Kādas padsmit sekundes? 9 sekundes - vienīgā problēma ka tā miza maksā kā labi nopakots "reprezentatīvs auto".
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kādas padsmit sekundes? 9 sekundes - vienīgā problēma ka tā miza maksā kā labi nopakots "reprezentatīvs auto".
Varēji piebilst ka tev patīk izpildīties uz šosejām, varbūt būtu atmetis ar roku... ![]()
Naivais... Pieņemot ka tu runā par mk2 LT/mk1 sprinteri, tas ir ļoti tipiski ka tie busi sapūst. Čomam ir garāža vienā teritorijā, kur cara laika munīcijas noliktavu ēkas tiek iznomātas par garāžām; blakus ēkā viens krievelis darbojas, tas kā reiz vienu sprinteri lāpa - pēdējo mēnesi - divus, katru reizi kad es tur piebraucu, tas tur kaut ko ņemas un metina laukā esošajam sprinterim - čoms teica ka tas tur metina nesošo siju iekšā...
Tu piemirsi pieminēt ka jaunas mašīnas apliktas ar smukiem nodokļiem, kā rezultātā tur tā tesla maksā līdzīgi jaunam mazmotora golfam...
Tu stulbs vai kā? Paskaties apkārt - visapkārt gandrīz viss ir uzražots no plastmasas, un tas ritenis "ražot vairāk, ražot vairāk" tikai iegriežas vēl ātrāk. Kādi vēl tev naftas kompānijām sūdi? Augstākais bik samazinātos pieprasījums pēc benzīna - izlasi vēlreiz - benzīna - nevis naftas.
Un par to mazskaitlisko nišu - neaizmirsti ka elektromobīlis pa lielam ir 1-2 lietotājiem domāta mašīna. Ieej tepat jauno tačku tofikā, kur regulāri atskan čīkstieni "šitentajai mašīnai būtu jābūt lētākai" - un padomā cik no šī tofika lietotājiem būtu spējīgi pāriet uz elektromobīļiem, lasīt - piecu gadu laikā nolocīt jaunas teslas cenu un pēc tiem 5 gadiem sākt no nulles - un vēl samierināties ar teslas ierobežoto funkcionalitāti. Tad tev, iespējams, daleks, ka starp tiem cilvēkiem, kas nopērk 90% jauno mašīnu, būs diezgan maza daļa kas spēs atļauties elektromobīli...
Par akcīzi zinu, bet to jau neviens lejā nelaidīs
Un naftai arī sevišķi nav kur kristies - neatkarīgi no tā, kas mašīnās griezīs riteņus, naftu vajag un naftu vajadzēs.
Kā tev tā degvielas cena samazināsies ja naftas cena nekur sevišķi nekritīs?
Kāpēc tev tā liekas? Paturi prātā ka tās daļiņu atgāzu problēmas ir tiešās iesmidzes benzīnniekiem, nevis netiešās - tas toyotas motors gan jau tajās jaunajās normās ierakstās joprojām bez jebkāda filtra
Netiešās iesmidzes benzīnnieku problēmas ir spēja ierakstīties nepieciešamajos vidējajos oglekļa dioksīda gramos - bet toyota to gan jau spēj atļauties dēļ prīmusa ![]()
3. Pašvaldības policijas mašīnai nav vajadzīgas elektromobīļu priekšrocības.
Attiecībā par otro punktu - liepājā ir tikai viena sabiedriskā transporta josla, brīvībene uz augšu, un tā pati elektromobīļiem ir nepieejama, jo visur tai priekšā ir ķieģeļi - bezmaksas stāvvietas arī var atrast dažu simtu metru attālumā no maksas stāvvietām, un maksas stāvvietu likme, ja nemaldos, bija labi ja eiro stundā, ja ne mazāk - man šausmīgi reti sanāk maksāt par maksas stāvvietām, tāpēc neatceros, bet par 20-30 minūtēm kaut kādas kapeikas bija jāiemet.
Es to pašu saku par visādu pseidodžipu braucējiem, jo tur ir tas pats variants
Atgriežoties pie tās corollas - tai joprojām var uzlikt gāzi par trīsciparu summu, kamēr trīslitrīgam pseidodžipam var tikai zagtu ķīseli bākā liet.
Kā jau teicu - parasti neko negarina un neīsina.
Kāpēc lika? Skaņas un iedomu zirgspēku dēļ.
Nu tad izsūc vēlvienreiz un norauj iztvaicētāja atplūdes trubu un izvelc laukā tajā esošo ierobežotāju; varbūt tas aizgājis ciet ar kādām skaidām vai ko tādu.
Pa lielam minējums, bet savādāk tur īsti nekā tāda, kas varētu saiet grīstē, nav. Par ierobežotāju arī minējums, ar pieņēmumu ka lolvo nav ieviesis nekādas kosmosa tehnoloģijas kas aizvieto ierobežotāju ar ko citu.
Parasti nav nekādu sevišķu problēmu šito šķūninga procesu apgriezt - parasti liekot komisko filtru, vienkārši no filtra kastes izņem laukā MAFu, un tam galā, ar kādu pāreju, uzliek to komisko filtru.
Nē, tiktu aizliegtas puņķainas tehnoloģijas mašīnās, lai jaunu mašīnu varētu arī lietot, nevis tikai dažus gadus pakaut, un tad fiksi jānogrūž.
Nu bet cik tās kravas? Man kaut kā liekas ka parastai fūrei varēja būt līdz 30 tonnām, nevis tikai "padsmit tonnas"
Ar jaunajām fūrēm ir tieši tas pats, kas ar jaunajām mašīnām - pirmais lieto, priecājas un tad fiksi nogrūž, bet tālāk gan neviens nepriecājas, lai arī kādam saniez nagi tam grābeklim uzkāpt.
...un kad pienāks laiks tur kaut ko remontēt, tad atkal darba devējam būs platais smaids...
Salīdzinājums ar kādu vecu mazu ir pirksta salīdzinājums ar krānu - vot vajadzētu salīdzināt ar kādu 15 gadus vecu līdzvērtīgu MB - šaubos vai tur starpība būtu lielāka par pāris litriem, ja vispār būtu.
Man arī nav ikdienas vajadzība pa ko tādu kratīties - parastos braucienos lielākais nelīdzenums, ar ko manam golfam jāsaskaras, ir ~8 cm augstais garāžas slieksnis, kurš parasti tiek pārvarēts ar kādiem 20 kilometriem stundā. Tas nemaina faktu ka man labāk patīk, ja kaut kur notizlojoties ir tikai "BUMS", un nevis beigta riepa.
Ar tevis piesauktajiem maināmas cietības amartiem ir ļoti vienkārši - ja tu vari atļauties lietot šādu tehnoloģiju, tad lieto un brauc normāli - je nevari atļauties, tad nelieto. Nekur jau nav teikts ka tā onanēšana otrajā robā kaut ko ietaupa - tā ir tāda sēņotāju teorija.
Pēdējo 30 gadu motora vadībām ir ilgtermiņa adaptācijas, kuras sūdīgas gāzes bloka kalibrācijas dēļ var rezultēties interesantos efektos.
Apakšējo izmēru parasti ierobežo bremžu izmērs. Lai mašīnai uzliktu 15" ripuļus, priekšas bremžu diskiem jābūt kādu strēķīti zem 300mm - katalogā neskatoties izteikšu minējumu ka apakšgala golfiem varētu būt 15" opcija, jo tur bija kaut kas ap 280mm - passātam disku saraksts sākās no 16"; noteikti svara dēļ bremzes sākas no 300-ar-kaut-ko.
Problēma ir ne jau mašīnu izturībā, bet tajā faktorā, ka dižās pilsētas apkaimē ir salasījušies cilvēciņi, kas pieraduši rullēt pa asfaltu, un tāpēc mode pirmajā vietā. Ja tev, piemēram, pastāvētu varbūtība šad un tad pabraukāt pa šitādiem ceļiem, tu diez vai aiz laba prāta savu passātu nokomplektētu ar koka ratu riteņiem
Mans golfs reāli ikdienā saskaras ar daudz mazāk bedrēm nekā vidējā šī tofika lietotāja mašīna, bet es tomēr dodu priekšroku tādai mašīnas augstuma/riepu augstuma/atsperu cietības kombinācijai, kas ļauj bez iespringuma braukt apmēram jebkur, kur var ar divriteni pabraukt. Man patika vienreiz starpība starp šiem pretējajiem uzskatiem - braucot pa tīnūženi, uztaisīju strelku ar vienu čali no golfkluba, lai viņam atdotu vienu detaļu; atrodas šis no tīnūžiem bik uz rīgas pusi, brauc ar stancētu mk3. Izdarījis kas darāms, gribēju tikt uz d-pileni lai tālāk varētu braukt pa apvedceļu pāri hesam - netālu zīme "ikšķile x kilometri" - es tam čalim prasu par to ceļu, šis tā "tu gribi braukt pa granti?!" ![]()
Glīti - nu un tālāk? Sēžot pie stūres tu tos diskus redzi arī? Nē? Tad kāda jēga?
Tavs atgadījums man atgādināja vienu senu manu atgadījumu. 13 gadus senā pagātnē atgriezos no darbavietas sezona noslēguma balles, labi pāri pusnaktij; izbraucu cauri sava dzimtā ciema centram, piepeši, hujaks, man aizmugurē viena mašīna sāka sekot - es pa ieliņu kas iet gar manu sētu, kā mēdzu tolaik darīt, atstiepu otrajā līdz galam, pēc tam kreisais pagrieziens sētā, labais pagrieziens uz citu celiņu, procesā ar aizmugures riteni uztriecoties bordai, aizbraucu līdz savas mājas galam, iebraucu galā, apstājos. Pasēžu, skatos, tā mašīna piebrauc un apstājas. Gāju skatīties - kaut kāds bembijs, hvz, E30, E34, varbūt E36, neatceros - bembija braucēji bija man sekojuši, jo šiem pazīstama kompānija bija nedēļu atpakaļ kaut kādā tuvumā esošā pirtī dabūjusi pa muti, un sitēji brauca ar tādu golfu - iebraucot manā sētā, šie bija ar pakaļas riteni uzrāvuši uz tās pašas bortas kur es - tik ja manas muteres golfa ripulim nekas, šiem tur bija zemprofils un riepa pārsista... Beigās dabūju sameklēt un šiem iedot instrumentus lai šie varētu rezerves ripuli uzlikt.
Morāle - vajag izdomāt kas ir svarīgāks - izskats vai lietojamība.
Sasmējos par otro un trešo. Jā jā, lielāks ir labāks - ja gribas lai zobi klab un gribas vairāk naudas nolocīt. Un zemāka rites pretestība ir tikai tam tavam īberīgajam izmēram - normālu ražotāju mašīnām 20" platums ir vismaz 235. Tas ka tev tur ir tāds izmērs, sevišķi neizbrīna - Maksts tomēr ir wannabe eko šmeko ražotāju priekšgalā - motortelpas saturs ir otra tāda īpatnība.
Galvenais iemesls ir mode. Tu savu passātu gan jau varētu aprīkot ar 16" diskiem - kāpēc tev ir 18"?
Otrs iemesls ir arvien smagākas mašīnas + agresīvi tomāti = nepieciešamība pēc lielākām bremzēm...
Kuram tas šodien rūp?
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Kas to aizkadrā atzīst - ražotāji, likumdevēji vai tomēr pircēji?