Jo man ir aizdoma ka šajā forumā RR, bentley, maybach un tamlīdzīgu aparātu braucēji neapgrozās... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jo man ir aizdoma ka šajā forumā RR, bentley, maybach un tamlīdzīgu aparātu braucēji neapgrozās... ![]()
Interesanti, kāpēc tev šķiet ka luxus klases auto automātiski ir labi lukturi? Palasi ko audī braucēji domā par savu mašīnu lukturiem - kā viens C6 braucējs pasen rakstīja, "nu būtu vismaz kā kādam opel kablukam..."
Es neesmu asprātīgs - tu vienkārši esi pārāk jauns iauto lietotājs - ja tu būtu šo forumu lietojis pirms vairāk kā 10 gadiem, tad tev jautājumu nebūtu...
Divi no četriem tevis nosauktajiem vārdiem ir iauto klasika, viens - nācis no klarksona, viens - kaut kādu IT forumu klasika. Elementāri.
Wesem ir īsmūžīgs budžeta variants. Man plauktā stāvēja kādus 6 gadus veci wesem lukturi, kuri bija pusgadu, max gadu lietoti kā ne pārāk daudz lietotam autokāram apgaismojums tumšajā diennakts laikā - pirms 4 gadiem plauktā tika ielikti smuki lukturi - šogad nokonstatēju ka reflektori sākuši palikt melni - stāvot plauktā!
Piekabes aerodinamikas iespaids ir arī atkarīgs no velkošās mašīnas formas. Teiksim, manam audī tukšs zubris piemet klāt 2 litrus patēriņa - golfam litru. Mans golfs dēļ tā, ka savas ķieģeļa formas dēļ tam ir palielināts patēriņš jau noklusējumā, vispār ir ļoti nejūtīgs uz papildu slodzēm
- piemēram tas, cik mašīna ir pilna vai tukša, patēriņu neietekmē nemaz.
Tādam, kurš spēj tik labi paātrināties un/vai ar tādas jaudas motoru, mierīgi. Bez tam, kāpēc lai šis nespētu turēt ātrumu ar tukšu piekabi? Es domāju ka mans golfs tādu piekabi [tukšu] arī spētu tur ar tādu ātrumu pavilkt - jā, varbūt nāktos pazāģēt ceturtajā, jā, patēriņš būtu jūtami lielāks - bet tas nebūtu 3x no normālā patēriņa...
Cik noprotu, tehniski tur tā piekabe priekš vilcēja sanāk apmēram tas pats, kas kāda augstā, kantainā nomas piekabe - kura gan ir vieglāka, bet ar sūdīgāku aerodinamiku.
Kāpēc tev šķiet ka lai sarūsētu glāzes, mašīnu jānogremdē? Uz cik ilgu laiku šo jāgremdē lai metāls pagūtu sarūsēt bet tomēr vēl būtu vērts mašīnu celt?
Tas ir vienkārši 12 gadus vecs japāņu mašīnas izstrādājums kas ticis lietots latvijā, un tas arī viss. Hondām pūšana ir dabisks stāvoklis; 15 gadīgām var atrast caurumus tādās vietās, kur citām mašīnām nevarētu, teiksim, ir gadījies redzēt hondu ar cauru lūku...
Nūūū... Es nevaru īsti piekrist... Pareizs vai nepareizs pārnesums - ja motors nevelk, tad tas ne tikai rij, bet arī neiet, bet tur tā kaste, kā redzams, paātrinājās normāli...
No otras puses - piekabe ar akumulatoru un motoru ir kārtējais problēmas, nevis cēloņa, risinājums - kārtējais dārgais sūds ar kuru risināt kārtējo izdomāto problēmu.
Attiecībā vēl par to bēdīgo Model X vilkšanas spēju - ļoti interesanti - vai tur pie vainas būtu tas, ko tas kekss pirmajā viģikā tur vāvuļoja? Ja jau ar piekabi strāvas patēriņš TRĪSKĀRŠOJAS, tad jau noteikti ar pilnu mašīnu tas arī jūtami palielinās? ![]()
Pirmais man nepatika; pārāk daudz vāvuļo un filosofē.
Iemācies "pievienot video" pogu ![]()
Cik var runāt par lietām, par kurām nav sajēgas... Tai mašīnai visdrīzāk ir pacēlājsūknis bākā, kāda vēl atplūšana ja ieslēdzot aizdedzi uzdzen degvielu...
Nuja ka nav tik daudz pasažieru - organizācijas dēļ. Savulaik arī ar tieši šādu ieganstu slēdza - palaida sūdīgus un aukstus vagonus maršrutos lai radītu cilvēkiem vēlmi braukt ar autobusiem, pēc tam pateica - reku nav pieprasījuma - un slēdza. Uz liepāju tagad piektdienas vakarā un atpakaļ svētdienas pēcpusdienā brauc, neatceros, trīs vagoni laikam - par piepildījumu sūdzēties nevar + padomā cik vēl autobusi pa to laiku vēl brauc.
Labi ka vismaz LDz protas un svētdienās, kad liepājā ir kāds lielāks pasāciens, atsūta lielāku vilcienu - toreiz tad, kad bija prāta vētras koncis, visi autobusi bija izpirkti - šie atsūtīja vienu jauno normāla izmēra vilcienu. Vienreiz arī piektdienas vakarā pieredzēju savādu skatu - bija vēl pāris vagoni piekabināti, piekrāmēti ar velosipēdiem, laikam sestdienā bija kāds velosipēdistu pasāciens.
Jaunajiem ķīseļiem tāds joks varēja arī izrietēt no nedaudz par lēnas startera griešanas - ja nemaldos, tad vadības blokam ir uzlikts sākt sprauslas darbināt pie noteiktiem apgriezieniem, ja tos nesasniedz...
Kāda starpība uz kādu sabtransu jābrauc ar mašīnu... Man pašam ir gadījies vest divus cilvēkus no aglonas uz aglonas staciju uz autobusu... ![]()
Aizgājis vai atņemts? Cik latvijā ir palikušas tādas dzelzceļa līnijas, pa kurām kursē vilcieni tā, ka ar tiem var kaut kur aizbraukt? Man uz sitienu nāk piecas - rīga jūrmala, rīga jelgava, rīga, hvz, cēsis, rīga valmiera, rīga d-pils.
Tikmēr 20 gadu senā pagātnē manā galā vilciens tika veikli nolikvidēts, tā nu man personīgi braukšana vilcienā bezmaz asociējas ar kaut ko eksotisku...
Ak un jā - braukšana ar vilcienu - kad pie mums tie vilcieni brauks normālā ātrumā? Padsmit gadus atpakaļ kopenhāgenā sanāca pabraukt ar vilcienu - tur gan vecie gan jaunie normāli gāja - pie mums velkas kā nosprāguši...
A80, zefīrs, kādas vēl mašīnas būs?
Leišu ī-šrotā rrr.lt vai jebajā arī nav?
Tonis noteikti ir veikalinga dēļ - ir jau arī silti baltas diodes, bet tas neizskatītos tik kruti, bez tam - auksti baltā gaisma rada placebo efektu par labāku apgaismojumu.
Kā to ņem. Es tādiem sliecos ticēt kaut vai tīri cilvēciskā faktora dēļ, dēļ tā, kāda ir viņu opozīcija - ja jau reiz "klimata krīze" ir zinātnisks fakts, tad kāpēc tas ir jābīda ar skaļiem saukļiem, smadzeņu skalošanu, cilvēku baidīšanu, un pie viena daudz melojot, sagrozot faktus un bīdot pilnīgus sviestus? Nesen uzjautrinājos ka wikipēdijā parādījusies jauna birka no liberastiem, ko piekabināt konservatīvajiem - "climate change denier", nu vaaau.
Man kaut vai sāk likties ka tas pats mūsu mendziņš ir parasts demagogs un melis - redzot kā viņš stumj savu viedokli vai vēlamo pasniedz par patiesību, vai kā šis apgalvo kaut kādus izdomājumus, pamatojot tos ar avotiem, kuros rakstīts kaut kas pavisam cits
- es varētu saprast ja gadās kļūdīties, pats mēdzu kaut ko pa diagonāli kaut kam pārlekt pāri, bet nu man ir bišķi cits stāvoklis nekā viņam, un tā aizvakardienas diskusija par kobaltu bija diezgan zīmīga... Bet nu protams, arī viņam "klimata krīze" ir nepieciešama - ja tā ir, viņš ir pseidoekoloģijas eksperts un pseidoeko hipsteris, bet ja piepeši alarmistu argumenti sabruktu, viņš paliktu par vienkāršu muļķi un demagogu... ![]()
Pusceļš starp liepāju un klaipēdu... ![]()
Pirms pāris dienām uzgāju twitter.com/JunkScience aka junkscience.com . Interesanti palasīt tos rakstus, ar kuriem tas kekss dalās.
Simptomi velk uz parastiem KE-jeta vecuma gļukiem, kurus vēl, iespējams, ir pastiprinājusi gāze. Es nesen bakstījos ar vienu C3 A100 2.3 motoru, kam bija kaut kas līdzīgs - dabūju paregulēt vadības spiediena regulatoru, jo tā spiediens neatbilda normām, nomainīju aizdedzes vadības bloku, jo tas bija noslīcis [B3 nevajadzētu būt iespējamam; C3 slimība], varbūt vēl kaut kādi nieki - līdz galam tikt nesanāca, īpašnieks mašīnu pārdeva...
Sagāzētiem 2.3 motoriem ir redzēti pilnīgi nosprāguši gaisa masas mērītāja potenciometri, vēl pastāv varbūtība ka kāds nav praties nomainīt beigtu lambdu un tā vietā avārijas režīma papildus degviela nokruķīta nost lai varētu iziet apskati, rezultējoties liesajā visādos režīmos un mironīgā motorā - ā, un te vēl ir pavisam primitīvs KE-jets, te vēl starta sprauslu slēdz atsevišķs termoslēdzis un plusu pievada no startera - tur var būt kāds vads norauts/nepievienots vai arī termoslēdzis beigts...
Dēļ KE-jeta problēmām ar gāzi, un vienkārši vecuma problēmām, ja mans stāvošais A90 2.3q vēl kādreiz kustēsies, tur noteikti būs elektroniskā šprice - es par laimi dažus gadus atpakaļ pamanījos izdevīgi tikt vaļā no šprices detaļām... ![]()
Šajā variantā, ja gribas ar tādu sagāzētu mašīnu braukt vēl labu laiku, es personīgi iekombinētu vai nu citu motoru, vai vismaz citu vadību - ja cits motors, tad 2.0 8v klucis no kāda mk3 golfa, kuru apkarināt ar B4 ABK digifanta atribūtiem, ja tas pats motors, tad to pašu motoru apkarināt ar ABK atribūtiem - vadu bunts ar vadības bloku, filtra kaste, ieplūdnieks ar droseli un gofru un sprauslām, vēl šādi tādi nieki - un tad jau var uzlikt ceturtās paaudzes gāzes iekārtu... ![]()
Te diez vai būs tas gadījums; vienīgais relejs motora vadības sistēmā ir degvielas sūkņa relejs...
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Protams
Jebkurā gadījumā termini prēmiums un luksuss tiek tik plaši lietoti dajebkam, ka atliek vien pieņemt ka tie jāizmanto uz kaut ko, kas ir virs vidusmēra. Žiķelis, ja kas, padomijā arī kotējās kā mazais lukss...