iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.10.2018 12:56

Tu esi kaut ko bik sajaucis - ja kāds gribētu izstumt ķīseļus, tad šis kāds censtos izstumt arī fūres un traktorus.

msh 23.10.2018 12:55

Parādi benzīnnieku kurš izplata benzīna smaku...

msh 22.10.2018 18:43

Varbūt labāk tomēr paskatīties uz kaut kādu jauno kosmosa tehnoloģiju ļurbo benzīna mazmotoriņu? Šī foruma tantes stāsta ka tur patēriņš neesot diži lielāks kā ķīselim...

msh 22.10.2018 18:38

Lūk, diezgan precīzs manas filosofijas apraksts - es vienīgi naudu, bik mazākas summas, atdodu nevis meistariem vai servisiem, bet šrotiem un autoveikaliem.

msh 22.10.2018 12:40

Tas jau ir ļoti forši ka tēls ir švaks; lielāka iespēja karināt jaunu kastu braucēju žokļus ar jaudīgu motoru zem haubes... Tāpat pieprasījums pēc tām mašīnām ir labs, lielākoties no cilvēkiem kas nevēlas lekt augstāk par savu dirsu. Pieprasījums ir pietiekami labs, lai viens čoms, kurš arī sagadīšanās pēc ir mehs, tb bija mehs, jau vienu cešku ir uzcēlis un pārdevis, un vēl vienu ceļ - pirmo, sešinieku ar 2.5, šis ieķēra ar domu lai tas būtu ādas salona donors viņa cigāram par kaut kādām 500 eirām, ar beigtu tomātu, bet nosecināja ka mašīna ir pārāk laba izārdīšanai, tā nu tomāts tika nomainīts pret mešalku, lai to mašīnu pēc tam arī būtu reāli pārdot, vēl šādus tādus sīkumus izdarīja, izgāja skati, bik pabraukāja un par štuku pārdeva. Tagad šis ceļ daudz bezcerīgāku eksemplāru, es pat nesaprotu kāpēc - C4 A100, lietuvā reģistrēts, bet ar dokumentiem, norūsējis, bijis paņemts kā motora daļu donors, vārdu sakot, motora tur arī vairs nav - sarūsējušās durvis jau ir nomainītas pret citām, kaut kas jāsadara priekšai, jādabū un jāieliek cits motors, jāpiereģistrē un jāiziet TA un būs vēl viena 2.5 ceška uz ceļiem...

msh 22.10.2018 12:30

Drīzāk jau biežākas problēmas ar aizdirstiem EGR un ko tādu. Tas kods kas ļoti minimāli izmantoja EGR un SCR bija risinājums problēmām ar dzelžiem - jeņķu tirgum testu cikli ir tādi, kuros dažs labs ikdienā braucot varēja ierakstīties, liekot vadības blokam darbināt atgāzu kontroles ierīces kā paredzēts, un rezultātā tur ne vienam vien iestājās garantijas problēmas ar turbīnām un citām lietām - un tāpēc laikā kad jau bija uzsākta izmeklēšana pret fofāgenu, fofāgens jeņķu tirgum izlaida atjauninājumu lai vadības bloks ne tikai skatītos nobraukto attālumu pret laiku, bet arī stūres leņķi...

msh 22.10.2018 12:26

Elementāri - jāpieslēdzas pie kompja un jāpaskatās ko tas rāda - programmatūras versija noteikti pat nav jāmeklē mērījumu grupās bet tā ir redzama jau uzreiz.

msh 20.10.2018 11:43

Tu vari piekrist vai nepiekrist - es balstos uz visādu forumistu pieredzi - var jau būt ka tie problemātiskie sūkņi nāca tikai 1.6, neņemos spriest. Kad golfklubā, mazā forumiņā kura lielākā daļa brauc ar 20-30 gadus vecām mašīnām, viens izveidoja tofiku par šādu tēmu, attiecībā par mašīnu, kurai tikko beigusies garantija, tur atradās vēl vismaz trīs, kas ar šādu problēmu saskārušies...

msh 20.10.2018 10:30

Sievas kolēģei vienkārši paveicās, jo bija piedāvājums "no paziņām". Savādāk tas cenas kritērijs vienkārši nestrādā, jo cenu ietekmē dažādi faktori. Tādā ziņā man patīk tas variants, kāds ir ar galvu domājošiem mehiem - viņiem ir nosliece iepirkt par sviestmaizi normālas mašīnas, kurām bik jāpieliek roka; brīžiem pat es brīnos, kur tik lētas un labas mašīnas viņi dabū - teiksim, viens pazīstams nesen ieķēra 15 gadus vecu A6 2.5 TDI quattro par 800 eirām - smuku, labi aprīkotu, nesarūsējušu mašīnu - nu tik vien ka motors tāds paskaļāks, [bet viņš no sadaleņu maiņas nebaidās] un tur kaut kādas sīkas elektroniskas dabas problēmas ar kārbu, tomātu - un tas viss - par 800 eirām!

Runājot par lūžņiem un cenām - tu tak saproti ka laba ceška ar 2.5 ķīseli maksā vismaz tikpat, cik tava egle?

msh 19.10.2018 22:39

Nē, kāpēc - rūpnīcas tak bija padomju laika risinājums lai te ievestu krievus. Krimā tikmēr to krievu pietiek, tāpēc rūpnīcas tur nav jāceļ.

msh 19.10.2018 22:14

Kāpēc par tādu sūda salonu būtu audī jāsapņo? Man ir gadījušās tuvākas attiecības ar abiem - un arī plikākās komplektācijās, ne tikai krutākās, kā tajos abos sludekļos. Tā pirmās paaudzes S80 plastmasi ir diezgan švaki salipināti kopā - ja kaut kas jājauc, rīkojoties pēc loģikas, daudz kas tiks aplauzts. Priekšējais panelis ir vienkārši pretīgs un lēts, apmēram kā tā perioda opeļiem - nu un ķebļi - labi ka tam sludinājuma eksemplāram ir āda, vismaz pie tiem nevar piekasīties - vienam pazīstamam ir S80 ar lupatas ķebļiem - mana golfa, plikas žurkas, dzimtie ķebļi bija ar kvalitatīvāku lupatu apvilkti kā tur tā wannabeprēmiuma lolvo ķebļi...

msh 19.10.2018 18:36

ekspert - bez sprāgstošām ckommonreiļa sprauslām, kuras dēļ sliktas kvalitātes degvielas mēdz sprūst vaļējā stāvoklī, saliet katlos degvielu un kausēt virzuļus, kommonreilim ir vēl viena samērā izplatīta problēma - degvielas sūknis dilst un piedirš degvielas sistēmu ar skaidām, problēma, kas tam 1.6 pie dīlera risinās par 2-3 štukām, mainot visu iesaistīto, un saprātīgākā kreiso servisu risinājumā kaut kas ap štuku, šo to mainot, šo to restaurējot un pārējo visu skalojot.

msh 19.10.2018 18:32

Pa pusei pirmo, un noteikti ne otro - vajag C4 A6 ar to motoru. Kāpēc? Jaunāks, svaigāks, labāk nopakots, un, visbeidzot - sotakos gandrīz līdz galam tam motoram nāca problemātisks sūknis, līdz ar ko tur vai nu būs problēmas, vai tās ir, vai arī kāds jau ir salicis no sešinieka motora vadību un sūkni, vai arī tā mašīna no dzimšanas ir bijis benzīnnieks, un kāds tur ielicis ķīseli no sešinieka. Bet nu vismaz ceškai ir gan laba detaļu pieejamība, gan arī tehniskās informācijas pieejamība un tamlīdzīgas lietas. Ak jā, salons arī ceškai ir kvalitatīvāks.

msh 18.10.2018 20:52

viencexperc rakstīja: Teslai 95 procenti apkopes ir ar interneta palīdzību. Atjaunojas programmatūra, iestatījumi. Eļļu tām nevajag mainīt. Bremzes gandrīz mūžīgas, utt. Tām maz mezglu, ko vajag kopt apkopēs. Maz detaļu vajag mainīt. Cilvēkam kaut kas nestrādā, zvana teslas servisam, tie atjaunina programmu, un viss sāk strādāt. Nu ne vienmēr, bet lielākoties tā ir. Maskis to visu laiku uzsver, ka nākotnes auto nevajadzēs braukt uz servisiem. Tas tev ne Bmw.

Un ja tā padomā, - Tieši tāpēc tas serviss arī ir tik dārgs, lai kaut ko nopelnītu.

Tu saki? Kāds programmatūras atjauninājums iztaisno deformētas virsbūves detaļas vai samaina bojātas virsbūves detaļas?

Teslas ir mašīnas, kas atšķiras no parastām mašīnām tikai ar to, ka tur ir elektromotori - līdz ar to atkrīt 95% no lietām kas saistītas ar motoru, un 80% ar lietām kas saistītas ar kārbu - bet viss pārējais tur ir, un tāpēc stāstīt pekstiņus ka nevajag apkopes un remontus nevajadzētu. Cita lieta ka visa tā mašīna ir paredzēta izmešanai nevis remontēšanai.

Ak jā, kad tu stāsti ka eļļu mainīt nevajag - diferī ir eļļa, un jebkurš saprātīgs cilvēks pie lielākiem nobraukumiem to mainīs - ja bremžu sistēmā ir parasta DOT eļļa, tad tā arī regulāri jāmaina.

msh 17.10.2018 19:16

Uz kāda seguma ceļu velosipēdists slikta ceļa stāvokļa dēļ brauc pa joslas vidu - granti? Asfalta ielāpu deķim kā reiz gar ceļa malu ir bik labāka josla.

msh 16.10.2018 17:57

...jo tu vari izdomāt izmantot neregulējamu gājēju pāreju. Ja kas, tad visādi pilsētu velosipēdisti iemeslu kāpēc nevajag apgaismojumu pamato apmēram tāpat, kā tu.

Bet lukturi ir uz pirkstiem saskaitāmiem velosipēdiem - visādi mirgojošie diožu sūdi neskaitās - kurš liks normālu apgaismojumu kalnietim vai šosejniekam, spoooorta velosipēdam - ļoti nesportiski, un piedevām tā ģeneratorrumba dod papildus pretestību, tas nekas ka to nevar just, un tā varbūt samazina vmax par 0,1-0,2 kmph, bet nu jopcik - pretestība ir, tātad neder!

msh 14.10.2018 14:03

Kā tur bija tas tavs teiciens, "ko tu esi uz manis uzēdies?" - ? Es kā audists kasiņam nosaucu zināmu kvatru darbības īpatnību, kāds te sakars ar golfu? Jā, divritenis ar velkošu priekšu un sagrieztu stūri vismaz ieberot ar pilnu spēku nerausies uz priekšu.

msh 14.10.2018 10:45

kasinsh79 rakstīja: Mazāk vajadzētu irst Ar Debica ziemenēm ir braukts visos gadalaikos, pilnīgi bez problēmām. Ziemā tās riepas ir burtiski nevainojamas. Nekāda apzināta riska tur nav.

Te nu eidim ir pilnīga taisnība - kvatrai vai nu vajag ļoti labas ziemenes, vai arī jābrauc uzmanīgi, nevis filosofējot "ai, ar kvatru tāpat viss ir labi, tralalalalā". Kvatrai ir tāda dabas parādība, ko sauc par pistaisni efektu - dabā tas izpildās tā, ka sliktas saķeres apstākļos, griežoties, zem slodzes, priekšējie riteņi saķeri pazaudē pirmie, jo sagriezti, kamēr aizmugurējie, tā kā joprojām skatās taisni, turpina stumt mašīnu uz priekšu. Vari pats to izmēģināt uz slapjas zāles, kā es savulaik ar savu audī pamēģināju, vienā jaunliepājas privātmājas pagalmā pēc lietus - kur izbraucot caur vārtu aili, jāgriež uzreiz pa kreisi, bet ar stūri pa kreisi viens gāzītes uzbēriens un mašīna aizbrauc taisni... Es šī joka dēļ to vienu ziemu, ko ar savu audī nobraucu, slidenos apstākļos līkumus, un sevišķi vienu konkrētu līkumu, izņēmu ar atlaistu gāzi, jo zinot ka man nav jaunas, krutas ziemenes, man negribējās riskēt piepeši rasties grāvī. Tavējais audī no manējā atšķiras ar ESP esamību, bet nav jau teikts ka elektronika pagūs.

msh 14.10.2018 10:39

JanJan rakstīja: Dažas piezīmes iz dzīves:

1) otrs disku komplekts vairumam parasti ir smukumam - vasarā uzliek lielākus, ziemā nomaina uz parastiem .

2) "nopirkšu otru disku komplektu un mainīšu pats" - jā, ir gana daudz cilvēki, kas tā dara, bet man liekas, ka beigās daudzi arī nospļaujas un aizved uz servisu nomainīt, jo pēkšņi atčuhņījas, ka pa nakti sola -5, bet ārā ir auksts un pretīgs laiks un īstenībā pašam nebūs laika čakarēties... Tad vēl jāatceras, ka riepas Tu jau maini reti, līdz ar to tas visticamāk nebūs 10 minūšu darbs gluži, nemaz nerunājot, ja iepriekš skrūves piegriestas par stipru vai nedod dievs vēl "ierūsējis" drusku. Nēnu, protams, ja Tev mājās ir attiecīgi elektriskie instrumenti, tad jau cita lieta... Bet nu vnk tad jāpadomā vai ir vērts un ir vēlme čakarēties 1-2h, sasmērēties un nosalt, bet toties ietaupīt 20 eur.

3) Stress un rindas - vajag nomainīt laicīgi, nevis sagaidīt, kad ir vai nu 30.novembris vai ārā no rīta ir -5 grādi... Šķiet, ka parasti sanāk nomainīt jau ap novembra sākumu, kad gaisa temperatūra 7 no rīta var jau būt ap nulli.

4) Ir mums tās ziemas visādas, citu ziemu jēga maza, citu ziemu riktīgi vajag. Nu nav mums tomēr UK klimats, kur mīnusi ir 1 nedēļu gadā bez maz vai. Atkarīgs jau arī cik daudz brauc un kādi ir maršruti, it īpaši, ja agros rītos jābrauc pa mazākas nozīmes piepilsētu ceļiem - visticamāk būs normāls apledojums. Es jau teiktu, ka tad prasītos kārtīgas ziemas riepas. Atceramies, ka te jau runājam par taupīšanu uz drošības rēķina... Protams, ja Tu ziemā mašīnu bez maz vai noliec nost un tik vīkenda uz veikalu brauc, tad atsevišķi ziemenes arī iespējams nav vērts pirkt (vismaz jaunas no dārgā gala).

Izlasot to otro punktu, man sāk palikt skaidrs, kāpēc brālēns [kurš dzīvo lietuvā, bet tomēr] stāsta ka daudzi cilvēki palikuši tizli un lai nomainītu cauru riepu, zvana tehniskajai palīdzībai [viņš to pieminēja, stāstot kāda viņam bija epopeja nomainīt savam bobikam riepu, pirmo reizi 7 gados]... Tevis nosauktās problēmas ir jebkura dzimuma sievietēm, man, piemēram, patīk tas arguments par sliktiem laikapstākļiem - ja vajadzēs, tad nomainīs - bet skrūve var būt pievilkta par stipru vai ierūsējusi, ja to darījis kāds cits. Un vispār nopietnie instrumenti ir pneimatiskie, bet lielākoties tam lieto trubu, jo reti kuram mājās ir divu virzuļu kompresors un laba pistole... 1-2 stundas - spēcīgs pārspīlējums - pusstunda max.

msh 14.10.2018 10:29

iciks rakstīja: Vidēji statistiski noteikti, bet, manuprāt, uzglabāšana arī kaut ko spēlē. Attiecīgi relatīvi jauna riepa tizli uzglabāta var būt sliktāka par labvēlīgos apstākļos uzglabātu stipri vecāku riepu.

Viens no foruma lietotājiem bija stāstījis par iegādāto auto, kam līdzi saimnieks atdeva nu vairs nevajadzīgās riepas. Viens komplekts bija pat ļoti vecs, bet riepas vēl mīkstas un krietnas - uzglabātas kaut kādā pagrabā, kur laikam mitrums bija optimāls, nekādu nevajadzīgu saules staru u.t.t.

Pirms gada ar savu golfu plēsu 14 gadus vecas otrās hakapeliitas - nopirktas 9 gadus vecas ar 6-7 milimetru protektoru, nobraukti pāris tūkstoši vienu ziemu ar audī, un tālāk pavadījušas laiku vēsā, ne sevišķi sausā telpā bez logiem - nekā tāda tur nebija, pieņemamas riepas. Vot man te atdeva vienu pāri kaut kādas 10 gadus vecas vissezonenes, un tur gan es varēju redzēt kā izskatās cieta gumija - kur pilnīgi bija problēmas uz montējamā...

msh 13.10.2018 14:28

Uggga rakstīja: Man tā garām ejot pa ausu galam dzirdētais - bija Viada, rebrendingoja uz Viada Baltic, piepirka klāt Lukoil.

Nesen ievēroju ka kretingas lukoils arī pārtapis par viadu...

msh 12.10.2018 13:04

Tad tev tur kaut kas cits mainās. Man ir regulāri vieni un tie paši maršruti - vidējais patēriņš man svārstās dažu simtu gramu robežās pret citiem tādiem pašiem braucieniem/lējieniem.

msh 12.10.2018 13:03

Ar benzīnu, kuru mazāk patērē, būtu jāiet labāk. Bet nu tas labi ka kādam nestes astotais ir bijis labāks par staķika astoto - man savulaik iznāca otrādi, un piedevām garā gabalā, kura vidējais ir prognozējams.

msh 11.10.2018 12:42

Benzīns - virši vai staķiks, gāze - virši, staķiks vai viada. Ar gāzi ir interesanti - vasaras sākumā šiem gāze bija dažus centus lētāka kā citiem, bet arī jūtami sūdīgāka - tolaik man vēl motors minimāli gaitā mēdza uz gāzes raustīties, ar viadas gāzi tas notika 3x stiprāk, tāpēc tur vairs nelējos - vasaras beigās pienāca reize kad biju spiests ielieties viadā, raustīšanās gļuks gan arī sen pazudis, paņēmu līdzi porķiku lai paskatīties kas tai sūdīgajai gāzei atšķirsies - atklāju ka cena pieaugusi un nekas neatšķīrās, laikam samainījuši gāzes piegādātāju

msh 11.10.2018 1:04

Tevis nosauktais kivičs diez vai sver mazāk par 1200 kilo - bet par derībām - varam derēt, 1k eiru noderēs - viena lapa, kurā apskatījos, rāda ka tam kivičam uz 16 un 17 collām ir 215, un tikai uz 18 collām ir 235.... Bet tevis nosauktais C3 sver uz 1100-1200 kilo [ja tevi šausmīgi interesē, varu noskaidrot ciparus; viens čoms ir cigāru fans], bet tevis nosauktais riepu izmērs, pat ja tāds tam likās, nāca uz 14" bleķiniekiem - nebaidies, gan B3, gan C3 no rūpnīcas kā minimums varēja uzlikt 15" ļitakus ar 205 platuma mizām - kamēr visi tie vecie bleķinieki ir domāti 175-195 platumiem.

Bet tie tevis nosauktie platumi - tur noteikti ir pa to tēmu, kā Kia Krupim - standartā nāk super duper milzīgi koka ratu riteņi, un ja gribas adekvātākus [mazākus] ripuļus, tie atsevišķi jāpiepērk. Teiksim - iedomājies C6 audī - esi tādu redzējis ar bleķa diskiem? Bet viņu pasūtot varēja ieķeksēt aprīkojumā 16" bleķiniekus... Tā arī tevis piesauktās mašīnas visdrīzāk varēja pērkot nokomplektēt ar mazākiem un šaurākiem ripuļiem - protams, vienai daļai apakšā ir megalielas bremzes, bet nu te mēs atgriežamies pie svara.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti