iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.02.2019 18:22

Tas, ja tu palaidi garām, bija piemērs, kur tiek reāli ietaupīts, ar vajadzību, un nevis ieseksots cents ieseksošanas dēļ. Bik tomēr ir starpība, vai ietaupījums ir eira litrā, vai kaut kādi 30-40 centi.

msh 10.02.2019 13:16

Man kādu laiku atpakaļ bija interesanti dzirdēt par vienu degvielas pārbaudi. Izrādās, kādu laiku atpakaļ mūsu novadam piederošam krafterim izbeidzās kaut kas ar degvielas sistēmu saistīts, un tad nu tika paņemti paraugi no visām firmām un nodoti analīzēm lai noskaidrotu, kur tad pirkt degvielu tam krafterim. Kā man stāstīja, vislabākie rezultāti esot bijuši latvijas naftai...

msh 10.02.2019 13:14

Tiešām, esi pārliecināts? Švaki tev ar loģiku, bet tas nav nekas jauns. Kreisā soļķa lietošana vairāk ir saistīta ar vēlmi ieseksot centu, kas ir individuāla un kam ir diezgan maz saistības ar rocību, un nevis ar rocību. Kā reiz argumentus "es labprātāk brauktu ar benzīnu, bet varu dabūt kreiso ķīseli" es esmu dzirdējis no cilvēkiem kam ir jūtami labāka rocība nekā man, un ir pietiekami nācies dzirdēt par karakteriem, kas 5-10 gadus vecos bembjos un audī lej krievu/baltkrievu soļķi.

Visekonomiskākais veids kā darbināt ķīseli jebkurā gadījumā ir nevis kontrabasa soļķis bet gan atrabotka - es pat vienu kas tā dara, pazīstu - viņš arī izskaidroja matemātiku - litrs atrabotkas 15 centi, viņš vēl pielej benzīnu lai tā paliktu šķidrāka, gala rezultātā sanāk 21 cents uz litru, tātad simts kilometrus var nobraukt par max 1 eiru - kontrabasa soļķis tur smagi pienes ūdeni. Kā viņš teica, viņam mēnesī šitā sanāk ietaupīt uz 300 eirām, un ja motors pēc kāda laika izbeidzas [viņam tur bija kaut kāds 20 gadus vecs nissans], tas jau sen ir sevi atpelnījis.

msh 08.02.2019 23:45

Kā jau teicu - šo situāciju atklāju pāris dienas PĒC 500 km brauciena... Dominas stāvlaukumā zem mašīnas esošā eļļa likās aizdomīgi pazīstamā krāsā, bet apskatoties līmeni, nekas milzīgi aizdomīgs nebija redzams, tāpēc tikai braucu

msh 08.02.2019 18:40

Gadās. Man arī pirms kādiem diviem gadiem gadījās pašam nezinot pāris tādas peļķītes atstāt - tikai pāris dienas vēlāk pēc rīgas izbraukāšanas, mājās aiz neko darīt paskatoties eļļas līmeni, atklāju ka vismaz pusotru litru eļļas esmu izlaistījis...

msh 08.02.2019 12:43

Nerada pretrunu? Nu, ne gluži - galu galā bībele saka ka Dievs visas radības radīja, bet darvins, pats, starp citu, neticīgs, izdomāja ka radības no kaut kā izevolucionēja. Ne par velti apoloģētiskos materiālos ir pietiekami daudz izskatīti evolūcijas teorijas caurumi - protams, arī dzīvības izcelšanās teorija.

msh 07.02.2019 19:25

Darvina teorija ir teorija tikai nosaukumā, bet pasniegta tiek tieši tāpat kā globālās sasilšanas teorija - par faktu - un no šīs teorijas izriet kreacionistu apņirgšana. Tāpat šo teoriju māca skolās, ar noteiktu nolūku - un tādēļ divdesmitajos gados ASV lielākajā daļā štatu [ja ne pat visos] politiķi lai vāktu sev piekrišanu, aizliedza skolās mācīt to evolūcijas teoriju, jo tā uz jauniem prātiem atstāja vēlamo iespaidu, par tēmu "ja jau cilvēks ir nevis radīts, bet radies no mērkaķa, tātad Dieva nav!". Tev varbūt nav nācies iedziļināties šajā jautājumā, bet man ir pazīstami cilvēki, kuri to ir darījuši, apoloģētikas nolūkos, tajā skaitā viens pazīstams bioloģijas, neatceros, maģistrs vai zinātņu doktors - un ir arī plauktā pāris grāmatas kur daļēji ir šī tēma apskatīta, tik ne no darvina puses, bet otras - secinājums - ja ar globālās sasilšanas teoriju ir tā, kā tu to apraksti, tad ar darvina evolūcijas teoriju ir identiski tāpat...

msh 07.02.2019 12:48

Par to pēdējo - zinātne atsevišķās tēmās, piemēram, evolūcijā, arī ir reliģija - darvina evolūcijas teorija ir tikai teorija, bet tā, lai arī ir ar baltiem diegiem šūta, ir sekmīgi uztiepta kreacionisma vietā, tieši tādā pat veidā kā te ar to sasilšanu...

msh 06.02.2019 23:51

Neaizmirsti ka 1) tas buferis būs jākrāso 2) nav teikts ka tas ideāli derēs Beigās mans sākotnējais piedāvājums būs labāks, jo izpaliks nederēšanas riska faktors...

msh 06.02.2019 12:35

Tā ir kvalitātes specifikācija, bet vēl jau paliek viskozitātes specifikācija...

msh 05.02.2019 20:20

Es jau vispār par to ka krāsa lobītos vai kas tāds... Ar toni tā varētu būt, jā, nevajag jau daudz lai tonis minimāli atšķirtos - pietiek bik atšķirties gaisa spiedienam vai kam tādam. Piemēram, viens audī stiliņa biedrs pārvāca savu A200, un, pie viena, tā mašīna tika nokrāsota, izjauktā veidā, bet visas piecas durvis krāsoja vienā dienā, pārējo mašīnu citā - rezultātā katras dienas krāsojumam savs tonis, dabā atšķirība uz aci īsti nav pamanāma, bildēs ļoti uzkrītoši...

msh 05.02.2019 19:30

Derīga jā, tik jautājums vai mūsu klimatiskajiem apstākļiem... Mana golfa motoram, teiksim, ražotājs ir atļāvis eļļas viskozitātes sākot ar 5w40 un beidzot ar 20w50 - kā tev liekas, 20w50 derēs?

msh 05.02.2019 19:28

Pie esošā iedzīvotāju sadalījuma - noteikti pietiktu - neesi pamanījis ka visādi darba devēji sūdzas ka strādnieku trūkst? Manas darbavietas īpašniekiem tādā ziņā nav lielu ambīciju, tāpēc arī vienkārši ražošana ir sašaurinājusies - cik noprotu, 10-15 gadus atpakaļ strādnieku bija stipri vairāk nekā tagad.

msh 05.02.2019 19:05

Latvijas apstākļos noteikti vienkāršāk ir nopirkt lētāku "nepareizo" ar vizuāliem defektiem un iedot kādiem garāžas darboņiem nokrāsot - tā kā runa ir par plastmasas detaļu, tādu pat ir grūti nepareizi nokrāsot.

msh 05.02.2019 19:02

Nu paga paga - bet es tak arī varēju nodomāt "es esmu pārāk labs priekš kokzāģētavas!" un ikdienā braukāt 2x50 km. Tu pareizi pateici - "ja visi gribētu".

msh 05.02.2019 18:12

Dižajā pilsētā un vispār rietumeiropā vienkārši pārāk lielas algas maksā, tāpēc arī daudz braukā apkārt, jo var to atļauties. Man tikmēr darbavietai viena no prasībām ir lai atrodas tuvu, un tāpēc es nevaru būt izvēlīgs pret darbavietām - bet ja man sagribētos nopelnīt vairāk kā uz vietas kokzāģētavā var nopelnīt - tad tas, ko es nopelnītu vairāk, strādājot liepājā, vienkārši tiktu DUSiem un rezerves daļu veikaliem, ne man, līdz ar to bezjēdžīgi.

Pirmais teikums domāts puspajokam.

msh 05.02.2019 17:35

Parasti šādās situācijās sāk ar siksnu apskati... Pēc tam var turpināt ar elektrības pārbaudi...

msh 04.02.2019 20:53

Ražotājs mēdz noteikt eļļu diapazonu, ko liet. Jā, visādiem puņķainajiem motoriem parasti ir noteikta viena eļļa, bet tā kā šitentais motors pēc savas būtības ir tas pats vecais 1.8 20v, tik ar alumīnija bloku, pastāv varbūtība ka ražotājs joprojām piedāvā izvēli starp vairākām eļļām.

msh 04.02.2019 17:25

Hm, 10 kilometri no botnijas līča...

msh 04.02.2019 0:16

Eu, fan, kā tev toreiz beidzās ar to stūres reiku?

msh 03.02.2019 20:26

Man kaut kā liekas ka tas joks bija 10 gadus vecs...

msh 02.02.2019 22:39

Es pēc šīs tavas loģikas līdz šim arī esmu atļāvies liet lētās, izlejamās sintētikas savos motoros, bet man kaut kā mazliet ar viņiem neveicas un nav 100% pārliecība ka tur tikai pie vainas izdilums...

msh 02.02.2019 22:37

Dīleris ir vienīgais, kuram vēl varētu provēt uzticēties - lai arī - man, piemēram, nāk atmiņā vecais prikols iz laikiem, kad vēl latvijā bija divi lielie fofāgena dīleri, īle, un otrs, aizmirsu kā saucās - viens teica "fofāgens iesaka lietot ražotāja x eļļu", otrs teica "fofāgens iesaka lietot ražotāja y eļļu"...

msh 02.02.2019 22:32

Ar vērtēšanu un cieņu vien ir par maz - iespēja ērti izvēlēties darba vietu ar vēlamo amatu un algu rodas dzīvojot dižajā pilsētā vai tās apkārtnē, un vēloties daudz braukāt. Gābešņiks reizēm mēdz pieminēt manu darbavietu - kokzāģētava - laikam tā viņa doma ir tāda ka ķipa mani nekādā prestižākā vietā neņem pretī - nē, tas tikai parāda to, ka tuvāko piecu kilometru rādiusā darbavietas ar stabilu, nesezonālu darbu ir saskaitāmas uz vienas rokas pirkstiem, un to, ka es neizjūtu spēcīgu kārdinājumu katru dienu nobraukt 100 km braucot uz darbu.

Manā uzskatā kredītsaistības kā reiz ir bezatbildības rādītājs - 10 gadus atpakaļ desmiti tūkstošu jau apdirsās ar visu savu atbildību. Ja man būtu tā kāre pēc spīguļiem, un es būtu braucis nevis ar 21 gadu vecu A80, bet gan sadomājis ka arī vajag jaunu tačku [kādu getzu vai lokano dacīti man toč būtu devuši], būtu arī es pievienojies tiem tūkstošiem, nav pat vismazāko šaubu. Labi, tur kaut kādu mitekļa pirkšanu uz kredīta vēl var saprast, jo dzīvot kaut kur vajag.

msh 02.02.2019 22:18

Tu dzīvo lauku viensētā kas ir pāris kilometrus no ceļa? Citur nekur nopietna vajadzība pēc tevis nosauktajām lietām nav. Jā, protams, ja es brauktu ar kvatru, nevis divriteni, es varētu ziemā atļauties visādus zīmuļu gājienus un slapjajā sezonā izpildīties, noliekot mašīnu vietās, no kurām divritenis nespēj izbraukt - bet vai to vajag?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti