iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 18.12.2018 12:38

Nav nav - kā tad savādāk lai uztaisa sūdus un megalielus sastrēgumus, ja visiem būs sezonai atbilstošas riepas?

msh 18.12.2018 12:25

Nu, vēl mēs redzam ka ja patīk braukt uz +10 - +20 pa apdzīvotu vietu, var arī tur nepaātrināties - sēņotājs galu galā mani panāca, kaut kur pret stokkeru. Mani vispār tā rindiņa sasmīdināja - es mierīgi braucu pa brīvībeni kruīzā uz 55, mani pa kreiso pusi apsteidz rindiņa, kādas 5 mašīnas, ar 5-10 kmph lielāku ātrumu - tad atkal šie atpaliek un es šos sāku apsteigt...

msh 17.12.2018 18:15

Šorīt ap septiņiem situācija - braucu laukā no grobiņas uz liepājas pusi, priekšā trīs mašīnas uz ~45 brauc, priekšā braucošais galaksis nogriezās, priekšā palika toybota, un, paskatos, tai priekšā brauc B4 A80 avants. Pabraucam gar balto zīmi - nejūt nekāda paātrinājuma... 300 m tālāk, palaidis garām pretī braucošo, izmantojot 500 metru logu, tos divus cēli nokodu un uz 95 aizgāju - dažus kilometrus tālāk, kaut kur brīvībenes vidū, tāda rindiņa mani bik apsteidza, to ieskaitot - vēlāk ar to B4 sanāca pabraukt blakus uz ganībenes - palūrēju uz vadītāju - jā, cepure bija...

msh 17.12.2018 18:08

Es gribēju šogad pirmo reizi mūžā nosapirkties kaut kādas jaunas ziemenes, pankūkus, bet nekā, nesanāca - jo atpirku no čoma gadu lietotas yokohama naglenes. Tā kā pieredze ar naglenēm praktiski nav, piektdien braucot uz dižo pilsētu biju mēreni šokēts - saķere uz sausa vai mitra asvalta tāda pati vai pat sliktāka, kā dajebkādiem sūdiem, ar kuriem sanācis pa ziemu braukt - uz 95 kmph to līkumu kas starp kaķeniekiem un anneniekiem dižās pilsētas virzienā bail izņemt pa pareizo trajektoriju, ka nebeidzas tas manevrs barjerā... Bet nu jāpaskatās uz to no pozitīvās puses - šorīt braucot atpakaļ no dižās pilsētas, tajā biezputrā man bija tikai mazliet mazāk saķeres nekā piektdienas vakarā uz sausa asfalta, ļaujot man bez īpaša iespringuma kost nost lēnus busus un fūres - nu un atbraucot manā ciemā, uz ceļiem, kas nav kaisīti, tās riepas ir savā elementā.

Morāle - kā jau man likās, naglas man nevajag.

msh 17.12.2018 17:59

Tas nav saistoši, bet pavasara laikā mašīna uz ziemenēm peldēt var - jeb tu tur ar skandināvu riepām močī? Es visu pagājušo vasaru nobraucu ar hankook ziemenēm - pie +30 grādiem asāk izņemot līkumus bija kaut kāda kaucoša skaņa, bet tikai skaņa - mašīnas uzvedība bija normāla.

msh 17.12.2018 12:50

Nu kā, večukiņ - tu tak pats uzrakstīji - "tālāk par saviem laukiem neredzi", tātad tava doma bija "dižajā pilsētā viss ir pilnīgi otrādi nekā tavos laukos!"

"ļoti daudzi ceturtajā vai piektajā gadā jau tēmē uz atkal jaunu auto" - vai tad līze lielākoties nav uz pieciem gadiem?

Abet par to pēdējo - tev to pašu varu ieteikt Tas jau esi tu, kas visu laiku sūdus nopērk, un tad atkal jāmaina - man ir sakarīga mašīna, par kuras maiņu man domas nav pat uzplaiksnījušas, tāpēc gadā vidēji ielieku vismaz vienu mašīnas vērtību tajā; nav kā tev, visu laiku mašīnas jāmaina un "izdevīgi jāpārdod". Tur ir jābūt ar diezgan švakām matemātikas un loģikas spējām, ja nedalec ka cilvēks, kurš gadā var atļauties mašīnā iekrāmēt četrciparu skaitli, varētu arī atļauties, kā tu teiktu, "kaut ko sakarīgu nopirkt". Kaut gan tava loģika droši vien strādā šādi - "man patīk lielas ātrgaitas motorlaivas, un visiem citiem arī tādas patīk, un ja kāds ar tādu nebrauc, viņš vienkārši nevar tādu atļauties - nu kuram taču varētu nepatikt lielas, ātrgaitas motorlaivas?".

msh 15.12.2018 19:04

Tūlīt atskries eidis bļaudams "tā nevar būt, tā ir tikai vāciešiem, kāpēc viņi nomelno hondu?!"

msh 15.12.2018 16:37

Nē, mēs nonākam pie tā, ka tu tālāk par savu žīdu klubiņu, kas regulāri tirgo savas mašīnas, neesi redzējis. Saki, dižajā pilsētā neviens nebrauc ar mašīnu ilgāk par pāris gadiem? Yeah, right. Kā reiz jauno kastu braucēji lielākoties brauc pilnu līzes laiku, un tas ir stipri ilgāk, nekā tev iet viena mašīna.

Mašīna ir domāta lai ar to brauktu, un viss. Tādas žīda dvēseles kā tu, kam gribas paandelēties, tiešām redzējis neesmu - man pazīstamajiem cilvēkiem kas mašīnas maina kā tu, lielākoties ir ap 20 gadiem, un maina jo piebeidz, vai naivi cer ka nopisteni iemainīs pret ko labāku. Toties man pazīstamie nopietna vecuma cilvēki, kas var atļauties nopirkt ko labu, brauc ilgi - 5-10 gadi, tas tāds vidējais cipars.

P.N. Kamēr tu šito žīda pieeju mašīnas turēšanai neatmetīsi, par jaunu tačku tev nav vērts sapņot - pats teici "var mainīt ja var par labu cenu nopirkt un pārdot" - jauna mašīna šim kritērijam neatbilst, tikai 10 gadus veca

msh 14.12.2018 18:27

Nē nu es ļoti labi zinu ka japāņiem tie logi ir bāzītē, es to skaidrā latviešu valodā uzrakstīju - bet ar puļķīšiem es domāju nekvalitatīvos japāņu risinājumus šiem logiem - nu labi, iespējams ka tagad beidzot honda ir nonākusi tajā punktā, kur bija audī pirms 30 gadiem, un nu tās pogas ir ciešamas, nevis kā agrāk, šausmas par ko būtu jākaunas, nevis jālepojas.

msh 14.12.2018 17:58

Tu neraksti, tu to parādi - labas mašīnas nemaina, ar tām brauc.

msh 14.12.2018 17:56

Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.

Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.

msh 14.12.2018 17:39

Par 500 eirām var nopirkt mašīnu, kura ir pietiekama vismaz tik ilgam laikam, cik ilgam gābešņikam vidēji vajag mašīnu - gadam, tb mašīnu ar svaigu apskati.

Mans ieteikums balstās uz gābešņika drūmo realitāti - es, protams, neatbalstu šāda veida mašīnu lietošanu, bet ja cilvēkam neizdodas nopirkt mašīnu, ar kuru varētu braukt vismaz 5 gadus, jo visas sliktas, tad kāpēc ne?

msh 14.12.2018 13:04

Nu tas pirmais punkts... Tavu mašīnas lietošanas un maiņas paradumu dēļ tev vispār vajadzētu pāriet uz mašīnām līdz 500 eirām, jo ar ko tādu tev dzīve būtu daudz vienkāršāka - kad pēc gada vai diviem apnīk virsbūves izskats vai salona slēdžu forma, tādu varētu balstoties uz pamatotiem iemesliem pārdot šrotam, nevis meklēt cilvēku, kurš nopērk kā mašīnu...

msh 13.12.2018 23:08

Un kāpēc oktāviju, un nevis kādu jestrāku polo? Dižajai pilsētai polo būtu kā reiz; ikdienā basketbolistus aizmugurējajā sēdeklī arī diez vai vadā.

msh 13.12.2018 21:59

Maksimālais, vai kaut kāds mistisks vidējais? Jā, kā reiz dižās pilsētas [ne]satiksmē tas cipars ir sagaidāms - kur tad vēl citur hibrīds varētu spīdēt, ja ne korķos? Bet tas tavs piemērs par autostrādēm ir diezgan komisks Jā, ja mērkaķim iedosim granātu, tas sevi uzspridzinās - un ja tev iedos to kāmriju, tu kaut kā pamanīsies izspiest jūtami lielākus patēriņus, ja ne savādāk, tad vismaz zāģējot pa autostrādi Bet ražotājs atļaujas publicēt tādus ciparus, jo globālajam vidējajam braucējam tas, kas tev ir ikdienišķais "rīga - parīze", ir līdzvērtīgs cita "olaine - rīga - olaine" - izbrauc no mājām, velk pa autostrādi ar vienu joslu katrā virzienā [respektīvi, šoseju] ar 80-100 [kā kurā valstī atļauts], pastumdās pa pilsētu, ierodas darbā, un vakarā tas pats pretējajā virzienā - vai varbūt pat tikai pastudīšanās pa pilsētu. Tādas īpatnējas problēmas kā saujiņai latvijas pārtikušu cilvēku vēl vienīgi varētu būt vāciešiem. Nu un meža ceļos tu ar to kāmriju nebrauksi, vismaz skaidrā prātā, jo diez vai vēlēsies lai tev iestājas kasko gadījums, pēc kura puse purna jāmaina.

msh 13.12.2018 20:10

Nu un kāpēc tu laizi dirsu, tā vietā lai kaut ko iesāktu?

msh 13.12.2018 12:41

Ir - viņš šobrīd piekasās pie "lukturi izstaro vatus".

msh 13.12.2018 12:39

Atkal nemākam lasīt? Uz dižo pilsētu es vienmēr braucu vakarā - praktiski vienmēr piektdienas vakarā, pēc darba. Atpakaļvirzienam man ir izvēle, jo tas notiek brīvdienā. Pilnai laimei šādi braucot vienīgās satiksmes problēmas ir grūtības apdzīt fūres virzienā uz dižo pilsētu, jo pretī nāk vilcieniņi - kamēr es braucu pa pustukšu joslu.

Kopš kura laika strādāt darbā kura pienākumos neietilpst mašīnas vadīšana ir "dīkdienība"?

msh 12.12.2018 23:16

Bet kas tev tā par dzīves traumu - meklēt manus postus un tos izraut no konteksta un sagrozīt lai mēģinātu par mani paņirgt? Kur kāds rakstīja ka mēra vatos? Nekur - kāds postā, uz kuru es atbildēju [bet tu jau citus postus nelasi, jo tos neraksta msh ] rakstīja ka saule ir cik tur reizes jaudīgāka par lukturiem - tātad, kādās vienībās mēra lukturu JAUDU? Zirgspēkos? Nu var jau - tātad, cik zirgspēki ir tavas mašīnas lukturiem?

msh 12.12.2018 21:50

Dīkdienība, hahahaha Varbūt tomēr - dzīvošana pareizā vietā?

msh 12.12.2018 21:44

Palaidniek, tu kaut ko nesaprati - kā pateikt vai lukturi nav par tuvu BRAUCOT?

Ar mērīšanu es nenodarbojos - labi, nodarbojos - ja kaut kas darīts ar vienu lukturi, garāžā ar mērlenti pamēru stara malas augstumu otram lukturim un tā noregulēju.

msh 12.12.2018 12:57

Tu tikko nosauci iemeslu, kāpēc es vēl nekad neesmu braucis no dižās pilsētas liepājas virzienā vakarā - jo daudz foršāk ir no rīta nolocīt salona spoguli un pētīt pretībraucošo spoži apgaismotos saulessargus.

msh 12.12.2018 12:55

Hm... Eidis ir šausmīgs teorētiķis - nav ne lietojis fočētāju saules tuvumā, ne pats staigājis apkārt pa saulrietu vai saullēktu - vai arī vienkārši ir akls - vai arī japāņiem ir īpašas acis. Ko nozīmē "neskatīsies tieši virsū"? Vienīgais veids kā tu varēsi panākt lai pretī braucošais tevi nežilbinātu, bet tu tajā pašā laikā redzētu ceļu - uzliekot uz acīm brilles, uztaisītas no divām 20 cm garām caurulītēm. Tevis piesauktais fočētāja objektīvs ņem platāku leņķi, nekā tev liekas + no vēl lielāka sānu leņķa nākoša gaisma tajā vienalga nonāk, kā gaismas piesārņojums - tāpēc arī teleobjektīviem ir izvelkami saulessargi. Cilvēka acs no tā teleobjektīva atšķiras tikai ar to, ka tā ir mazāk pasargāta no šādiem sānu stariem. "Saule tak nežilbina, ja neskaties virsū" - tiešām? Tagad, kad saule riet ap četriem, es darbā uz to laiku skaidrās dienās kādas 20 minūtes dabūnu nēsāt naģeni - jo strādājot es stāvu ar seju pret rietumiem, un tajā virzienā ir logi, un spožā, rietošā saule normāli žilbina, lai arī pildot manus darba pienākumus, man ir jāskatās uz priekšmetiem mana vidukļa augstumā.

msh 12.12.2018 12:49

Vispār jau apgaismojumu mēra nevis vatos, bet gan lūmenos vai kandelās. Normāli tālie savu pleķi diez vai apgaismos diži tumšāk kā saule.

msh 12.12.2018 1:49

Fūūūū... Es jau nobijos ka man varētu piekabināt loha birku, bet tad atnāca eidis, un uzrakstīja loha definīciju, kas diametrāla pretēja man, un tikai sagadīšanās pēc sakrīt punkts "vecs golfs". Paldies tev draugs

Lasītākie raksti

Jaunie raksti