iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.04.2018 19:36

Bradypus rakstīja: Būtu interesanti uzzināt, kas ir "mazā dzemdīte" - šādu apzīmējumu lasu pirmo reizi. Bet par pārējo ļoti kļūdies - pirmkārt jau tādēļ, ka tas ir Latvijai raksturīgs fenomens, ka apdzīvota vieta faktiski beidzas, bet zīme ir uzlikta pāris km tālāk. Polijā jau sen ir dalītās zīmes, ko mēs vēl nespējam aptvert, un baltā patiešām atbilst faktiski apdzīvotai vieta - līdz ar to šāda rīcība nav nevienam aktuāla.

Vienīgā vieta, kas man nāk prātā ar tevis aprakstīto situāciju ir Dzelmes, kur vispār vajadzētu būt zilajai zīmei bez ierobežojumiem, nu un to pašu prasītos arī grobiņai un siguldai. Bet kopš 5 gadus atpakaļ man gadījās piedzīvot 10 latus vērtu bildīti par 63 kmph 200 metrus no apdzīvotas vietas beigām, es cenšos braukt ar 50-55 līdz zīmei, un pabraucot garām zīmei, iemīt grīdā - un tad nu tā braucot, var novērot latvijai raksturīgo fenomentu, kur apdzīvotā vietā, bet apdzīvotās vietas beigu tuvumā, visādi āksti mēdz izpildīties, jo, ja priekšā kāds brauc ar atļauto ātrumu - tātad sēņo. Bet tā kā mans golfs nav tā lēnākā mašīna uz ceļa, tad pat ieminiens ceturtajā robā pie 1,6k mēdz beigties interesanti - reizēm kāds steidzīgais mēdz arī apdirsties; piemēram, drīksti minēt kā es atklāju cik lēns ir bēdīgi slavenais buldoga purna XC90, kurš aprīkots ar piecu katlu dīzeļ-nemotoru...

msh 23.04.2018 20:41

Tad jau drīzāk vajag brīdinājuma zīmi "bērni ar neadekvātiem vecākiem". Ja bērnus vecāki nespēj savaldīt paši, tad tam ir tehniskas ierīces. Ja uz mana golfa pakaļas sēdekļa sēdētu kāds neadekvāts sīkais, viņš varētu gan raustīt durvju rokturi, gan spaidīt logu slēdzi - priekš pirmās problēmas ir slēdzītis slēdzenē, priekš otrās slēdzis viduskonsolē...

msh 22.04.2018 17:25

Bradypus rakstīja: "Izbraukt cauri PL un ne reizi nesastrīdēties ar Poli- tas taču ir uopija" WTF?! Regulāri braucu un tieši Polijā NEKAD neesmu "sastrīdējies". Latvijā gan daudziem liekas, ka esmu agresīvs braucējs (lai gan CSN, izņemot līdz +20km/h, pārkāpju ārkārtīgi reti.

Nu ja jau "mazā dzemdīte" tev ir normāla padarīšana, tad gan jau arī tu esi no tās sugas, kam atļautais ātrums no 50 uz 90 izmainās nevis pēc attiecīgas zīmes, bet tad, kad tā zīme ir tālumā saskatāma, ar visiem no tā izrietošajiem pigoriem.

msh 21.04.2018 12:37

Tā tas varbūt ir amerikāņu 60 gadīgajiem OHV V8 - pielāgo motora parametriem [lasīt - veic individuālo regulēšanu] un tas viss ir ar minimālu efektu. Bet te ir runa par mūsdienīgu turbomotoru, gan ķīseli - te galvenais ko izdara, ir paceļ pūtienu, līdz līmenim ko esošās sprauslas vēl spēj nobarot + padod vairāk degvielas; ķīselim standartā ir ļoti liess degmaisījums lai šis nekūpētu, degmaisījums kas ir optimāls jaudai dod pelēkus dūmus - gan ja notiek individuālā regulēšana [kas ķīselim bezmaz jāliek pēdiņās], tad īpašnieks var izvēlēties, kas viņam ir svarīgāks, atsaucība vai nekūpēšana.

msh 21.04.2018 12:32

Kāpēc tik dārgs? Jo tas aprīkots ar akumulatoru, nevis pagarinātāja spoli grabažniekā vai pantogrāfu uz jumta. Vēl vairāk - nevis šādu tādu akumulatoru, bet gan litija jonu akumulatoru. Un lētāka tā padarīšana diez vai paliks, drīzāk dārgāka, jo tā pseidoekoloģija sadzīs litija cenas griestos, pie viena telefonu cenas arī bik paceļot.

msh 20.04.2018 18:40

Ja nav kur naudu likt, var tā darīt - bet tā pa lielam vienīgās piekares detaļas kas jāmaina pa pāriem ir amarti [jo jaunu kurš darbojas tāpat kā vēl veselais diez vai nopirksi un viens attiecīgi mocīs otru] un varbūt daudzsviru piekarei sviras - bet tikai varbūt, jo ir pietiekami lasīts par karakteriem, kas kādam B5 audī gadā nomaina 1-2 sviras un viss notiek. Stūres pirkstus un stāvābolus var mainīt pa pāriem mīļā miera labad, jo pēc to maiņas prasās pēc savērsuma.

msh 20.04.2018 18:37

Pārējais viss būtu pareizi, bet kāda iksa pēc halogēnspuldzes būtu pa pāriem jāmaina? Tās ir ksenona spuldzes, kuras tā jāmaina, jo noveco un paliek zilas, un tad nosprāgst, un otra visdrīzāk arī jau ir zila - halogēnam šādas problēmas nav.

msh 20.04.2018 18:03

Uzsvars uz to "kā otrajam".

msh 17.04.2018 22:41

Ar velosipēdu mierīgi var dienā nobraukt tos 200 kilometrus, ja vien ir puslīdz fiziskais stāvoklis.

msh 17.04.2018 18:13

Conqueror rakstīja: Alauksta ielas gaišā nākotne

Un kas tur gaišs? Iztulkošu tev zīmēs redzamo - "ja brauc ar mašīnu, mājās drīksti uzturēties 12 stundas dienā". Man šādas gaišas zīmes dēļ sanāk katrā dižās pilsētas apciemojumā pāris 3 km garuma pastaigas.

msh 17.04.2018 17:54

Tātad ar drošību ir švaki, jo koncentrējies uz mūziku, nevis ceļu, un kāpēc tahometrā vispār būtu jāskatās? Vēl pirms pārdesmit gadiem dažai labai mašīnai tahometra nebija - tavuprāt ar šādām mašīnām nevar pabraukt? Nē, pārslēdzas pēc izjūtas un spidometrā skatās uz spidometru.

msh 17.04.2018 17:51

Kāpēc lai nebūtu DSG? Pirmais DSG bija iekš mk4 R32, nu tad kur vēl lai nebūtu B6 passātā ar VR6...

msh 16.04.2018 22:35

Tev nepietiek jau ar to, cik tas knapsieriņš dabū strādāt jau standartā? Ja, teiksim, kaut kādu 25 gadus veca audī UrS4 2.2 turbiķi būtu jāliek tādā slodzē kā to 1.0 nemotoriņu visu laiku liek, tad tas audī pa dižo pilsētu dragātu uz simtu un pa jūrmaleni uz divīti...

Nu jā, karoga 1.0 varētu būt kādus 30-40 kilo vieglāks par 2.0 TDI - tas noteikti dod nežēlīgu gaitas starpību...

msh 16.04.2018 18:39

Pārkāpjot no mazākas uz lielāku mašīnu vajadzētu rasties sajūtai, kur nikni jāmin pedāli grīdā lai kustētos... Šeit aprakstītā sajūta rodas tad, ja iekāpj jaudīgākā mašīnā. Šeit gan tam pie vainas ir motora un kārbas vadības bloki, kas unisonā darbojas lai mazajam nemotoriņam nodrošinātu nepārtrauktu "pedālis metālā" režīmu, jo pats tas nemotoriņš ir necils, un ja to ar labo roku kontrolētu vadītājs, kurš vēlētos braukt mierīgi, tad sanāktu čunčināšana.

msh 16.04.2018 18:27

Ja tev uz papes ezeru pa granti jābrauc veseli 15 kilometri, tad tu laikam brauci kaut kur vēl aiz Priediengalciema kaut kādos bezceļos iekšā - bāka laikam bija kādus 8 vai 10 kilometrus no šosejas. Te tu gan laikam nosauci tās dzīvojamās mašīnas mīnusu - ar vieglo mašīnu tūristu sezonā tas ceļš nav nekas īpašs, jo tā ir vieglā mašīna, kamēr ar dzīvojamo mašīnu problemātiskāk - dzīvoklim nav paredzēts lēkāt...

msh 13.04.2018 23:49

Kā jau teicu, tur drīzāk ir tas, ka pamatā golfa klases, vai mazākai, kastītei ar mazu atmosfērisku benzīnnieku tas variators ir iebāzts. Briesmu stāsti jau tomēr gan jau pamatā ir par kaut ko tādu kā tas kasiņa bijušais audī - liela smaga masīna ar motoru, kas bik spēj arī griezes momentu attīstīt - nevis kaut kāda corolla ar 1.6 atmosfērisku benzīnu, kam griezes momenta vispār nav...

msh 13.04.2018 12:57

Audī vienu izmantoja pirms nepilniem 20 gadiem, kasiņš var padalīties ar pieredzi, kā šis ar to mašīnu pa servisiem tusēja kārbas dēļ. Ir gan arī mašīnas ar variatoriem, kuru lietotāji īpaši nesūdzas, bet tur pamatā, cik manīts, aina ir vienāda - maza šķībaču kastīte ar putekļusūcēja motoru zem haubes, un nevis nepilnas 2 tonnas smaga mašīna ar sešu cilindru dīzeli kas attīsta 350 nm sākot no 1,5k...

msh 13.04.2018 12:43

Jau tik tālu esam dadzīvojušies? Nu malači, turpiniet vēl pirkt tādus fofāgenus un drīz vien arī nemotors un ķīselis būs pieejami tikai ar DSG...

msh 12.04.2018 23:02

Man patīk šitāda veida domāšana - "ai, tā mašīna ir veca, tas ir normāli ka kaut kas ir dirsā", vai kā šajā gadījumā "ai, tā mašīna ir lēta, tas ir normāli ka tur kaut kas grab/klab/vibrē/whatever". Es vēl varu mēēēēģināt, ar sakostiem zobiem, saprast tos, kas šitādu principu piemēro uz vecākām mašīnām, bet kāda iksa pēc lai ko tādu piemērotu uz jaunu dacīti? Tur tad tā doma sanāk ļoti interesanta - "braucu ar svaigu dacīti, kaut kas vibrē, bet nu šī tak ir lēta mašīna, parasts pakaļas pārvietotājs, tāpēc es sev centīšos iestāstīt ka man tikai rādās, nekādā gadījumā nebraukšu pie dīlera uz garantiju, bet turpināšu sev iestāstīt ka viss kārtībā, vēl vismaz kādus 9 gadus"...

Bet ja nopietni, tad vismaz puse šādu potenciālo sīkumu cēloņu tajā dacītē gluži vienkārši nav. Mešalka izslēdz kaudzi puņķaina tomāta problēmu, divmasnieks var gadīties ka tur arī nav, jo kā jau zinām, motortelpā tur atrodami vārgi maksts nemotoriņi - vēl tur daudz kā nav - piemēram, nezinu kā patreizējajiem viņu izstrādājumiem, bet mani fascinēja pirmās paaudzes lokanās dacītes salona minimālisms - viena gabala apšuvums, viena gabala panelis - uzreiz čupiņa potenciālu graboņu atkrīt...

msh 12.04.2018 0:45

Nu tā varētu būt ka iespēja aizbraukt uz darbu vai pie ārsta varētu bū ekstra, jo bez tiem vēl kādu laiku paelpot ir iespējams...

Ja jau tevi interesē ne tikai betona bluķa drošība, bet arī aizbraukšanas drošība, tad ko tu vispār izskati DSG variantu? Es neesmu manījis ka kāds normāli braucot būtu palicis uz ceļa ar mešalku - jā, brutāli štepselējot izdilušu liela nobraukuma kārbu pastāv iespējamība ka tā pazaudē kādu robu vai iesprūst kādā robā, jā, ja motora jauda ir pacelta 2-3 reizes, kādā brutālā startā var diferis izbirt uz asfalta, jā, nikni un nemākulīgi izpildoties var nosvilināt sajūgu - bet savādāk nekā. Nu un pilnai laimei, kā izrādās, fofāgens jau pirms vismaz 20 gadiem apjēdza ka jaunas mašīnas pērk tikai dorņi, kurus jāsargā pašus no sevis, tā ka to mešalku arī var būt mazāk iespēju saplēst - es te pirms pāris dienām biju uz pakaļas - man viens iemeta viģiku, kur kaut kādā britu autoraidījumā viens salīdzināja Golf R ar mešalku pret S3 ar DSG - tā kā tas dornis, kas ir nopircis to S3 ar DSG spēj ietekmēt tikai mašīnas virzienu, spēj samazināt ātrumu un noteiktos apstākļos paātrināties, bet pārējo kontrolē elektronika, tad šāda mašina spēj paātrināties ātrāk nekā mašīna, kurā dornis spēj kontrolēt arī motora apgriezienus un to, kad motors tiek pieslēgts kārbai - un tā nu pirmajam dornim ir mašīna ar starta kontroli, kā nav otrajam, un otrajam dornim ir mašīna, kura spētu startēt ar četriem kūpošiem riteņiem, bet tā vietā startā šī mašīna sagurst... Pizģec kaut kāds...

msh 11.04.2018 0:06

Vakardien gadījās pirmo reizi dabā ieraudzīt aixamu, piedevām tur, kur tādu brīnumu nevajadzētu varēt ieraudzīt - manā ciemā Minoties mājās no darba, tuvojoties vienam krustam, parādījās zāles pļaujamā traktoriņa skaņa, ko izdeva pa to ceļu braucoša blusa - ja jau mazs un nav vismaz trīs cilindri - tātad aixam...

msh 10.04.2018 22:09

Katrs mēnesis dārgāk jo noteikti tam vienam kantorim ir tāda biznesa politika - palīst zem lētākā piedāvājuma, bet ne pārak daudz, lai vairāk nopelnītu.

msh 10.04.2018 22:05

Cilvēki mēdz būt visādi...

Man skatoties uz šitentajiem cipariem radās vēlme iebliezt golfa numuru tajā lapā, un tas ko man tur izmeta, arī man diez ko nepatīk - ja pagājušogad kāpums bija minimāls, var gadīties ka šogad būs 100% kāpums...

msh 10.04.2018 18:22

Taisies pirkt un prāto cik maksās ka nevari iebliezt attiecīgā aparāta numuru attiecīgā interneta lapā?

Paņēmu tev par godu izvilku no galda atvilktnes rīģeles numuru un pasi un iebliezu

To lai kāds gābešņiks pasaka vai tas ka man uz mašīnu ir BM9 kaut ko maina rīģelei, ja neesmu nekad apdrošinājis nekādu divriteņu transporta līdzekli.

Jebkurā gadījumā - diez kas nav.

msh 10.04.2018 18:09

Ja tev mašīna ir ekstra, tas nenozīmē ka tā ir visiem. Man parasti īsākais brauciens ir 50 km vienā virzienā un tam sabiedriskā transporta alternatīvas vai nu nav nemaz, vai arī tā būtu šausmīgi neērta un patērētu tik daudz laika, ka varētu nopietni apsvērt domu par braucienu ar velosipēdu - vai arī sabiedriskā transporta alternatīva saturētu pārnakšņošanu ceļa vidū.

Tātad, šito momentu mēs būtu noskaidrojuši, un tev pat, iespējams, būs palicis skaidrs, kāpēc eksistē tādas sliktā stāvoklī esošas vecas mašīnas. Kā, tavuprāt, šai situācijai palīdzēs jaunās lamatas, kad tās paliks vecākas, ar savām vairākas reizes lielākajām uzturēšanas izmaksām?

Es nezinu kādā sakarā tu te iepini "drošību", jo jauno lamatu uzturēšanas izmaksas pamatā ir sadārdzinātas citu iemeslu dēļ - labi, "drošības" dēļ ir lielākas [un dārgākas] bremzes, un tu vairāk degvielas esi spiests ieliet - bet ja tādēļ vien jāpērk jaunāka mašīna, tad tu esi veiksmīgas veikalinga kampaņas upuris - gluži tāpat kā dēļ fukušimas ķibeles ar reaktoru dēļ nu visā pasaulē jāšķiļ klāt entie TECi, jo manipulētie ļautiņi prasa rubīt ārā reaktorus, tā arī tādēļ ka vecākas mašīnas tik smuki nešķiļas pret betona bluķi @ 50 kmph, vajag pirkt jaunākas, jo tās šķiļas smukāk... Ja reālajā dzīvē man pastāvētu lielākas iespējas nomirt avārijā nekā tev, es šitādus tekstus uzņemtu kā klajus uzbraucienus - bet nu, diemžēl tev, par laimi man, reālajā dzīvē avārijas pamatā notiek savādāk, nevis betona bluķis @ 50 kmph. Bet nu tā kā tev ir ļoti bail, tu tādēļ vari braukt ar vismaz 500 kilo smagāku mašīnu, bet kārotās drošības tev tāpat nav - ja gribas to drošību, nāksies pirkt kādu norakstītu tanku un pārtaisīt to par pasažieru transportlīdzekli - DSG gan tur nebūs...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti