iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 19.12.2019 18:40

Un kas bauskā?

msh 19.12.2019 18:16

Teorētiski eko komunisti varētu apskatē ieviest jaunu pārbaudi - uz ruļļiem pārbaudīt vmax...

msh 19.12.2019 18:14

Tu te kaut ko jauc. Uz polo platformas vēl nāca fabija un ibiza, golfa platformas leons, toledo, un oktāvija, un pēc tam vēlāk no tās atvasināja B6 passātu - A4 un A6 pa lielam ir par sevi. Vēlāk gan to visu sajauca MLB un MQB platformas, kur vecā klasifikācija vairs nedarbojas, jo viss nāk uz tā paša MLB vai MQB, tikai pastiepjot vai saspiežot to mašīnu.

msh 19.12.2019 12:46

Ja liekas tad var sasisties. Mašīnām kas ražotas pēc 12-tā gada slēdzas klāt un LASA KĻŪDAS. To vai programmatūrai kaut kas izmainīts spēj noteikt tikai čipšķūneris un, iespējams, kāds gudrāks dīlera autoelektriķis.

msh 18.12.2019 23:02

Un ko tas risina?

Man rodas diezgan drūmas sajūtas, iebraucot manā dzimtajā ciemā vakaros apciemot muteri - ciems kalpo par liepājas guļamrajonu; kādus gadus atpakaļ tur bija jūtami mazāk mašīnu, nebija kā tagad, jābrauc garām rindām garām...

msh 18.12.2019 17:28

Tas passāts ir tas golfs, tikai bik pastiepts - pamatā ieguvēji noteikti ir aizmugurē sēdošie. Tās detaļas, par kurām tu uztraucies, attiecīgi abām mašīnām ir vai nu vienādas, vai arī passātam ir kaut kas nenozīmīgi lielāks - teorētiski passātam varētu būt vienu izmēru lielākas bremzes ar visu no tā izrietošo, nekā līdzvērtīgam golfam - bet tas tāda pieņēmuma līmenī.

msh 18.12.2019 17:26

Sūds par teslu - šitas ir interesantāk:

"MEPs also voted for the installation of speed-limiter devices on all new cars from 2022. MEPs also green-lighted the requirement for motor vehicles to be fitted with aviation-style “black box” Event Data Recorders, which record critical information on the status of a motor vehicle in the moments before a collision. "

msh 16.12.2019 21:12

Gūglis saka ka inga paškauska - kas tur tāds ir?

msh 16.12.2019 17:50

Es neko nevēlos noklusēt - es vienkārši tādus motorus neesmu redzējis Situācijās, kur ir šāda šausmīga problēma, pastāv iespēja 1) sameklēt bik īsākus klaņus 2) sameklēt zemākas kompresijas virzuļus 3) ja pirmie divi varianti nestrādā, vai par dārgu, bik novirpot virzuļiem nost.

Attiecībā par 40 procentiem - nebūs tik daudz - atceries - te ir runa par LPG, nevis benzīnu. Man gadījās palasīt aprakstu, kur bija krievu tanka V12 dīzelis pārtaisīts lai darbotos uz biogāzi - tur bija kompresijas pakāpe 1:18 un viss, ko vajadzēja izdarīt, bija saskrūvēt sveces - labi, nebrīnītos ja tai gāzei būtu vēl augstāks oktānskaitlis nekā LPG.

msh 16.12.2019 12:51

Vienreiz liepājā gadījās staķikā novērot eksotiku - smukā uniformā tērpies šoferis uzpildīja S-klasi...

msh 16.12.2019 12:30

Švakas tev tehniskās zināšanas... Jā, sadales fāzes nobīdās, un tam ir ļoti elementārs risinājums - regulējams sadalenes zobrats. Nerunājot jau nemaz par to, ka dīzeļiem, vismaz fofāgena grupas dīzeļiem, sadalenes vispār mēdz nebūt uz sprostu, bet gan tikai uz konusi, lasīt - sadaleni var uzlikt kā grib.

msh 15.12.2019 13:53

raimondsm rakstīja: Pie tam kā viena no šādas dzinēju pārveides priekšrocībām tieši tiek minēta dīzeļdzinēja mehāniskā izturība, jo tie tiek projektēti lielākām slodzēm, ko rada lielāki spēki, kas rodas dēļ lielākas kompresijas pakāpes.

Tas ir tāds skolas diskusiju klubu līmeņa paņēmiens, kad izmanto visu, ko var izmantot, lai kaut ko pierādītu.

Grēta varētu piketēt par vispārēju dīzeļdzinēju izpētes programmu, cik no tiem ir salīdzinoši efektīvi pārvēršami par LPG un CNG dzinējiem.

Rūpnieciski organizēta konversijas dzinēju galvu un virzuļu ražošana atrisinātu daudzus jautājumus.

Smirdinājās tas dīzeļdzinēja piegādes buss pa pilsētu, tagad darbojas ar LPG vai CNG.

Tu pārspīlē - dīzeli var mierīgi darbināt ar gāzi, tik jāizdomā vai gāzi izsmidzināt tieši vai netieši, varbūt ir nedaudz jāsamazina kompresijas pakāpe, un, protams, galvā ir jāsaskrūvē sveces, un tas arī viss. Citus virzuļus - un citu sadaleni - vajag ja gribas to motoru darbināt ar garantiju ka problēmas nebūs, citos apgriezienu diapazonos - kaut gan ir cilvēki, kuri liek standarta 2.5 TDI apakšas 2.2 20v turbiķiem - bet nu divreiz smagāki virzuļi motora darbību augstos apgriezienos neuzlabo...

msh 14.12.2019 22:00

Kāda izmēra diski tam četriniekam tika lietoti? Vai plēsa lēni pa bedrēm, vai normāli brauca?

Attiecībā par par gadu un visa mainīšanu uzreiz - muļķības. Kā reiz no pašiem braucējiem novērota viena no divām pieejām - krutie saliek uzreiz visu un pieklājīgu, un tad iet kādus gadus - kapeiku skaitītāji maina gadā 1-2 sviras.

msh 14.12.2019 10:08

Jā, par to eļļas mainīšanu tas pat ir mazliet smieklīgi - pirmais vadās pēc principa "pēc manis, kaut vai eļļas plūdi" bet nākamais, ļoti iespējams, mainīs ik pa 15k vai vēl biežāk. Diezgan zīmīgi ka visādos autoforumos īpaši neviens nav manīts lepojamies ar longlife cikla lietošanu, toties ne viens vien maina eļļu pa 8-10k - arī manā paziņu lokā pieaug VAGmobīļu skaits, kuriem no rūpnīcas bija longlife cikls - neesmu vēl nevienam redzējis spidometru, kuram būtu ieslēgts longlife cikls, visiem piekodēts nemainīgais intervāls un uzlikti standarta 15k; neviens laikam nav tik bagāts lai mainītu ik pa 30k

msh 13.12.2019 12:51

Īstermiņā man šo vēlēšanu rezultāts droši vien par labu nenāks, bet vispār priecājos, nav vēl briti līdz galam salauzti, un tāpēc vēlēšanu rezultāts ir atbilstošs tam, kas līdz šim ir noticis.

Labi, priecājos par lielajiem rezultātiem - vienlaicīgi uzjautrinos par SNP panākumiem - partija, kura ir tādi paši nacionālisti kā saskaņa sociāldemokrāti, aicina uz neatkarību tikai lai mestos atpakaļ ES skavās...

msh 12.12.2019 23:31

Nu tad izskaidro kāpēc šogad novembrī tāds samazinājums pret pagājušā gada novembri - ceturtā daļa regulāro tērvetnieka ninnātāju pa šo gadu atstiepuši pedāļus?

msh 12.12.2019 22:25

Pfff, pazīmes... Pieslēgt iekārtu pie kompja, apskatīties kas notiek un risināt ļoti vienkāršas problēmas. Pirmā problēma izklausās pēc sūces iekārtā - man golfam arī ir tāda lieta; laikam mūžvecās sprauslas laiž garām - tad nu dienā pirmo reizi pārslēdzoties uz gāzi noraustās, vai, ja pārslēgšanās iekristu brīvgaitā - noģībtu - kad pēdējoreiz pieslēdzos, vadības bloks bija saglabājis simtpadsmit kļūdas "nav spiediena pirms vārstu atvēršanas"

Otrā problēma - jāpieslēdz pie kompja, jābrauc un jāskatās parametri lai saprastu kas notiek, bet ļoti iespējams ka kaut kas komiski vienkāršs.

Es biju gaidījis ka tās tavas "pazīmes" būs kaut kādas pazīmes ka pats motora klucis taisās izbeigties...

P.N. Neaizmirsti ka ceturtās paaudzes iekārtai normālas detaļas maksā salīdzinošu sīceni, tā ka pat ja būtu laiks kaut ko mainīt - tas neko daudz nemaksā. Ja tu esi nobraucis tos 200k km ar vienām sprauslām - cepuri nost

msh 12.12.2019 20:24

Kā viņu sauca?

msh 12.12.2019 19:26

Ā, un polijā arī iedzīvotāju skaits krīt...

msh 12.12.2019 12:34

Kādas tad ir tās pazīmes?

msh 12.12.2019 12:33

Pēdējo argumentu pastāsti leišiem.

msh 12.12.2019 12:29

Stiklašķiedra nedod svara ieguvumu - attiecībā pret ko? Zinu ne vienu vien sportistu kurš savai mašīnai sataisījis šķiedras haubi, grabažnieka vāku un citas detaļas, tikai lai dabūtu mašīnu vieglāku...

msh 12.12.2019 12:25

Slēgt pie kompja, ko tad vēl. Pa lielam izklausās pēc avārijas režīma, kur vadības bloks netic pedālim, kura izcelsme var būt dēļ problēmām ar pārējo pedāļu gala stāvokļu slēdžiem.

msh 12.12.2019 2:05

Hm, šis jau paliek interesanti - kādās situācijās šie var izdomāt mašīnu nosvērt?

Palika interesanti, jo mans golfs uz papīra sver 845 kg, bet dabā mazāk par 1,1 tonnu noteikti sen vairs nav, lasīt - pasē norādītā pilnā masa noteikti tiek pārsniegta pie max 3 cilvēkiem mašīnā... Lai arī to ka CSDD pie pārbūves reģistrēšanas mašīnu nesver, tomēr jāuzskata par plusu - somi, teiksim, reģistrē lielāku pašmasu, bet pilno masu celt nedrīkst, attiecīgi mašīnai paliekot smagākai, samazinās vietu skaits...

msh 11.12.2019 17:30

Kas tam tavam paziņam skaitās "vidusmērs"? Nosauktajai mašīnai ir akumulatora uzlādes kontrolieris, kuram jaunais akumulators pēc maiņas ir jāpiekodē - attiecīgais kods virsū ir tikai OEM [bošs, varta un vēl pāris ražotāji, un aķim jābūt paredzētam priekš attiecīgu gadu audī] vai oriģinālajiem akumulatoriem - Vartai "vulgaris" virsū tas kods nebija un nācās muhļīties, vadot blokā iekšā kaut kādu internetā nošpikotu līdzīga izmēra aķa kodu - ja tavs paziņa ietaupīja naudu tāpat kā tu, tad šim jaunajam aķim mūžs būs uz 2-3 gadiem, jo kontrolieris to lādēs kā vecu aķi kam ir saglabājusies niecīga ietilpība. Audī gan tādā ziņā ir labāk - tantes tirgus placī stāsta ka ja jauna merša īpašnieks šādi izdomā darīt, tas mēdz beigties ar aķa izvarīšanu.

Attiecībā par oriģinālajiem aķiem - VAG savējajiem ietilpību mēra pie zemākas temperatūras, attiecīgi tas aķis ir ietilpīgāks kā aftermarkets ar tādu pat ciparu virsū, bet tas VAG oriģinālais aķis pie dīlera obligāti nav jāpērk - var jebkurā veikalā, kas var uzsūtīt par adekvātu ciparu VAG oriģināldetaļas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti