![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
![]()
Tu domā ka cilvēks, kurš apsver domu par audī ar V8 motoru gribēs subāru ar sešiem cilindriem? ![]()
S-mašīnai tak avants ir normālā virsbūves forma un sedans - savādā ![]()
Paņem kādu S4 un baudi.
Piesārņojums vai ne piesārņojums, bet mums apkārt tās plastmasas ir ŠAUSMĪGI daudz, neatkarīgi no tā, kur tā plastmasa galu galā nonāk. Es personīgi principa pēc cenšos neņemt veikalos nevajadzīgus maisiņus - lai arī tas gājiens tāpat diezgan maz samazina manu plastmasas atkritumu ražošanas apjomu.
Pusstundas laikā? Tev tam tavam čeroki ir dīzelis? Visām manām mašīnām motoram vajadzēja ~10 minūtes lai pilnībā nokausētu stiklu. Parastais risinājums attiecīgi bija - izkasīt šaujamlūkas un braukt - vai arī, periodā kad es 3 gadus atpakaļ ar golfu braukāju uz 1,2 km attālo darbu - vienkārši attaisīt abus priekšas logus, uzlikt uz acīm sniegadēlistu brilles, izkārties pa logu un braukt.
Stikls ir gaisa necaurlaidīgs, bet tas sasilst, dēļ kā nokūst otrā pusē esošais sniegs un ledus... Bet ir arī mašīnas, kam smukuma dēļ miera pozīcijā slotas tiek kaut kur paslēptas, un tās vietas visdrīzāk arī no salona puses ir paslēptas...
Iesaku jums, ledus cilvēkiem, pamēģināt uzlikt vakarā uz priekšējā stikla plēves gabalu, ievērtu priekšas durvīs - no rīta atliks tikai noņemt plēvi un braukt ar tīru stiklu.
Eidim ir vienkārši īpatnēja mašīna, būvēta izmantojot japāņu augstākās tehnoloģijas - logu tīrītāju slotas paslēpjas vietās, kuras paneļa gaisa pūtēji nesilda, un mašīnas priekšā ir uzstādīti plūsmvirži kas gaisa plūsmu novirza pār priekšas stiklu - tā nu eidim esot kustībā tur viss sasalst, jo netiek nopūsts. Tajā pat laikā viņš nespēj saprast "VW baznīcas draudzi"; kāpēc viņi izvēlas tādus sūdus kam logu tīrītāju slotas atrodas siltā vietā un ūdens tiek no stikla nopūsts, ja var izvēlēties japāņu augstākās tehnoloģijas, kam ir otrādi - stilīgāk, galu galā, ir ja slotas atlocītas ir braucot, un vietā noliktas stāvot, un nevis otrādi
![]()
O, LMGIFY ir izmainījuši savu darbības principu...
Jebkurā gadījumā, man slinkums ņemties lai es varētu apskatīties CSDD lapā esošos failus [nav man te biroja programmas] - cik tie cipari atšķiras no šitentajā rakstā www.tvnet.lv/4752528/latvija-registreto-transportlidzeklu-skaits-parsniedzis-1-2-miljonus nosauktajiem?
"Ar katru gadu automobiļu skaits PALIELINĀS"
Es gribētu redzēt statistiku latvijā reģistrētajām mašīnām kurām ir derīga TA, pa gadiem.
Mašīnu skaits, vismaz reģistrēto, diez vai augs - mani interesē vai tas jau tagad nav pārsniedzis cilvēku, kam ir autovadītāja apliecība [ne jau visi brauc], skaitu.
Saki, vajag samazināt mašīnas? Nu tad jau cilvēkus arī vajag samazināt - kā ieteiksi, iemidzināt vai nogāzēt?
Taisnība, piemirsu.
Punktu "oglekļa dioksīda izdalīšana" loģiski būtu atstāt ārpus skalas, jo tam ciparam vajadzētu būt proporcionālam ar iepriekšejo ciparu, degvielas patēriņu, bet nu tad visādi pseidoekologi varētu piekasīties... ![]()
Nē, nav, cilvēkiem ir tāda slikta mode griezt laukā
- kad es kaut kad saņemšos un uzbūvēšu jaunu izpūtēju, tad arī pie viena atbrīvošos no attiecīgā bunduļa. Nav jau arī īpaša vajadzība pēc tā katalizatora - ja motors darbojas labi, tad CO cipars ir 5x mazāks nekā pieļaujamais, HC arī vairāk nekā 2x mazāks - pirms gada dažu iemeslu dēļ motoram bija brīvgaitā degmaisījums uzlikts treknāks, attiecīgi CO 3x lielāks nekā normāli tādam motoram būtu jābūt - tāpat tas bija 60% no normas ![]()
Gan jau ka nav, priekš kam tur tādu? Liepājas autoostas priekšā ir ap 30 vietām - pilnīgi pietiek gan tiem, kas atbrauc kādu savākt, gan tiem, kas nomet mašīnu uz dažām dienām lai kaut kur aizbrauktu ar autobusu.
Garantija, protams, ir - bet, cik dzirdēts, ja tu aiziesi uz veikalu un prasīsi pa garantiju citu, tev paprasīs pierādījumus ka tava elektrosistēma ir bijusi darbaspējīga, respektīvi, apliecinājumu ka kompetents serviss ir tavu mašīnu regulāri pārbaudījis. Dabā pašam nav gadījies to pārbaudīt, jo līdz šim ir nācies pirkt divus aķus, abus deta senatorus, pirmais nogāja kaut kādus sešarpus gadus, tik maz, jo tam aķim bija arī stāvēšanas periodi, otrais dzīvojas golfā un noteikti arī vēl ies labu laiciņu.
Ja tev liekas šokējoši ka tev tur trīslitrīgs ķīselis griežas uz 1,2k @ 60 kmph - C5 2.5 TDI pieskrūvētais tomāts tam motoram liek darīt tieši to pašu - atceros kā 10 gadus atpakaļ ar tādu mašīnu pabraucot, pabrīnījos ka braucot liepājā pa ganībeni pulkstenī bija tik mazs cipars
Ar C4 2.5 TDI tomātu man braukt nav sanācis, uz cik tāds to motoru griež tādā situācijā, nezinu, droši vien augstāk, jo tur turbīnas pūtiena slieksnis ir augstāks.
Abet par to pārējo - es neticu ka tu vari kaut ko sačakarēt, standarta mašīnai spaidot pedāli. Galu galā, jaunas mašīnas ir paredzētas zīdaiņiem un citiem indivīdiem, kas neprot braukt un nespēj uzņemties atbildību ko pienākas uzņemties vadītājam - tā vismaz sanāk, paskatoties kādus "palīgus" jaunajās mašīnās ražotāji ir salikuši - līdz ar ko tur ir pārāk daudz visādu aizsardzību un ierobežotāju. Uzskatāms piemērs ir tas Fifth Gear viģiks, kur šie skrējās ar diviem jauniem R golfiem, un DSG puļķēja ārā mešalku - jo DSG ir starta kontrole, bet mešalkai ne - jo tas dotu pārāk lielu kontroli vadītājam, un tas varētu kaut ko salauzt
Tev tavā A8 galu galā arī ir ļoti ierobežots komandu skaits, ko tu vari dot mašīnai - viens pedālītis nozīmē "paātrināties", otrs "bremzēt", tad tur ir tāds kloķītis, ar kuru var pateikt mašīnai, uz kuru pusi tu gribi braukt, un, lai radītu tev vadības ilūziju, var arī ar to mēģināt paprasīt kārbas vadības blokam pārslēgt robus - bet tas tev neatļaus ieslēgt ne pārāk augstā, ne pārāk zemā robā - nu un vēl ir stūre, ar kuru tu vari paprasīt mašīnai griezties noteiktā virzienā - bet ja tas tavs astotnieks tev ir pietiekami jauns, ar stūri arī tu drīksti paprasīt mašīnai braukt tikai tādā virzienā, kur nekā nav, un pagriezienus vispirms mašīnai jāpaprasa atļauju izdarīt - ja izdomāsi apzināti iebraukt stabā vai sienā, pietiekami jauns astotnieks arī to nepieļaus
Tātad - kāpēc tu domā ka mašīna tev varētu atļaut motoru vai kārbu darbināt režīmos, kas vienu vai otru varētu traumēt garantijas laika ietvaros?
Cik dzirdēts, to garantiju nav sevišķi reāli dabūt - var jau būt ka kaut kas ir mainījies. Abet par pusotru gadu - ieliekot kaut kādā C6 audī jaunu aķi, to nepiekodējot, var dabūt šādu pat rezultātu ![]()
Gausa reakcija uz gāzes [gumijas] pedāli - tas varētu būt labs veids kā samazināt kvēpu filtra pildījumu, galu galā, straujai reakcijai vajag palielinātu degvielas daudzumu kas nokūp
Tādā ziņā ironiski - ilgus gadus esat maksājuši par to lai ar katru jauno modeli ražotājs samazinātu to, ko vadītājs spēj vadīt - nu tad varat beidzot novākt augļus. Labi, taisnības labad jāpiebilst ka ķīselim gumijas pedālis ir normālā konfigurācija - bet neapmierinātība ar tomāta darbību ir sekas ilggadējai maksāšanai par tomātu, aiz kā ražotājs nu var atļauties mešalku pat nepiedāvāt, bet Antuāns, kurš par to bezkontroles kārbu samaksājis, nu var spēlēties ar ekrānu, cerībā ka varbūt izdosies atrast režīmu, kurā tā kārba slēgsies kaut cik pēc viņa gaumes - bet drīzāk tas ir vienkārši tāpēc lai šis Antuāns varētu nosist laiku... ![]()
Kamēr to mk8 fočē tikai "spiegi", tikmēr esošais golfs joprojām ir mk7
Mk8 būs esošais tad, kad tas būs nevis "spiegu" bildēs, bet gan mollera cenu lapās.
Tas ir diezgan dārgi. Es neesmu iedziļinājies īsajos gabalos - garajos gabalos mans golfs degvielu patērē tādos daudzumos, cik izmaksā viena autobusa biļete - šeit no galviņas sanāk bik mazāk, nekā stundā mans golfs spēj patērēt uz šosejas; droši vien stumdoties pa pilsētu sanāktu tas pats.
Tas, ja kas, ir arī iemesls, kāpēc es autobusus izmantoju tikai situācijās, kad mašīnai ir vienvirziena brauciens - baigā jēga censties pieskaņoties autobusiem, procesā padiršot kaut kādas stundas, ja es piemetu amortizācijas izmaksas un aizbraucu ar mašīnu...
Kur tu rauj kaut kādas "subsīdijas"? Laukus izlaupa, nevis subsidē. Lauki priekš dižās pilsētas ir lai būtu no kurienes vēl izlaupīt atlikušos cilvēkus, lai tur kaut ko iztirgotu un, kad ar kādām eiropas naudām tur kaut kas jābūvē - lai no tās naudas nosmeltu krējumu - ko, protams, atkal smeļ dižās pilsētas iemītnieki, ne jau "lauķi". Par to tās pašvaldības, kas no šīs izlaupīšanas guvušas visvairāk, atmet kaut kādus ubaga grašus tur tā izlīdzināšanas fonda veidā. Piemērs otrajai darbībai - dažus gadus atpakaļ uztaisīja kapitālo pārbūvi A11 starp nīcu un rucavu, 23 km garš posms. Kas bija būvnieks? Binders, dižās pilsētas firma. Kas būvēja? Es tajā vasarā te daudz braukāju ar velosipēdu - neredzēju nevienu tehnikas vienību, pat ne vieglo mašīnu, uz kā būtu rakstīts "binders" - būvēja CTB un Aizputes ceļinieks, binders bija tikai priekš tam, lai kādi dižās pilsētas resnie kakli varētu kādu naudiņu savās kabatās sastumt, un pēc tam par atlikumu vietējie varēja būvēt - gareniskās šuves jau pirms gada sāka plaisāt...
Nekas laukos nav jāsubsidē - izņemot lauksaimniecību, jo citas valstis dara to pašu - vienkārši tādās pārpildītās vietās kā dižā pilsēta ar nodokļiem un tamlīdzīgiem līdzekļiem vajag veicināt lai kāda trešā daļa darba vietu izceļotu ārpus dižās pilsētas - pēc tam pārējais viss sevi pats sakārtos - ja, teiksim, IT firmas savāktu w-pilī, programmisti sabrauks tur, tāpat kā viņi tagad sabrauc uz dižo pilsētu.
Mana province bez mēģināšanas iepērkas lietuvā - tā kā lietuvā nav ūdensgalva ar fantastisku attīstību, bet ir trīs lielās pilsētas, tad pakalpojumi par normālu cenu ir pieejami visā valsts teritorijā, nevis tikai vienā punktā. Plus vēl tā nianse ka tur lieliskās attīstības trūkuma dēļ nav jāuzskrūvē tik augstas cenas pakalpojumiem, dēļ kā cena ir labāka.
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9