iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.08.2018 19:37

Ap otro minūti redzams mk2 golfs ar nelieliem bojājumiem - kulisei dažas plastmasas detaļas salūzušas/izdilušas, bet, iespējams, vēl robos var ieslēgt, un amartam uz štoka atdure, kas sastāv no maza gredzentiņa un tam virsū uzdzīta apaļa metāla gabaliņa, aizgājusi; arī vienreiz ir gadījies ko tādu piedzīvot.

msh 10.08.2018 23:54

Golfam salons mazs, bet tavai eglei liels? Nu, šādu iespaidu dod placebo efekts, nekas vairāk. Tavai eglei attālums starp tiltiem ir mazāks nekā mk5 golfam, kuram tas ir tuvāks C4 eglei nekā C3; līdz ar ko vienīgais kas ir lielāks tavai eglei nekā golfam, ir augstums, par cik golfs ir hečbeks, bet tava egle - bulku vāģis, bet no lielāka augstuma vienīgais labums - kad golfā vadītājam aiz muguras apsēžas divmetrīs pasažieris, golfa vadītājs vienkārši paraujas uz priekšu, bet tu vari uzskrūvēt atzveltni 90 grādu leņķī un sēdēt kā mietu norijis, galvai griestos neduroties. Un nē, golfam nav liels purns - liels [augstāks] purns ir tavai eglei, bet garumā tas pats vien ir, vienīgi tavai eglei priekšējais stikls ir dahuja tālāk uz priekšu, , jo ja tas sāktos tur, kur normālām mašīnām - un arī zvēru karaļiem, starp citu - tad tev būtu nevis citreon C3 picasso, bet citreon C3 kangoo, jo tad tava egle toč izskatītos pēc izspļauta ķengura.

P.S. Jūtu tev līdz par to tavu [ne]motoru

msh 10.08.2018 19:18

Kas tur tajā kalibrā ir kantains, neskaitot stāvo pakaļu?

Tas ir diezgan nepārsteidzoši ka tai kalibrai ir tik labs rezultāts. Pirmkārt, aerodinamiska forma, kura ir uz robežas ar nepraktiskumu, otrkārt, kopš tā laika mašīnas ārēji ir diezgan uzpūtušās, kas CdA ciparam nepalīdz.

Principā tas ka tam MB CLA varētu būt kripatu labāka aerodinamika, ir pilnīgi iespējams - tas ir MB, tāpēc ir pilnīgi ticams ka zem tās mašīnas ir visādi plūsmvirži + forma ir rūpīgāk aprēķināta + kā jau spec-ekonomijas modelim, noteikti ir arī citi īpatnēji aerodinamikas risinājumi, kādu nav pārējajām modifikācijām, līdzīgi kā pirms 15 gadiem fofāgena grupa darīja ar savām 3L mašīnītēm, kuras no standarta modeļiem atšķīrās diezgan nopietni, sevišķi lupo, lai tajos 3 litros ieraksītos.

msh 10.08.2018 12:48

Zaudētājos? Nu, davai, sameklē abām mašīnām Cx ciparus un tad sarēķināsim

Es jau neko nesaku par tās tavas egles izskatu, bet par tizlo konstrukciju. Reku tā "nelielā" starpība starp C4 egli un golfu

msh 10.08.2018 12:40

Lasu:

eidis rakstīja: Attiecīgi manam auto pie 96 ir +/- 6,2 l/100, pie 105 jau 7,5. Tad jautājums nah to 105 + un bezjēdzīgi barot Mažeiķu naftas rūpnīcu?

redzu tevis nosauktus divus ciparus, starp kuriem ir 1,3 litru starpība, ātrumam pieaugot 10 kmph.

msh 10.08.2018 0:50

Kā ir jābrauc lai uzbraucot uz apmales, kaut kas notiktu piekarei? Cik bieži tavs paziņa maina sasistus riteņu diskus? Jo kaut kā šaubos ka jābrauc uz tās apmales lēnāk par 30-40 lai kaut kas piekarei notiktu, bet tādos ātrumos pat normāla augstuma riepa viegli tiktu pārsista... Buferi tas ir cits stāsts, šodienas wannabegonšceg-mašīnu mode + ražotāju iespēja pārdot tādu pat mašīnu, tik normālā augstumā kā "apvidus auto".

msh 10.08.2018 0:43

Jā, tu tiešām esi pārsteigts ka kantainai mašīnai, kas piedevām ir hečbeks Cd cipars nav sevišķi labs? Bet man tev ir sliktas ziņas - autoindustrija lielās tikai ar to, par ko var palielīties - un tā nu tu zini Cd ciparu, kas ir "virsmas pareizība", bet vēl ir cipars, kas ekomoderu aprindās tiek saukts par Cx, jeb "virsmas laukumu", bet ar ko autoindustrija nelielās, jo mašīnām ārēji uzpūšoties, tas cipars tikai aug, bet kopējā gaisa pretestība izriet no abiem. Tā nu tava egle par spīti tizlajam, remontus apgrūtinošajam dizainam, diez vai ir ar labāku aerodinamiku kā mans golfs, bet mans piemineklis, kam Cd ir tāds pats kā tavai eglei, bez šaubām ir ar labāku aerodinamiku.

Tā ka mīz vien biksēs, jo tas tiešām ir pizģec

msh 10.08.2018 0:38

Diezgan draņķīgs, zato motors ir adekvāts - tā nu @ 90 kmph ir veseli 6,5 litri benzīna [ar gāzes patēriņu vēl cīnos, bet tas ir mainīgs cipars kas palēnām iet uz leju], bet @ 120 ir kāds litrs vairāk. Nevis kā eidim, kam noteikti tajā diapazonā patēriņš pieaug 2-3 litru robežās, ja jau 10 kilometru ātrums dod tik lielu starpību kā viņš nosauca.

msh 09.08.2018 20:46

Vai tad tajā krustojumā ir atļauts 70? Kaut kā neesmu ievērojis; nekad gan neesmu tam krustam braucis cauri taisni, vienmēr vai nu no aizkraukles jaunjelgavas virzienā, vai pretējajā - pirmajā gadījumā es izbraucu cauri parastam krustojumam apdzīvotā vietā ar atļauto 50 un man uzreiz priekšā rodas zīme "apdzīvotas vietas beigas", otrajā gadījumā man priekšā rodas zīme "apdzīvota vieta" un krustojums...

msh 09.08.2018 20:39

eidis rakstīja: Fizikas pamatlikumos tā ir. Tomēr automobīlī uzstādītajam motoram ir iestādīta jaudas līkne (kas ir pretējā puse patēriņa līknei) atbilstoši ražotāja educated guess. Savukārt turbīnas ieslēgšanās rada lielāku kompresiju un attiecīgi pie slodzes trūkuma (bet atbilstošiem apgriezieniem) rada nepienācīgi treknu maisījumu.

Savukārt gaisa pretestība nav nemaz tik smieklīgs pasākums - tā kvadrātojas ik pa 60 km/h

Nē nu mans jautājums saturēja divus jautājumus - pirmais, ar ko tu brauc, kantainu kartona kasti, kaut ko līdzīgu Partisan Motors brīnumiem, ar 1.0 turbo motortelpā, un otrais, vai tu zini pēc kā tiek vadīts turbīnas pūtiens, ja tev tā piepeši pie 100 kmph pieslēdzas kruīzā, pieņemot ka pirmajā jautājumā es neesmu trāpījis.

msh 09.08.2018 12:31

Kā tas ir - "ieslēdzas turbīna"? Pieprasīto spiedienu regulē pēc droseles pozīcijas [pieprasītais griezes moments] - tu brauc ar to kantaino ķieģeļa formas scionu, ka pie 96 ir vajadzīga maza gāzīte un pie 106 kudiž dziļāk pedālis jāiespiež? Izklausās diezgan bēdīgi.

msh 08.08.2018 23:31

Nu, sētniek, tātad - +10 kilometri pēc egles spidometra, kurš noklusējumā rāda vismaz +5, vai pēc GPS?

msh 08.08.2018 23:30

No shit, sherlock. Protams ka kļūda ir, bet tā braucot ar vienmērīgu ātrumu normālas uztveramības apstākļos ir tik niecīga, ka mūsu vajadzībām tā nav ņemama vērā - ceturtdaļkilometrs, kaut vai puskilometrs stundā - pajāt.

Abet ar stabiņiem ir interesanti. Es savulaik regulāri braukājot no nīcas uz liepāju un atpakaļ ar velosipēdu, tā kā tam ir precīzāks spidometrs nekā mašīnām [jo pēc riepu maiņas vienmēr tika kalibrēts, un kilometrus skaita līdz simtdaļai, tb desmit metriem] uzķēru ka tur šie to attālumu bija mērījuši gar vienu šosejas malu - vai varbūt pašu vidu - bet braucot ar velosipēdu regulāri vienādu maršrutu, pie tā ka viens virziens pa lielam satur labos līkumus un otrs kreisos, viens virziens 20 kilometru distancē sanāca 200 metrus īsāks nekā otrs... Secinājums - ja gribas pēc stabiņiem kaut ko pārbaudīt, to drīkst darīt tikai taisnā gabalā.

msh 08.08.2018 19:17

Ar GPS - vai, ja šausmīgi gribas, uzņemot ar hronometru laiku pēc ceļa stabiņiem, braucot taisnā gabalā...

msh 08.08.2018 18:00

+10 pēc reālā ātruma kā reiz jau ir ātrs, bet ja pēc tava spidometra, tad vēl normāli.

msh 08.08.2018 12:50

Kāpēc nav iespējams uz 80 velkošos cepistus apdzīt? Ir iespējams, tik tas jādara pēc CSN, un tas nebūt nav viegli...

msh 07.08.2018 22:31

Nu paga, ar ko tu nodarbojies braucot pa šoseju - vienkārši urbini deguni vai spaidi plakano telefonu, ka nav laika pētīt citas mašīnas?

Šaubos ka "redzētas apturētas mašīnas" būtu diži kaut kāds rādītājs. Saistošāks rādītājs būtu "mazāk novēroti rupjie pārkāpumi". Teiksim, pirms 10-12 gadiem pie mums tepat uz šosejas nebija nekas īpašs ja kāda skumjā gove [attiecīgā perioda semaks] pēkšņi paiet garām kā stāvošam - tagad es vairs neatceros ka kāds man būtu pagājis garām ar starpību kas lielāka par 20-30 kmph, un es šaubos ka tas būtu tāpēc, ka attiecīgā mērķauditorija pārsēdusies uz iksiem...

msh 07.08.2018 13:02

Es dzīvoju blakus liepājas - klaipēdas šosejai, un, lai arī cepistus es manu maz, bet viņi te apgrozās daudz - vai nu netrafarētie, vai motopeles. Piemēram, kā es atklāju ka "netrafarēts subārs" nozīmē nevis imprezu, bet gan outbaku - pirms gada pēc peldes vientuļās grantsbedrēs braucot uz mājām pa mazu, līkumainu meža celiņu, vietā kur tas celiņš uziet uz vientuļa grants celiņa [ulmaņlaikā, pirms taisnošanas, šoseja bija], priekšā radās divas mašīnas un cilvēku bariņš, kas piebraucot klāt izrādījās esam netrafarēta oktāvija, netrafarēts outbaks un četri cepisti kas nobraukuši kājas izlocīt... Ir arī gada laikā 2x gadījies tapt apstādinātam no netrafarētas mašīnas, situācijās kad ir sanācis mazliet savādi izpildīties, un tāpēc cepists apstādināja pārbaudīt - un vēl 2x ir gadījies saņemt brīdinājuma protokolus, uzraujoties uz kādu vietu, kur cepisti iesēdušies un ķer par kaut ko noteiktu - pirms gada liepājā trafarētas mašīnas braucējs aiz līkuma sēdēja un ķēra tos kas nesprādzējas, un pirms pāris mēnešiem aizkrauklē netrafarēta subāra braucējs ķēra tos, kas vienā krustā neizveic fiksāciju pie STOP zīmes. Nu un pie tā ka es uz dižo pilsētu aizbraucu vidēji reizi pa pāris mēnešiem - es esmu pēdējā gada laikā 3x dižajā pilsētā uztrāpījies uz kādu reidu - 2x šmigas, 1x doķu pārbaudes. Un tās ir tikai reizes, kad man ir bijusi ar viņiem tiešāka saskarsme - kur nu vēl tās reizes kad es esmu viņus manījis, vai arī neesmu viņus manījis - teiksim, vienreiz, piektdienas vakarā mierīgi braucu no liepājas uz dižo pilsētu, kruīzā uz 95, mani viens lolvo S80 cēli apdzen, kaut kur skrienot - kādus 20 kilometrus tālāk skatos, to jau ceļa malā opeļmokas braucējs drāž...

Tā ka - ja tu cepistus neredzi - vai nu tu tiešām atrodies pilnīgā čuhņā, vai arī vienkārši brauc ideāli un nezini ar kādu modeļu mašīnām brauc netrafarētie Gan tā kā tavs maršruts ir "no dižās pilsētas uz", tad varētu būt otrs variants; manā galā tās insignijas un oktāvijas ir šausmīgi uzkrītošas, jo parasti mirstīgie kas te ar tādām brauc, ir leišu tūristi.

msh 06.08.2018 17:30

Ja neredzi cepistus, tātad vai nu dzīvo kaut kādā nekurienes vidū, vai arī nemāki atpazīt netrafarētos.

msh 06.08.2018 17:27

Ja šādi, tad otrajā punktā ir "uzbūvēt garāžu un tajā uzstādīt pacēlāju". Estakāde rullz tad, ja tev nav nekā, un tāda ir pieejama.

msh 06.08.2018 12:30

Izklausās pēc muļķīgas niekošanās, aiz bailēm nosmērēt pirkstus. Brauc vien uz tuvāko estakādi vai uz kādu normālu servisu kur tevi laukā nedzen pirms pieskaras tavai mašīnai.

msh 05.08.2018 19:01

Es to parasti daru ar savu plakano telefonu ar programmu kas saucas Videoder...

msh 04.08.2018 17:49

Es ļoti labi redzu kas notiek aizmugurē - bet, ja tu neesi pamanījis, uz divu joslu maģistrālajām ielām mēdz gadīties labi iemesli lai brauktu pa kreiso joslu arī tad, ja tu neesi pasists lidotājs - jo pa labo mēdz braukt smagie, autobusi, un labā mēdz saturēt braucējus, kuri tūlīt griezīsies pa labi.

Un ko man darīt situācijā, kad es esmu gandrīz apsteidzos pa kreiso joslu fūri, jo man ir kudiž labāks uzrāviens no krustojuma, bet tur fūrei pie stūres izrādās esam indivīds, kurš galu galā ieskrienas uz 55-60, ātrumu kas labākajā gadījumā ir vienāds ar manējo, ja ne lielāks, un es nevēlos pārsniegt atļauto ātrumu? Uzbērt, pielīst viņam priekšā un tad atmesties? Vai gaidīt kad viņš mani ar 1-2 kmph apsteidz un pārkārtoties uz labo, lienot purnā kādam, kurš jau sēž tai fūrei astē?

msh 04.08.2018 0:35

Jā, ir. Ar ko tu ar savu pēkšņo apsteigšanu esi labāks par to, kurš brauc pa kreso joslu? Es, piemēram, to ka uz šosejas, kur ir vismaz divas joslas, vajadzētu turēties pie labās malas, uzzināju pirms 11 gadiem, kad, braucot no klaipēdas atpakaļ uz latviju, pa klaipēdas - palangas šoseju, man esot kreisajā joslā, viens man piebrauca pie muguras un sāka mirkšķināt - protams, kamēr man aizmugurē sēdošais fāteris izskaidroja ko tur tas aizmugurējais no manis grib, tas jau bija mani pa labo apsteidzis, bet ja tur būtu braucis kāds tavs radinieks, es to noteikti būtu uzzinājis x gadus vēlāk.

Trīs joslas latvijā laikam ir tikai uz vienas šosejas, jūrmalenes, kur man sanāk paretam pabraukt tikai pa gabaliņu starp spici un apvedceļu, bet uz tā man laikam vēl nav sanācis piedzīvot ka kāds mani apsteigtu pa labo pusi, jo es parasti turos pirmajā vai otrajā joslā. Mani parasti pa labo pusi apsteidz uz divu joslu maģistrālajām ielām, pēc vienāda scenārija - es mierīgi braucu uz +5, man no muguras pietuvojas dzimumloceklis, kurš atļautajam ātrumam liek samērā lielu nikolaju, un līdz ar to viņam ir +10 - +15 [atceries ka tas notiek apdzīvotā vietā], un tā kā šis indivīds ir dzimumloceklis, tad viņš pie viena uzliek mīksto tam jokam par apsteigšanu - nu jā, apdzīvotās vietās it kā ir atļauts... Ārpus apdzīvotām vietām īpaši neatceros ka būtu ko tādu piedzīvojis; kad es iekurinu savu golfu uz to +5 starp gaļaspili un ogri, tur pamatā es eju citiem garām un es pamatā cenšos turēties labajā joslā...

msh 03.08.2018 21:00

Nu tā ir tikai bļemba, un RAM gadījumā tas ir eiropiešu pirksts, lai varētu sapist Dodge brendu ar visādiem fiata un iveco brīnumiem, bet tomēr dodža pikapus vēl kāds pirktu...

Attiecībā par tevis iemesto A2 - tā mašīna ir lielāks premiums nekā jebkas tavās kevroleta vai porda bildēs - nu kur tu vēl esi redzējis polo klases mašīnu kas būvēta no alumīnija?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti