iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 22.01.2019 12:47

Vismaz normālām mašīnām nav īpaši dzirdēts ka kvēlsveču releji beigtos - cita lieta ka gļukainu temp devēju dēļ vadības bloks var nemaz sveces neslēgt.

msh 22.01.2019 12:30

Jā jā, sprigani... Ļauj es minēšu, kopā ar DSG, un nevis ar "arhaisko" mešalku, kura ir pēkšņi palikusi "arhaiska" dēļ tā, ka tie mazie nemotoriņi ir jāzāģē, un līdz ar to nāktos daudz čikāties.

msh 21.01.2019 18:32

Nūūū... Varbūt tam V70. Gūglī pirmās bildes lec laukā - lolvo sedans, kam zem grabažnieka grīdas ir vairāki maza diametra baloni...

Bet par to motoru - būs kaut kad jāpapēta, cik liels ieguvums ir no kompresijas pakāpes celšanas - jebkurā gadījumā lielāks ieguvums ir no vadības kam ir divi atsevišķi regulējumi.

msh 20.01.2019 22:12

Noteikti ka var - tā ir tikai vadības bloka funkcija un viss - budžeta variants vecākām mašīnām vispār ir uzlikt pāris slēdzīšus, kas maksā centus, kaut kur - vienīgi jautājums vai tai dacītei nav vēl līdz vadības blokam jāvelk vadi - es gribētu ticēt ka dacītei elektrosistēma vēl ir mana golfa līmenī, bez "stūres kontroles bloka" un tamlīdzīgiem blokiem pa vidu.

msh 20.01.2019 15:09

Jebkurai detaļai ir norma - nolietojuma norma, līdz kurai tā pilda savas funkcijas. Vecs gultnis kurš neluftē nav ne ar ko sliktāks par jaunu gultni, vēl vairāk - tas jau ir piedilis un griežas brīvāk nekā jauns - diezgan uzkrītoša starpība, kā kārbās un diferos jāpievelk jauns un lietots gultnis Lietotas šāles nav labas tad, kad tās sāk grabēt. Lietots supports, ja tas nesprūst vai nelaiž garām eļļu, darbojas tāpat kā jauns - reāli vienīgā dilstošā detaļa bremzēs ir skavas vadīklas, bet arī tas ir risināms. Ģeneratoram var nomainīt dilstošās detaļas, un tas nav dārgs prieks - bēdīga paskata šrota ģeneratoru dabūt šādā paskatā un nomainīt nolietotās detaļas man izmaksāja 30 eiras + mazliet darbu - vecā tipa ģeneratoram tas izmaksā vēl lētāk.

Starterī sakrāmēt jaunas detaļas izmaksā apmēram tās pašas 30 eiras.

Kāda manam golfam ir šprice? Nē, K-jets man nav - 2.0 ar tādu nenāca - sākumā bija digifants, tagad ir VEMS [programmējams motora vadības bloks].

msh 20.01.2019 15:02

Tu esi kaut ko sajaucis. Es negribu varēt atļauties dārgu sūdu, no kura pēc 5 gadiem jākratās vaļā. Man nav pieņemams tas, ka tie, kas spēj tos rubuļus nolocīt, uzskata par normālu, ka jaunā mašīna ir tāds sūds, no kura pēc tiem 5 gadiem jākratās vaļā - pērciet tādas mašīnas, ar kurām var braukt 10-15 gadus, un pēc tam pat vērtība ir lielāka par lūžņu vērtību - man no tā arī atleks kāds labums. Normālā kārtība ir nevis tā kā tagad, kad te cilvēciņi ir iespringuši, kurai mašīnai cik gadus garantija - bet tā kā bija pirms 30 gadiem, kad 200-tajam volviķim ražotājs bija aprēķinājis to mašīnu esam labu priekš 18 !!! gadiem - salīdzinājumam siermašīna bija aprēķināta esam laba 9 gadiem, mk2 golfs diez vai ilgākam posmam un audī droši vien bik vairāk - bet jaunām mašīnām garantija diez vai bija ilgāka par pāris gadiem. Kamēr tagad jauns audī ir vienā kategorijā ar to siermašīnu, un jūs ar savu naudu par to balsojat. Un man, kam mašīna ir vajadzīga, bet pateicoties jums, nākotne izskatās bēdīga - tu saki ko? "Ja tev nepatīk ka mūsu dēļ tu nākotnē nevarēsi atļauties braukt ar mašīnu - ej garām, ej ar kājām"; ļoti ciniski

msh 20.01.2019 14:46

Jā, var - un es pagājušajā gadā naudu savā golfā krāmēju tikai mazliet mazākā ātrumā. BET ir tā mazā starpība - es nomainīju kārbu, motoru, praktiski abus tiltus, visu bremžu sistēmu, procesā katrā no tām pozīcijām sakrāmējot čupiņu ar jaunām detaļām - teiksim, pakaļas tilta maiņa man izmaksāja, neatceros, vismaz 200 eiras. Bet kaimiņš - siksnas, filtri, eļļas, sadalene un vēl šādi tādi sīkumi - nekas īpašs pēc idejas, bet cipars salecās diezgan smuki.

Bez tam - tu tajā passātā redzi vecu mašīnu - es tur redzu mašīnu kura uzturēšanas izmaksās jau daudz vairs neatšķiras no jaunajām - protams, uzturēšanā dārgie mezgli mašīnās saradās pakāpeniski, pēdējo 25 gadu laikā - tas B5.5 2.0 TDI passāc jau ir "gandrīz" vienā cenu kategorijā ar B7.

msh 20.01.2019 14:38

ESP un stabilitātes iejaukšanās ir atkarīga tikai un vienīgi no riepām, neskaitot situāciju ar gļukainiem devējiem, kam jaunai mašīnai nebūtu jābūt.

mk3 golfam skaņas izolācija kaut cik ir - vismaz nav kā mk2 un pirmās paaudzes hujdaja tricāram, ar kuriem braucot pa granti var izskaitīt katru akmentiņu kas pakaļas arkām izlido cauri.

msh 19.01.2019 23:20

Pirmkārt, cik internetā var sagūglēt bildes kā izskatās tie CNG baloni, lai to vietā ieliktu normālu LPG balonu, nāksies kaut kur rietumos pasūtīt plakano balonu kurš arī diezgan maksā; pie mums tādi noteikti piedāvāti netiek.

Otrkārt, ar ko, tavuprāt, "motors kas domāts gāzei" atšķiras no parasta motora?

msh 19.01.2019 23:14

Kāpēc vajadzīgas granulas, gāze vai ogles? Jo priekš dižās pilsētas iemītnieka malka ir padārga ekstra kas vēl aizņem vietu [jāmaksā NĪN utt]. Latvijas apstākļos normālais kurināmā veids ir malka.

msh 18.01.2019 20:06

Tev tādas nabadzīgu sieviešu problēmas - krēsli smagi, nav kur nolikt, vai vai vai, traki, šausmas, ārprāts. Bet kā tas normāli notiek - vīrietis paņem, izceļ krēslus un saliek garāžā, tajā pašā kur tas džeris parasti tiek glabāts.

Bet nu tagad es saprotu, kādas domāšanas dēļ tas džeris "pēc 2005" tika sapists; pirms tam bija tur kaut kāda pilnpiedziņa pēc tam kaut kādā septītajā vai kurā tur gadā šo fīču nolikvidēja lai varētu ķebļus grīdā iestumt - izrādās ka pepsikolas dzērāji nespēj ķebļus izcelt...

msh 17.01.2019 23:00

Štuka pusgada laikā - nekas īpašs. Kaimiņš, nopircis smuku B5.5 2.0 TDI passātu līdzīgi tur naudu krāmēja.

msh 17.01.2019 22:57

Nesmejies, visi opeļi nu ir sporta mašīnas - universāļi ir sporta universāļi, bet sedani - dižais sports.

msh 17.01.2019 22:54

Nevis jāpārlasa no nulles, bet jāseko līdzi mašīnas stāvoklim. No tevis nosauktajām lietām pēkšņi izbeigties var vienīgi starterim ogles - un tad mašīnu uzvelk vai uzstumj - viss pārējais notiek ar ilglaicīgām pazīmēm - vēl vienīgi veci dīzeļi teorētiski spēj negaidot izspļaut kādu klani no motora, bet jaunas klaņu skrūves šādu iespējamību novērš. Nebaidies, man nav laimējies ar labā stāvoklī esošiem dzelžiem nevienai no mašīnām, kas man bijušas, tāpēc es lieliski zinu kā izpaužas problēmas ar tevis nosauktajām lietām.

"Ja spiediens bijis tik liels ka jaunam auto bamperis nenāk atpakaļ, pie šādas slodzes arī vecam auto bamperis būs jau šķībs.." - nu nē. Nu labi, mk2 ir diezgan sūdīgi buferi - zem plastmasas ir metāls - ideālais variants ir B3 A80 un mk3 - tīra plastmasa. Ir gadījies bik izpildīties ar abiem - A80 priekšas buferi purvā stumjoties atmugriski aizķert aiz celma un vienu galu atlocīt pilnīgi otrādi - atliecu atpakaļ, uzkabināju uz stiprinājuma - nekas vizuāli nav mainījies. Ir gadījies ka nogriežoties ceļagalā ar mk3, šmigains leitis ar B3 passātu ieliekas ieslīpi pakaļā, bija diezgan normāls sitiens - izkāpu, apskatījos, paspiedu roku, uz redzēšanos - par ko es no viņa naudu prasīšu, par vienu sīku, nesaredzamu švīku uz melnās plastmasas? Ir arī gadījies mk3 buferi bik atplēst - atkal, buferim nekā. Tikmēr pēdējo desmit gadu mašīnām tādās situācijās buferi labākajā gadījumā būtu jākrāso...

msh 17.01.2019 22:05

Vadības bloka pašdiagnostikas funkcijas jau nav domāta lai aizvietotu diagnostiķa smadzenes - tās ir tikai domātas lai palīdzētu noķert kļūdas kas notiek brīžos, kad tas dators nav piesprausts...

msh 17.01.2019 19:35

Švaks tev tas serviss ja nevar piespraust kompi un apskatīties kādu motora temperatūru tad tas vadības bloks redz...

msh 16.01.2019 19:15

1) jā, šitas punkts ir pazīstams - risinājums - atrodi normālu meistaru.

2) No kurienes nāk šitās muļķības? Mašīna ir jāuztur normālā tehniskā stāvoklī, nevis jābrauc, līdz kaut kas izjūk, tad nebūs jāsūdzas ka ar vecāku mašīnu var palikt uz ceļa - arī 30 gadus vecai mašīnai parasti nekas pēkšņi neizbeidzas, un arī nespēj pēkšņi, bez redzamām pazīmēm, izbeigties. Man, teiksim, trīs gadu un 50 tūkstošu laikā uz ceļa ir sanācis palikt vienreiz - benzīns beidzās, pārāk optimistiska degvielas rādītāja dēļ - 500m no tuvējā benzīntanka un 500m no čoma darbavietas - un vēl kādas trīs reizes ir bijušas interesantas situācijas ar starteri, bet tas netraucēja aizbraukt kur vajadzēja.

3) Tu aizmirsi pie tā "esi vienmēr uz riteņiem" pielikt zvaigznīti, un apakšā maziem burtiņiem "ja tu dzīvo rīgā" un vēl divas zvaigznītes "darba dienā no deviņiem līdz astoņpadsmitiem". Es, teiksim, dzīvoju 40 km no liepājas - labi, sagadīšanās pēc liepājā ir VW dīleris - bet nu vienalga, cik papildus laiks man būs jāiztērē ja man jaunā mašīna nespēs izbraukt no garāžas? Un ko tad ja tas notiek vakarā vai nedēļas nogalē? Izskatās ka ērtāks variants būtu reanimēt kādu no abām manām pārējajām mašīnām [B3 A90q un Typ19 jetta], jo tā tad tiešām būtu garantija "vienmēr esi uz riteņiem" - bet vienkāršāk ir pāriet pāri ielai un aizņemties no kaimiņa mašīnu.

"To, ka Tu uzskati ka citu mašīnu var ieskrāpēt un tas ir sīkums, tas gan nav normāli. Nav svarīgi: jauna, veca mašīna - tas ir cita cilvēka īpašums." - nē, es uzskatu ka ir normāli, ja gadās cita mašīnai nejauši, viegli uzstumties, pieskarties utt - normāli nav tas, ka jaunās kastes tādā situācijā ir viegli satraumēt. Jā, vienkārši var gadīties nolohoties un pieskarties citai mašīnai - kāpēc šādai kļūdai ir jābūt ar potenciālu cenu zīmi "vairāki simti eiro"? Un vispār, paskaties viģikus kā francijā mašīnas novieto; man patika tas viģiks, kur jauniete nolika mašīnu ielas malā, ar savējo brutāli priekšā esošo mašīnu pastumjot uz priekšu - es pat negribu iztēloties cik kādā francijas pilsētā lietots mk7 bēdīgi izskatās pēc dažiem gadiem...

Lukturu stāvoklis, kamēr tas nav aprakstāms ar vārdu "pizģec", ir diezgan maz noteicošs apgaismojumam - jo diezgan bieži galvenais "pudeles kakls" ir vadi. Teiksim, tevis nosauktajam B3 passātam rūpnīcas konfigurācijā situācija ir ļoti bēdīga; liela ne pārāk resnu vadu metrāža + kādi trīs slēdži pa vidu starp aķi un spuldzēm - scirocco noteikti vēl ir vecā drošinātāju kaste, tur tā metrāža ir mazāka. Fofāgeniem sākot ar mk5 metrāža vēl ir mazāka, jo priekšas lukturus nu darbina centrālās elektrības bloks - bet tur tad uzreiz ražotājs iepisa kapeiku, uzliekot vēl tievākus vadus līdz lukturiem nekā pirms tam Man tam visam ir klasisks risinājums - resni vadi un releji - tuvie ir pieņemami, lai arī varbūt nākotnē gribēsies kādas lēcas, lai to gaismu smukāk savāktu - tālie ir ļoti labi - tas viss ar 30 gadus veciem hellas lukturiem.

Un tas pēdējais "mašīnu izvēlies tādu, kādu gribi/vari atļauties" - jāpaprasa arī tev - kura no šobrīd nopērkamajām jaunajām mašīnām, tad, kad tā maksās 1-2 štukas, būs uzturama ar dažiem simtiem gadā?

msh 16.01.2019 12:50

Kāpēc varēs izmest? Es redzu to motoru problēmas TAGAD - kad fofāgenam eļļas patēriņa norma ir litrs uz tūkstots [!] kilometriem lai motorus ar nopietnām problēmām varētu neremontēt - kur detaļas maksā ļoti smukus ciparus, kur motorā tiek lieta eļļa kas tiek mainīta reizi pa 30 štukām, ir visādas atgāzu kontroles ierīces kuras mest laukā tik jaunai mašīnai nedrīkstēs, bet salikt jaunas izmaksās smuku ciparu...

Ak jā, tiem 30 gadus vecajiem motoriem, uz kuriem tu atsaucies, nav optimizācijas ekoloģijai un pseidoekoloģijai - tiem nekādas detaļas nav samazinātas vai atvieglinātas lai "samazinātu berzi" - tur vienīgi ir bik sataupīts uz ražošanas procesu.

msh 16.01.2019 1:52

Versiju ir tik, cik atsaukumu/uzlabojumu. Kopš kādus 20 gadus atpakaļ ieviesa vadības blokus, kuriem atmiņu var pārrakstīt ar kabeli, ar tādām muļķībām ražotājs var atļauties nodarboties. Tas hakeris, kurš savulaik izķidāja VW 2.0 vadības bloka programmatūru, vienā savā viģikā pieminēja ka var no VW nopirkt disku, kurā ir visas programmatūras versijas - un tās ir arī citur pieejamas - tā ka čipšķūnerim, kuram ir smadzenes, nevis kurš ir tikai paviāns ar vadu, būtu jāspēj apmierināt kāda cilvēka vēlmi uzlikt vecāku programmatūras versiju.

msh 16.01.2019 1:43

Tāds kam nepietiek saķeres lai tas ESP izručītu.

msh 15.01.2019 23:18

Volx, nu jopcik, domā taču līdzi... Kādā bezsakarā aizsērējot EGR vārstam dzeses sistēmā būtu jāparādās spiedienam?

Neko nezinu par to 2.0 klak klak, bet galvā sēž ka recirkulējamās izplūdes gāzes var vajadzēt dzesēt - ielienu katalogā - jep, BiTDI nāk tāds īpatnējs murķis, kurš vienlaicīgi ir eļļas/dzeses šķidruma siltummainis un izplūdes gāzu dzesētājs - viss skaidrs - nomika busam iestājās sūce starp izplūdes gāzēm un dzesi. Veiksmīgi vispār, ja sūce būtu starp eļļošanas sistēmu un dzeses sistēmu, tad būtu jautrāk.

msh 15.01.2019 23:09

A kā tu zini kurā vietā ir tikai sniegains asfalts un drīkst raustīt stūri, un kurā vietā zem tā sniega ir ledus?

msh 15.01.2019 23:04

"Un diezin vai vispār pie dīlera eksistē kāds tur atpakaļgaitas downgrade variants."

Pie dīlera diez vai, bet priekš tam ir čipšķūneri - vajag tik aizbraukt pie laba čipšķūnera un paprasīt lai tas iekopē vecāku programmatūras versiju. Dīleris arī to spētu, jautājums tikai vai drīkst...

msh 15.01.2019 23:01

Tas pats jau vien sanāk, tik pieeja atšķiras. Kaut gan - kā to uzstāda - spaidot navigāciju vai pieštepselēto datoru?

msh 15.01.2019 22:45

mk7 tos 20 gadus nedavilks, tur jau ir tā problēma - viņš labākajā gadījumā sapūs ar mk3 līdzvērtīgā ātrumā, bet ļoti ticams ka vēl ātrāk, jo mk3 vismaz bija mastika apakšā un nebija virsbūve nokrāsota ar ūdens krāsām - nerunājot nemaz par to ka motoru varēs izmest. Parādi man, lūdzu, jaunu mašīnu, kuru tad, kad tā maksās 1kE un būs šad un tad kaut kas jāparemontē, varēs uzturēt par, teiksim 500 eirām gadā + TA, okta, nodokļi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti