iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 11.09.2018 12:42

Ļoti elementāri - pēc gāzes plītīm nav pieprasījuma. Jā, reāli ir, bet priekš ražotājiem - nav. Kas var atļauties nopirkt jaunu tačku, var arī atļauties bākā ieliet šķidru degvielu - un tā nu no rūpnīcas pēdējo pārdesmit gadu laikā ražotāji ir piedāvājuši dažus nīkulīgus motoriņus. Kamēr tas, ko ar mašīnu dara otrais vai trešais īpašnieks, ražotājus neinteresē.

Ja teiksi ka tā nav - kāpēc mums te šajā forumā ir tikai divi lietotāji, kas ir sagāzējuši mašīnu, kam vēl ir garantija, nomiks un fans? Kāpēc visi pārējie 1.4 TFSI un 1.8 TSI lietotāji jau nav sabāzuši gāzes iekārtas?

msh 11.09.2018 12:38

Jā, gāzei ir kādu 3% mazāka siltumspēja - tu gan kaut kādus stipri lielākus ciparus nosauci.

Pastāsti, kā tu kaut ko koriģēsi ceturtajai paaudzei, vai kaut kam vēl jaunākam, kas pievienota parastam vadības blokam - ar kaut kādu krutu lambda emulatoru appišot vadības bloku? Motora vadības bloks cenšas dabūt nepieciešamo degmaisījumu, vadoties pēc lambdas - tu vari kruķīt gāzes bloka korekcijas, likt klāt vai ņemt nost degvielu, bet tas tikai mainīs to, cik daudz motora vadības bloks dabūs ņemt nost vai likt klāt - nu un kaut kāds motroniks savu adaptāciju dēļ visdrīzāk tāda joka dēļ vēl sāks jukt prātā. Ar tādu gājienu - padeves regulēšanu - var nodarboties vienīgi čipšķūneris, vai arī kāds mana līmeņa cilvēciņš, kam motoru vada programmējams motora vadības bloks ar diviem regulējumiem. Bet samazināt īpaši neko arī nekam nevarēs - optimālākās atgāzes ir pie lambda 1.0, uz ko standartā noteikti arī tēmē 99% motora vadības bloku - ja nu vienīgi, pie tā ka pie mums apskatē NOx nemēra, labi strādājošam motoram uz gāzes brīvgaitā uzlikt nevis 1.0, bet gan kādu 1.05, kas samazinātu CO ciparu.

msh 10.09.2018 17:28

Šodien apskatīju kolēģa jauno darba mašīnu - citreon berlingo. Secinājums - pie tā, kas šodien tiek saukts par "krosoveru", tā plašā definīcija attiecas arī uz to franču autobūves brīnumu...

msh 09.09.2018 22:47

Nē nu ko tu gribi - krutais, izslavētais dižās pilsētas serviss, kurā vēl tolaik pats heirnihs strādāja - tava slavēšana ir apmēram tāda pati, kā stāstīt ka ķīselis rullz, jo "es to apkopju un remontēju jelgavā pie INC"...

msh 09.09.2018 22:45

Tu laikam esi aizķēries 30 gadus vecā pagātnē, ar mk2 golfiem ar 1.6 karbuli un hondas kiviču un 1.3 karbuli, un abiem pirmās paaudzes iekārta virsū. Mūsdienās, ar motronikiem un ceturtās paaudzes iekārtām regulēt var tikai gāzes bloka korekcijas, bet ne to, kas nāk ārā pa izpūtēju.

Ā, starp citu, runājot par gāzi - tu kādu laiciņu atpakaļ, sakot ka gāzes patēriņš 1:1 ar benzīnu neesot iespējams, teici ka normāli esot jābūt tur kaut kādus litrus virs - cik lielu ciparu tu nosauci? Es kaut kā esmu piemirsis, bet man liekas ka bija diezgan liels skaitlis...

msh 09.09.2018 21:18

Ja tu taisies ceļu nobērt ar šķembām, cik daudz ietapījumus uz piekari pārmāks daudz lielākie izdevumi virsbūves remontiem un stiklu maiņām - jeb vai tev tas ceļš ir tāds, uz kura vienlaicīgi ir tikai viena mašīna?

msh 08.09.2018 8:18

Nabags? Nu, nosacīti - brauc tomēr ar golfu, nevis egli, zvēru karali vai maksti - tādus brīnumus es personīgi redzu tikai bulku vāģu formātā, kādiem pāris cilvēkiem, kas acīmredzot nav spējuši atļauties kadiju.

P.N. Tu te diskutē ar viltus ekspertu.

msh 06.09.2018 18:08

Tu aizmirsti vienu sīkumiņu - litija jonu aķis ietilpību zaudē ne tikai no uzlādes cikliem, bet arī vienkārši no vecuma. Taksis līdz tai ietilpībai nodzīvojas pa 260k - vidējais pilsonis līdz tam nodzīvosies pa 5 gadiem, vai pat ātrāk - pie mazākiem nobraukumiem.

msh 06.09.2018 13:01

Rollerim iepriekšējajā lapā jau apskaidroju par patieso lauku dzīvi - es apkārt redzu vairāk padomju ražojuma traktoru ar pilnpiedziņu, nekā mašīnu ar pilnpiedziņu, vienalga, džipus vai vieglos. Cilvēki kas nav spējīgi notīrīt savu piebraucamo ceļu paši, vai arī vienojušies ar kādu citu, kurš to izdarīs, ārpus apdzīvotām vietām nedzīvo, vai arī to ikdienas gaitas ir pietiekami ierobežotas lai tas putenis tās netraucētu. Tavs fāteris ir pie pirmajiem, vienīgi jūsu dzimtas slinkuma dēļ viņš nevar/negrib traktoru saremontēt.

Izskatās ka tu esi vēl slinkāks par mani - ja jau reiz ceļa tīrīšana ir eksistēšana, bet močīšana pa netīrītu ceļu ar džipu - dzīve. Noteikti pilns dzīves komplekts vēl satur visai ģimenei garus gumijas zābakus [jo kāpēc eksistēt ar sniega lāpstu rokās, vai arī labiekārtot sētu, aprīkojot to ar celiņiem, ja var dzīvot ar zābakiem kājās?] un citas foršas lietas.

msh 05.09.2018 23:01

Tas jau vairāk tāds industriāls verķis, domāts lielām telpām.

msh 05.09.2018 20:54

Ja tie gabali bija jau lakoti, iespējams. Pirms kādiem 8 gadiem es kopā ar vienu čali būvējām kempinga mājiņas, zem klajas debess, bet mums bija pāris telpas blakus, padomju laikā pavirši būvētā mūra ēkā un apkurei krāsns, uzbūvēta no vecas 200 litru mucas, horizontāli - kad laukā bija -15 grādi, tā muca tika sirsnīgi kurināta ar sausiem ozola un oša dēļu atgriezumiem - nekas nekusa...

msh 05.09.2018 20:49

Bradypus rakstīja: "Kaimiņš tiek iesaistīts jo viņam ir atbilstoša tehnika" - tieši par to jau runāju. Tu paļaujies uz to, ka kādam citam būs atbilstoša tehnika. Un pie viena "noliec" tos, kas šādu atbilstošu tehniku iegādājas un uztur ne vien savu problēmu nodrošināšanai, bet arī, lai palīdzētu tādiem mudakiem, kā tev. Labi vēl, ka vismaz par pusi esi padomājis - sagatavojis striķi. Lielākā daļa nedara pat to un uzskata, ka mans pienākums, palīdzot ar savu "MTZ-82 un vieglās mašīnas krustojumu", ir nodrošināt savu striķi un vēl rāpot dubļos to pieāķējot.

Tu esi kaut ko baigi sajaucis. Kurā vietā es nolieku tos, kas brauc ar priekšpiedziņas hečbekiem? Pareizi - tā kā tu aiz neko darīt ar mašīnu brauc vietās, kur normāli cilvēki brauc tikai ar traktoriem, tu pieņem ka es ar golfu iekuļos tādās pat vietās, un tad nu vajag spectehniku lai to izvilktu. Bet tā kā es tā nedaru - tad es norokos blakus ceļam, un mani var izvilkt jebkas. Tajā gadījumā ar smiltīm glābējs brauca ar F opeļastmu, benzīnnieku, noteikti 1.6, divriteni. Pie baznīcas mani sagadīšanās pēc izvilka CR-V, bet arī tur mani būtu varējis izvilkt hoķ civiks - nu vienīgi tajā gadījumā aiz saimniecības ēkas man būtu bijis jāsarūpē garāks striķis lai divritenis mani spētu izvilkt.

Galu galā - atceries to teicienu - "jo labāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora"? Uz divriteni tas dzīvē strādā savādāk nekā uz džipu, bet tu to laikam neesi pamanījis...

msh 05.09.2018 18:27

Šo automātisko iekārtu sauc par "asfalta ieklājēju". Dabā tu tādus redzi lejam asfaltu uz ceļiem, bet tie, nezinu, droši vien ar kādām konfigurācijas izmaiņām spēj arī granti ieklāt - savulaik treknajos gados vienu man zināmu ceļu sakārtoja, izrokot grāvjus un papildinot segumu, izmantojot ieklājēju - tur tad arī kādus trīs mēnešus bedres nebija.

Cita lieta ka tev šī iekārta diez vai būs pa kabatai...

msh 05.09.2018 18:17

Nu tad tie sentēvi ir bijuši muļķi, ka nav sapratuši ka metāls un mūris katrs ir savam pielietojuma, nevis ka viens nerullētu. Metāla krāsniņas ir domātas vietām, kur vajag ātru siltumu un kur siltuma uzkrāšana nav pārāk svarīga - kā reiz te nosauktajai funkcijai mūra krāsns būtu nepraktiska un muļķīga.

msh 05.09.2018 18:11

Švaka tam tavam paziņam krāsniņa tādā gadījumā. Mums darbā viena telpa, uz kādiem 40 kvadrātiem, tiek apsildīta ar ķīniešu "jotuli" - no rīta iekurināts tiek ar eļļainām lupatām [tā gan nav motoreļļa, bet gan asināšanas eļļa, bet nu deg tāpat], pēc tam piestumts pilns ar malku, un tā kurināts līdz telpa sāk uzsilt.

msh 04.09.2018 19:38

Hahaha... Jā, tādi nu mēs te sociķi esam - es esmu bezatbildīgs un varu izdomāt aizvest materiālus saimniecības ēkas otrajā pusē slapjā laikā, un pēc tam noracies, kā sociķis piezvanīt kaimiņam - kaimiņš arī ir bezatbildīgs sociķis, nopircis mašīnu, kas satur vairāk elektrības nekā pliks mk2 golfs [B5f passāc], un kā jau sociķis, kad kaut kas notiek, tā vietā lai pats mācītos elektrību, brauc pie manis - vari to iedomāties?

Dārgais buržuj, atbildība nozīmē nevis to, ka ikdienā jābrauc ar MTZ-82 un vieglās mašīnas krustojumu ko par čeroki sauc, bet to, ka tiek izvērtēti riski un darīts atbilstoši situācijai. Kaimiņš tiek iesaistīts jo viņam ir atbilstoša tehnika un nav problēmu izdarīt to, ko no viņa prasa - ja tādas iespējas nebūtu, tiktu darīts savādāk - to reizi, kad sanāca norakties, būtu pats kaut ko racis vai kādu savu tehnikas vienību iesaistījis, kartupeļus būtu rakuši ar ķebekļiem [un nevis kaimiņš nokratījis] - nu, vienīgi nezinu ko es būtu darījis situācijā, kad pēc motora galvas blīves maiņas vajadzēja mašīnu pāris kilometrus pavilkt līdz motors atdzīvojās - bet nu šaubos ka pat tādā buržuju ikonā kā tavs čeroki ir kāds palīgdzinējs, lai šādā situācijā iztiktu bez kāda palīdzības. Pats sev es gādāju lietas, ko vajag regulāri un/vai kā nav citiem - tā nu ikdienas vajadzību dēļ mana garāža visu laiku lēnām pildās ar instrumentiem, bet vienas reizes gadā dēļ golfam ne liekas sinhra, ne es pērku traktoru. Ja tu sava krutuma dēļ esi sanīdies ar apkārtējajiem tā ka nevari ne kaimiņu palūgt palīdzēt, ne viņam kaut ko aizdot - tā jau ir tava problēma.

P.N. Ar golfu esmu noracies trīs reizes, visas trīs paša neuzmanības dēļ. Vienu jau nosaucu, otra bija pagājušā gada vasarā, smilšainā vietā, stāvlaukumā pie jūras nebija vietas un neapdomīgi mašīnu noliku otrā pusē esošajā smilšu pleķī, kur arī paliku - pēc pastaigas sagatavoju striķi un sagaidīju līdz piebrauc kāda mašīna ar āķi - trešā bija ziemassvētkos aizbraucot uz dievkalpojumu, neapdomīgi noliku mašīnu pļavā pie baznīcas - bet nu saprotot ka esmu noracies, iztiku bez kašāšanās, bet pēc dievkalpojuma paprasīju pazīstamam cilvēkam lai izvelk. Kā redzi, sociķu prasme - runāt, un sociķu aprīkojums - striķis - ļauj iztikt bez pilnpiedziņas.

msh 03.09.2018 20:27

Es neesmu pret pilnpiedziņu - atceries ka man šķūnī stāv mašīna ar vispārējai lietošanai piemērotāku pilnpiedziņas sistēmu nekā tavam bobikam - es esmu pret nevajadzīgu pilnpiedziņas izvēli situācijā, kur tā praktiski nav vajadzīga. Degvielas patēriņš ir tikai viens no čupiņas pilnpiedziņas mīnusiem - pilnpiedziņa piemet klāt papildus svaru [kvatra sver kādus 100 kilo vairāk par divriteni, gan tas svars vismaz atrodas aizmugurē], samazina grabažnieka apjomu, faktisko vai potenciāli izmantojamo [paskatāmies kaut vai uz džeri, to kas kādus gadus jaunāks par tavu čeroki - ieviesa grīdā ielokāmos ķebļos, kuru dēļ nācās atteikties no pilnpiedziņas - varam arī skatīties uz golfa platformas mašīnām, kur velkošs pakaļas tilts nozīmē to ka grabažnieka grīda ir kādus 10 cm augstāka] un pilnpiedziņa piemet klāt papildus detaļas kam plīst - tavs bobiks, protams, ir primitīvs, tāpēc tu šo punktu ignorē - es savulaik diezgan ironizēju par to, ka manam audī transmisijā luftēja gandrīz viss, kas varēja luftēt - torsens, pakaļas diferis, no 10 granātām kādas 7 vai 8 - divritenim no tā visa ir tikai četras granātas.

Un attiecībā par to "laukos ir vērts padomāt" - jā, laukos ir vērts padomāt un pārdomāt, jo lauki ir lauki - kad iestāsies tā viena reize, priekš tam ir kaimiņi un paziņas, kam piezvanīt lai izvelk

msh 03.09.2018 20:17

Pastāsti par savu nobraukumu un braukšanas stili/vidi, tā tīri palika interesanti

msh 03.09.2018 20:11

Rolleri, nevajag censties salīdzināt pirkstu ar krānu un speciāli biezināt krāsas... Mašīna ir transporta līdzeklis, un tam pret ieguldījumiem pretī ir jādod adekvāta atdeve. Visi tie brīnumi, ko tu dēvē par "normāliem auto" savā pamatfunkcijā ir vairāk vai mazāk izgāšanās. Teiksi, nē, nav? Nu man ir mašīna, kas degvielā paprasa 4,5 eiras uz simtu, samainīt motorā eļļu maksā ap 30 eirām, kārbā ap 25, visas trīs siksnas samainīt izmaksā ap 40 eirām, visi četri bremžu diski un kluči maksā kaut kas ap 200-250 eirām, pārvākt visu dilstošo priekšas tiltā izmaksā uz kādām 150-200 eirām, aizmugurē kaut kas uz 150 - tās gan ir tikai detaļas, bet labas detaļas, nevis lēti sūdi. Nosauksi man kādu "normālu auto", kurš daudzmaz atbilst šiem cipariem?

Tad nu lūk, tad tu esi sapratis, kāpēc ārpus dižās pilsētas liela daļa cilvēku brauc ar praktiskām mašīnām, nevis ar laķētiem brīnumiem, kuros regulāri četrciparu summas jāstumj iekšā, un kāpēc lielākoties sevišķi uz tādiem arī netiecas.

msh 03.09.2018 19:59

Bradypus, šajā forumā ir viena neliela problēma - kad "atbild" uz kādu postu, atbildi liek nākamajā līmenī - bet līmeņi ir tikai kādi trīs, kad tas cipars ir pārsniegts, visu saliek vienā līmenī, lai arī secība ir atkarīga no tā, uz kuru tad to "atbildēt" nospieda. Ja tu būtu pafiltrējis manu tekstu, tu būtu atkodis ka tā bija atbilde rollerim.

Attiecībā par to visu pārējo - kopš kura laika džipa augstā taburete skaitās ērtība? Par to tavu čeroki nezinu, kā jau teicu, pēdējoreiz tādā sanāca sēdēt pirms 10 gadiem, varbūt tavējais ir kāds sēdinātais, bet brālēnam ir astotā gada LC prada, tajā ir gadījies pasēdēt vairāk, un secinājums - tā taburete ir liels mīnuss - normāla augstuma sedanā/hečbekā/universālī/whatever tu vienkārši attaisi durvis un iesēdies - tur tu attaisi durvis, pakāpies uz sliekšņa, kāp mašīnā, cenšoties neatsist galvu pret stenderi, un tad tu iekāp - nu riktīgi ērti, gandrīz kā traktorā ierāpties, tik džipā viens pakāpiens, traktorā trīs. Nē, man tomēr ērtāk liekas mašīna, kur kāpjot ārā, noliekot pēdas pie zemes, ceļi ir 90 grādu leņķī, nevis ar rāpšanos jārāpjas laukā.

Attiecībā par remontiem - tava čeroki gadījumā var redzēt ka tava pieeja ir "pist un slavēt", un tāpēc arī nekas nav jāremontē. Tu tak biji tas, kurš priecājās ka var iziet apskati bez strādājošām miglām, lasīt, kāpēc visam jābūt strādājošam, ja apskati var iziet ar noteiktu aprīkojumu kas nav darba kārtībā - gan jau vēl šis tas, ko apskatē neskatās, nestrādā. Tad, kad tu centies izlikties esam gudrāks par fāteri, ka šis nesataisa traktoru, tur gan diemžēl starp rindām bija izlasāms ka ābols nav tālu no zirga nokritis - ja fāteris brauktu ar džipu, varētu nemocīties skrūvējot bet ieziemot, lasīt - kāpēc mocīties skrūvēt, ja var ieziemot un ar tādu pašu nopisteni braukt vasarā... Gan jau passāta degvielas patēriņā ir vainojama jūsu dzimtas tehnikas [ne]kopšanas problēma, apvienojumā varbūt ar kādu nemotoru vai ko tādu.

msh 03.09.2018 13:13

Turpini jaukt pirkstu ar krānu? Mērķim ir jāattaisno līdzekļi. Ja jātīra kādu kilometru garš celiņš lai aizbrauktu vairākus desmitus kilometru garu gabalu, un nekur citur nav problēmas ar caurejamību, tur passātu nomainīt ar lielu, lempīgu un rijīgu čeroki ir ļoti muļķīgi, un apgalvot pretējo var tikai ar jaunības maksimālismu aprīkots cilvēks - jo nu protams, daudz krutāk tak ir piebraukt ar lielu džipu, nekā dažas minūtes "jāties", stūrējot traktoru. Pa lielam tevis nosauktais faktors bija par iemeslu tam, kāpēc pirms 9 gadiem nopirku kvatru... Vai tagad pirktu - nezinu, esmu tomēr palicis vecāks un nopietnāks. Šad un tad uzplaiksnī vēlme golfu pārtaisīt par sinhru, bet ar to pacīnos, jo vienai mašīnai ir jābūt parastai...

msh 03.09.2018 13:08

Definē "normāls". Kaut gan es noteikti zinu atbildi - "normāls auto ir tāds, kurš dārgi jāpērk, dārgi jāapkopj, dārgi jāuzpilda, dārgi jāremontē - toties citi redz ka es varu lielu naudu sabāzt mašīnā!". Ja tur tās jaunās lamatas, kas tev patīk, kalpotu proporcionāli izmaksām, lasīt, sabāz 4x vairāk piekarē nekā ceškai, bet pēc tam arī brauc 4x ilgāk līdz remontiem - noteikti to man te apkārt būtu vairāk. Bet tā cilvēki manā apkaimē pa lielam izvēlas praktiskas mašīnas, ar kurām var braukt, nevis tās regulāri jābaro ar lieliem rubuļiem.

Bet mans uzskaitījums vispār bija ar citu domu - es tev nosaucu čupiņu ar modeļiem, no kuriem visi ir pieejami ar pilnpiedziņu vai pseidopilnpiedziņu. Savādā kārtā nevienam pazīstamajam tāds ar tādu nav aprīkots - laikam ikdienā braukājot pa granti nevajag

msh 03.09.2018 13:01

Tu esi kaut ko smagi sajaucis - msh izpratne kā reiz būtu ieliet to dzeses šķidrumu un sakārtot lai var normāli piešķilt, jo ikdienas tehnikai jābūt ērtai un parocīgai, jāties var ar tādu, ko vajag reizi ceturksnī vai retāk.

msh 03.09.2018 12:58

Nu tad es tiešām labprāt atstieptu pa bedrainu šoseju ar C5 A6 un tevis nosaukto čeroki... Ja tas čeroki ar šausmīgi cietu piekari apmāna fizikas likumus un tiešām diži neatpaliek no C5, nu tad fantastika. Ar C5 ir sanācis bik pabraukt, iekš tāda čeroki šausmīgi sen gadījās bik pasēdēt, jo nepazīstu nevienu džipistu.

msh 03.09.2018 12:52

Tas, kurš runājot no skaudības viedokļa - tas ķipa būtu es?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti