iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 04.05.2018 23:46

Nu, starpība star mana ciema tirgus laukumu un to tevis iemesto punktu pa lielam ir tāda, ka tur tajā punktā elektromobīļu braucējiem būs pa ceļam veikalā jānopērk šmiga un uz soliņiem varēs dzert tikai sausā laikā, kamēr mana ciema tirgus laukumā var aizstaigāt uz veikalu pēc šmigas vai bulciņām, un tirgū ir rindiņa ar nojumēm, kurās var pasēdēt dzerot vai graužot tās bulciņas...

msh 03.05.2018 0:34

Vispār pastāv jau vēl divi citi varianti bez tā varianta ar brutālu durvju vaļā laušanu cita sānā - 1) attaisīt vaļā attiecīgo durvju logu - ja ne iebāzt pa tām pašām durvīm sīko, tad pats iebāzt galvu un plecus varēs 2) iekāpt un izbraukt ārā.

msh 03.05.2018 0:21

Nūūū, ja jau reiz rocene jums abiem ir nevajadzīga, tas nozīmē vienu no diviem - 1) jūs braucat pa tādu reljefu, kur rocene nah nav vajadzīga vispār 2) jūs esat sadisti kas plēš savus sūdomātus. Otrais variants nav smuks - protams, sūdomāts ir huiņa ne kārba, un ātrāka tā saplēšana var novest pie tā ka mašīna tiks pa lētu naudu pārdota kādam, kas ieliks normālu kārbu, bet nu - es uzskatu ka jebkurš mehānisms jālieto tā, lai tas kalpotu, nevis to plēstu. Neesat aizdomājušies kāpēc jeņķu kastēm rocene nav tikai sporta mašīnām ar mešalkām, bet pārējajiem nav, jo tak ir P burts uz selektora? Tāpēc ka pareiza mašīnas novietošana ar sūdomātu ir - apstājies, norauj roceni, ieslēdz iekš P, un pēc tam atsākšana pretējajā secībā, un nevis - apstājies, sabloķē kārbu un atstāj to zem slodzes, un pēc tam atsākot brutāli izlauz to no parkinga.

Salīdzinot ar to, jā, mešalku īpašnieki var uztraukties par rocenes nelietošanu - jo ar mešalku roceni tiešām var nelietot - sliktākais kas var notikt no mešalkas atstāšanas robā - mašīna var sākt ripot, prasot tomēr to roceni izmantot. Es gan savējo lietoju, mājas piebraucamais celiņš pārāk stāvs, nu un kopš aizmugurē ir disku bremzes, atklājās ka ar mazu un vieglu hečbeku pat ir interesanti ņemt grantētus krustojumus un līkumus ar roceni [nekad agrāk neko tādu nebiju darījis], un nu reizēm braucot pa granti vajag sevi lamāt un valdīt lai katrs līkums netiktu izņemts ar roceni...

msh 02.05.2018 18:19

Kāds? Nekāds, gluži kā dažu citu filosofijai, uz kuru es atbildēju ar tām bildēm. Tiem arī prasi...

msh 02.05.2018 12:44

Lai būtu iemesls izmest kādu līkumu, ir jāizdara kaut kas kādam mezglam, kura darbību var pārbaudīt tikai gaitā... Šoreiz beidzot tika pabeigta un ielikta mašīnā viena kulises daļa, kur divas bukses un viena plastmasas bumba tika aizstāta ar gultņiem...

Bet suporti bija pirms pāris nedēļām - sasmilšotas, sakrāsotas lielās gultņu mājas ar lielajām bremzēm, lai beidzot arī priekšas bremzes atbilstu tam, kas tas golfs ir, nevis tam, kas reiz bija.

msh 01.05.2018 23:43

Šodien izkožot vienu līkumu pēc viena golfa uzlabojumiņa, ieraudzīju prikolu - pustumsā tirgus laukuma vienā galā ieraudzīju aizdomīgu skatu - vietā, kur pirms nedēļas bija bedre, nu manāms sadales skapis - piebraucu paskatīties, ieraudzīju arī plakātu "elektromobīļu uzlādes infrastruktūras izveide", karoč drīz tur parādīsies lādētājs. Jūtu līdzi tiem, kam to būs jāizmanto - varēs labu laika sprīdi darīt neko, nu vienīgi notrāpot attiecīgā laika periodā, varēs veikalā bulciņas nopirkt ko uzgrauzt - nu un skatīties uz dzērājiem tirgus būdās...

msh 01.05.2018 22:41

Kā atstāsi slīpumā? Tev braukšanas stāžs ir viena nedēļā vai kā, ka tik muļķīgs jautajums? Ieliekot robā un pametot klucīti zem riteņa.

msh 01.05.2018 22:37

Nu, apskates punktu ruļļi ir jocīga lieta, jā. Pirms diviem gadiem aizbraucu uz apskati pirmo reizi ar savu golfu, liepājā - priekšā 239x10 bezbremzītes, aizmugurē trumulīši. Apskates rūķītis uzbrauc uz ruļļiem, es stāvu blakus un gribas rēkt - priekšā 1 kn, aizmugurē 0,7. Nu neko, bremzēm nepiekasījās. Pirms gada - golfā ielikts lielāks motors, šāds tāds aprīkojums, karoč svars pieaudzis, bremzēm nekas nav darīts, aizbraucu uz apskati, atkal liepājā - priekšā 1,1, aizmugurē 0,8. Šogad pirms apskates beidzot aizmugurē tika uzlikts pārlasīts disku bremžu tilts, priekas bezbremzītes piespiedu kārtā pirms dažiem mēnešiem bija piedzīvojušas jaunus klučus - aizbraucu uz grobiņu, jo negribējās atprasīties no darba, sestdienās liepājas apskates punkts ir ciet - hujaks, priekšā 2,5, aizmugurē 1.8....

msh 01.05.2018 15:51

Es pēc kāda laika pats apgādāšos ar pulverkrāsošanas aprīkojumu, bet nu mašīnas diskiem būs izskatīties pieklājīgi, nevis īberīgi - tie būs piekares dzelži kurus varētu piemeklēt tāds liktenis kā tavus diskus...

msh 30.04.2018 0:20

Nu, parasts hibrīds, kā prīmuss, jau nav īsti nekāds rādītājs aķa ilgmūžībai. Prīmuss ir apmēram tas pats kas Nokia 3310 - tu taču piecietīsi ka 15 gadus veca telefona 10 gadus vecais aķis iztur 2 dienas, tas nekas ka jauns varēja izvilkt 2 nedēļas - ? Prīmusam tas pats - jauns varēja lēni novilkties kādu gabaliņu, bet pamatā tas tika izmantots lai stāvētu pie sarkanā ar noslāpētu motoru un izkustētos kamēr motors vēl tiek tikai kurbulēts, un tagad desmitgadīgs aķis joprojām spēj to mizu izkustināt no vietas, tas nekas ka tos kilometrus uz 30 kmph noripināt vairs nespēj...

Vot cik kilometrus ziemas salā spēs nobraukt Tesla model S, kad tam būs 10 gadi - tas jau būs interesantāks cipars...

msh 29.04.2018 23:31

Nu jā, man ir otrais golfs, nevis egle, kuru projektēja narkotikas salietojušies dizaineri...

msh 29.04.2018 18:29

Kapitālo uztaisīt, ja vien nav alumīnija bloks, izmaksā daudz lētāk, bet rezultāts tas pats. Ko nozīmē "elektroauto ir jau 10 gadus"? Kaut kādi atsevišķi modeļi parādījās šīs desmitgades sākumā, un tad tesla sāka savas lietas kruķīt, pirms kādiem 5 gadiem - jā, pirms 15-20 gadiem bija arī nelielā skaitā, kalifornijā, notirgoti dažu modeļu elektromobīļi, bet par tiem noteikti nekas nav dzirdams, jo klusi pamesti zem preses, jo jaunus NiMH aķus visdrīzāk nav kur dabūt...

msh 29.04.2018 18:25

Tu piemirsi vienu mazo sīkumiņu - litija jonu aķu galvenais ienaidnieks ir nevis kilometrāža, bet laiks. Kā būs ar to ietilpību pēc 20 gadiem, neatkarīgi no nobraukuma? Elektromobīlis jau kā reiz būtu tā mašīna, no kuras varētu prasīt 30 gadu darbamūžu kā normu...

msh 29.04.2018 18:02

Nu labi, tātad, man ir lūk šitentādi diski:

Vāciņš - oriģināldetaļa maksā kādas 35 eiras gabalā. Kur var nopirkt aftermarketu, kurš pat der?

msh 28.04.2018 21:35

Kādā bezsakarā tev vajadzīgs kaut kāds izmērs, nevis detaļas kods? Kopš kura laika centriņus var pasūtīt pēc izmēra?

Ir tikai viena problēma - jauni tie centriņi maksās 30-40 eiras gabalā.

msh 28.04.2018 10:36

Nē nu protams ka tas ir tāds, ja būtu kas vairāk, tas būtu pretlikumīgs un tu ar to apskati neizietu.

msh 27.04.2018 12:53

Spēšu, jo tu vai nu brauc ātrāk par mani, vai lēnāk - problēma ir tad, ja tādam mērkaķim ir jāseko. Bet par tonējumu - man patika viens uzraksts uz viena traktora - "skaistiem vīriešiem tonējums nav vajadzīgs"...

msh 26.04.2018 23:35

Jā, uz ceļa tādi traucē - kaut gan nu jau traucējošāki ir pseidodžipi; to vienkārši paliek vairāk par tonētām normālajām mašīnām.

msh 26.04.2018 23:31

Kaut kā muļķīgi izklausās - lambdas, motora temp vai gaisa masas mērītāja/to štekeru saliešana varētu dot šādu efektu, bet ja jau attiecīgā ierīce/štekeris ir nehermētisks, tad tam vajadzētu arī pēc tam spēt pašam izžūt...

msh 26.04.2018 22:32

Es neko - tofika autors par to uztraucas, ne es. Es tikai norādu to, kāpēc viņš to dara. Bet nu runājot par tizlumu - ja tev, ar nulles redzamību kustības virzienā, stumjoties uz atpakaļ, kāds, kuru tu neredzēsi, ieliksies sānā - vai tas būs tavs tizlums?

msh 26.04.2018 12:40

Tu laikam brauc ar pseidodžipu, busu, smago mašīnu vai autobusu , ja tu nevari saprast to domu par augstumu. Iedomājies ka tu esi nolicis tam busam blakus parastu sedanu, ar kuru tev ir atmuguriski jāizbrauc uz ielas - cik daudz tu redzēsi uz to pusi, kur ir buss? Laikam jau necik.

msh 25.04.2018 12:59

Zīme tur ir un viss - ja tu brauc uz 90, tu esi pārkāpējs. Man bik krīt uz nerviem pāris tādas vietas tuvu apvedceļam uz liepājas - rīgas šosejas, gan tas ka pagrūti saprast kur tas 70 beidzas, gan tāpēc ka ir pietiekami daudz tādu bradīpusu, kas iet garām. Es arī mēdzu kaut kur ignorēt muļķīgus ierobežojumus, bet tie pamatā ir tādi, kas domāti lai kāds indivīds, kurš līzē ieķēris jaunu tačku ar koka ratu riteņiem, kādu no tiem neizšķaidītu. Nu un protams, apdzenu ar pedāli grīdā, nevis uz 90...

msh 24.04.2018 22:23

Nu bet, piemēram, kur ir šie tizlie ierobežojumi?

msh 24.04.2018 22:21

Tāpēc jādomā ko un kā darīt. Ar parastu telefonu pirms sarunas uzsākšanas tu tāpat skaties uz ekrānu lai redzētu kas zvana/kam zvanīt, tā ka runāšanas ziņā starpības nav. Starpība ir tad, ja jāraksta kāda īsziņa; ar plakano tas ir "mazliet" bīstami - es parasti atzvanu vai, ja kāds sēž blakus, iedodu tam telefonu un nodiktēju ko lai šis uzraksta.

Ja vairāk brauktu ar mašīnu, droši vien nopirktu zilo zobu austiņu.

msh 24.04.2018 19:37

Vai drīkst zināt kāpēc tu bieži pārāk atļauto ātrumu līdz 20 kmph?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti