Jā, gāzei ir kādu 3% mazāka siltumspēja - tu gan kaut kādus stipri lielākus ciparus nosauci.
Pastāsti, kā tu kaut ko koriģēsi ceturtajai paaudzei, vai kaut kam vēl jaunākam, kas pievienota parastam vadības blokam - ar kaut kādu krutu lambda emulatoru appišot vadības bloku? Motora vadības bloks cenšas dabūt nepieciešamo degmaisījumu, vadoties pēc lambdas - tu vari kruķīt gāzes bloka korekcijas, likt klāt vai ņemt nost degvielu, bet tas tikai mainīs to, cik daudz motora vadības bloks dabūs ņemt nost vai likt klāt - nu un kaut kāds motroniks savu adaptāciju dēļ visdrīzāk tāda joka dēļ vēl sāks jukt prātā. Ar tādu gājienu - padeves regulēšanu - var nodarboties vienīgi čipšķūneris, vai arī kāds mana līmeņa cilvēciņš, kam motoru vada programmējams motora vadības bloks ar diviem regulējumiem. Bet samazināt īpaši neko arī nekam nevarēs - optimālākās atgāzes ir pie lambda 1.0, uz ko standartā noteikti arī tēmē 99% motora vadības bloku - ja nu vienīgi, pie tā ka pie mums apskatē NOx nemēra, labi strādājošam motoram uz gāzes brīvgaitā uzlikt nevis 1.0, bet gan kādu 1.05, kas samazinātu CO ciparu.






















Ļoti elementāri - pēc gāzes plītīm nav pieprasījuma. Jā, reāli ir, bet priekš ražotājiem - nav. Kas var atļauties nopirkt jaunu tačku, var arī atļauties bākā ieliet šķidru degvielu - un tā nu no rūpnīcas pēdējo pārdesmit gadu laikā ražotāji ir piedāvājuši dažus nīkulīgus motoriņus. Kamēr tas, ko ar mašīnu dara otrais vai trešais īpašnieks, ražotājus neinteresē.
Ja teiksi ka tā nav - kāpēc mums te šajā forumā ir tikai divi lietotāji, kas ir sagāzējuši mašīnu, kam vēl ir garantija, nomiks un fans? Kāpēc visi pārējie 1.4 TFSI un 1.8 TSI lietotāji jau nav sabāzuši gāzes iekārtas?