iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 25.01.2020 11:34

Vispār jau tie, kam mašīnu vajag pašam, skatīsies uz mašīnas tehnisko stāvokli, nevis uz nakļeni logā. Tā suga, kurai svarīga ir svaiga apskate, pērk jūtami lētākas mašīnas...

msh 25.01.2020 11:29

Jebkurš ražotājs, kurš tiek barots ar miljardus lielām investīcijām var uztaisīt šādus "spērienus" - tiem, kam nauda jānopelna pārdodot mašīnas, gan nesanāk - bet nu to tu pats saproti, tāpēc arī raksti ka lētuci varētu izlaist "kāds no jaunajiem ražotājiem ko neapgrūtina iekšdedzes dzinēju finanšu bagāža", kas jāsaprot "ko neapgrūtina nepieciešamība naudu nopelnīt". Beigu beigās tas "spēriens" ir pa jebkura šādus ražotājus barojošas valsts nodokļu maksātāju maciņu.

Pa 15 pakām tu elektromašīnīti varbūt sagaidīsi, bet tas būs tāds nelietojams sūds kā "pirmās paaudzes"elektromobīļi.

msh 24.01.2020 18:55

Jā, un, kas tur ir ar tām sliedēm un iesēdumiem? Nu, mašīna bik stiprāk nolīgojas, kas tad ir?

msh 24.01.2020 3:04

Tas tev nav japonamaķ - primitīvākais risinājums kas atrodams mašīnā ar nosaukumu "A4" ir wasted spark.

msh 23.01.2020 0:47

Tu iebrauc tajās pašās auzās, kurās iebrauc visādi "autoelektriķi" - vadības bloka pašdiagnostika diagnosticētāja smadzenes aizstāt nevar...

msh 21.01.2020 18:09

Atkarīgs no elektriķa zināšanām. Ja tāds, kuram smadzeņu vietā ir motora vadības pašdiagnostika, tad būs švaki. Ja bišķi smadzeņu tomēr ir, ar to vajadzētu pietikt.

msh 20.01.2020 12:17

Gaumes jautājums. Jebkurā gadījumā, domājot par mašīnu, kurā ir daudz knibuļu, man uzreiz nāca prātā C6, ar kuru iepriekšējos divus vakarus bakstījos - tur, kā jau vācu mašīnai, viss ir +/- normāli un loģiski uztaisīts - uz stūres ir tieši tik pogu, cik vajag [kaut kādas sešas; neskaitīju], bet MMI kruķī ar labās rokas galā stāvošiem ripuļiem un pogām...

msh 19.01.2020 17:13

Ja tāds rastos uz mana golfa, es apsvērtu domu izcelt laukā priekšas stiklu, par cik tas nav pielīmēts...

msh 19.01.2020 17:08

Hondā neesmu - tik turīgus pensionārus kas varētu atļauties tik jaunus mašīnu izstrādājumus, nepazīstu - pārējie pazīstamie cilvēki grib braukt ar mašīnām, nevis liellitrāžas četrriteņu mopēdiem. Tāpēc nākas iztikt ar bildītēm internetā - palūrēju ss'ā kā izskatās akords no iekšpuses - laikam iepriekšējā paaudze - panelis izskatās +/- tāds pats kā tai fābijai, ļoti iespējams ka nekvalitatīvāks - kas iekrita acīs - tā kā maģis tur ir huiņa - bet priekš tādiem jūsmiņiem kā tu noteikti tāpat ir nosaukts par "magic stereo" vai kaut ko tādu - bet ja ieliktu pogas viduskonsolē, kā tas ir mūsdienu mašīnām pieņemts, tad uzreiz tas akords sāktu maksāt kā vācu mašīna - tad tur sakabināts nenormāli daudz pogu uz stūres. Es jau nu tomēr iekāpjot mašīnā gribētu paņemt rokās stūri, nevis klaviatūru...

msh 19.01.2020 0:37

Kā tu hondā spēj ierāpties?

msh 18.01.2020 17:37

ezis71 rakstīja: Rozā VAG spaini arī būs grūti pārdot.

Vienalga daudz vieglāk nekā hondu vai egli - jo atradīsies pietiekami daudz cilvēku kam krāsa būs pajāt un svarīgāk būs pazīstami un pārbaudīti dzelži, un kas par adekvātu cenu būs gatavi paņemt. Tikmēr fans savu hondu, vai tu savu egli, variet padarīt pievilcīgu tikai ar zemu cenu - tavas egles gadījumā vēl bez zemas cenas vajadzētu arī svaigu apskati.

msh 18.01.2020 11:52

Šos "argumentus" sauc par pedofrastiju - centienus manipulēt ar cilvēkiem, izmantojot bērnus.

msh 17.01.2020 1:56

Nu beidz, aizvietot pensionāru mašīnu ar lielu kasti kas domāta jupijiem ar īsiem krāniem?

Paskatoties to viģiku, paliek skaidrs kāpēc kongo nēģeri dabū smagi strādāt kobalta raktuvēs par dažiem dolāriem dienā...

msh 16.01.2020 22:54

Jā, un kas tad TĀDS ir tajos eksemplāros?

Ķīniešu autobūvi pa lielam var aprakstīt, ņemot par piemēru VW Jetta, mk2, protams Tātad, reiz bija mk2 jetta, kuru vācieši izlaida 1983. gadā, ar motoriem sākot ar 1.6 karburatornieku, un beidzot ar 160 zs G60 kompresormotoru. Uz ražošanas beigām to sāka arī ražot ķīnā, kur to, ar diviem feisliftiem, ražoja līdz 2013. gadam, zem haubes liekot nīkulīgus 1.6 benzīnniekus un 1.9 atmosfēriskos dīzeļus. Bet tas nebija viss - uz mk2 jettas platformas deviņdesmito sākumā fofāgena nopirktais SEATs izlaida toledo, mašīnu kas dzelziski bija mk2 jetta, ārēji izskatījās bik īberīgi, iekšā īpatnēju detaļu apkopojums - tā kā SEATs tika, un joprojām tiek pozicionēts kā bik lētāks un sportisks brends, tad tur motoru klāsts sākās ar kaut kādu 1.6 benzīnnieku, un beidzās ar 150 zs 2.0 16v; no mk3 golfa motoru klāsta tur nebija tikai mazie nemotori un VR6. Kad 1998. gadā spānijā pārtrauca ražot toledo, ražošanas līniju pa kluso nopirka ķīniešu Chery, un sāka ražot divās paaudzēs Chery Amulet, līdz pat 2016. gadam. Tātad, teleportēsimies 10 gadus senā pagātnē - divas lieliskas, interesantas ķīniešu mašīnas - Volkswagen Jetta Pioneer un Chery Amulet - moderns izskats, lēta cena - un nemotori zem haubēm un apakšā veci dzelži. Tieši tas pats ir ar nospiedošo vairākumu ķīnas ražoto mašīnu izstrādājumu. Kā jau teicu - ja tevi kārdina ķīniešu kastes - pērc to mazdu/fordu/mitsubishi/whatever uz ko tā tev interesantā kaste ir bāzēta - būs ne tikai lēts pirkums, bet oriģinālam būs arī daudz sakarīgāki motori...

msh 16.01.2020 18:34

Vadošās pozīcijās? Pats to rakstu izlasīji? Ķīnieši tur nozīmē vienu pašu želeju, un tā pati ir tikai ceturtajā vietā, aiz fofāgena.

Par "gardajiem kumosiņiem" sasmējos. Ja gribas "gardu ķīniešu kumosiņu", tad tev laiks pārdot savu desmitgadīgo sēklu, un nopirkt kaut ko divdesmitgadīgu un garlaicīgu, ar nemotoru, un tava mašīna no ķīniešu "gardā kumosiņa" atšķirsies tikai ar izskatu - protams, vispirms tev jāpapēta tevi interesējošais ķīniešu sūds, lai tu zinātu ko tieši tev ir lietoto mašīnu tirgū jāmeklē. Jebkurā valstī var uzražot kvalitatīvas preces, un var uzražot lētus sūdus - pie tā ka ķīnieši pa lēto vairs strādāt negrib, lēta ķīniešu kaste nozīmē to otro variantu - varbūt akurāt ne sūdīgu kvalitāti, bet aizvēsturiskus dzelžus, un noteikti nemotoru - kā tur var saskatīt kaut ko interesantu, es nevaru saprast. Pie viena atceries ka pērkot ķīnas sūdus tu balso par to lai, ja ne pats, tad tavi bērni [ja tādi ir] varētu priekš ķīniešiem strādāt par dažiem dolāriem dienā.

msh 16.01.2020 12:38

Sāku smieties par "modernajām tehnoloģijām" - jā, šausmīgi modernas - izveicamas ar gadsimtu vecām tehnoloģijām, pāris relejiem un pāris diodēm. Tas ka jaunām mašīnām automātiskās gaismas ir, bet trīsdesmitgadīgām nav, ir dēļ tā, ka palikušas vairāk valstis, kuras prasa lukturus visu laiku, nevis tāpēc ka pirms 30 gadiem nevarēja automātiskās gaismas izveikt - man tuvajiem audī un fofāgeniem automātiskās gaismas no rūpnīcas bija, ja nemaldos, kanādā, varbūt vēl kādā tirgū - mk2 golfam ačgārnajā salā bija īpatnējs dienasgaitas risinājums, liela pretestība caur kuru tika laisti lukturi dienas laikā. Visiem VAGmobīļiem kas izlaisti pēdējo 15 gadu laikā, dienasgaitas gaismas ir programmatūras konfigurācijas jautājums, ieslēdzamas piespraužot kompi un centrālās elektrības bloka kodējumā izmainot vienu cipariņu.

Manam golfam dienasgaitas gaismas nav - tieši tevis nosauktā iemesla dēļ - lai es neatrofētos un svešā mašīnā ieslēgtu lukturus.

msh 16.01.2020 12:30

Mani fascinē šajos abos postos izteiktā doma, vecmāmiņu "gudrība". Ja ir divi braucēji, viens pa bruģi dročī uz 30 un zemāk, un viens normāli brauc, labākajā gadījumā mašīnas tiek plēstas vienādi, sliktākajā - tas ir dročītājs, kas savējo plēš vairāk, jo tas ir viņš, kurš, skaitīdams katru akmentiņu, savai piekarei liek darboties vairāk, kamēr tas, kurš brauc normāli, liek vairāk darboties riepu gumijai, bet piekarei - mazāk.

msh 15.01.2020 17:16

Tu laikam neizlasīji visu manu tekstu - jā, tātad paneļa apgaismojums tiem brīnumiem slēdzas kopā ar dienasgaitas lukturiem, un tas nav pareizi. Protams, tevis nosauktā dabas parādība ir dižās pilsētas specifika - es līdz šim esmu redzējis šādu spoku tikai vienreiz, hujdaja konu.

msh 15.01.2020 13:01

Šī frāze pieder patt condell, kurš ir brits - es nezinu kā pie mums, bet rietumos kreisie universitātēs cītīgi māca studentiem kā pareizi domāt, un ne par velti no tām laukā nāk bagātīga kreiso raža. Prast lasīt un rakstīt ir forši - bet bez intelekta šīs spējas tiks pielietotas izklaidei, nevis lai kaut ko jaunu uzzinātu vai iemācītos.

msh 15.01.2020 12:53

"krēslas sensors", hahaha. Iemesls tiešām ir gaužām vienkāršs - nevis kaut kādas bezjēdzīgas fīčas trūkums, bet tas, ka, acīmredzot [nevienā tādā mašīnā neesmu iekšā sēdējis] kaut kāda iksa pēc paneļa apgaismojums ir vai nu automātisks, pēc apgaismojuma, vai arī iet kopā ar dienasgaitniekiem - un nevis ar gabarītiem - ja panelis būtu tumšs, tad noteikti atcerētos ieslēgt. Bet multeņu ekrāna gadījumā vajadzētu lai nebūtu kaut kāds automātiskais apgaismojuma regulējums, bet gan dienasgaitas lukturiem būtu jāiet kopā ar neregulējamu maksimālo multeņu ekrāna spožumu, un ja multenes ēdīs acis ārā - uzreiz atcerēsies ieslēgt lukturus. Kamēr tagad, kad normāla spidometra vietā ir multeņu ekrāns - atcerēsimies, dienas laikā neapgaismotas bultas var redzēt, bet multeņu ekrāna multenes bez apgaismojuma praktiski neiespējami, ā, un nu jau tak ir LED nevis LCD, tur pat bezapgaismojuma iespējas noteikti nav - un piedevām ar automātisku spožuma regulēšanu - kāpēc lai neaizmirstu par to ka lukturi nav ieslēgti...

msh 15.01.2020 12:49

Drīzāk rūpes par iespējamiem idiotiem pie stūres, jo dabisko atlasi mūsdienās tak nedrīkst pieļaut.

msh 15.01.2020 12:41

Pēdējajam es nevaru piekrist - spēja lasīt un rakstīt nav pārāk cieši saistīta ar gudrību. Man patika teiciens - "izglītībai nav nekāda sakara ar gudrību - tu vari pabeigt augstskolu bet joprojām būt idiots". Es kaut kur lasīju par kaut kādu pētījumu par ASV prezidentu intelektu, izvilktu no viņu runām - pēdējo 50 gadu laikā līmenis esot stipri krities, pēdējais, kurš bijis vismaz studenta līmenī, bijis reigans. Tāpat kā rietumos ar kreiso rokām izveikta dabas parādība, kas saucas "dumbing down the university".

msh 14.01.2020 21:23

Kamēr kreisie nebūs nomesti no varas, nekas nepieklusīs. Varbūt vienīgi pseido eko izmaiņu ātrums tiek piebremzēts, jo pārāk strauja žmiegšana var novest pie nevēlamas revolūcijas...

msh 14.01.2020 17:49

Kas par mašīnu?

msh 14.01.2020 12:59

Jā, protams ka tas ir labs piemērs - ka cilvēki neuzņemas to, ko nemāk - kāpēc tu vēlies lai tavai mašīnai kaut ko dara cilvēks, kas to nemāk?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti