Nu, priekš tevis pietiekami jauna mašīna vai nē? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, priekš tevis pietiekami jauna mašīna vai nē? ![]()
Sekspert, ko tu te vari dirst...
www.politicalislam.com/tears-of-jihad/ še, palasi - ļoti īss raksts. Atradīsi man līdzīgu apkopojumu par "rīkļu rāvējiem eiropiešiem"?
Spogulis, spogulis, spogulis... Tev acīmredzot ir mašīna, kurai salons ir pilnīgi tukšs - manējajai tur atrodas priekšējais panelis un visādas citādas figņas, kuras apspīdot atstaro kaut kādu gaismu, un stikli arī diemžēl dara to pašu, dēļ kā kaut kādu augstu lukturu gaismai vienīgais risinājums melni tonēti stikli. Bet nu tev ir ar kosmosa tehnoloģijām aprīkots VAZ-2101, kuram paspiežot pogu pie spoguļa, salonā esošās lietas un stikli pārstāj atstarot gaismu ![]()
"Tad paskaidro, kā mājās, pieslēgta pie Wi-fi un kad notiek programmatūras atjaunināšana, sasēdināt pilnu mašīnu ar cilvēkiem, ieslēgt autopilotu un ietriekt visus pretējā joslā?"
Nekā. Toties ielikt programmā kodu lai brīdī, kad mašīna brauc ar vismaz 90 kmph un ir autopilotā, tā sāktu darīt sūdus, nebūtu nekādu problēmu.
Man patīk kā tu te stāsti visas šitās pasakas, bet esi aizmirsis ka pāris gadus atpakaļ pāris čaļi atlauza čurslera maģi, potenciāli ļaujot slēgties klāt visām uz ceļa esošajām čurslera mašīnām un nosūtīt stūres mehānismiem komandu stūrēt pa labi, vai ko tādu. Ja tie čaļi būtu neģēļi, viņi būtu varējuši mierīgi uzraut kādu programmu, kas visiem pēc kārtas slēgtos klāt, un ja ātrums liels, seko komanda "stūri pa kreisi".
"nemācēšana noregulēt savus spoguļus" - mhm, un nemācēšana notonēt ar melnu plēvi aizmugures stiklus, vai ne?
Švaks? Maz vajag vilkt + man ir nosliece uzlabot savas mašīnas, tajā skaitā nemotorus aizvietot ar adekvātas jaudas motoriem, tāpēc tādas tava veida izklaides priekš manis ir grūti iespējamas. Golfs jau vēl ir pašvaks vilcējs - audī ar savu piecu katlu motoru mašīnu virs tonnas striķī iekustināja jūtami vieglāk - bet nu, pieci katli...
Lai vai kā, bija savādi ka pie 60 iemetot ceturtajā robā, parastais 60% droseles atvērums paātrinājumu nedeva, un tikai ieminiens grīdā rezultējās lēnā paātrinājumā.
Būtu interesanti ar tādu izbraukt, lai pašausminātos. Ja mašīnai priekš tā, kam pietiek ar pieciem robiem, vajag astoņus, tas jau kaut ko izsaka - velosipēdistam savu kāju neelastības dēļ arī optimāli vajag kādus 10-12 robus; izskatās ka drīz autobūve būs līdz tam līmenim jau nogrimusi.

Maziņš atgādinājums tiem personāžiem, kuriem liekas ka mašīnas uzticamība ir apgriezti proporcionāla mašīnas vecumam - nē, galvenais rādītājs ir tas, vai mašīnai ir saimnieks, vai tikai īpašnieks. Bilde saucas "savācu pa ceļam šosejas malā mētājošos kolēģi". Secinājums - ja tomēr tik šausmīgi gribas pirkt 10 gadus vecas mašīnas - pērciet mazas un vieglas, lai vieglāk vilkt; sastāvu ar kopējo masu vismaz 2,5 tonnas bija interesanti vilkt ![]()
Jā - jo brauc siltā laikā. Ko diez teslai tas rādītājs rāda braucot ziemā 100 km? ![]()
Tava vadītāja apliecība arī prasa mīt grīdā, jeb tomēr minot grīdā var to padirst? Cilvēks kurš brauc ar vidējas jaudas mašīnu, iekāpis elektromobīlī lai ar to izkostu līkumu, min grīdā - es domāju ka jebkurš, varbūt fanu izņemot, izbraucot ar kādu mašīnu, min grīdā, tā ka nekas īpašs - ja tev ar tādu brīnumu būtu jābrauc ikdienā, iemācītos arī gāzes pedālim viduspozīcijas.
Nepareizi. Jumts rūsē jo salocīts un nav cinkots.
Tik tāds sīkums ka tos DS visdrīzāk tirgo tie paši egles dīleri, līdz ar to tie dīvaiņi, kas grib nopirkt jaunu egli, pie viena nejauši uzzina arī par DS, un varbūt nopērk.
" Es vispar biju uz pakaļas, ka šams benzīniekam nevar iziet atgāzes."
Un kas tur tāds īpašs? Tavs sievastēvs vienkārši noteikti nevēlas braukt ar 20 gadus vecu un vecāku mašīnu, un tāpēc ir ieķēris kaut ko jaunāku - un tam ir izbeidzies katalizators. Kad tavai sēklai izbeigsies katalizators, tu arī būsi uz pakaļas
Un kas tev tur remontos ir dārgāks; kas salīdzinot ar ko? Kaut kādas toyotas vai hondas varbūt, bet tas arī viss. Kaut vai golfs un hujdaja tricārs - pirmā tricāra paaudze varbūt vēl bija tehniski atpalikusi un tāpēc remontējas vienkāršāk, , bet esošajiem modeļiem starpība būs - hujdajā nekvalitatīvāks salons, hujdaja braucējam 2.0 turbiķis ir "joooptvaju maķ, ahujeķ!", nevis kaut kas pilnīgi reāls, un būs problemātiskāk ar servisiem kas to mizu remontēs - nu un var gadīties ka hujdajam kaut kādas detaļas būs dārgākas nekā fofāgenam. Ko tu vēl gribi salīdzināt, kādu audī? Salīdzini ar keksusu.
"parodijā" ar kaut kādiem elektromobīļiem centās aizvietot parastu vieglo mašīnu. Te tikmēr divi klauni slēdza derības "vai gopņiku elektrosūds var ideālos apstākļos pipelējoties nobraukt pusi no parasta golfa distances?" - beigās izrādās ka tas pat ir iespējams, un sagaidot pareizo sezonu, noliekot otru teslu pēc 500 km un braucot visu laiku piedomājot pie ātruma un pētot uzlādes līmeni, ar divām teslām var nobraukt tikpat, cik ar golfu dīzeli, tāpēc tesla nenormāli rullz.
Ja tu runā par to gadījumu ar timrotu, tad atcerēsimies nianses - pirmkārt, viņš to darīja agrā pavasarī, otrkārt, viņš ar to egolfu va kas viņam tur bija, brauca normāli, treškārt, viņa zināšanas par to brīnumu ir tādas, kā vidējajam normālas mašīnas lietotājam. Tikmēr kas ir te - šitie kadri sagaidīja pavasari, kad var uzlikt vasarenes un nav jāsilda salons, kaut ko tur pipelējās [es neskatījot, tikai bik palēkāju pa viģiku, bet kaut kā pamanīju ka vienu vilka fūre - tev tavu mašīnu regulāri pa šoseju velk? ], un, protams, te ir fanuzēni kas ir n reizes nodročījuši uz savām teslām un zina visādas nianses. Ja šitas viģiks būtu uzņemts pirms dažiem mēnešiem, noteikti katrs tiktu labu gabalu vilkts.
"kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm"
Ļoti atkarīgs no šrota. Es liepājas šrotos nekad tādu dziesmu neesmu dzirdējis - vai nu detaļa ir, vai tās nav. Es, protams, esmu haļavas cienītājs - mans iecienītais šrots arī ir no tiem, kas iepērk par lūžņu cenu jebko, patur kādu laiku, pēc tam ar rezaku un lomiku sadala un uz tolmetu - šādas pieejas dēļ jebkas, kas ir pārdots, ir plusā, un cenas atbilstošas - tā kā man pamatā saistoši ir visādi sīkumi, reizēm aizbraucot es jūtos it kā es būtu to šrotu aplaupījis; pēdējoreiz es savācu lietas, par kurām man nebūtu bijis žēl nolocīt 30 eiras, bet man paprasīja 10... ![]()
Par laimi man nestes neērtības ir bijušas tikai dažas reizes. Pēdējo gadu ir vēl foršāk - ne tikai nekas nav jārēķina, bet arī lai golfā iepildītu degvielu par vismaz 20 eirām, jālej arī benzīns, bākā vai kannā, jo balonā tik daudz iepūst nevar - kaut gan varbūt ar laiku labošos un ielikšu lielāku balonu, lai to divdesmitnieku varētu iepūst ![]()
Tu varbūt katru reizi savu mašīnu tajā nestē iestum [sarkasms, protams], bet man kaut kā saistošāks ir gaisa daudzums bākā, nevis bākas ietilpība. Tātad, es ar mašīnu, kurai ir 55l bāka, iebraucu nestē, rādītājam rādot ~1/4 - man vispirms ir jāizštuko, cik tad litri tajā bākā varētu būt, pēc tam gaisa daudzums jāpārrēķina naudā un vēl jāizlemj, uz kuru summu tiekties...
Jā, ja gribas liet tikai pusi bākas, vai patīk vadāt grabažniekā kannu, kurā ieliet pāri palikušo nopirkto benzīnu.
"Norādi maksimālo summu"
Lūk, šis ir viens no iemesliem, kāpēc es nesti neizmantotu, pat ja vēl brauktu ar astoto, un astotais nestē tiešām būtu - tu aizbrauc, un tad tev vēl jāsāk rēķināt, cik tad tajā bākā īsti salīdīs naudas... Normālos tankos pielej pilnu bāku un samaksā, bet nestē vispirms jāizrēķina cik tas varētu maksāt...
Plašumi jo motortelpa paredzēta V8 vai R5 turbo. Attiecībā par šrotu - vecām plikākām mašīnām lielākoties cena ir lūžņu cena, tāpēc tas, vai nonāk tolmetā vai šrotā, atkarīgs no dažādiem citiem faktoriem.
Nu tāpēc es arī pieminu ka, manuprāt, tas cipars varētu būt pilnpiedziņai - es tomēr esmu pasen ar vienu aci skatījies uz kvatru ruļļu izdrukām un diskusijām par tām... ![]()
Izskatās ka nekad neesi braucis ar mašīnu, kurā esošais motors to spēj pavilkt 1k - 1,5k diapazonā. Bišķi ir starpība starp mk3 ar 1Z motoriņu, ar kuru var mierīgi dudināt pa apdzīvotu vietu atmosfēras režīmā, pret kaut kādu C5, ar kuru tas 1.9 belarusnieks visu laiku jātur virs pūtiena sliekšņa, tāpat kā liela busa dīzeli.
Bet tev taisnība - braucis neesmu, esmu tikai sēdējis blakus - man pazīstamie C5 braucēji pērk C5 lai brauktu ar ērtībām, tāpēc visiem ir 2.5.
Jā, tas ir galvenais iemesls kāpēc es uz viršiem pārgāju.
Nesen dižajā pilsētā braucot garām KOOL noskatījos ka gāzes cena tur gan nav kool... ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Nuja, un tu pats arī ar to nodarbojies...