Tev benzīns sadeg radot kvēpus?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tev benzīns sadeg radot kvēpus?
"Daudzmaz pajaunam auto EGRu amputēs tikai un vienīgi īpašnieks/kapeikjājējs."
Nūūūūū... Spriežot pēc tā, ko es redzu tajā pašā stiliņā - EGR un kvēpu filtru kādam 3.0 TDI NEamputēs tikai ķeblī pirdējs - visi kas kaut ko rubī, nopērkot mašīnu kam tie grabuļi vēl ir, tos met laukā, tāpat, sirdsmieram.
Kuru problēmu? Ar kvēpiem aizaudzis ieplūdes kolektors ir iespējams pat deviņdesmito gadu 1.9 TDI.
Kas tur dīvains - motors atrodas aizmugurē, līdz ar to nav parastā busu un bembju problēma ka velkošā ass ir mazāk noslogotā.
2.5 TDI izbeidza ražot jau kādu laiciņu atpakaļ - bet nu par 2.5 20v TDI ir arī dzirdēti šādi tādi slikti vārdi, lai arī tas motors ir salīdzinoši maz izplatīts.
Liepājā bedru ir daudz mazāk nekā dižajā pilsētā, līdz ar to, kad es tur aizbraucu, nesanāk neko izbaudīt - nopietni, liepājā lielākie negludumi ir tramvaja sliedes un bruģis ![]()
Tu pārspīlē, un diezgan stipri. Vienīgais reālais pluss no tā EGR ir tā nedaudz ātrākā uzsilšana - tāpēc arī pareizā, čipšķūneru veiktā, EGR amputācija notiek pārprogrammējot vadībs bloku tā, lai tas izmantotu EGR uzsilšanas periodā, un pēc tam nē. Savādāk ir vieni vienīgi mīnusi no tā EGR - EGR nav vajadzīgs vienmērīgai darbībai, kaut kāda nevienmērība, iespējams, tur var rasties tad, ja tas vārsts ir nepareizi amputēts. Un par to filosofiju par eļļu - nebūs - galvenā problēma ir kvēpi, nevis eļļas degšana, bet kvēpu rašanos ietekmē degvielas kvalitāte un braukšanas stils. Bez tam, kur tad tev motors "metīs" to eļļu? Sadegusi eļļa izveido melnus sodrējus un nekādu baltu pastu izveidot nespēj.
Ak jā, vēl par EGR - viņa esamība un darbība ir slikta lieta priekš paša motora, jo kvēpi ir abrazīvi. Kā senos laikos mūsu čipšķūneri norādīja attiecībā par C4 audī motoriem, sotakiem, kam EGR nav, motori bija saglabājušies labāk nekā sešiniekiem, kam tie ir.
Kas tur ir tajā viģikā - to neredzu - kāds jautrītis pārsita sava koka ratu riteņa gumiju?
Pie mums ar bedrēm ir normāli - vietām asfalts ir nokusis, un vietām joprojām ir ilggadējās bedres. Jebkurā gadījumā, ar 185/70/R14 ripuļiem diezgan pie kājas - pieredze rāda ka lai pārsistu normāla augstuma riepas, vajag kā minimums labā ātrumā uzraut uz kādu bordu ![]()
Kādu kvalitāti tu gribi no motora, no kura ir izžmiegta pēdējā sula + tam noteikts ierakstīties tur kaut kādās EURO5 vai EURO6 normās?
Kāds bija iemesls galvas maiņai?
Jā, tieši tā - nafta paliks dārgāka, bet tā nekur nebeigsies - pirmkārt, naftu meklē un atrod visās pasaules malās, otrkārt, ir arī grūti iegūstamā nafta - degakmens un "iesprostotā" nafta - kuru atmaksājas iegūt pie augstākām cenām, līdz ar to, cenām pieaugot, naftas piedāvājums tikai augs. Uzskatāms piemērs ir ar jeņķu gāzi - kad šie sāka apgūt grūti iegūstamo gāzi, šie reāli palika par gāzes eksportētājiem...
Attiecībā par visu pārējo - tevis nosaukto 20 vai 30 gadu laikā esošais pseidoekoloģijas lohotrons sabruks, un nevis notiks pāreja uz elektormobīļiem. Pseidoekoloģijas lohotrons balstās uz dārgu elektromobīļu uzgrūšanu turīgiem rietumniekiem - bet tā kā kreisās valdības rūpējas par to lai šīs valstis iznīcinātu un padarītu par daudz nabadzīgākām, nebūs kas tos elektromobīļus pērk - un kad eiropas valstis kļūs par musulmaņu vairākuma valstīm, nebaidies, musulmaņu valdības nobalsos atcelt to lohotronu, un, iespējams, pat pieļaus daudz vājākas atgāzu normas - lai tik savējiem būtu lētas mašīnas.
Nūūū... Varbūt tāpēc ka elektromobīlis ir lietošanā neērtāks? Loģiski domājošs cilvēks pieciest neērtības ir gatavs tikai tad, ja ar to nāk ietaupījums.
Kā ar to nesvarīgo lietu ko par "motoru" sauc?
Mhm - cik diez izmaksās saules baterijas lai tās spētu uzlādēt šitādu mašīnu + kā tu taisies rīkoties - mašīna pa dienu stāvēs mājās un lādēsies?
Un ko tad ja diena apmākusies? Un ko ziemā?
Protams ka runās citādāk - elektrības cena sakāps tādos kosmosos ka maz neliksies.
Ieliks, protams. Pāris gadus atpakaļ vismaz viens viņiem zvanīja un sūdzējās par diskotēku [izskatās ka nulle švaka, jo disene ir neatkarīgi no tā, kurai fāzei pusautomātu piespraužu] - reakcija, protams, nulle.
Tu kaut ko laikam nesaproti - "baigajos pāķos" kā reiz praktiski jebkurai mājai, kurai ir tāda iespēja, ir trīs fāzu pieslēgums, jo atšķirībā no pilsētām, kur lielākoties ir kā tu nosauci, te katrā otrajā mājā vismaz pāris dienas gadā tiek darbināts malkas zāģis ar trīs fāzu motoru - protams, citiem ir arī trīs fāzu svarkas un tamlīdzīgas lietas. Es tāpēc šaubos ka ir kaut viena manas ieliņas māja, kurai nebūtu 3 fāzu 25A pieslēgums - mums kā reiz bija 40A, pirms ST izdomāja kasēt naudu pēc pieslēguma jaudas. Te tev nav rīga, kur mājai var būt tipisks daudzdzīvoklenes dzīvokļa pieslēgums, viena fāze ar 16-20 ampēriem... ![]()
Tas "pamazām aizliegt" punkts jau tomēr notiek - reku ja gribi vojāžeri ar rijīgu nemotoru, un nevis transportieri - maksā ragā.
Par tiem privātmāju īpašniekiem - es gribēšu redzēt kas notiktu ja sāktu masveidā iepirkt un lādēt mājās elektromobīļus
Es te dzīvojot novada centrā, ieliņā ar padsmit privātmājām, ar savu vienas fāzes transformatora pusautomātu metinot taisu apkārtējajiem kaimiņiem diskotēku - es gribētu redzēt kas būtu , ja puse sapirktos ko šitādu un izdomātu vienlaicīgi uzlādēt... ![]()
Forša spēļmantiņa. Novēlu nejauši pēc "zvēra pamodināšanas" nepadirst vadītāja apliecību ![]()
Vēsture ir tas, kas vairs nav sastopams. Tačkas, ar kurām tu brauc, vismaz 90% latvijas braucēju ir nākotne, puse no tiem 90% pēc 10 gadiem ar ko tādu brauks un mocīsies, pārējie vēl vēlāk, ja jebkad. Ja tev 2.5 TDI liekas vēsture - aizbrauc no dižās pilsētas prom tālāk par 100 km rādiusu - būsi nokļuvis vietā, kur tas 2.5 TDI ir šodiena un uz tavu Q5 skatīsies kā uz kosmosa kuģi no tālas nākotnes
Protams, vismaz puse latvijas braucēju pakāpeniski dara to, ko viņi ir darījuši līdz šim - pārkāpj uz jaunākām mašīnām, vadoties pēc gada vai cenas. Es jau jūtu ka liepājā parādās aizdomīgi jaunas mašīnas + purnagrāmatā sēžot pāris liepājas grupās, jūtu šīs dabas parādības sekas - tofikus par tēmu "kurš uztaisīja mazu švīciņu tādai un tādai mašīnai, piesakies, ja ne, karma tevi piemeklēs!" - bet tad atkal - uzmanīgi paskatoties uz tām jaunajām mašīnām kas stāv pie mājām - to vecums atbilst latvijas vidējajam - 10-15 gadi, jeb, kā tu teiktu - vēsture. Protams, ir pa kādai līzē ieķertai jaunai tačkai, bet to pienesumu vidējajam vecumam sekmīgi anulē man tuvākas mašīnas.
Attiecībā par "elektroniku", tu pārspīlē. Pirmkārt, elektronika - tas nav tikai datori - es, teiksim, nesen mazliet atjaunināju sev pastiprinātāju - 1995. gada U-7111 nomainīja pioneer kinozāles pastiprinātājs - ražots 2001. gadā - man pilnīgi paliek interesanti, ko ir izdomājuši tie pioneer inženieri šo 18 gadu laikā - baidos ka būs līdzīgi kā autobūvē šajā pat periodā - kosmētisks uzlabojums - jo tas 18 gadus vecais pastūzis pēc U-7111 ne tikai liekas pēc kosmosa, bet man ir arī grūti iedomāties ko vēl kopš tiem laikiem būtu varēts pielikt klāt
Abet par tiem datoriem - tevis nosauktā dabas parādība ir spēkā tad, ja ir slimīga tieksme mainīt operētājsistēmas līdz ko iznāk jauna. Es lietoju windows xp x64 - tagad, 14 gadus [!] pēc tās izlaišanas, ir parādījies reāls iemesls sākt domāt par kaut ko citu, jo pēdējais lielais pārlūks, FF, pārstāja to atbalstīt pagājušā gada augustā. Kompja dzelži gan man ir tikai 3 gadus veci, jo pēdējo 20 gadu laikā procesori ir palikuši efektīvāki - es vienkārši izvēlējos mazāku elektrības patēriņu, nevis lielāku veiktspēju - esošais četru kodolu 1,5 GHZ APU ir bik stiprāks kā nikns 2002. gada kompis - principā pietiek. Operatīvās atmiņas lietojums dēļ visādiem sūdiem web lapās, tas jā, ir šausmīgi audzis... Ja programmatūras un web lapu izstrādātāji domātu par optimālu resursu pielietojumu, tad datoru industrijā tāds jēdziens "morālais novecojums" neeksistētu jau vismaz 10-15 gadus
Bet kā jau mēs zinām, tas būtu ļoti slikti, jo tad skursteņi nekūpētu un naudiņa nenāktu - tāpēc ir tā, kā ir - nu jā, tāpat kā ar mašīnām... ![]()
"Tad gribi teikt, ka RS6, S6 un A6 arī ir viens un tas pats auto?"
Nē, tās ir trīs dažādas mašīnas - pēdējajam ir motoru klāsts, un pārējajiem diviem ir, parasti, viens motors, kas nav pieejams abiem pārējajiem. Kamēr tas tavs S-Q5 no parasta Q5 atšķiras tik maz, ka veiktspējas starpību jebkurš nopietns mūsējais čipšķūneris izlīdzinātu Vēl man ir interesanti, vai tas S-Q5 maz ir atšķirams pēc šasijas numura no parasta Q5 - īstajām S un RS mašīnām pēdējos 20 gadus tips atšķiras no tā modeļa, uz kura tās ir bāzētas, līdz ar ko šasijas numurā izmainās 1-2 simboli.
msh savās domās, nomik, nosmīn par kategorizāciju, kur mašīnas virs 10 gadiem = autobūves vēsture. Pirmkārt, tāpēc ka vidējais latvietis brauc ar to "vēsturi" un šādi kategorizēt var tikai vai nu indivīds, kas pieder dažus procentus lielajam burbulim, vai arī sapņotājs [es pat zinu dažus pa zemi staigājošus cilvēkus, kas rollera kategorizācijai piekrīt!] , otrkārt, diezgan mazā autobūves progresa dēļ pēdējo 20 gadu laikā. Tev, nomik, vajadzēja saukt B3 audī, ne mk1
- par ko es nepiekristu, bet es nešaubos ka rollera pirkumam ir ļoti daudz kopīga ar 2001. gada B6 - galu galā, Q5 ir uzpūsts A4.
Modifikācija ne modelis - bik jaudīgāks ķīselis, bik zemākas pederes [uzskatāmi parādot kas tas par "džipu", ja to var sēdināt un to pēc tam to pat pērk] un pa lielam arī viss.
Tas pēdējais stāsts man kaut ko pēkšņi atgādināja - šis tak ir tavs trešais iauto nicks... ![]()
Ja mašīnas virs 10 gadi ir "autobūves vēsture", tad tavs pirkums arī tai pieder, galu galā, to modeli izlaida 2008. gadā, tātad pirms 11 gadiem... ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Viģiku tehnisku iemeslu dēļ nevaru noskatīties, bet brīnos - ko šis tur tādu darīja ka bija pakaļas asij jāpieslēdzas un tam būtu bijis jāpaglābj no iebraukšanas grāvī? Pakaļas ass pieslēgšanās pa lielam spēj glābt tikai no norakšanās, kas tur noteikti nedraudēja.