iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.08.2018 18:35

Par to "atlūzis stiprinājums" - nu, tātad nemāki taisīt. Izārdīt lukturi, uztaisīt no nulles metāla kronšteinus un tos piekniedēt pie luktura, un tur drīzāk lukturis izjuks, nekā kronšteini atdalīsies.

msh 23.08.2018 18:35

Par to "atlūzis stiprinājums" - nu, tātad nemāki taisīt. Izārdīt lukturi, uztaisīt no nulles metāla kronšteinus un tos piekniedēt pie luktura, un tur drīzāk lukturis izjuks, nekā kronšteini atdalīsies.

msh 23.08.2018 18:32

Tās mašīnas, kur īpašnieks sēž uz pakaļas ķebļa, nesauc par premiumu - tās sauc par limuzīniem.

msh 23.08.2018 12:32

Starpība starp A3 un A4 būs tikai tik, cik piekarē - savādāk pa lielam tas pats, un A3 šādas tādas remontu pozīcijas noteikti būs tizlāk izveicamas nekā A4 ar tādu pašu motoru.

msh 23.08.2018 12:31

Nu tad jāprasa kas tev skaitās prēmiums. A4 ir premiums, jo 1) izmanto krutu piekari, standartā piestumts ar skaņas izolāciju un ir čupiņa ar tehniskiem risinājumiem, kādus širpotrebos neatradīsi 2) ir nokomplektējams ar pieklājīgiem motoriem 3) ir nokomplektējams ar pilnpiedziņu.

Tas ka eksistē plikas komplektācijas, nenozīmē ka pieklājīgās komplektācijas ir plikā mašīna, kas piestumta ar labumiem - nē, plikā mašīna ir pilnā mašīna, kas nav piekrāmēta ar labumiem. Bet tas ka tiek pārdoti daudzi A3, A4 un A6 ar nemotoriem - saki paldies pseidoekoloģijas normām kas liek ražotājiem tirgot nemotorus lai ražotājs būtu spējīgs kādam pārdot arī V8.

msh 22.08.2018 22:18

Nu pēc tavas loģikas tev būtu jāiesaka kaut kas šitāds

msh 22.08.2018 22:15

Nu, tas atkal varētu būt situācija, kur viens nicks ir ielogots uz viena datora, cits uz cita... Un tas neizslēdz to variantu ar autobanāna saņemšanu...

msh 22.08.2018 17:23

Nu un kādu drošību tev vajag? Un kā tu zini ka tofika autoram šo drošību, ko tev vajag, vajag?

msh 22.08.2018 0:23

Tu te šobrīd jauc divas dažādas lietas. VISĀM mašīnām lukturus regulē ar skrūvgriezni skatoties attiecīgā verķī - ripulītis ir iespēja ar roku pagrozīt lukturus atkarībā no mašīnas pilnuma, un automātiskā regulācija dara to pašu, tikai automātiski.

msh 21.08.2018 22:08

Bet kāds tur sakars ar kaut kādiem līmeņotājiem? Tie ir halogēnlukturi.

msh 21.08.2018 19:35

CIlvēks laikam ir sajaucis "halogēnu" ar "ksenonu". Halogēnam automātiskā regulācija, cik man zināms, netiek lietota - galu galā, tā ir ksenona prasība.

Ksenonam nomināli vajag četras lietas - marķējumu, staru, apmīzējus un automātiskos korektorus. Cik dzirdēts, apskatē reāli neskatās ne uz apmīzējiem, ne uz korektoriem - a vot ej tu dabū mašīnai, kurai nekad nav bijis tas ksenons, lukturus ar ksenona marķējumu...

Tālākā nākotnē, kad nebūs nekā cita ko darīt, es varbūt mēģināšu savu golfu apgādāt ar legālu ksenonu - kaut gan mašīnu apgaismojuma attīstības virziens liek domāt ka drīzāk diodes, nevis ksenonu - man ir tāda ērtība ka manam golfam ir apaļi standarta izmēra lukturi, kuriem augstākais būtu jāuzbūvē kronšteini, tik vajag lukturus ar E marķējumu. Paskatoties jebajā, var redzēt ka kopš pēdējoreiz skatījos, šis tas ir pamainījies - man pilnīgi sakārojās šitentos www.ebay.com/itm/7-Inch-Round-LED-Headlight-E-MARK-Approved-Hi-Lo-Beam-DRL-Lamp-Halo-6000K-1Piece/163188613796?hash=item25fecca2a4:g:ZIUAAOSw4qBbZ~uH ...

msh 20.08.2018 12:20

Kāds sakars siksnai ar sūkni? Vistiešākais, tā to piedzen. Katram ķīselim pēc zobenes maiņas ir jāregulē moments - un vispār nevis pēc skaņas, bet pēc datora.

msh 20.08.2018 12:16

Tevis iemestā saite ir uz testu; tur katru reizi jautājums ir savādāks... Un nē, vienīgās zīmes, kas uz liepājas - klaipēdas šosejas tajā pusē ir, ir 70 un "bīstams posms", līdz ar to pieņemu ka atļautais ir 90 - arī pret palangu, vietā kur jaunais palangas apvedceļš pāriet vecajā 2x2 joslu šosejā, pirms viadukta ir tikai zīme "70 zona", un pēc tam zīme "70 zoba beidzas".

Principā nejūtos pārsteigts - tā ir vienkārši šoseja ar divām joslām katrā virzienā un viss - d-pilene starp gaļaspili un ogri ir autostrādiskāka nekā palangas - klaipēdas šoseja. Pagājušogad man gadījās pasēdēt autobusā kurš brauca no viļņas uz kauņu - tur bija bik cits līmenis.

msh 19.08.2018 22:01

Šodien gadījās pastaigāties pa klaipēdas akropoli, a tur ejās mētājās fiat romeo stelvio, škodas kodi? a ko?, audī q5, un kaut kāds pseidodžipisks fordelis - pirmajiem trim piegāju klāt un palūrēju iekšā, tas skats man nepatika - šaumīgi maz vietas. Gribētos tādā iekāpt iekšā, pa tēmu "just how bad could it be?" (c) Jeremy Clarkson - diez tāds pseidodžips iekšēji ir vienos izmēros ar tādu šķērsotāju kā mk3 golf variant, vai mazāks?

msh 19.08.2018 21:35

Šodien sanāca atkal pabraukt pa liepājas - klaipēdas šosejas posmu starp palangu un klaipēdu. Šī bija otrā reize pēdējajā desmitgadē, pirmā bija pirms gada, bet toreiz pašvaka satiksme, kamēr šoreiz mašīnu bija diezgan daudz. Iekrita acīs divas lietas:

1) labā josla tiešām ir lēnākā josla

2) vecais labais joks ar ātrumu - viena daļa brauc ar atļauto, vadoties pēc kļūdaina spidometra, lasīt, brauc pa lēnu - tie, protams, brauc pa labo joslu - viena daļa brauc normāli - bet ir daudz tādu, kas brauc kā lopi kas norāvušies no ķēdes, "vpizdu racing" režīmā uz kādiem 130 pa šoseju, kur nav nekādu īpašu zīmju, tātad atļautais ir 90 - pa ceļam vēl ir pāris vietas, kur ir ierobežojums 70 - tur, protams, vpizdu racing režīms neizslēdzas. Mūsu cepisti tādā situācijā varētu labi nopelnīt, trijkājis sadalošās joslas krūmos un smukas bildes ar +30...

msh 19.08.2018 15:34

Nūūū... Tai dabas parādībai, man tā liekas, kā minimums liela daļa no cēloņa bija autobanāni - gadās nejauši uzrakstīt kādu ne tādu vārdu, Pirmais dabū auto banānu un līdz ar to 2 nedēļas nākas lietot siamriP...

msh 19.08.2018 13:44

Tur pat nekas nav jāslavē, tik jāpaskatās apkārt. Kas bija tavas īberīgās egles priekštecis? citroen xsara picasso. Kur tie ir? Tāpat kā B3 audī un mk2 golfi, aktīvi tolmetizējas - kaut gan tās egles droši vien jau ir paguvušas tos pirmos divus apsteigt, par spīti tam ka 15 gadus jaunākas, un it kā labākas, jo jaunākas un modernākas - diez kāpēc labākas un jaunākas mašīnas tā tolmetizējas? Ar labām mašīnām tak brauc ilgi... Bet B4, kā jau teicu, paliks par vēsturi ap to laiku, kad C3 picasso - piemini manus vārdus pēc 10 gadiem...

msh 18.08.2018 0:13

Vēsture? Nē, tā vēl ir šodiena - kvalitatīvs un uzticams dzelzis, tāpēc par vēsturi kļūs vienā laikā ar tādām eglēm kā tavējā.

msh 18.08.2018 0:08

Drošinātāju kastē relejs numur viens ir miglu relejs, un drošinātājs numur viens ir miglu drošinātājs. Vēl paneļa vadu buntā, kaut kur vadītāja kreisā apakšstilba rajonā, ir 8 kontaktu kodējuma štekeris, kurš nosaka miglu darbību.

msh 17.08.2018 17:27

Sāksim ar to sīkumiņu ka šis forums nu tiek pozicionēts kā jaunu tačku brauceju forums - cik daudz tādi kaut ko sajēdz no tehnikas, kaut ko sarežģītāku par kukaiņu tīrīšanas līdzekļiem un eļļas ražotājiem? Nu jā, kāda neliela saujiņa būs... Turpinājumam, stiliņš ir diezgan slikts piemērs - tur ir bijis labāk.

msh 17.08.2018 17:24

Ar piebildi - četru katlu benzīnnieku. Tas V6 vispār nav nemaz tik slikts, tik vien ka tam ir pāris slimības, kuras var nākties novērst - eļļas noplūdes un vēl dažas lietas.

msh 16.08.2018 20:15

Tā kontūra ir uzlikta neņemot vērā 1) faktu ka tās mašīnas purns nav tikai hologramma, bet gan reāls, ciets priekšmets 2) tās mašīnas riteņi arī nav hologramma, bet reāli, cieti priekšmeti, kuri nesakrīt ar nepareizi uzliktās formas riteņiem.

msh 16.08.2018 12:58

Kad parādās rūsa, laiks krāsot, nevis jācenšas izlikties ka nekā nav.

Tu gribēji teikt nevis "vislabākā", bet "viskrutākā". Mašīnas krāsai ir vēl čupiņa funkciju, nevis tikai piedot izskatu. Nē nu protams - pelēkā ir prasta, zato melnā dod iespaidu ka tā ir bandītu mašīna, vai, tevis iecienīto marku gadījumā, resnu, melnu gangsteru mašīna - vai ne? Vienu melnās krāsas mīnusu jau nosaucu - tad vēl, protams, melna mašīna labāk uzkarst saulē, noteikti varētu atrast vēl mīnusus. Bet tevis nosauktā kombinācija - sarkans/melns varētu būt bomba - pēc 10 gadiem, ja to mašīnu turēs tikai zem klajas debess, būs rozā/melns...

msh 15.08.2018 23:24

Nē, vispraktiskākā krāsa ir tā, kas pa vidu starp abām - pelēkā... Melna var likties labāka tad, ja tačka ir jauna - savādāk ir kā man savulaik teica desmitgadīga lincoln continental īpašnieks - "melna krāsa ir vai nu netīra, vai ļoti netīra", zinot kā izskatās 10+ gadus vecu mašīnu melnais krāsojums, kur katra švīciņa un lakas uzmatējums ir ļoti labi redzams, pilnīgi saprotu ko viņš man teica...

msh 13.08.2018 23:26

Tā pludlīnija ir nepareizajā vietā uzlikta pa virsu.

Ja to pludlīniju uzliktu virsū pareizajā vietā, nobīdes sanāk - bedre tur, kur haube un priekšas stikls, un izcilnis tur, kur grabažnieka vāka kante - kaut gan tas noteikti uzlabo pakaļai saķeri.

Un vienalga nav nekas pārsteidzošs ka calibra ir salīdzinoši aerodinamiska mašīna - jo ražošanā esošajām mašīnām ir jāatbilst modei, nevis aerodinamiskai formai. Ideālajai pludlīnijai mēdz līdzināties vienīgi dažs labs koncepts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti