iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 25.05.2018 12:47

Līkrocīgi kretīni vismaz agrāk projektēja tavu mīļo hondu, cerams ka šie ir mācījušies no vāciešiem un iemācījušies ergonomiku [ar skaļiem saukļiem šie reklamē tikai salokāmus ķebļus nevis ergonomikas uzlabojumus, tā ka nezinu, ir tur uzlabojumi vai nav], attiecībā par fofāgena grupu - par pēdējo desmitgadi neko nezinu, pirms tam viss bija normāli - protams, nav ne šādas tādas ergonomikas īpatnības kā BMW, un nav arī kaut kādas bezjēdzīgas figņas.

Lai vai kā - pikaps un hečbeks ir divas dažādas lietas; tas ka esi piedūries uz zāles pļāvēju ražotāja izstrādājumu un to salīdzini ar cita ražotāja pikapu, nozīmē praktiski neko.

msh 24.05.2018 19:07

VAG, vai tomēr +/- jebkuram šāda veida mašīnu ražotājam? Fakts ka pikapus mēdz komplektēt ar aizslēdzamām kastēm kastē vai aizslēdzamiem vākiem rāda ka attiecīgajā sektorā tātad tā ir +/- visiem. Vēl vairāk - ja tu būtu redzējis kādu pikapu kas nav divdesmitgadīgs honda kivičs, sapuvis un ar fleksi pārbūvēts par pikapu lauku darbiem, tu būtu pamanījis ka pikapiem ir nosliece uz to ka viss aizmugurējais ķeblis ir "parocīga vieta" un nekas vairāk. Manā darbavietā ir trīs pikapi - priekšniekam, sagādniekam un vienam no īpašniekiem - priekšnieks brauc ar vecu rangeri, sagādnieks ar jaunāku, īpašniekam agrāk bija iepriekšējais L200, tagad nesen paņēma jaunu - vecajā rangerī un iepriekšējajā L200 ir sanācis pasēdēt aizmugurē; sēdēšanai tie sēdekļi īpaši nav paredzēti, ne par velti priekšnieka pikapam aizmugurē glabājas čupa ar štropēm un vēl visādi krāmi.

Bet nu ātrgaitas zālespļāvēju fanam galvenais lai ir kāda reti vajadzīga fīča, pajāt ja tādēļ jāapdala kādu ikdienā vajadzīgu mezglu... Kā jau teicu, pikapiem bāka atrodas zem kabīnes, un nevis zem kastes - kāpēc, nezinu, bet tā ir - kādu tu risinājumu piedāvāsi lai bākas vietā varētu izveikt "super duper madžik sīc" - jaudīgu hondas OHV viencilindra motoru motortelpā un bāku tam blakus, jo tas ir maziņš? Nu civikam tā varbūt var, bet ne pikapam. Tā ka tam amarokam tur viss ir kārtībā, un atbilstošā luksusa līmenī - aizmugurē var apsēsties cilvēki un pat normāli sēdēt, un viņiem pat ir savas durvis pa kurām iekāpt - un pat var atzveltni paraut uz augšu - es pieņemu ka lielākajai daļai pikapu kas nav amerikāņu gaziki, šādas luksusa fīčas nav...

msh 24.05.2018 12:10

A kam tā parocīgā vieta amarokā, kam ir kaste, vajadzīga? Un jā, tev taisnība - kaut kāda iemesla dēļ tādām mašīnām bāku liek zem kabīnes, nevis zem kastes.

msh 23.05.2018 23:59

Tādā ziņā VW LT/crafter/MB sprinter vispār ir fantastika - buss kurā var sakrāmēt piecmetrīgus dēļus [un gan jau sešmetrīgi arī ielīstu, tik līdz panelim], kam ir deviņas vietas, liels grabažnieks un var pastaigāties ar nesaliektu muguru, joprojām ir "vieglais pasažieru" ...

msh 23.05.2018 21:09

Nu ko - pēc trīs nedēļām vajadzēs jaunu polisi, un tāpēc varu apskatīties cik tā maksās. Kāpums tiešām skaists - pagājušogad ar BM8 bija 56 eiras, šogad ar BM9 būs 96.

msh 23.05.2018 20:41

Attiecīgā modeļa tehniskās īpatnības. Gan tas ka pirmajam tās stabilizatora atsaites tā grab, gan tas ka otrajam neko nedzird.

msh 23.05.2018 13:01

Kanibaals rakstīja: Es ne atbalstu ne neatbalstu, bet ja tas būtu tik vienkārši nopakot tad taču to izdarītu ražotājs arī ar mazākiem tēriņiem.

Redz kur Honda centās iepriekšējam civicam un it kā uzlaboja izolāciju, bet pēc atsauksmēm dižu atšķirību pircēji nesajuta

youtu.be/0xmh8rhVMJI

Ko nozīmē "vienkārši nopakot" ? Skaņas izolācijas materiāls, tā ir nauda, bet tai mašīnai ir jāmaksā tik un tik, un vēl jādod pēc iespējas lielāka peļņa - kamēr mērķauditorija piecietīs trokšņu līmeni, tikmēr tādu mašīnu var ražot.

Uzskatāmu citu tāda veida ekonomijas piemēru vari aplūkot, apskatoties sava japonamaķ vadus - es gribēju teikt vadiņus - ražotājam nebūtu nekādas problēmas ielikt pieklājīgākus vadus, bet tās atkal ir izmaksas...

msh 23.05.2018 12:57

Daļēji tev ir taisnība, bet tu šo to jauc. Piekares tipam būs maz sakara ar vibrācijām un trokšņiem - premiumam ir sarežģītāka piekare labākai vadāmībai, bet ar skaņu tam maz sakara - skaņas pārvadi ietekmē piekares tehniskais izpildījums - teiksim, manam audī pusrāmis pieskrūvējas pie lanžeriem ar buksēm, kamēr golfam uz cieto...

msh 23.05.2018 0:49

Man patīk tava atsauce uz rūpnīcu... Autoražotājs ir iestāde, kam ar pēc iespējas mazākām izmaksām ir jāuzražo mašīna kas atbilst pircēju vēlmēm. Te tu nosauc vienu ražotāja ekonomiju, kuru gan tu nez kāpēc atbalsti. Pēc tavas loģikas sanāk ka ja tu nopērc jaunu hondas kiviču, hečbeku, vai kurš tur bija tas ar skaņas izolāciju apdalītais virsbūves tips, tad nav nekāda jēga uzlabot skaņas izolāciju līdz kiviča sedana līmenim, jo tas tak neko nedos - ražotājs ražojot sūdīgi nopakotas mašīnas uzliek lāstu lai papildus skaņas izolācija neko nedotu un tu pirktu kiviča sedanu...

Es ceru ka uz gada otro pusi mēs varēsim atgriezties pie šīs tēmas, jo es, cerams, būšu golfam sakārtojis durvis un sācis tajās krāmēt skaņas izolāciju.

msh 22.05.2018 17:31

Kas tev skaitās "jaunie pikapi" ? Normāls pikaps ņems un atšķirsies no parastas mašīnas gluži vienkāršu tehnisku risinājumu dēļ. Pirmkārt, parastas mašīnas parasti ir zemākas, sevišķi jau nu tagad. Otrkārt, normālam pikapam virsū ir normāla profila riepas, nevis koka ratu riteņi. Treškārt, pikapiem mēdz būt lielāka masa. Ceturtkārt piekares un tiltu tehniskie risinājumi arī bik atšķiras - nu, teiksim, normālam pikapam aizmugurē būs viengabala tilts, bet pēdējās vieglās mašīnas, kam tu tādu atradīsi, neskaitot PSRS ražojumus, būs kaut kas no septiņdesmitajiem.

msh 22.05.2018 17:26

Neaizmirsti ka tu runā par divām dažādām mašīnām - pensionāru mašīnu kiviču, un kaut ko, kas ir bik vairāk. Tas tevis apjūsmotais kiviča risinājums ir iespējams tikai tāpēc, ka kivičš ir tēmēts uz mērķauditoriju, kurai no mašīnas vajag, lai tā tikai kustētos uz priekšu un riteņi nekristu nost. Šī iemesla dēļ inženieri pamanījās izveikt to tevis apjūsmoto fīču. Bet normālām mašīnām, tajā skaitā aprunātajam amarokam, tehnisku iemeslu dēļ tas nav iespējams - jo vietā, kur tu kivičā bāz kalnieti, manā audī atrodas pakaļas diferis, bet manā golfā tā vieta ir pierezervēta tam + tur atrodas degvielas sūknis un filtrs. Amarokam tikmēr tikpat labi var gadīties ka tur atrodas bāka, tāpat kā daudzām citām mašīnām. Ir arī mašīnas, kam tur atrodas aķis. Un tā nu ja kivičam pakaļas ķebļa apakša ir vienkāršs padirsenis, atstutēts uz puļķa pret grīdu, tad pa lielam visiem citiem tas padirsenis balstās uz metala konstrukcijas, kura nerada sevišķi lielu jēgu celt uz augšu ķebļa apakšu.

msh 22.05.2018 13:04

Es saprotu ka šķībaču kastu braucējam, kur skaņas izolācijas vispār nav, liekas pieņemama tāda ražotāja ekonomija, jo pat tā skopojoties, tiek sasniegts labāks rezultāts nekā tad, ja vispār nekā nav. Bet nu acīmredzot tu tam mersim un bembim esi redzējis tikai izjauktas durvis un neesi pamanījis ka apšuvums ir aprīkots ar nesliktu izolāciju. Laikam jāpastāsta kā ir ar vibroizolāciju aprīkota tāda salīdzinoši veca un skaļa mašīna kā B3 audī - jā, durvīs ir pa strīpiņai vibroizolācijas materiāla, tā vienkāršā iemesla dēļ ka durvīm diži nekas vairāk par gaisu netiek. Tikmēr salonā visa grīda, gan zem tepiķa, gan zem pakaļas ķebļa, ir ar vibroizolāciju. Bet tas ir tikai tāds salīdzinoši pliks aparāts kā B3 audī - C3 A200 20v un V8, cik dzirdēts, aizmugures spārni rūpnīcā tika piepūsti ar putām, vai kaut kas tamlīdzīgs.

Un jā - stiliņā dažs labs ir kādu B4 vai B5 normāli nopakojis, nu kaut vai tās pašas durvis, dzimto smieklīgo gabaliņu noplēšot un pielīmējot - ja tavam 1.2 kivičam šāds gājiens ir bezjēdzīgs, jo papildus svara dēļ sāk sliktāk iet, un nekas klusāk nepaliek, tikai nemotoriņa izmisīgie rēcieni kļūst skaidrāk sadzirdami - tad tādam audī tiek iegūts jūtams uzlabojums.

msh 22.05.2018 0:54

Nu gan tu pateici... Aprīkojumu kāds tiek izmantots pie mums apskatē, protams, lietotu, pacelt spētu pat bik jaudīgāks lauku kaktu skrūvētājs, kur nu vēl mazais serviss - dižās pilsētas kaktu skrūvētājs noteikti varētu pacelt arī jaunu Galu galā, kas tur ir - platformas pacēlājs ar kratekli - vai arī kā pie leišiem, krateklis uz bedres, bremžu ruļļi un atgāzu analizators.

msh 22.05.2018 0:49

Paga paga - šaurs izredzēto pulciņš? Anglijā esi bijis? Es esmu - diezgan bieži pie servisa ir uzraksts ka veic MOT - tie kas neveic, lielākoties ir švakie/fiksie servisi kas specializējušies uz kaut ko vienu - riepām, stikliem, eļļām. Un pat ja tādu servisu tur būtu mazāk - tādā attālumā, kādā latvijā viens no otra atrodas ciemi, tur atrodas pilsētas - nepatīk kā MOT veic vietējais serviss - aizbrauc uz nākamo, 10 kilometrus tālāk, kaut kā tā, un nevis kā latvijā, kur jau ir kruta, ja 50 kilometru rādiusā ir vairāk par vienu apskates punktu.

msh 21.05.2018 18:02

arba rakstīja: Ko nozīmē labs amorts ? Ja braucot nesit cauri vai ja amortu stendā rāda, ka diži labs vairs nav ?

Noteikti parastajā izpratnē, kā tad vēl. Amortizatoru stends? Nesmīdini. Pie mums vēl būtu pamatojums tādus izmantot, jo pie mums tie amarti arī reāli dabū pastrādāt, bet ačgārnajā salā jau nu toč tādu noteikti nelieto, jo kāda starpība cik labi darbojas amarts, kuram jāamortizē autostrādes tiltu šuves vai gulošie policisti, kamēr tas vēl darbojas.

Ak jā, jau kādus 10 gadus sēžot vienā britu audī forumiņā, man ir iekritis acīs ka tur viens tipisks apskates jājamzirdziņš ir sprūstošas bremzes. Nē nu protams, aizmugurējajām disku bremzēm aizdirsts rocenes mehānisms var izraisīt bremžu neatlaišanos, tik es nespēju saprast vienu lietu - vai nav savādi ka cilvēks, kura mašīnai sprūst bremzes, aizbrauc uz apskati, neko nenojaušot, un tur uzzina ka bremzes sprūst un jāmaina suporti - man ir vienreiz gadījies braukt ar mašīnu, kurai viens pakaļas supports sprūda - to nevarēja nepamanīt ka pēc dažiem kilometriem ar 2.0 motora spēciņu sāka kļūt trūcīgi priekš B3 A80 vilkšanas...

msh 21.05.2018 17:20

Es toreiz nopratu ka viņiem esot arī tamlīdzīgi iestādījumi kā mūsu apskates punkti, kas tikai pārbauda bet paši neremontē...

msh 21.05.2018 12:19

"konkurence, konkurence". Kā tev liekas, apvienotajā karalistē servisiem nav konkurences un iespēju izveikt MOT attiecīgā iestāde izdod tikai savējajiem? Bet icika nosauktā dabas parādība tur ir dabā novērojama - jeb kā man to paskaidroja viens brits, auto entuziasts, ka, piemēram, šie var nomainīt pāri labu amartu un cilvēks pēc tam var teikt "man šogad MOT izmaksāja tikai 500 mārciņas" ...

msh 19.05.2018 22:56

Tādi "vientieši nezinātāji" maz eksistē? Pamatā vai nu ir saimnieki, vai arī īpašnieķeļi, kas cenšas darīt mašīnai pēc iespējas mazāk, un otrie nevar nemanīt ka mašīnas tehniskais stāvoklis, remontējot tikai priekš apskates, pakāpeniski pasliktinās...

msh 19.05.2018 16:32

A kas tev nepatīk gaudojošos gultņos? Nu labi ka šiem to ir grūti uzķert, tā nu es šogad apskati izgāju, pirms tam cīnoties lai sasmilšotu un sakrāsotu citu pakaļas tiltu ar disku bremzēm, jo nestrādājošas trumulenes šie būtu pamanījuši, un, pēc apskates iziešanas ar gaudojošu priekšas gultni varēju ķerties pie nākamā uzlabojuma, atkal smiltis, krāsa, čupiņa ar jaunām detaļām un citas gultņu mājas ar lielajām bremzēm nonāca priekšā - to visu pacelt vienā mēnesī būtu bijis problemātiski...

Šaubos ka kāds no laba prāta brauc ar mašīnu, kam gaudo gultņi - pārāk besīgs bojājums tomēr...

msh 19.05.2018 13:36

Kaut kādā tēmā šai tavai domai varētu piekrist, bet tikai ne attiecībā uz mašīnām. Jo likumi kas attiecas uz mašīnu tehnisko stāvokli, attiecas arī uz modifikācijām un pašbūvētām mašīnām, un kā jau zinām, pa lielam likumu attieksme ir - kā nav, tas ir drošs Teiksim, man ir nākotnē doma ielikt savam golfam ABSu, bet tāds gājiens satur risku ka, ja apskatē rūķītim nebūs pie kā piepisties, bet gribēsies, man var iedot divnieku par ABSu, jo, lūk, neatļauta pārbūve - tas nekas ka viņš nevar pateikt ka tas nav tur bijis mašīnā no dzimšanas, un tas nekas ka sistēma ir iekrāmēta komplektā no atbilstoša modeļa. Vai, teiksim, cita lieta, it kā man ne pārāk saistoša, bet tomēr - piekares modifikācijas - ja es, teiksim, kaut ko kādai piekares detaļai redzami pārmetinātu, tad par to uzreiz automātiski divnieks vai trijnieks, tas nekas ka ja tas būtu metināts ar pusautomātu, apskates rūķītis nevarētu noteikt cik labi ir sametināts, vai ja ar TIGu, tad būtu labi sametināts - nedrīkst un viss.

Par pašbūvētiem transportlīdzekļiem nemaz nerunāsim - tur tas princips - "kā nav, tas ir drošs" izpaužas vislabāk. Labi ka vismaz es drīkstu ar paštaisītu velosipēdu braukt...

msh 17.05.2018 12:58

Nevis kaut kas ir pārāk lēts, bet gan dižajā pilsētā ir pārāk daudz darbavietu. Kādas simts tūkstoš darbavietas pārcelt uz citām pilsētām, sevišķi tādas, kas var atrasties kaut lauka vidū, teiksim, programmistus, un būs normāli.

msh 16.05.2018 21:15

Tādā gadījumā opeļa motoriņa piegādātājs būtu ieekonomējis uz materiāliem. mk4/B5 fofāgeniem arī mehānisma korpuss ir ar alumīnija asu sēžām [vecākiem modeļiem laikam čuguns] un tieksmi nosprūst - nav vēl dzirdēts ka būtu kādam motoriņam kas noticis - toties ir gadījies pieredzēt ka motoriņš pēc ass nosprūšanas salauž korpusu.

msh 16.05.2018 12:26

Nav nekāda "lēnā zobrata". Pieņemot ka opelis nav izdomājis kaut ko jaunu, motoram ir divi tinumi lai nodrošinātu tos ātrumus, jautājums kas darbina tās ķēdes, jo mašīna ir pārāk jauna - pārdesmit gadus vecām un vecākām mašīnām slēdzis slēdza ātro ātrumu un relejs lēno; ja objekts būtu kāds mk3 vai mk4 golfs, es teiktu lai tu mēģini citu releju. Bet vismaz šitik jauniem fofāgeniem logu tīrītājus darbina centrālās elektrības bloks...

msh 12.05.2018 9:37

Vai tu saproti ka tavs posts ir arī par 100% attiecināms uz tevi pašu?

Es nezinu kuri šeit ir tie tavi izņēmumi. Es neesmu vēl īpaši manījis kādu, kurš apzināti atteiktos no mašīnas, izņemot pensionārus virs 80 gadiem - un tie kam mašīnas nav, vai nu nevar atļauties nolikt vadītāja apliecību, vai ir ar noslieci uz dzeršanu, vai abi kopā, un vēl trešais variants - cilvēki, kurus kāds parasti aizved. Jā, ja es pārceltos uz dižo pilsētu, es arī visdrīzāk kratītos no mašīnām vaļā, bet tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tajā vietā mašīna satur pārāk daudz problēmu. Tajā pašā laikā - kāpēc šajā forumā ir pilns ar cilvēkiem, kas meklē mašīnas, kuras labāk piemērotas lai ikdienā pastumdītos dažus kilometrus pa dižo pilsētu? Kāpēc šie izņēmumi nesaprot to, ka tas nav vajadzīgs?

msh 12.05.2018 9:34

No vienas puses, tev ir zināma taisnība. No otras puses, es pamatā iesaku tehniskus risinājumus, ko esmu izvēlējies pats, atbilstoši vajadzībām - pretī pamatā tiek bāzti modīgi risinājumi, pie kuriem attiecīgie cilvēki turas ietiepīgi, jo modīgi, un bieži vien bez īpašas lietošanas pieredzes. Uzskatāms piemērs - nomiks lapu atpakaļ - rudenī nopircis elektrisku spēļmantiņu, martā jau var sūtīt uz psiheni kādu, kurš apšauba tā brīnuma labumu - es ta vismaz tajos laikos, kad salieķis bija viens no galvenajiem transporta līdzekļiem, vismaz viņu diezgan daudz paplēsu, līdz līmenim ka 35 mm sēdekļa stutes truba nedaudz saliecās, un uzgriezu ar viņu gada laikā četrciparu kilometrāžu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti