, pirms 200 gadiem un hvz cik CO2 PPM vienībām mazāk? Arī klimata pārmaiņas izraisīja neražas gadus? Ja nē, tad kāpēc šodien tās noteikti izraisa?
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Davai, parādi man kuras ir tās labās slotas. Patlaban golfam pakāpeniski, pa vienai, mainās nost slotas kas maximā maksāja 8 eiras gabalā un nehuja negāja...