iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 18.06.2018 17:28

Parasti ja tomāts izbeidzas, ieliek mešalku - citreiz mešalku liek arī ja tomāts vēl ir dzīvs, un šādās reizēs dažreiz var stiliņā detaļu pārdošanas tofikā kāds ieķert ejošu tomātu par lūžņu cenu - parasti gan nevienam nevajag...

msh 18.06.2018 12:44

Skaidrs - tu esi tieši tāds pat kā es - dzīvo kaut kādā nostūrī un iziet no mājas pēc paikas vai uz darbu... Bet tā nu ir sanācis ka man ir sieva, kurai patīk pastaigāties vai aiziet uz kādu pasācienu - tā nu gandrīz katru reizi, kad esmu dižajā pilsētā, sanāk iet garām tam staķika veikalam...

msh 17.06.2018 10:26

Tu dzīvo dižajā pilsētā un nezini kur šis veikals atrodas? :O Jāpaiet garām brīvības piemineklim, laimas pulkstenim, jāpāriet pāri ielai pa to plato gājēju pāreju un tad ir - neatceros, uzreiz labajā pusē vai vienu kvartālu tālāk.

msh 16.06.2018 9:53

Nevienam noteikti nevajadzēja - to 1.2 noteikti arī sarakstā atstāja lai varētu pakonkurēt ar kādiem žiguļiem un citu lēto desu, un kāds pat nopirka!

msh 16.06.2018 9:50

Es to ekspertam prasu...

msh 15.06.2018 23:35

Wikipēdijā rakstīts ka līdz galam tos 1.6 mazmotoriņus taisīja. Nu var jau būt ka latvijā nepiedāvāja.

msh 15.06.2018 23:30

Nu paga, a BMW trešā sērija - ir prēmiums vai nav?

msh 15.06.2018 17:47

Paldies par atļauju - pirms pāris dienām beidzot savu iekārtu palaidu Tagad tikai jāsāk ķert gļuki ārā.

msh 15.06.2018 17:45

Fana gaumei atbilstoši nemotori ilgi uz pārdošanu stāv - fans no savas merivas arī tik ātri vaļā netika.

Fabijas gadījumā fana kļūda bija tā, ka viņš nopirka motoru kam ir viens cilindrs par maz - 1.6 noteikti ietu labāk un diez vai patērētu vairāk.

msh 15.06.2018 12:21

A kas tur nenormāls - likt uz tāda gāzi? Nemotori jau nav ekonomiski, tas nekas ka neiet - nu un pie esošajām degvielu cenām ir muļķīgi to gāzi nelikt. Es jau pirms kāda gada, lejot golfā astoto pa 1,10 litrā, šķībi skatījos uz netālu esošo gāzes uzpildes staciju, kur bija kaut kādi 50 centi litrā - nu tas astotais jau ir virs 1,30, bet gāze 52...

msh 14.06.2018 21:12

Tu esi kaut ko svarīgu palaidis garām - A3 ar multitroniku neeksistē, jo tā kārba nāca tikai garenvirzienā. Ja A3 ir tomāts, kurš nav tiptroniks, tad tas ir DSG.

msh 14.06.2018 21:06

Kāpēc? Tāpēc ka tas ir jādara pareizi, rūpīgi un ar pareizajiem materiāliem. Tā pati arku maiņa - nesen čoma, kurš strādā krāsotavā, darbā ieraudzīju, arī Mazda 6, uz pirmspārdošanas arku maiņu un krāsošanu - izteicu komentāru par to ka arkas ir nevis piemetinātas līdz ar [saliekot malu pret malu un sametinot], bet gan pārliekot jauno metālu pāri vecajam un piepunktējot, un ka es tā nedaru - atbilde bija "tas tāpēc ka tu taisi priekš sevis". Nu jā - lai to lietu nodarītu smuki, tur aiziet stipri lielāks laiks, un tāpēc tā reti kas dara. Šī paša iemesla dēļ kad es vēl pats nemetināju, es vienalga aizbraucis ar audī pie sava metinātāja, pats piegriezu ielāpus, lai nebūtu - izgriež kaut kādu gabalu, uzmet pa virsu, piepunkto - un ja apakšā tiek slapjums, pisies nu ar rūsas perēkli, kuram klāt netiec...

Cits stāsts - mani sajūsmina manas muteres golfa apakša - pēdiņās, protams. Muterei kādus desmit gadus vecis bija mehs - tāds kas ne metina ne krāso, bet nu cilvēki ta pazīstami - tā nu tā mašīna ārēji tika uzturēta pieklājīga. Kopš viņi izšķīrās, par tehnisko pusi nu ir jārūpējas man - kad es pirmo reizi palīdu apakšā, es biju šokā - jau dažus gadus atpakaļ kāds tur bija pipelējies, piepļūtot plāna metāla ielāpiņus visādās vietās - nu un, protams, grubulis pa virsu... Tā nu tie ielāpiņi nu ir sapuvuši, un es šopavasar tur palēnām visādus caurumus metināju ciet, un no rokas uzbūvēju iekšējo slieksni. Viss vēl nav beidzies, labā aizmugures arka arī būs jāmetina - agrāk kāds tur caurumiem pa virsu bijis piemetinājis ar punktiem kaut kādu bleķa gabaliņu - nu tur būs pa nopietno jāmetina + tas gabaliņš jāgriež nost... Skaitās - to darījis meistars...

msh 14.06.2018 19:25

Āāā, un kuri tad būtu šie "nevajadzīgie devēji" ?

msh 14.06.2018 19:23

Kā tas ir - es jaucu paaudzes? Paaudzes jauc tu, nevis es. Golfam 2.5 litru motors? Tu esi aizķēries 10 gadus senā pagātnē un piedevām atrodies pie jeņķiem

Es ieeju honda.lv un paņemu 5D kivičam cenrādi - ko es tur redzu - ka ir trīs motori - viens ir ķīselis, to neizskatīsim, un divi benzīnnieki - atzīmēts kā "129 zs" un "182 zs". Pārejam pie "civic sedans" - redzam ka tur nekā jauna nav, vienkārši ir tikai "182 zs". Kas ir "182 zs" zinu, 1.5 turbiķis, kas komplektējas ar Need For Speed: Underground 2 skaņas celiņa diskiem no rūpnīcas, lai piedotu pareizo noskaņu kad lai to mašīnu sāktu kustināt, mazmotoriņš sāk rēkt un tahometrs plivināties. Kas ir "129 zs" man nav ne jausmas, bet zinot hondas pieredzi ar zāles pļāvēju un motorzāģu ražošanu, pieņemšu ka kāds 1.3 Super Duper DOHC VTEC kas to jaudu sasniedz pie 8000 rpm. Bet nu šī zirgspēku taktika var arī kādu muļķi pievilināt, cerībā ka varbūt tomēr "129 zs" būs kāds 2.0 16v un "182 zs" būs 2.5 V6.

Tad nu lūk - pati galvenā lieta - motors - kivičam nav, kamēr nenoloka "sākot ar 36k" par Type R. Es domāju ka ar to pietiek, jo bez motora kādu apdzīt nav viegli, kamēr bez aizmugures elektriskajiem logiem gan nav problēma.

Kas ir "audī pneimatiskās atslēgas" - tu par vecajām centrālajām atslēgām runā? Ja jā, atliek secināt ka tu neko citu bez kiviča un audī nepazīsti. Kā jau autoražotājiem pieklājas, visādas apakšsistēmas piegādā apakšuzņēmēji, tajā skaitā, izstrādā pamata sistēmu, kuru ražotāji pielāgo. Pneimatiskās centrālās, pieņemu, ka ražoja hella, tāpat kā pneimatiskos kruīzus - pneimatiskās centrālās izmantoja kā minimums audī, fofāgens un MB - fofāgens vienīgi ātrāk mazliet pārgāja uz elektriskajām - fofāgenam pirmais modelis bez pneimatiskās centrālās bija mk4 golfs un B5 passāc, audī C5 A6 - un pārgāja noteikti pa lielam papildus iespējamu fīču dēļ, jo tā tā pneimatiskā centrālā, neskaitot pēdējo gadu jēlos sūkņus, ir ļoti laba, vienkārša un ilgspēlējoša sistēma, ko nevarētu teikt par elektriskajām, sevišķi ja paskatās uz mk1 A3 brālēnu mk4 golfu.

msh 13.06.2018 23:43

Palaidniex rakstīja:

p.s.

salīzināt motorizētu transportlīdzekli ar cilvēka spēka piedzītu transportlīdzekli ir tieši tik pat gudri...

A kur tu šeit redzi motorizētu transportlīdzekli? Huiņu, kuru var izpogāt vienos vārtos ar parastu velosipēdu nevajadzētu censties saukt par motorizētu transportlīdzekli - tad jau golfa mašīnīte ir elektromobīlis [pēc idejas ir, jā, bet leafam kaut kā pienes ūdeni] un stārķis ir lidmašīna... Nomiks gan te pat tādu nepiedāvāja, tikai bērnu spēļmantiņu, kuru tiešām nevar salīdzināt ar parastu velosipēdu, bet argumenti pret parastu velosipēdu bija apmēram tādi paši, kā stanceriem, kuri brauc ar dažus centimetrus zemām mašīnām, pret normāla augstuma mašīnām - "ja uzmanās, var pabraukt" utt.

msh 13.06.2018 23:38

Tu piemirsi vēl ka velosipēdu arī vienlaicīgi radīja saprātīgi maksājošu un saprātīgi sarežģītu. Kamēr elektrovelosipēds kurš atbilst ES likumiem ir nišas produkts, principā domāts veciem cilvēkiem, no kuriem vismaz 90% šo nišas produktu nevar atļauties, jo neadekvāti dārgs. Pārējie, kas par viņu fano, fano, jo, lūk ja ir elektromotors, tad transmisijas pornogrāfiju ar n ārējiem zobratiem var retāk slēgāt vai neslēgāt nemaz, jo var uzsākties ar augstāku robu - jo ātrāk ar ES likumiem atbilstošu elektrovelosipēdu par parasto velopsipēdu tāpat pabraukt nevar - bet nu ja lietotu normālu, mazliet modernāku risinājumu, kas prasa spēku tik, cik pakustināt pārslēdzēju, trosi un pāris detaļas rumbā, tā ka var slēgāt ar vienu pirkstu - tad laikam problēma, kas jāatrisina ar elektropiedziņu, nebūtu izgudrota.

Bet nu diemžēl velosipēdu ražotājiem ir tā pati problēma kas autoražotājiem - pa lielam viss vajadzīgais jau ir izgudrots, bet vajag kaut ko iepakot spožā iepakojumā un pasniegt kā jaunu produktu - te nu ir viena iespēja ražotājiem.

msh 13.06.2018 20:25

Jā, bet toties honda gan ir super - tu vari aiziet uz nippon auto, nopirkt jaunu kiviču, un visiem stāstīt "es esmu nopircis jaunu auto!" a patiesībā esi nopircis jaunu otro golfu, kurš vēl piedevām atbilst arī aprīkojuma ziņā vidējajam latvijas otrajam golfam - kaut kāds 1.3 vai 1.6 nemotors, jo par motoru ir jānoloka otra jaunā kiviča summa, lasīt, kivičs ar motoru maksā kā jauns Audi A4, par jaunu golfu nerunāsim, golfs ar motoru maksā lētāk par kiviču ar motoru. Tajā pašā laikā sapuvis deviņdesmito gadu kivičs, pie noteikuma ka to savulaik kāds entuziasts atvilcis no japānas, ir mūsdienīga mašīna - vai nav ironiski?

msh 13.06.2018 20:14

Varbūt čehijā rūpnīcā ieliek švakākus gultņus nekā volfsburgā, bet pēc tam, pērkot pēc koda pie dīlera gultni, tas būs tāds, kāds tas ir.

Cita lieta ka audī var gadīties ka ir ar piekares/ritošās daļas konfigurācijām, kuras fabijai ir ekstra, standartā.

msh 13.06.2018 20:11

Te uzreiz ir jautājums - pēc kāda kataloga tās opeļa un sāba bukses ir vienādas - oriģināldetaļu kataloga, vai tomēr necilāka aftermarketa ražotāja kataloga?

Viens mazais piemēriņš - ja tu ieiesi parastā autoveikalā un paprasīsi C4 audī 2.5 TDI motora spilvenu, tev tur veikalnieks katalogā atradīs benzīnnieka spilvenu, lasīt, dīzeļa un benzīnnieka spilveni ir vienādi, un pārdos par kādām 30-40 eirām. Bet pēc ETKAs, elektroniskā oriģināldetaļu kataloga, nav gan vienādi - fiziski viņi ir vienādi, jā, bet ķīseļa spilvenos ir elektromagnētisks vārsts lai spilvena cietumu varētu regulēt elektriski, un no tā izrietoša cena - vismaz 200 eiras, ja tādus vel var nopirkt.

msh 13.06.2018 20:06

Šo savu izdomājumu tu jau vienreiz, augstāk uzrakstīji, cik reizes vēl atkārtosi? Un vispār interesanti - citreiz no tevis nāk teksti kas tik nu tur nav papildaprīkojumā, nevis bāzītē, te atkal izrādās ka audī kaut kas ir par daudz - tad kā tur īsti ir?

msh 13.06.2018 1:24

Un vispār - es neko nesaku ja lieta Y maksā 3x dārgāk par lietu X, ja tā dod vairāk. Teiksim, man ļoti patīk vecais audī V8 motors, tas kurš nāca iekš V8, C4, C5 un D2, vairāk gan vēlīnā versija; ja tas nenozīmētu divus otrās pakāpes pārbūves projektus un smukas izmaksas, labprāt tādu redzētu iekš sava audī. Jā, maksā viņam zobenes komplektiņš 500 eiras, bet nu tas ir vajadzīgs 1x pa 120k, un to varētu pieciest - jo tas ir V8! Tikmēr to motoru nomainīja cits V8, huiņa, kam 500 eiru vērta zobsiksnas komplekta vietā ir ķēdes, kur komplektiņš maksā vairākas štukas un kas atrodas motora aizmugurē, prasot nevis nojaukt purnu, bet izņemt motoru vai kārbu, komplektiņš reāli maināms ja ne tik bieži kā vecā modeļa zobene, tad ne daudz retāk, bet kas no tā tiek iegūts - pārdesmit zirguspēki un ņūtonmetri, kas pie tā motora jaudas nav nekas. Līdzīga aina ir citur.

msh 12.06.2018 23:06

Nu redzi, tā motora detaļas maksā tik, cik tās maksā nevis tāpēc ka motors atrodas otrajā golfā vai B3 A80, bet gan tāpēc, ka tas ir EA827 sērijas motors, vai tā pēctecis, neatceros to sēriju no galvas, bet nu atšķiras minimāli. Vēl vairāk modificēts, bet pa lielam kolektoru ziņā, tas motors bija sastopams vēl šī gadsimta sākumā.

Es tev atkārtoju vēlreiz - kāds detaļu cenai sakars ar inflāciju? Deviņdesmito gadu sākumā tā zobene, kas šodien maksā 15 eiras, nemaksāja 10 latus, drīzāk kādus piecus, ja ne mazāk. Kaut kā minos ka 10 gadus atpakaļ kā reiz pirku tādam motoram zobeni pa 10 latiem - kā redzi - pēdējo 10 gadu inflācija to ciparu nav sevišķi ietekmējusi, bet tu nez kāpēc centies pievilkt aiz ausīm inflāciju, ka tā vainīga pie tā ka es nevaru ar savu aldziņu atļauties kādu 2.0 TDI, nevis tā motora tehniskās īpatnības. Nu labi, varētu es atļauties to 2.0 kuļeni, bet nu tas cipars, kas tagad tikko kaimiņam aizgāja par vēlīna B5 passāta apkopi - es par tādu naudu savam golfam saliku visiem četriem ripuļiem niknas bremzes un vēl šo to...

Tu saki - katrs brauc ar to, kas patīk un kas pa kabatai - šobrīd jā, bet es nekādīgi nevaru ieraudzīt jaunu mašīnu, kas pēc 15 gadiem man būtu pa kabatai uzturēšanas izmaksu ziņā - ja nu vienīgi kaut ko līdzīgu fana fabijai, tik ar četriem cilindriem, pie noteikuma ka tam motoram ir čuguna bloks. Mēs dzīvojam pasaulē kur uzturēt savu mašīnu var atļauties reti kurš [ja tā nav, tad kāpēc jaunu tačku pircējiem tāds iespringums uz garantiju?] - tev tas liekas normāli?

msh 12.06.2018 22:50

Nezinu vai kāda no tām mašīnām ir uzskatāma par mazu, ja vien, protams, etalons nav džeris kā dažam labam šī foruma lietotājam. A3 praktiskāk būtu ņemt iepriekšējās paaudzes eksemplāru, tomēr apakšā mk4 golfs ar visu no tā izrietošo.

msh 12.06.2018 20:47

Šrotu detaļas jau būtu nesvarīgākā lieta - problēmas sākas nevis tad, kad ar šrotu detaļām trūcīgi, bet tad, kad ražotāji vairs neko nepiedāvā. Es, teiksim, nesen esmu nokonstatējis ka priekš mk2 un mk3 ir problemātiski nopirkt pieklājīgus amartus - ZF grupa piedāvā vairs tikai eļļiniekus un TRW Twin gāzeniekus, kas ir nezināms lielums, Monroe savus Reflex modeļus arī ir izbeiguši, palikuši tikai Original sērijas amarti, tālāk pagaidām neesmu racis.

msh 12.06.2018 20:38

Tātad sanāk - ja cilvēks pelna daudz, viņam ir noteikti jāiztērē x procenti, vai arī xxx eiras mēnesī uz mašīnu, un ne mazāk, teiksim, siksnu maiņai obligāti jāmaksā vismaz 300 eiras, un nedrīkst būt 100 eiras? Tev tā varbūt ir - bet noteikti visi jaunu tačku tofika lietotāji neatteiktos no lētākām apkopju un remontu izmaksām. Un kāds vispār sakars detaļu cenām ar inflāciju? 10 un 100 eiru vērtas viena un tā paša ražotāja zobsiksnas var nopirkt šodien, jauno tačku detaļu cenas ir augstas nevis inflācijas, bet gan puņķainības un sarežģītības dēļ. Daļā gadījumu tas notiek pseidoekoloģijas dēļ, bet tikai daļā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti