iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 29.12.2018 22:16

Kājene ir SUV - nu jā, protams, šodien arī kājene kopā ar citiem SUViem tiek dēvēti par "krosoveriem", manis nosauktā iemesla dēļ...

msh 29.12.2018 13:44

Jā, tā ir, bet kāpēc tu to piemini? Pirmais ir kaut kāda busa ripuļu izmērs - otrais ir koka ratu riteņu izmērs, kādus liek vecākām mašīnām ar mazākām arkām; var gadīties ka pat mana golfa arkās tāds ielīstu. "krosoveriem" parasti liek kaut ko lielāku un plānāku, un nav īpaši manīts ka "krosoveriem" būtu lielākas arkas nekā parastām mašīnām - ja tas pirmais izmērs ir kāda "krosovera" ripuļu izmērs, tad nebaidies - tādus ripuļus var uzlikt arī audī A6, vienkārši neizskatīsies stilīgi, tāpēc lielākoties neliek - tāpat kā "krosoveriem".

Ja esi palaidis garām, šobrīd vārds "krosovers" ir miglains jēdziens, kuru piekarina jebkuram sūdam, lai to iesmērētu pircējiem, un vienīgais kas visiem "krosoveriem" ir kopīgs, ir lietojams mašīnas augstums, vismaz daudzpadsmit centimetri. Pēc tā, kā šis vārds šodien tiek karināts visam virsū, gandrīz jebkura astoņdesmito gadu mašīna, manu golfu ieskaitot, ir "krosovers"

msh 29.12.2018 13:34

Jā, tevis nosauktais variants ir otrs variants - cilvēks uzraksta ka atrudas kaut kādā "-ciemā", un man ir jāizzīlē vai jāuzmin, ka šis "ciems" atrodas dižajā pilsētā... Tu, protams, par to brīnīsies - nu kā var nezināt visa visuma centra sastāvdaļas - tāpat kā visi zina ka liepāja atrodas dienvidrietumos, v-pils ziemeļrietumos un d-pils dienvidaustrumos, tāpat tak visiem jāzina kur atrodas purvciems, pļavciems utt...

msh 27.12.2018 17:32

Jā, grobiņā "ķīvītēs" arī četras riepas gadā var atstāt.

Es šogad patīrīju savu detaļu noliktavu, līdz ar ko radās lieki kādi 10 gumijas gabali, no tiem daži ar visiem diskiem - beigās atdevu vienam pazīstamam zemniekam, skābsiena bedres slogošanai.

msh 27.12.2018 12:24

Par veco riepu nodošanu jāmaksā?

msh 25.12.2018 12:11

Labi - autoskola, tāpat kā vidusskola, ir atstāta aiz muguras pirms vairāk kā desmit gadiem un šādi termini ir labi aizmirsti...

msh 24.12.2018 19:16

Lasu tavu tekstu - sajūgu atlaist, skatīties spoguļos, iebraukt garāžā. Pirmās divas darbības ietilpst pēdējajā nodarbē; viss skaidrs.

Bet vislabāk mācīties braukt līdzenā apvidū pa tukšiem grants ceļiem, lēnos ātrumos. Protams, šis nebūs pareizais gadalaiks šādām nodarbēm. Mani pašu tā pusaudža gados mācīja, un es pats tā pirms pusotra gada sāku savu sievu mācīt - kad vairs nebija bail no 50-60 kmph, tad pa šoseju kruīzā uz 70-80 [jā, A11 ir diezgan tukša, neviens tā netiek kavēts], lai iemācās noturēt mašīnu trajektorijā un pierod pie lielāka ātruma. Pagaidām tālāk neesam tikuši, sen neesmu devis braukt; nākamais solis gan būs laukums, lai iemācās robus slēgāt.

msh 24.12.2018 12:12

Mācīties braukt ar mašīnu braucot garāžā?? Tāda mācīšanās ir ar lielu iespēju sasist mašīnu...

msh 24.12.2018 2:07

Ja jau nemāki braukt, tad labāk nevajag. Un vispār, lielākoties tiem, kam tas stāžs ir, ir arī mašīna

msh 22.12.2018 20:50

Ja veca audī vai fofāgena 4 katlu motors rij litru eļļas uz pāris štukām, tā ir vienkārši klaja nolaidība no īpašnieka puses - jo to novērš samainot blīves un blīvslēgus; līdz 100 eirām detaļās.

msh 22.12.2018 20:39

Kā jau teicu - fofāgena pusmotors vienalga ir labāks par hondas nemotoru, jo arī tur kaut kāds 1.0 vai 1.4 kaut cik iet, nevis kā hondā, kur viss jāzāģē, neatkarīgi no tilpuma un jaudass.

Bet tas ka niknais kivičs izpogā GTI, nav nekāds pārsteigums - izpogā tak trasē, un kivičs ir gan tai pielāgots, gan jaudīgāks - jo GTI ir vienkārši ērta un mazliet jaudīgāka ielas mašīna, kaut kas tāds, kas no neviena kiviča nav dabūnams - priekš krāniņu staipīšanas ir R, un to diez vai kivičs spēj izpogāt.

msh 22.12.2018 20:34

Laiki mainās, protams - agrāk vismaz šī ražotāja izstrādājumus varēja nokomplektēt ar tādu nesvarīgu lietu kā motors - nevis kā tagad, kad ir jāpriecājas par izskatu un knibuļiem, kamēr pati galvenā lieta nav pat aprīkojumā ieķeksējama, un tā nu reņa braucējs var noskatīties uz fofāgenu braucējiem kā buržujiem, zinot ka tur iekšā ir 2.0, nevis kā viņam - 1.0, 1.3, 1.5 vai 1.6. Tā ka jā - šī marka ir nenovērtēta latvijā, un turpinās tāda būt, izņemot pircējus, pamatā firmas un organizācijas, kam galvenais ir cena.

Abet par garantiju - kas tad renim atliek, ja hujdajs dod 7 gadus? Kurš reni pirktu ar mazāku garantiju?

msh 22.12.2018 11:24

Vai tu neesi aizdomājies par to ka, kā rāda visādi testi, sūkņi parasti lej mazāk nekā uzrāda, bet uz likumā pieļaujamās robežas - ? Tā tu arī dabū lielāku patēriņu nekā uzrāda borta kompis - borta kompis melot varētu vienīgi tad, ja kaut kas degvielas sistēmā būtu pizģec, dēļ kā izmainītos sprauslu ražība - jo patēriņa aprēķins notiek - sprauslu ražība x atvēršanas ilgums pret nobraukto attālumu.

Ak jā - nezinu par tiem taviem bijušajiem opeļiem un hondām - VAGmobīļiem borta kompja aprēķinu var koriģēt no -15% līdz +15% robežās - protams, pēdējo 20 gadu mašīnām to izdara ar kompi.

msh 22.12.2018 11:10

Ne gluži - monošprice ir monošprice - bet karbulis ar elektronikas vadību ir kaut kas cits. Jā, astoņdesmito beigās ražoja tādu lietu - karbuļus ar elektronisku vadību - bija iekš mk2 golfa uz 1.6 motora, iekš B3 audī, uz 1.8 motora. Ar ko atšķīrās no mono? Ar to ka karbulis joprojām darbojas kā karbulis, degvielu izsmidzinot dēļ retinājuma, un karbuli apgādā motora piedzīts sūknis - tikmēr mono viena sprausla izsmidzina degvielu, kuru apgādā elektrisks sūknis.

msh 21.12.2018 17:48

Tu tā domā? Tev laikam pieredze ir ar mašīnām, kas viena vecuma ar manu golfu - kaut gan bik krutākām mašīnām par fofāgenu, teiksim, 30 gadus veciem bembijiem ar lielākiem motoriem, un 30 gadus vecam A200 20v arī kas tāds varētu notikt. Redzi - ir vadības bloki, kam ir ilgtermiņa adaptācijas - sākās tāds joks jau astoņdesmitajos ar boša motroniku - kur tad sūdīga degviela, vai nepareizi saregulēta gāzes iekārta, mēdz izspēlēt jokus .

msh 20.12.2018 19:40

Ko tu sauc par "ceļu uz aizkraukli", to bezceļa posmu kas atiet no tā grants celiņa, kas ieslīpi iet uz kokneses sākumu? Nē, uz koknesi es nebraucu, priekš kam lieku līkumu? Es braucu uz skrīveriem, pie viena parasti tur arī apmeklējot viršus.

Apdzīšanai tur problēmas sagādā garie, lēzenie līkumi - pat man ir gadījies to izbaudīt, par spīti tam ka parasti es tur braucu tādos laikos, kad satiksme ir minimāla.

msh 20.12.2018 19:33

Jā, un par ko tādu es kritizēju dižo pilsētu, par ko slavēju citas? Neesmu vēl slavējis nevienu citu pilsētu par sastrēgumiem, sliktu satiksmes organizāciju, dzīves dārdzību vai politiķu vēlmi tajā pilsētā savākt visu valsti.

Abet par to attieksmi - savulaik man tā nianse daleca, lietojot stiliņa detaļu pārdošanas tofiku. Kāpēc? Divu iemeslu dēļ. Pirmais - ja kāds ir uzcepis postu "pārdodu detaļu xxx, bla bla bla, cena tik un tik, saziņa tā un tā", bet nav rakstīts kur šī detaļa atrodas - 99,95% gadījumu kur šī detaļa atrodas? Tu uzminēji - nu kuras vēl pilsētas iemītniekiem varētu likties nesvarīgi pieminēt šādu svarīgu parametru? Otrais - atkal līdzīgs aspekts - ja detaļa atrodas tālāk nekā iespējams aizbraukt - 95% gadījumu tie, kas nav spējīgi noorganizēt kaut kādu piegādi ārpus savas apdzīvotās vietas, nāk no kuras pilsētas? Jep, uzminēji - tie kas dzīvo citur gan rēķinās ka kāds varētu negribēt braukt pēc 10-20 eiru vērtas detaļas 200 km pakaļ.

Pēc šīs nianses uzķeršanas ar laiku sāku pamanīt ka daudzās citās dzīves jomās ir tas pats - viss atrodas vienā konkrētā vietā, kur esošajiem darboņiem visa pārējā valsts ir vajadzīga tikai lai vēl kādu darbaspēku atvilktu, kā arī lai no tās visas pārējās valsts kaut ko pārdotu. Ak jā, braucot no dižās pilsētas ārā jūrmalas virzienā, ir pat zīme, kas norāda ka tiek no citas valsts iebraukts latvijā - "latvijas teritorijā darbojas fotoradari", zīme kādas ir pierasts redzēt uz šosejām tiešās redzamības attālumā no valsts robešas...

msh 20.12.2018 12:56

Kā tie vidējā ātruma radari kaut ko čakarēs pie tās šosejas īpatnībām? Lidotāji pārāk daudz tur pastiept nevarēs, problemātisko apdzīšanu dēļ, un tādas normālas vietas kur apstāties pa vidu lai nedabūtu sodu jau tur arī nav, tā ka ērtāk potenciālajiem pārkāpējiem būs tomēr braukt ar atļauto ātrumu.

Bet tā es tev piekrītu - es pats esmu pasācis no dižās pilsētas uz aizkraukli braukt pa to šoseju; muļķīgi vienīgi ka tā šoseja ir apdalījusi aizkraukli un nav uz to ceļš.

msh 20.12.2018 12:53

Apnīk - bet nu to varēs pārstāt tikai tad, kad latvijā būs bariņš ar pilsētām, nevis ūdensgalva un bariņš ar mazpilsētām; un tajā mītošo attieksme vairs nebūs "mēs un pāķi", tātad - nekad.

msh 19.12.2018 18:47

Visforšāk ir liepājas viršos [citur tādu variantu vēl neesmu redzējis], vienā sūknī visas trīs šķidrās degvielas un gāze, var ieliet mašīnā abas, mašīnu neizkustinot. Vienīgi viņi to sūkni ir muļķīgi novietojuši, pēc kārtas pirmo, tā ka to mēdz apsēst visādi šķidrie, liekot uz viņiem gaidīt.

msh 19.12.2018 18:26

Tas vēl nav nekas - man pagājušovasar sanāca braucienā uz dižo pilsētu gabaliņu no skrundas līdz dižajai pilsētai pabraukt igauņu tūrautobusam astē - tas mauca līdz savam ierobežotājam, 99 kmph, un mauca tā, ka man sēžot viņam astē bija neomulīgi, jo tur visādiem kaķeniekiem, anneniekiem un bikstiem šis stiepa cauri tā, it kā tur nekā nebūtu...

msh 19.12.2018 12:59

Par ko tur jābūt pārsteigtiem? Protektors gan jau atjaunotajām nav slikts - cita lieta cik labi kurām mizām tas protektors turas klāt, a to vēl sanāks kā fūrēm; šad un tad šosejas malā var redzēt mētājamies protektoru un koāda fūres riteņa.

msh 18.12.2018 21:28

Šitā tu automātiski 4 no 5 potenciālajām vestēm aizbaidi prom; ja noorganizēsi tādas zaļās vestes, pretī rasies sarkanās vestes kas tavām zaļajām vestēm iedos pa purnu...

msh 18.12.2018 21:26

Pardon, nevis Dzelmēs, bet Kaibalā - man jūk tās mazās apdzīvotās vietas uz d-pilenes.

msh 18.12.2018 17:13

??? Kāds sakars? Zīmes abos galos ir viegli pamanāmas, un ātrums arī visu laiku ir vienāds. Kaut kādās Dzelmēs ir grūtāk saprast...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti