iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.02.2020 13:31

"Piebilde par darba drošību metinot, konkrēti, par elpošanas masku nevajadzību, bija muļķīga. Nu un, ka nebiji dzirdējis? Ko tas raksturo? "

Ko tas raksturo? Spēju loģiski domāt. Speciāli tev par godu tikko paprasīju vienam pazīstamam čalim, kurš pirms kāda laika izgāja TIG metinātāja kursus un tagad strādā par metinātāju vienā liepājas firmā, par šo tēmu. Atbilde bija - personiskās aizsardzības līdzekļi ir pieejami, bet to lietošana ir pēc paša izvēles, jo nekādas normas pārsniegtas netiek. Nepārsteidzošā kārtā vienīgā situācija, kur viņš kaut ko izmanto - ventilatoru, nevis respiratoru - ir metinot kaut ko, kur gāze jāpūš arī iekšā, un gāzes izplūšana jāierobežo ar līmlenti, kur tā līmlente sāk nepatīkami kust un smirdēt.

Liekas ka tu, raimi, neesi nekad metinājis ne ar ko. Pliks metāls parastos apstākļos nevar ne degt [ar liesmu], ne izdalīt kaut kādas gāzes nopietnās koncentrācijās. SItuācijā, kur tiek lietoti kaut kādi kušņi, kaut kas tāds vēl varbūt var notikt, bet ne jau metinot ar normālu aizsarggāzi...

msh 01.02.2020 13:20

Raimi, tu man tādus smieklus izraisīji... Viss politiskais mērķis ir bijis ierobežot cilvēkus UN ierubīt jaunus vai lielākus nodokļus, bet tu sapņo par solījumiem neierubīt nodokļus...

msh 01.02.2020 13:18

Tu arī, kā redzams, daudz ko nespēj saprast, lai arī pēc tava apgalvojuma sanāk ka es dzīvoju alā, un tāpēc neko nesaprotu, kamēr tu alā nedzīvo, un tev vajadzētu saprast, lai arī kā redzams - tāpat nehuja nesaproti. Tātad, kur šajā gadījumā ir redzama "tieksme uz kaut ko labāku", jo vairāk, pie šodienas autobūves tendencēm? Situācijā kur cilvēks brauc ar uzticamu mašīnu, bet vēlas kaut ko mainīt, piedevām pirkt jaunāku, skaidrs ka cilvēks vēlas tiekties uz kaut ko sliktāku. Nu labi, es saprotu tavu loģiku - ja ir divi sūdi, viens smird mazāk, otrs vairāk, tad tas, kurš smird vairāk, ir uzlabojums. "bērniem augot arī vajadzības mainās" - jā, tiešām mainās. Un cik es esmu sapratis no visiem tiem, kuriem tie bērni ir, galvenā nepieciešamība pēc lielas mašīnas ir tad, kad bērni ir mazi, jo gan otrādie sēdeklīši, gan rati aizņem daudz vietas, tātad - kad bērni spēj paši staigāt un sēdēt uz paliktņa, sanāk ka vairs tik lielu mašīnu nevajag - loģika gan saka ka tiem sasniedzot pusaudžu gadus, varētu rasties atkal vajadzība pēc bik lielākas mašīnas. Bet nu tu laikam esi iedomājies ka nepieciešamība pēc vietas mašīnā aug līdz ar bērnu vecumu... Bet nu jā - lai arī ar saprašanu ir pašvaki, tomēr galvenais katrā diskusijā, kur es esmu kaut ko ierakstījis, ienākt un iepļūtīt kaut ko par mk2, pat ja tas nav ne attāli pieminēts. Well done, comrade.

msh 01.02.2020 12:50

Sasmējos par to "privāto izdevīgumu". Kur ir šis elektromobīļa "privātais izdevīgums"? Ļauj, es minēšu - tu esi pietiekami naivs un esi iedomājies ka elektromobīļiem nekad nebūs visādi nodokļi, kuri ir parastām mašīnām. Jā, pagaidām vicinās ar burkāniem - bet parēķini ciparus - atklāsi ka brīdī, kad tu būsi nopircis elektrisko mašīnīti, un tev ierubīs tādus pat nodokļus kā parastai mašīnai [kas ir neizbēgami], vienīgā starpība būs - tev būs īsmūžīga un dārga mašīna, bet nekā izdevīga tur nebūs. Atceries - kad elektriskās mašīnītes būs pietiekami izplatījušās lai izveidotos pietiekami liels lietot elektrisko mašīnīšu tirgus, tad tu varēsi pieredzēt diezgan smuku elektrisko mašīnīšu vērtības kritumu. Ja vēl īsā elektriskās mašīnītes mūža beigās īpašniekam būs jāpiemaksā par akumulatora utilizāciju, tad cenas kritīsies vēl straujāk. Jebkurā gadījumā - rēķinies ka vērtības kritums līdz nullei notiks 10-15 gadu laikā, nevis kā mums šodien pierasts, kur pat 30 gadus vecai masīnai lietojamā stāvoklī ir vismaz 500 eiru vērtība.

"dīzeļi ir plaši izplatīti arī citās vietās" - nūūū, jā, nišas pielietojumos - smagās mašīnas un pikapi. Pārējajos kaut kas arī noteikti ir, bet ne jau tā, kā tas ir eiropā - kur CO2 regulu dēļ luksusa klases mašīnas pamatā satur trīslitrīgus dīzeļus, jo V8 benzīnniekus ražotājs drīkst ražot tikai ierobežotā daudzumā. Atceros kā brālēns aprakstīja japānā redzamo - visi brauc ar benzīnniekiem, ja nu akurāt kādā bik lielākā kravas mašīnā ir dīzelis, tad tam ir arī liels uzraksts DIESEL...

Nozīmīgākā gāze? Ja pareizi atceros no senākām diskusijām - ūdens tvaiks

msh 01.02.2020 12:39

Vispār jau normālais alumīnija metināšanas veids ir ar TIGu. Svarka ir izmisuma variants, un pusautomāts ar alumīnija stiepli ir ķep ļep variants, vai arī noteiktiem pielietojumiem. Teiksim, mani reiz iepazīstināja ar vienu dižās pilsētas mehu, kurš labi metina alumīniju; pašam arī gadījās vienreiz izmantot viņa pakalpojumus; papļāpājām par šo tēmu - viņš, protams, 99% lieto tikai TIGu, bet pusautomātu izmanto situācijās, kur metināmos gabalus jāsaķer uz mašīnas.

Kaut kā neesmu dzirdējis ka metinot ar TIGu vajadzētu kaut kādus speciālus elpošanas aprīkojumus

msh 01.02.2020 12:31

Dacīte būtu forša mašīna, ja nebūtu divas problēmas - 1) varētu izvēlēties aprīkojumā motoru 2) ja nepūtu.Ja tur ar kvalitāti viss būtu normāli, 5-10 gadu tālā nākotnē būtu interesanti ieķert kādu pirmās paaudzes lokano dacīti un nemotora vietā ielikt no Maksts kādu divlitrīgu turbiķi - diemžēl līdz tam laikam gan pašas mašīnas, gan motora donori būs jau piedzīvojuši tolmetu...

msh 01.02.2020 12:27

Kodols, kā parasti, nāk kaut ko iesmirdēt par mk2.

Jā, msh nevar saprast kā šī ģimenīte ir varējusi dzīvot līdz šim - viena mašīna neērta, otra mašīna neērta, wtf.

msh 01.02.2020 2:43

Alumīnijs - tev pašam ir bijusi darīšana ar viņu, ka tu to vēlies izmantot mašīnās? Uz papīra ir forši, bet vai neesi aizdomājies kāpēc lielos vilcienos vienīgā mašīna uz ceļa [ja kļūdos, labojiet] ar alumīnija virsbūvi ir Audi A8? Ražošanas problēmas, ražošanas izmaksas, remontēšanas problēmas un izmaksas... Cik ar vienu aci lasīts, audī no A2 ražošanas atteikties esot piespieduši apdrošinātāji, lai nav jāmaksā par tik dārgas mašīnas remontiem vai norakstīšanu. Atceros, zināms stiliņa biedrs, ļoti tehnisks čalis, bija uztaisījis savam A8 nelielu bukti aizmugurē, neliela horizontāla bukte pa spārna galu un grabažnieka vāku - šis uzcepa tofiku stiliņā, tādā mēreni izmisušā tonī, par tēmu "kur meklēt kādu, kurš iztaisnos bukti spārnā?", jo par bukti vākā viņam bija skaidrs, jāmaina vāks - bukte tāda, kādu tērauda vākā izklapētu bez problēmām. Alumīnijs nerūsē? Tu tu nopietni? Nu jā, nerūsē, korodē - tāpēc tam pašam A8 ir ļoti uzmanīgi jāstrādā ar virsbūvi, lai neizveidoto glavanisko pāri un neizraisītu virsbūves koroziju.

Kopsavilkums - paldies, bet mašīnā es gribu redzēt ērti ar pusautomātu metināmu lokšņu tēraudu. Velosipēdā vēl ar sakostiem zobiem varētu mēģināt pieciest alumīniju, bet arī tad tikai ja sagadītos tikt pie tāda rāmja; apzināti neredzu īpašu jēgu uz to tiekties - ja nu vienīgi ja man būtu labs TIGs, labas metināšanas iemaņas un vēlme samazināt velosipēda svaru par 1-2 kilogramiem...

msh 31.01.2020 23:52

Paprātoju par to, kā tur tā eļļas spiediena kontrole ir izveikta. Tātad, vajag savienot uz masu to vadiņu kas ir uzsprausts baltajam eļļas spiediena slēdzim - nav pat obligāti to vadiņu noņemt no tā devēja nost - pēc tam jāpabrauc - ja brīdinājums neparādās, mainīt nost to devēju, ja parādās, mainīt nost spiediena brīdinājuma releju, atrodas vadītājam pie kājām, numuru neatceros, bet augsts un uz tā uzrakstīts "Õl druck kontrolgerāt".

msh 31.01.2020 23:50

Kāda iksa pēc vispār kaut kas ir jāmaina, nevis jāpārdod vienu tačku? "vecas mašīnas"? Jūtami jaunākas par vidējo latvijas mašīnu, un nav pat īsti adekvāta iemesla mašīnas maiņai. Es nesaprotu šito vēlmi pēc problēmām - ja šobrīd esošās mašīnas apmierina, kāpēc vajag meklēt problēmas?

msh 31.01.2020 23:42

Kāds sakars? Elementāri. Kāpēc ik pēc 20-30 gadiem ir no jauna jākāpj uz kaut kādiem grābekļiem? Tā paša iemesla dēļ, kāpēc ieviesa dīzeļus, nu ievieš elektriskās mašīnītes - pēc 10 gadiem atzīs ka tās izraisa toksisko piesārņojumu - kas būs tālāk, un kāpēc vispār līdz tam punktam būtu jānonāk?

msh 31.01.2020 20:23

Tiešām B3 ar 1.6? Parasti kaut kā visiem ir 1.8...

Attiecībā par šito gļuku - jā, ir tāds redzēts, bet nav sanācis īsti izkost līdz galam. Pastāv aizdomas ka pie vainas varētu arī būt eļļas spiediena brīdinājuma relejs.

msh 29.01.2020 20:16

Neaizmirsti ka alumīnija ražošanai vajag daudz elektrības - tāpēc arī to cenšas darīt ar HESiem, lai nesanāktu milzīgi dārgi - teiksim, tāpēc islandes liberastu valdība uzbūvēja dambjus neskartajā salas vidienē, jo kā ir HES ar lētu elektrību, tā uzreiz ir kompānija kas grib būvēt alumīnija lietuvi.

msh 29.01.2020 20:15

Nebaidies - fofāgens uzskatāmi demonstrē kā sakarināt uz ausīm makaronus ka viņu elektromobīļi ir oglekļa neitrāli un dabai draudzīgi. Visa pamatā ir tirgošanās ar tukšu gaisu, nē, ar elektrību. Tātad, kā tas notiek - firma X tirgo vēja turbīnu kilovatstundas, tas nekas ka turbīnas ir reāli pieslēgtas tīklam - fofāgens samaksā naudu ka tās kilovatstundas pieraksta viņu fabrīķim, tas nekas ka regulāri fabrīķis patiesībā tiek darbināts ar ogļu elektrību - attiecīgi fabrīķis nu ir zaļš, bet tie cilvēki, kas savās mājās realitātē lieto "zaļo" elektrību, kļuvuši melni, jo tā kā "zaļās" kilovatstundas pierakstītas fofāgena fabrīķim, viņiem atliek tikai "melnā" elektrība. Šāds pats gājiens jāizdara detaļu ražotājiem, šāds pats gājiens jāizdara uzlādes tīkla operatoram, vēl kaut kādi koki jāiestāda un vuala, great success - klimatneitrāla pārvietošanās ar mašīnu ir dzimusi. Forši, ne?

msh 29.01.2020 0:41

Es neko neteiktu par situāciju, kur šāda apsteigšana notiek pēc fakta - tu nostājies kreisajā joslā, priekšējais rodas braucam pa kreisi un pa labi braucošo nav, un tu apbrauc pa labo pusi - tas būtu pilnīgi normāli. Bet ja tu jau uzreiz nostājies labajā pusē lai brauktu taisni, ar domu "viņš noteikti griezīsies pa kreisi, tik nav ieslēdzis virzienrādītāju", tur kaut kas nav kārtībā ar tevi.

Mans attiecīgais brauciens notika no čakenes līdz pārbrauktuvei - pieņemu ka to salīdzinoši mazo ielu krustojumi satur jūtami mazāk pagriezties pa kreisi gribētājus.

msh 28.01.2020 17:43

Pilsētas bites fiatiem diez vai ir zemprofils; tevis nosauktā problēma ir iemesls kāpēc es pats skaidrā prāta zemprofilu nekad neizvēlēšos, ja nu vienīgi akurāt attiecīgā mašīna būs ar tik jaudīgu motoru, ka tā savaldīšanai nepieciešamās lielās bremzes zem normāla izmēra ripuļiem neielīdīs.

msh 28.01.2020 12:52

kasinsh79 rakstīja: Esmu testējis tādu Jaguar (superauto pēc tehnikas), fantastika. Es biju uz pauzes. Tici man, tādus arī pērk. Un ne jau muļķīši. Tiesa gan, pilsētas dzīvoklis un elektroauto neies roku rokā. Visādi citādi, sāki saprast elektroauto pircējus pie nosacījuma, ja nevajag braukt ļoti tālus gabalus un regulāri.

Redzi, kasiņ, tev tas jaguārs likās fantastika, jo tu brauc ar garlaicīgām pensionāru mašīnām. Tu pēc garlaicīgas kastes, kura ir uztaisīta lai tu nejustu paātrinājumu, iekāpi mašīnā, kuras vadības bloks ir nokalibrēts momentānai atsaucībai uz pedāli tā lai tu to paātrinājumu justu, un tāpēc tev tas liekas kaut kas ahūns. Izbrauc ar kādu vecu kvatru ar turbiķi zem haubes, un būsi šokā - tu ne tikai jutīsi paātrinājumu un tiksi līmēts ķebļos, bet arī piedalīsies braukšanas procesā [nevis būsi tikai lelle kas rausta stūri] un būs arī foršas skaņas

Man nesen sanāca izbraukt ar mašīnu no tās sugas, ar kādām tu pēdējo desmitgadi esi nobraucis, mašīnām no kategorijas "mūsdienu garlaicīgais vācu premiums", C6 A6 3.0 TDI quattro ar invalīdu kārbu. Nebija pirmā reize kad ar to mašīnu izbraucu, bet pirmā reize kad blakus sēdošais īpašnieks lika ieštepselēt sportā un mīt grīdā. Tik ŠAUSMĪGI garlaicīga mašīna - es ieminu pedāli grīdā, bet pakaļas akselerometrs saka ka tā mašīna nehuja neiet - par to ka patiesībā tā mašīna paātrinās neslikti liecina tikai tas, cik strauji uzkāpj spidometrs un tas, kā paātrinās filma aiz logiem - bet vadītāja ķeblī neko nejūt, nav pat rāviena kas liecinātu ka kārba ir saslēgusies un sācies paātrinājums, nu pilnīgi nekā nav... Man kaut kā liekas ka ar tādām mašīnām var braukt tikai cilvēki, kuriem šausmīgi nepatīk braukt...

msh 28.01.2020 12:36

Kopš kura laika gausums, iespējams, iedomāts, attaisno visādus dzimumlocekļu gājienus? Pēdējajā dižās pilsētas apmeklējuma reizē es, piemēram, iemācījos jaunu dzimumlocekļu gājienu, uz matīsa ielas - man ir pieņemts ka uz tādām ielām, ja vieta atļauj, pie krusta pie sarkanā izveidojas divas joslas, labā pa labi un kreisā taisni un uz priekšu - izrādās ka dižajā pilsētā atrodas asi, kuri var izdomāt nostāties labajā pusē lai apsteigtu to, kurš brauc taisni - es to vienā braucienā pat piedzīvoju divreiz - viens bija bulkuvāģis kurš brauca PH zonā - tā gājiens vēl bija puslīdz saprotams - bet bija arī viens bembists, ar E39 braucošs, kurš vienkārši izdomāja tā izdarīt, jo, lūk, šis ir bembists, un priekšā stāv mk2, tāds noteikti brauks lēnāk - bet pēc tam pats sāka uz bruģa dročīt uz 30, un es dabūju to pimpi apdzīt... Tev tas šķiet normāli; tevis piesauktajās eiropas valstīs tā dara?

P.N. Liepājnieki brauc normāli, jo liepājā ir normāla satiksme - tas ja kādā no dzīvajiem krustiem dzīvajā laikā var nākties divas sarkanās gaismas pagaidīt, ir kaut kas īpašs... Atšķirībā no dižās pilsētas, liepājā nerodas vēlme pēc velosipēda, jo zini ka visur un vienmēr var ērti un ātri aizbraukt.

msh 27.01.2020 22:39

Mana golfa esošajai dvēselei ir šitā izdiluma problēma - skaņas pavisam citas - auksts, sen nedarbināts motors, kam no cilindriem eļļa notecējusi, brītiņu paklab, līdz cilindru virsmas dabū eļļu, tad pieklust - augstākos apgriezienos, mazākā slodzē skaņas līdzīgas kā pie beigtām šālēm, nu un vēl bonusam ir vibrācijas...

msh 27.01.2020 21:27

1) Ja tev tā ir problēma, tad tev vajag sodu par agresīvo braukšanu nekavējoties. Es visdrīzāk nesaprastu kāpēc šī ir problēma, ja nebūtu biki pabraukājis pa dižo pilsētu - pēc liepājas ir diezgan savādi dižajā pilsētā redzēt ka tur viena daļa brauc kā no ķēdes norāvušies lopi, kam tik kaut kur ielīst un visādus tamlīdzīgus gājienus - tu acīmredzot esi viens no viņiem. Normālam braucējam pietiek ar to, ka pilna jauda atrodas sekunžu attālumā.

2) Jā, tas ir mīnuss, nevis pluss. Veseli divi, piedevām - pirmais ir tas, ka tajā mašīnītē nav ko darīt - protams, cilvēkiem kam labā roka ir amputēta labi, pārējiem ne - otrais - kā jau mēs zinām no diskusijām blakus tofikā - elektromobīlim ir mehāniskā ātrumkārba, bet tikai ar vienu pārnesumu, bet elektromotora efektīvais apgriezienu diapazons nav bezgalīgs, lasīt - ir parastas mašīnas jaudas zudumi kārbā, bet kompensēt motora spēju trūkumus nevar, nav kloķa ar ko ieslēgt vienu vai divus garākus pārnesumus - rezultātā "supermašīnu slepkava" tesla uz bāņa ir gurdenāka par trīslitrīgu dīzeli, bet ja BMW i3 taisnē manu golfu spēj izpogāt, tad uz šosejas mans golfs tādu i3 apēd brokastīs, jo zemo spēju dēļ tur ir ierobežotājs pie 150 kmph.

3) Manam golfam arī bremzes dilst maz - pirms nedēļas paskatījos priekšā klučus - pa nepilniem diviem gadiem un 35 štukām nodilusi trešā daļa no dilstošās daļas, tātad kādas 80 štukas noies. Par braukšanu ar vienu pedāli - ir tāda burvju māka - spēja bremzēt ar motoru - man tiešām liekas ka es esmu vienīgais, kas to māk, jo vienmēr braucot iekšā apdzīvotās vietās, priekšējajam deg bremžu lukturi... Vēl par to "super mazo bremžu nodilumu" - kamēr elektriskā mašīnīte ir jauna, forši - baidos ka paliekot bik vecākām šis pluss pārvērtīsies par mīnusu - nelietotas bremzes rūsē un sprūst...

4) Kā, ja nemaldos, WALA paskaidroja vienam ekofanam, kurš šādi kaifoja par savu i3 - tāda fīča ir visiem jaunajiem BMW, nevis tikai elektriskajiem. Tu tikai iedomājies - spēja sasildīt mašīnas salonu neatkarīgi no motora pastāv vairākus desmitus gadu - to sauc par autonomo apkuri, un pamatprincips ir tieši tas pats, kas elektriskajai mašīnītei - tiek patērēta degviela [elektrība] lai sasildītu salonu. Par atdzesēšanu - iespēja no ārpuses atvērt visus elektriskos logus pastāv jau mk3 golfam.

5) Nevajag pirkt dīzeli. Klusums salonā vispār ir slikta lieta, nevis laba - ne par velti visādām jaunajām emkām un līdzīgām mašīnām pārāk klusu motoru dēļ nu jau motora skaņu salonā atskaņo skaņas iekārta Tie ir četru katlu belarusnieku braucēji, kam gribas tikt vaļā no skaņas un vibrācijām - es varētu vienīgi vēlēties lai salonā būtu dzirdama V8 benzīnnieka burbuļošana, nu vai vismaz piecu vai sešu katlu motora murrāšana...

6) Nu jā - nav jāapmeklē benzīntanks - ir jāapmeklē lādētāji nekurienes vidū un jāgarlaikojas kamēr mašīna lādējas. Ja paveicas, var gadīties gaidīt rindā uz štepseli.

7) Kas tev skaitās uzturēšana? Nav jau obligāti pie dīlera par kosmosu eļļa jāmaina...

Trūkumi:

1) Nevis pilnai laimei, bet normālai lietošanai. Vēl vairāk - es tā īsti nespēju iztēloties tādu situāciju - es aizbraucu pie sievas vecākiem, un tad es šiem papildināšu elektrības rēķinu par smuku summiņu? Vai arī braukšu meklēt kaut kur pilsētas otrā galā kasti, lādēšu pie tās, tikmēr dirnot mašīnā, vai klīstot apkārt - ?

2) Bingo. Tu esi sapratis tieši kam elektriskā mašīnīte neder - tieši tam, kam mašīna ir domāta - lai ātri un ērti pārvarētu lielākus attālumus. Tie, kam mašīna vajadzīga tevis nosauktajiem pielietojumiem, kaut kas nav kārtībā ar dzīves organizāciju, tur vajag kaut ko citu, nevis elektrisko mašīnīti. Latvijas apstākļos vispār ir ļoti komiski - tie, kas šādam nolūkam izmanto elektriskās mašīnītes, močī maršrutos, kuros ir daudz sabiedriskā transporta. Iekš uzlādēts foruma bija kliedzošs piemērs - cilvēks ar i3 braukā no siguldas uz darbu rīgā - maršrutā, kurā pa dienu kursē 68 [!!!] sabiedriskā transporta vienības, vajag mašīnu... Nē, mašīnu ikdienai vajag tur, kur ir tāda situācija kā man - kur dienā kursē 3-4 autobusi katrā virzienā.

Visbeidzot, "Un 200 km jau ir 2020. gadā pārdodamo EV ikdiena" - jā, dārga gala elektrisko mašīnīšu ikdiena, un arī tikai kamēr jaunas.

msh 27.01.2020 18:44

4) Nē, tas nav relatīvi - tas ir absolūti. Te nav runa par kaut kādām sajūtām vai ko tādu - te ir runa par kilometriem. Mans golfs, kurā atrodas vismazākais nopērkamais toroidālais gāzes balons, ar vienu gāzes balonu spēj, jebkādos laikapstākļos, nobraukt 300 km - par benzīna bāku nerunāsim, tā vēl spēj dot iztrūkstošos 700 km, lai būtu tūkstotis. Bet nu benzīns dārgs - paliksim pie gāzes - tātad, ar kādu elektromobīli jābrauc lai ziemas laikā varētu nobraukt 300 km ar vienu uzlādi? Jaunu teslu ar lielāko aķi. Tātad - jauna tesla = nepilnus 31 gadus vecs golfs ar ļoti mazu gāzes balonu - bet es varu arī lielāku balonu ielikt, abet kur ir tesla ar lielāku aķi? Vēl vairāk - es iebraucu benzīntankā, un mazāk kā 10 minūtes vēlāk es no tā izbraucu, uzlādējies nākamajiem 300 km - kā būs ar teslu? Nu re. Elektromobīlis būs lietojams tad, kad pa pāris štukām varēs nopirkt lietotu lietojamu elektromobīli kurš spēs ar vienu uzlādi nobraukt hoķ tos pašus 300 km, un ko varēs uzlādēt pa kādām 15 minūtēm. Kamēr tas nav...

6) Pieminot manu golfu, te tu kā reiz iebrauci auzās. Ikdienā mans golfs stāv garāžā - kad tas to pamet, tad līdz atpakaļiebraukšanai tas nobrauc vismaz 100 km. Un diezgan bieži arī vairāk. Tātad, kā tur būs ar to škodu - vai ar to būs iespējams kā ar manu golfu - izbraukt četros no rīta no juglas [tās, kas dižās pilsētas priekšpilsēta] un pa trīsarpus stundām ērti nobraukt 250 km? Jeb tu tomēr domāji to variantu, kur cilvēks kaut kāda pārpratuma dēļ katru dienu stumdās ar mašīnu uz darbu?

Nesapratu to komentāru par lētumu, ērtumu un vieglumu - lēts tur nekas nav, pārējos divus nesapratu.

msh 26.01.2020 12:24

"Tādējadi kaut kādas aprindas ir izdomājušas, ka labāk ir visu klimata diskusiju un darbību mēģināt kaut kā centrēt ap personu. Kāpēc gan diskutēt par skaitļiem, ķīmiju, siltuma starojuma viļņu garumiem, izmaksu aprēķiniem, ja var diskutēt par personām! "

Pilnīgi precīzi - tāpēc arī abos tevis iemestajos rakstos uzbrūk tiem, kas iebilst, nosaucot tos par "sieviešnīdējiem".

msh 25.01.2020 12:28

Vairāk kā šeit, bet vispārīgi diezgan minimāli - ar tik jaunām mašīnām pamatā tomēr brauc servisu apmeklētāji kuriem forumus īpaši nevajag.

msh 25.01.2020 11:46

Nu bet protams - kā tad tu domāji? Vispār jau pat ne izmisušu cilvēku - vienkārši tas balstās uz cilvēkiem, kuri grib tikt vaļā no mašīnas. Pie mums cilvēku rocības dēļ mašīnām cenas turas augstākas, un tie ir šāda veida pircēji, kas kaulē cenas nost - apvienotajā karalistē pats esmu redzējis internetā sludinājumus, kur no sludinājuma ir tikai dažas bildes, cena daži simti, un apraksts lakonisks - "MUST GO".

Pazīstams cilvēks tirgoja savu iepriekšējo C5 A6 2.5 TDI - tā kā interese bija 0, beigās atdeva pārpircējam par 700 eirām lai tā mašīna nepūtu viņa pagalmā.

Apvienotās karalistes modelis pie mums strādā uz vecākām un lētākām mašīnām. Viens čoms ar šito nodarbojas, specializējies uz ceškām - iepērk mašīnas par 250-500 eirām, tās, kuras ir ceļamas, saremontē, ko vajag, nokrāso, un sit gaisā par 1000-1500 eirām.

msh 25.01.2020 11:41

"Par 1.5k jau arī neinteresē krāsa un salona tīrība, marka un motors, tikai lai ir riepas un svaiga teh.apskate. "

Hahaha. Izklausās pēc mazajā jauno mašīnu burbulī dzīvojošo viedokļa, kura kāds iemītnieks pagaidu vajadzībām pat varētu pēc šādiem kritērijiem ieķert mašīnu par pusotru paku. Bet visa pārējā latvija ir ārpus burbuļa, tāpēc es tev pastāstīšu kaut ko, kas tevi pārsteigs - tavi kritēriji attiecas uz mašīnām, kuru cena ir nevis pusotra paka, bet ~300 eiras. Pusotra paka - tik maksā latvijas vidējā, 14 gadus vecā, mašīna. Bet latvijā uz ceļiem atrodas daudz 25-30 gadus vecu mašīnu, kas nozīmē ka tā vidējā, pusotru paku vērta mašīna vēl dabūs braukt kādus desmit gadus. Tātad, ja tu pērc mašīnu, teiksim, uz pieciem gadiem, un tādu, kurai jau ir 15 gadi - tevi tiešām neinteresēs ne ražotājs, ne modelis, ne motors, ne krāsa, ne tehniskais stāvoklis, bet tikai apskates ilgums un riepas? Kaut kā negribu ticēt.

Attiecībā par pēdējo rindkopu - ja ir mērķis pusotras pakas budžetā nopirkt konkrēta modeļa konkrētu modifikāciju, tiešām nebrauksi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti