iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 28.01.2019 23:59

EGR parastais risinājums ir tā darbības režīma izmainīšana, ko, protams, izveic čipšķūneris - tā lai aukstam tas darbotos [paātrina uzsilšanu], bet siltam ne.

msh 28.01.2019 22:51

Skaisti - friči uz šitādu joku atļāvās iziet, jo teorētiski viņējie spēj pirkt jaunas mašīnas - krievi, jo tur tāpat pie varas ir naudīgie, kam par tautu nospļauties. Es to rakstu sevišķi neburtoju, bet atverot pirmais kas iekrita acīs - teksts "maskavā 2016. gadā šādu mašīnu bija 40%, bet visā krievijā vairāk par 58%". Aizliegt valsts galvaspilsētā iebraukt vairāk kā pusei valsts - tādu joku tiešām var izdomāt tikai krievijā.

msh 28.01.2019 19:15

Visām mašīnām ar ķēdi ir tā, ka īpašnieks neko nezina - līdz brīdim kad uzzina - cita lieta ka ir ražotāji, kuriem par to ķēdi uzzina reti, un ir tādi, kā piemēram VAG, kur jāsaka "būtu labāk palikuši pie siksnām...".

msh 28.01.2019 17:32

Motorolers rakstīja: Nebiju jau Warsavā tikai, labi, ka siksna neplīsa kkur Vācijā (kur regulāri turēju brīžiem ap 200) vai Polijas mežos, tad gan ar to Kasko būtu kā būtu, līdz Latvijai nevestu, tik līdz vietējam dīlercentram aizvizinātu, un varētu sestdien svētdien dzert alu Pats jau nedaudz vainīgs, būtu mierīgi braucis, nekas nebūtu noticis, bet pilnībā izbaudīju, ko puteņa laikā sniedz quattro priekšrocības

Kopā jau biju nobraucis 4000km, pietrūka 145

Man vispār palika interesanti - kādas kvatras priekšrocības tad tu ziemā, nakts vidū, svešā valstī izmantoji - zīmēji saules kādā stāvlaukumā vai frēzēji kāda dīķa ledu? Pa bezceļiem diez vai brauci ar dragreisu arī diez vai nodarbojies, citu priekšrocību jaunai kvatrai pār tāda paša modeļa divriteni īsti nav.

Bet vispār paldies par atgādinājumu - man nesen golfā arī ieviesās celiņsiksna, biju jau piemirsis ka to būs reizi mēnesī - divos rūpīgi jāaplūko, lai negadītos kā tev - man gan risks mazāks, siksna metru gara un atrodas kontaktā ar trīs skriemeļiem un vienu rulli; tev tur visi tie cipari vismaz ar divi jāreizina = lielāka iespējamība ka izjuks.

msh 28.01.2019 17:24

Protams ka pirktu - iedomājies, nopirkta mašīna nākamajiem 20-25 gadiem, kurai arī nopietnā vecumā uzturēšanas izmaksas gada griezumā štuku nepārsniegs.

Ja kāds iesistu ar durvīm pa sānu, iesistu pa melnu poliuretāna moldingu, tā ka cietējs būtu tas otrs, bet ja iešvīkātu buferī, es to švīku nemaz nepamanītu.

msh 27.01.2019 16:17

Manam golfam kādus divus gadus bija, kā es to saucu, fūres variants [atsaucoties uz vecākās rietumu smagajās mašīnās redzētu dabas parādību - šoferim airis, bet pasažiera logs elektrisks, lai šoferis varētu sarunāties ar citiem no savas vietas atverot logu] - visās trīs pasažieru durvīs elektriskie pacēlāji, bet pašam airis. Pašu galveno - iespēju atvērt no vadītāja ķebļa visus logus - šī kārtība nodrošināja, tāpēc arī divus gadus slinkums netika pārvarēts un vēl viens pacēlājs netika uzbūvēts. Elektrisks šofernieks ir domāts slinkuma lāpīšanai, elektrisks pasažiernieks lai sarunātos ar cilvēkiem ceļa malā, elektriski aizmugurējie logi ja kaut kāda tehniska iemesla dēļ jāvēdina mašīna - bet, protams, bez šaubām, ja visi četri ir elektriski, tas ir foršāk un man tas liekas diezgan pašsaprotami ka tie četri logi ir.

Atkal no otras puses - es kādu laiku muteres mk3 ieliku priekšā elektriskos pacēlājus, viņai neko neprasot un nesakot - viņa saka ka viņai airi patika labāk... Cita lieta ka viņa grib kondišu - varbūt būs kaut kad viņai šī vēlme jānodrošina.

msh 27.01.2019 13:47

Kas tās par stāvvietām kur tas aparāts atrodas pretējajā pusē?

msh 27.01.2019 13:45

Žurka ir E36 trīssimtā sērija - bet trusis - gābešņiks ir internetā izlasījis ka mk1 golfs otrpus okeāna tika tirgots kā Volkswagen Rabbit [mk2 tur tirgoja kā Volkswagen Golf vai Volkswagen GTI] un tā nu viņš mk2 sauc par trusi...

msh 27.01.2019 0:55

Ja galvenais iemesls kaskai būtu šāds, tad nebūtu no kaskas īpaši nekādas jēgas, jo "sekošanai līdzi mašīnas tehniskajam stāvoklim" strādā vēl labāk - neviena siksna pēkšņi, ne no kā, nepārtrūkst, un ja šad un tad tiktu uzmesta acs motortelpā notiekošajam, no šādiem pārsteigumiem varētu izvairīties ar 99% iespējamību.

msh 27.01.2019 0:36

"Tagadējie jaunu auto nīdēji arī pēc padsmit gadiem brauks ar šodienas auto un čīkstēs cik slikti ir jaunie "

Mhm, kā tad - to kā izskatīsies šodienas mašīnu problēmas pēc 10-15 gadiem, ir iespējams apskatīties jau šodien, jo tās mašīnas, kam tagad ir mazpadsmit gadi, lielākoties no jaunajām atšķiras tikai kosmētiski, kā arī to ka tur atrodamie motori bieži vien ir lielāki un zemākas forsāžas, lasīt, relatīvi mazāk tikuši mocīti - visādas puņķainas tehnoloģijas un elektronikas kalni TUR jau ir - kaut gan protams, salīdzinot ar kāda piektā gada tūrāna vai septītā gada A6 ~30 vadības blokiem, septiņpadsmitā gada līdzinieki noteikti ir pārāki un tajos gan jau gļuko lielāks skaits bloku.

Bet tevis aprakstītā pagātne - ko tu gaidi no 10-15 gadus vecas mašīnas, kura ir pārdota lai to nevajadzētu remontēt + noteikti satur visas oriģinālās piekares detaļas? Nopērc 10 gadus vecu A6 un pastāsti cik tas labi kalpo Atklāsi ka visām mašīnām remonti notiek apļveidīgi, tikai ir nu, mazliet, izmainījušās cenas - teiksim "ww riteņu gultņi negāja pat nieka 100tk", bet tāds laba ražotāja izpildījumā maksā 20 eiras - jaunam fofāgenam tikmēr 100 eiras, bet tas noteikti nekalpos proporcionāli, tb 5x ilgāk...

Tas kas tajos deviņdesmitajos bija briesmīgi - tehniskās informācijas trūkums, jo nebija interneta - teiksim, ir pietiekami lasīti stāsti par problēmām ar audī 5 katlu turbiķiem, jo piepeši neiet un neviens nezina ko darīt - tagad pareizie atslēgas vārdi gūglē un pāris minūtes vēlāk var ķerties pie darba...

msh 27.01.2019 0:22

Ja kasko nebūtu, tad par to, ka nopirkta mašīna, kas sastāv no dārgiem plastmasas ķiņķēziņiem, nāktos arī pašam samaksāt.

Kasko vecai mašīnai pa tiešo nopirkt nevar, jā, bet var apkaskot, ja labi grib. Viens čalis, kam ir B4 A80 competition, bija tā nesenā pagātnē izdarījis - es neatceros, kurai apdrošināšanas firmai tas bija, bet doma bija - tavā īpašumā ir mašīna, kurai kasku var nopirkt, teiksim tavs opelis, un tai tu esi nopircis kasku pie tās firmas, un tavs široks, kam kasku nopirkt tu nevari - tu pārdod savu opeli, bet nevis izbeidz kasku, bet to tu drīksti pārnest uz široku - tādā veidā viņš bija apdrošinājis savu kompeti. Vairs gan viņš tā nedara, jo apdrošināt ar kasku vecu mašīnu ir bezjēdzīgs pasāciens - piemēram, viena situācija, ar ko viņam bija jāsaskaras - iznīcināja priekšas buferi - kompetei nāk tāds pats buferis kā S2 un kupejai, un par tādiem labā stāvoklī esošiem nu jau sen prasa cenu otrajā simtā, ja ne vairāk - kad apdrošinātājs saprata ka tas nav parasts buferis, gribēja mašīnu norakstīt [bufera dēļ !!!} - beigās izdevās vienoties par kaut kādu naudas izmaksu.

msh 27.01.2019 0:15

Es kaut kur jau pasen esmu šito pārrēķinājis. Mans golfs rūpnīcu pameta kā CL ar 1.3 nemotoriņu un 4 robu kārbu; pārrēķinot eirās tās mašīnas cena sanāk 16,5k - par to naudu sanāk līdzvērtīgi pozicionēts jauns golfs, kaut kāds 1.2 TSI ar sešu robu mešalku. GTI 8v bāzītē laikam bija kaut kādas 26 vai 28 štukas, un ja pircējs vēl saķeksētu visu to, ko esmu salicis, gan jau būtu tuvu 35. Mans audī atkal jauns maksāja 42k eiru - vienīgais iemesls kāpēc par to naudu nesanāk jauns A4 2.0 [vienalga kāda degviela] quattro, bet vajag pāris štukas piemest klāt - jo jaunai kvatrai ir neatķeksējama opcija - tomāts - paskatoties cenu lapā divriteņu cenas, var redzēt ka cenas starpība starp mešalku un tomātu kā reiz ir tās divas štukas.

Secinājums - mašīnas ir ŠAUSMĪGI palētinātas - ja jauna mašīna [agrākiem laikiem] vidējā komplektācijā, ar nesalīdzināmi sarežģītāku spēka agregātu maksā tikpat, cik agrāk maksāja vienkāršs dzelzs gabals bez aprīkojuma... Ir, protams, punkti, kur tas ir saskatāms tāpat, ar neapbruņotu aci, teiksim, apakšas apstrāde, tb tās trūkums, vai fakts ka detaļas ir ražotas visās pasaules malās, nevis kā astoņdesmitajos, kad VAG piegādātāji pamatā atradās vācijā, austrijā un francijā, un vēl atsevišķi mezgli nāca no ASV un kondišu detaļas no japānas - deviņdesmito vidū sāka parādīties meksika, pēc tam polija, būtu interesanti kaut ko desmitgadīgu paķidāt un paskatīties no kādām valstīm tur ir detaļas.

msh 26.01.2019 21:12

Vispār par tiem noderīgajiem idiotiem, cik manāms, nevar runāt pagātnes formā, ir jārunā tagadnes formā. Man nesen beidzot atvērās acis, kāpēc tieši jaunie un izglītotie sastāda lielāko liberastu procentu - man gadījās lasīt viena PARista ziņojumu par vēlmi kandidēt EP vēlēšanās - teksts bija ļoti kreiss lai arī, protams, priekš latviešu vēlētājiem tur bija iesprausti kaut kādi vārdi par nepieciešamību kopt savu valodu un kultūru - teksta autors un pats subjekts - kaut kādas augstskolas politikas profesors... Ja tāds profesors pats ir tik kreisi noskaņots ka viņa uzskati sakrīt ar to šķībo realitāti, ko pie mums ataino radio un televīzija, tad kā lai tāda mācītu studentu lielākā daļa neiegūst tādus pašus uzskatus...

msh 26.01.2019 21:05

Kopš kura laika motora litrāža izsaka mašīnas ietilpību? 2.0 vai 2.5 ķīselis iekš transportera vai LT/kraftera nav īsti nosaucams par liellitrāžas degvielas kapsētu - ja nu vienīgi likumdevēju prātos... Vojāžeris, vismaz otrā paaudze, arī bija nopērkams ar kaut kādu 2.4 benzīnnieku, un pirmās trīs paaudzes ar VM šrotori 2.5 traktordzinēju... Un otrādi - vai tava ģimene var ērti salīst iekš B7 S4? 4.2 V8 nav īsti par mazlitrāžu uzskatāms, bet tu saki ka vajag liellitrāžu...

msh 25.01.2019 4:37

Tie ir dati kas izvilkti no statistikas un piedevām noveļ visu vainu uz mašīnām, neatkarīgi no visiem pārējajiem cēloņiem. Saki, bērniem piedzimstot jau ir astma? Kā tad mašīnas to izraisīja - mātei visu grūtniecības laiku dīzeļa izpūtējs bija vēderā iebāzts?

msh 24.01.2019 22:10

Iemācies citējot kontrolēt radiopogu kas dod izvēli starp "atbilde" un "citāts"; noklusējumā atbildot uz postu kas vecāks par pāris dienām notiek citāts.

msh 24.01.2019 22:09

Daudziem lietotiem mezgliem, ja tos uzpasē un adekvāti lieto, atlikušais mūžs ir lielāks nekā daudziem, piemēram tev, vajag no jauna. Kaut vai tie paši kārbas gultņi un motora šāles.

Jā, protams, un tāpēc jāatrod normāls mehs, nevis jāceļo pie dīlera, kur par kuvalda un lomika operatoru darbu jāmaksā pavisam citā cenā. Ir pat lietas, kur tam pašam mk7 darbs maksās lētāk nekā mk2 - jo mk2 ir projektēts laikos, kad darbs rietumos vēl bija relatīvi lēts un kad mašīnas remontēja, kamēr mk5 un uz augšu jau ir optimizēti dārgām darba stundām - attiecīgi tam pašam mk5, vai jaunākam, ir, teiksim, vienkāršāk nomainīt riteņa gultni, jo mk2 ir jāpresē parasts gultnis, bet mk5 jauns gultnis satur stupicu un tādu flanci, kurā tas atrodas, kurš pieskrūvēts pie statnes - bet tas attiecīgi atspoguļojas cenā, 20 eiras par vienu, 100 par otru, jeb kā es smejos, par to naudu, par kuru mk5 var nomainīt vienu gultni, man sanāk visiem četriem stūriem. Latvijas apstākļos, ja vien neremontē pie dīlera vai ahūni krutā dižās pilsētas servisā [kas tāpat ieruba augstu stundas likmi] tā detaļu cenu starpība izteiks gala ciparu vairāk nekā papildu sarežģītība. Ar to pašu ģeneratoru visdrīzāk būs tas pats variants - nezinu par jaunu fofāgenu ģeneratoriem; savulaik man pirms 7 gadiem nācās nomainīt kaimiņa 2002. gada S80 lolvo ģeneratoram šokolādi; jauna nekruta ražotāja šokolāde maksāja 35 [!!!] latus Toties tam pašam mk5 un uz augšu parādās jauna nepieciešamā darba ailīte - "autoelektriķis un datordiagnostika" man jau ir bijusi saskarsme ar kaut ko tik jaunu; sajūsmā nebiju, kur nu vēl ja pašam būtu jābrauc ar mašīnu, kas pilna ar gļukainu elektroniku.

Cik maksā VEMS? Atkarīgs no tā, kas un kā to dara. Es pagājušovasar vienam pazīstamam cilvēkam uzlodēju bloku un uzlodēju vadu buntu [objekts bija B2 A90 10v turbo quattro] - viņam tas prieks līdz stāvoklim kad mašīnu jau var piešķilt izmaksāja ~ 500 eiras + platjoslene [kaut kas bik zem sotaka] + vēl daži ķiņķēziņi. Šobrīd es esmu daregulējis tiktāl, cik es esmu spējīgs ar savu patreizējo pieredzi un to, ka ar to mašīnu nedrīkst izbraukt no sētas; kad šis šogad beidzot aizbrauks uz apskati, tad regulēsim vēl ; mani mazliet biedē doma par turbiķa regulēšanu, bet nu tā kā ar to mašīnu kosmosā lidot nav plānots, var jau pabakstīties Jā, es zinu ka lielākoties tas tiek darīts savādāk - pie kāda dārga dižās pilsētas speciālista - gatava kastīte 500 eiras + vadu bunts uhuhū, regulēšana arī uhuhū [nu labi, te ir tas punkts, kur es pat noteiktos apstākļos būtu gatavs maksāt] + vēl ekstras, gala rezultātā summa virs štukas - un kad es kādam sarakstu alternatīvā varianta izmaksas, tad šis kāds parasti nosecina, hmm, ka nemaz nav tik dārgi.

Cik maksā jauns mk2 pakaļas tilts? Noteikti nenovērtējamu summu, jo noteikti tādu vairs nevar nopirkt; pēdējā mašīna kam tāds nāca varēja būt 1998. gada Seat Toledo. Bet kā jau parasti, tilts sastāv no dilstošām un nedilstošām detaļām - vienīgās dilstošās detaļas, kas tajās 200 eirās neietilpa, bija supporti [tie tika pārlasīti] un bremžu spēka regulators - ja tie būtu tikuši mainīti, tad būtu 400-500 eiras.

Visbeidzot - es savā mūžā nevienu mašīnu vēl neesmu pārdevis, un arī neplānoju - pie šādas nostājas automātiski atkrīt tā nemitīgā kapeiku skaitīšana attiecībā pret mašīnas tirgus vērtību - ja mašīnas lietošanai tajā jāieliek lieta a par 100 eirām, lieta b par 50 eirām un lieta c par 250 eirām, tātad to vajag un viss. Pie tā ka tai mašīnai vēl kādus 10 gadus būtu jāizvelk, beigu beigās tāpat būs lētāk nekā nopirkt jaunu līdzvērtīgu golfu un ar to tik ilgi braukt, jo vairāk tāpēc ka drīz vien es visu ko vien var samainīt būšu samainījis un atliks tikai braukt, paretam samainot kādus šķidrumus, kādu buksi vai gultni.

msh 23.01.2019 19:54

Nevis SUV, bet kravas mašīnas. Bet kravas mašīnas definīcijas tur ir pietiekoši plūdenas lai pikapus un tamlīdzīgus brīnumus ražotāji varētu tirgot kā kravas mašīnas. Ja tā būtu pie mums - tu maksātu vinjeti un liktu C kategoriju...

msh 23.01.2019 19:47

Hondām gan jau ir tik briesmīga konstrukcija ka kartera ventilācijas sildītājs ir noklusējumā

msh 23.01.2019 19:45

Parasti šādās situācijās tas "ciet" iestājas kondensātam kaut kur sasalstot - cits jautājums vai tas notiek pastiprinātas motora elpošanas [izdilums] dēļ, vai varbūt īsu pilsētas ciklu braukšanas ziemā dēļ.

msh 23.01.2019 13:00

Kāds sakars kartera ventilācijas aizsalšanai ar kopšanu? Vai tad VAG četru katlu motoriem nu arī būtu ieviesti kartera filtri? Man jau drīzāk liekas ka sekas kombinācijai "īsi gabali + sals".

msh 23.01.2019 12:58

Fofāgens vienkārši ir gudrāks, piedāvā arī lētākas mašīnas dažādiem cenu punktiem

Seats to bīdeli iekš hečbekiem komplektē ar kādu kārbu - parastu vai 4motion?

msh 22.01.2019 21:44

Tie laiki kad seats bija īpašs ar niknākiem motoriem ir palikuši deviņdesmitajos - piemēram, trešās paaudzes polo, tas ko sāka ražot deviņdesmito vidū, bija tikai ar mazā bloka nemotoriņiem, max 1.6, bet 1.7 lielā bloka dīzelis parāda ka lielo bloku tur ielikt var. Tikmēr otrās paaudzes Seat Ibiza, tā pati mašīna tik ar citu virsbūvi, piedāvāja visu, ko VW varēja piedāvāt - vispirms motoru klāstu noslēdza 2.0 16v ar 150 zs, pēc tam to nomainīja 1.8T. Bet šodien arī jaunu polo var nopirkt ar 2.0T, tā ka starpība ir niecīga, ja vispār ir, tik vien ka izskats.

msh 22.01.2019 20:39

Es teicu - tem-pe-ra-tū-ras devēju. Lambda nosaka skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs, un ķīseļiem tādas parādījās salīdzinoši nesen.

msh 22.01.2019 17:40

Paskatoties uz fofāgena grupas mašīnām - nepieejama ekstra. Audī - kvatra ir tikai ar tomātu, VW - mešalku vēl pieklājīgākos modeļos dabūt var, bet mašīna ir jūtami gurdenāka nekā ar tomātu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti