iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 03.04.2018 0:48

Nu redzi - tu jau arī visu mērī pēc savas mērauklas. Es esmu tik stulbs, ka mani tā elektronika nebaida, kamēr tu bļauj "āāāāāāā, elektronikāāāāā!!!" un meties zāģēt vēnas... Ir tur atsevišķas nianses, ir tur bloki, kas novietoti tizlās vietās un var noslīkt, un vēl šis tas, kādēļ es pats personīgi no tā visa turētos tālāk, jā [jo zinu ka +/- to pašu rezultātu pirms 30 gadiem izveica ar gandrīz mūžīgiem risinājumiem ], bet ir jau vēl visādi elektroniķi, kas var tos blokus remontēt... Jā, man ir gadījies uz pāris mašīnām "nogaršot" kā tad tur ir tajās jaunajās lamatās - agrīns tūrāns un mk2 oktāvija; mašīnas, kas ir no pirmā jauno lamatu biruma, un ja tu mēģināsi apgalvot ka pārāk vecas un neskaitās - nu jaunākām varbūt kāds bloks vairāk, un kādā blokā kāda funkcija vairāk, bet princips vairs nav mainījies.

Par detaļu dabūšanu vecām mašīnām - tu savai jaunajai tačkai liksi šķībus ķīniešu spārnus, šķībus ķīniešu lukturus un šķībus klokkerholm sliekšņus? Jā, var dabūt - lielākoties pēdējos sūdus, un pat tos ne vienmēr. Man pirms 5 gadiem vajadzēja savam audī priekšas stiklu - liepājā bija dabūjams Xinyi Automobile Glass stikls, kuram augšējie stūri bik par daudz bija uz āru - nu tas tā, manām vajadzībām, bet dažus gadus atpakaļ stiliņā lasot viena dižās pilsētas entuziasta A200 20v atjaunošanas tofiku, bija uzskatāmi pamanāms ka tam pašam cigāram labu priekšējo stiklu nebija iespējams dabūt - es vairs neatceros, vai viņš kaut kur izraka labu lietotu oriģinālo, vai arī samierinājās ar viduvēju jaunu. Ko lai vēl saka par Audi 90, Audi Coupe vai Audi 200 specifiskiem lukturiem, tik to ka aizmugurējos var smuki salīmēt ar dihloretānu - ko ar priekšējajiem darīt ja būtu vajadzība, nezinu. Golfam vajadzētu būt labāk ar to visu.

P.N. Pa lielam vienīgais kas jaunajās lamatās ir aizstāts ar elektroniku, ir elektriskais stūres pastiprinātājs. Ja tev liekas ka pēdējos modeļos palētināšanas procesā parādījušās planšetes spidometra un citu ierīču vietā ir kaut kā aizstāšana, tad maldies - nu jā, uz parasta otrā golfa fona spidometrs kas ir ekrāns, ir kaut kā aizstāšana ar elektroniku - kaut gan to pašu mk2 varēja nokomplektēt ar digifiz - bet pret mk3 tas pats spidometrs - ekrāns atšķiras tikai ar to, ka elektronikas apstrādātie rādītāji tiek parādīti uz ekrāna, nevis tiek kustinātas bultas. Līdzīgi ar klimatu, maģi utt.

msh 02.04.2018 22:57

Man vienmēr ir patikusi šī filosofija - ka vecās mašīnas var plēst, jo tās ir vecas. Man jau vienmēr ir licies otrādi - kaut kādu jaunu golfu var triekt un plēst, jo tam visu var nopirkt, pat jaunu virsbūvi var uzsūtīt - kamēr kaut kādam 30 gadus vecam audī vai fofāgenam jau pat grūti nopirkt normālu priekšas stiklu sabombītā vietā...

"vecie auto ir vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst" - kura no šiem punktiem vecajiem auto nav - motors, kārba, četri riteņi, piekare, bremzes - ? Tas ar ko jaunās lamatas ir saprotami sarežģītākas, ir kaut kādas elektroniskas figņas, lai arī hvz kāpēc - tas ka motors ir piebāzts ar kosmosa tehnoloģijām, biezpientēraudu un anāliem risinājumiem, to neviens nav prasījis, bet tur ir - un pārējais vienkārši ir papildu sarežģīts. Man tagad nesen sanāca intereses pēc salīdzināt gultņu cenas - sestajam golfam priekšas gultnis maksā kaut kādu sotaku - ceturtajam golfam par to naudu var nomainīt abus vienas puses gultņus, tikai tik, jo pakaļējie dārgi - otrajam visus četrus. Forši, ne?

Un attiecībā par pirmo teikumu - atkarīgs no tā, kā uz to skatās. Ja tev patīk maksāt, maksāt un vēlreiz maksāt - nu tad jau viss ir kārtībā - priekš tevis. Atgādina vienu situāciju iz audī stiliņa - sieviete nomainīja uzticamu un labu B3 A80 pret C6 A6 3.0 TDI quattro un priecājas, jauka mašīna utt. Es tur gan ciparos redzu izgāšanos - mašīna, kura gadā izmaksāja dažus simtus, nomainīta pret mašīnu, kas gadā izmaksā dažus tūkstošus, bet izdara to pašu. Bet nu - tu un tev līdzīgie saka "kāpēc maksāt mazāk, ja var maksāt vairāk?".

msh 02.04.2018 22:48

Nu redzi - ar to "pabrauc kādu laiku ar pseidodžipu un tad parunā" būs problemātiski - man ir tikai 30 gadi, un, domājams, smiltis no pakaļas birt un rasties vēlme pēc pensionāru mašīnas man būs tikai pēc vēl kādiem 30 gadiem... Jā es saprotu ka pseidodžips ir ērts - jo šūpojas kā otrais golfs ar mīkstām pederēm un sūdīgiem amartiem - un vēl sēdi nevis kā mašīnā, izstiepis kājas un ērti atlaidies, bet gan kā uz taburetes, mietu norijis, un tā to sānisko kratīšanos vairāk izbaudi - nu - nav manā gaumē - manai mašīnai uz ceļa ir jāturas stingri gan braucot taisnvirzienā, gan līkumos, un tāpēc arī tai šis tas tiek šajā sakarā darīts. Tavas pārējās problēmas lielākoties attiecas uz cilvēkiem, kas nemāk rīkoties, teiksim, tas tavs piemērs par remontējamo ielu - man žēl, bet kopš man ir mašīna, es vienmēr esmu braucis "kā ar džipu" un pie attiecīga garastāvokļa visādiem indivīdiem, kas ar jaunām kastēm, kas aprīkotas ar stilīgiem koka ratu riteņiem, gājis garām kā jau stāvošiem - viss kas vajadzīgs - adekvāta augstuma piekare un riepas ar pietiekami augstu profilu - pseidodžipiem pēdējais pēdējajā laikā bieži vien mēdz izpalikt... Bet par to tavu gumijas laivu es biju uz pakaļas... Man ienāca prātā 20 gadus veca pagātne - vectētiņš šad un tad mēdza zvejot vai kaut kur pabraukt ar stiklplasta laivu, tādu kurā kādi 8 cilvēki varēja sakāpt - un parasti brauca pa jūru, kur uz piekabes esošo laivu varēja pievilkt kādu 100 metru attālumā - kā tu domā, vai viņš savu trešo žiguli nomainīja pret bobiku, jo dažas reizes gadā vajadzēja dabūt laivu līdz ūdenim? Nē, katru reizi vairāki braucēji ar rokām aizvilka to piekabi līdz ūdenim.

Par to praktiskumu eidis pareizi pateica - tevis nosauktie brīnumi ir domāti pilsētniekiem, kuri nemāk braukt - tāpēc arī tev tāds ir. XC90 te pat daži ir, pamatā pārtikušākiem zemniekiem, tomēr tai kastei ir pačots. Xtreiļi arī kādi pāris ir, jo tās lamatas nav dārgas, un pieejamas ar dīzeļiem. CR-V un RAV4 mērķauditorija ir pārtikušas pusmūža sievietes, tā kā te tāda suga principā nav, es zinu tikai vienu cilvēku kas brauc ar CR-V, jep, un tu uzminēji kāds cilvēks ar to brauc... Visi pārējie brauc pamatā ar parastiem sedaniem, universāļiem, hečbekiem, bulkuvāģiem, busiem, kāds varbūt ziemā lai uzbrauktu uz lielā ceļa, vispirms dabū piešķilt traktoru lai izstumtu ceļu līdz tam ceļam - nu un tiem, kam tiešām ir jābrauc pa īstiem bezceļiem, ir patroļi, pajēri, rangeri, L300 un tamlīdzīgi aparāti - daudz tādu nav, bet viņi ir jūtami - nebrīnītos ja uz visu novadu īsto džipu skaits būtu vienāds vai lielāks par pseidodžipu skaitu.

msh 02.04.2018 13:24

Bradypus rakstīja: Tad, kad reizi ar šarānu būsi palicis dziļā nekurienē, jo uz mālainās meža nogāzes takas, pa kuru piebrauci pie ezera, tikmēr uzlija lietutiņš, sapratīsi "pseidopilnpiedziņas" jēgu. Nē - tā nav domāta smagiem bezceļiem un 4x4 sacensībām, bet tam, lai varētu kaut vai bez stresa brīvdienām iznomāto ūdensmoci ielaist ūdenī. Jā, protams, ikdienā šādas mašīnas visnotaļ piedalās satiksmē pa asfaltu, pildot parastu A->B transportlīdzekļa funkciju - bet tikai tādēļ, ka uzturēt divas mašīnas ir pavisam nejēdzīgi. Un lai pavisam jautri - man ir gadījies nonākt situācijā, kurā pašā Rīgas centrā nācās slēgt starpasu bloķi. Neskatoties uz to, ka man džips absolūti ir brīvdienu mašīna, gadījās pavisam elementārā un civilizētā Europark stāvlaukuma apledojušā stūrī apstāties tik nevieksmīgā reljefā, ka auto nekustēja no vietas - skaisti un bez piepūles spolējot pa diagonāli pretējiem riteņiem. Tā nu īstajam džipam nācās slēgt pareizos pārnesumus, bet "pseidodžipa" saimnieks šādu gadījumu nebūtu pat piefiksējis. Savukārt divpiedziņas laimīgajam īpašniekam nāktos meklēt palīdzību.

Bet tas, ka savam piemēram salīdzini dažādas paaudzes, jau vien norāda, ka mēģini izmisīgi atrast pamatojumu savam visnotaļ nepamatotajam viedoklim. Bet pat ar tevis minēto pietiek - tieši regulāra aizmugurējo amortizatoru maiņa bija tā, kas manam paziņam lika nomainīt XC70 pret XC90. Un tagad brauc bez bēdām un remontiem. Ak jā - degvielas patēriņš tas pats, jo XC90 vairs nevajag jumta kasti - vajadzīgais ekipējums ietilpst bagažniekā.

Ja ir vēlme ar ikdienas mašīnu braukt neceļos, tad to šarānu, kā jau teicu, var nokomplektēt ar 4motion.

Kādas "dažādas" paaudzes tad es salīdzinu? Es salīdzinu salīdzināmus modeļus - ja mans piemērs tev neder, tas parāda ka tieši tu centies salīdzināt kaut ko nesalīdzināmu. Pirmās paaudzes XC70 ir uz vienas platformas ar 850-to, otrās paaudzes ir uz vienas platformas ar pirmās paaudzes S80 un XC90 [un vēl dažiem mazākiem] un trešās paaudzes XC70 atrodas uz porda EUCD platformas. Ja tavs čoms pārsēdās no trešās paaudzes XC70 uz pirmās paaudzes XC90, viņš pārkāpa no vienas mašīnas uz otru, pilnīgi neradniecīgu mašīnu, kur nav pat ko salīdzināt. Bet vispār normāli ražotāji parasti piekari konfigurē lai tā būtu adekvāta attiecīgajam modeli, līdz ar to a) visdrīzāk tavs čoms ikdienā vadā kaut kādas nenormālās kravas, par ko liecina fakts ka jumta kaste bija nepieciešama, un pēc tam sūdzas ka vieglā mašīna tās netur b) Lika kaut kādus draņķīgus amartus c) lolvo piekari attiecīgajam modelim uztaisījis vārgu, un aizliedzis lietotājiem likt izturīgākas detaļas...

msh 02.04.2018 13:09

JJJ rakstīja: Man pseidodžips 90% pārvieto mani no punkta A uz B un to var izdarīt arī 2.golfs, Jazz utt. Bet tajās dažās reizēs, kad gribu piebraukt pie ezera un ielaist laivu, iebraukt mežā tālāk, noparkot mašīnu uz ietves (protams tu kurbto varr darīt) pseido džips palīdz. Nevajag te likt batonus, ka to var izdarīt ar parastajiem auto, jo ir bijuši arī tādi. Lai arī pa lielam laivu var aiznest, mašīnu varētu noparkot kaut kur citur utt utjp, tomēr forši, ja var nesaspringt. Un ar to pseidodžipu šoziem vilku no sniega ārā parasto auto (uz ceļa kur biju bez broblēmām izbraucis pirms kāda laika, izvilktu atpūtnieku auto pie Daugavas uz ceļa, jo pa nakti uzlija (mašīmas mums bija blakus uz maza celiņa). Bet katram savs.

"noparkot mašīnu uz ietves" - ar kādu mašīnu to nevar izdarīt, ar parastu mašīnu, vai ar "parastu sportisko" mašīnu? Es tev pačukstēšu tādu mazu noslēpumiņu - kad parādījās pseidodžipi, vieglās mašīnas palika zemākas, "sportiskākas" - un tādi kā tu piepeši atklāja ka tāda mašīna nekam neder un ir jāpērk dārgāks pseidodžips - jo mašīnas augstumu izmainīt jau nekādīgi nevar... Lūk, piemēram, salīdzinājumam - mans golfs ar parastām, savam un motora svaram piemērotām pederēm un normāla profila riepām ir ar sliekšņa kanti 24 cm no zemes zemākajā punktā - bufera lūpa, ja to tā var saukt, 18 cm no zemes - citus punktus nav bijusi izdevība samērīt - vēl nesen bija 1.3 nemotoriņa pederes, ar kurām priekša bija 3-4 cm zemāka, bet arī ar tām nebija domas ka varētu kaut kur, kur paredzēts uzbraukt ar mašīnu, nevarēt uzbraukt, vienīgi šur tur gaitā, šūpojienā uz leju varēja lūpu nobrucināt.

Kad rudenī dižajā pilsētā stabu ielu atjaunoja un bija tikai uzlieta pamatkārta, nosmīnēju par koka gabaliem, saliktiem pie iebrauktuvēm - sportiskās mašīnas laikam nevarēja tāpat iebraukt...

Bet piemērs ar laivu un mežu ir pseidodžipu braucēju minoritātes īpatnība - tā saujiņa, kas to dara, to dara pēc tā paša principa, pēc kura kvatru braucēji brauc caur visādām slīkšņām, jo galvā sēž doma "es varu izbraukt, man tak kvatra!" - nebūtu pseidodžipa, mežā ieietu ar kājām, un pie ezera laivu pievestu ar parastu sedanu vai pievilktu kopā ar pārējiem laivotājiem.

msh 02.04.2018 11:25

GB12 rakstīja: Eu, spameri, te tomēr par XC90 runā.

Kā redzi - nerunā...

msh 02.04.2018 11:17

Mašīnai ar normālu kārbu tādā situācijā var izlīdzēties ar līdzbraucēju un stumšanu - sūdomātam gan nekā...

msh 01.04.2018 13:39

Tas bija tāds piemērs speciāli priekš tevis, cilvēka kam liekas savādi kaut ko būvēt, ja kontā nav pilna būvniecības summiņa. Piemēra mērķis - atgādināt ka māja ir dārgāka par dzīvokli, un līdz ar to pāris štukas mājas būvniecībā ir svarīgākas nekā dzīvokļa iegādē/remontā.

Un par 50 štukām noteikti var uzbūvēt normālu - protams, ne krutu - māju, vienkārši tai būvniecībai no īpašnieka puses ir jānotiek nevis kā juristam, ar pildspalvu, bet gan pašam ar savām rokām būvējot un darot pēc iespējas vairāk.

msh 01.04.2018 13:30

Man pirms pāris mēnešiem nācās pirmo reizi apdzīt kādu, ievērojot CSN... Izbraucot cauri manam ciemam, pie veikala trāpījās insignija - izbraucu uz šosejas, apstājos pieturā pārbaudīt dzeses šķidruma līmeni, jo pie remdena motora tas visērtāk izdarāms; pa to laiku insignija man pabrauca garām. Insignijai pa priekšu trāpījās kaut kāds jauns čalis ar desmitgadīgu bembiju, lija lietus un tam čalim laikam bija pilnas bikses, jo šis gāja uz 75-80, un cepisti brauca aiz viņa, jo šiem nebija kur steigties - un tā nu kādus 10 kilometrus pēc mana ciema es vispirms dabūju cepistus kruīzā uz 90 apdzīt, un vēl kādus 3 kilometrus vēlāk to bembiju - diezgan smagi vispār - domāt kur priekšā būs nepārtrauktās līnijas un ķert tos momentus kad nav ne līnijas, ne pretī braucošie tik tuvu lai varētu ar 10 kmph starpību apdzīt...

msh 31.03.2018 20:23

4) Iedomāsimies ka tev ir 50 štukas, un jānopērk dzīvoklis vai jāuzbūvē māja, pēc izvēles. Kurā situācijā var vaļīgāk tērēties ar 2 štukām, pērkot dzīvokli vai būvējot māju?

msh 31.03.2018 20:20

Par ērtībām ir jāmaksā adekvāti, nevis kosmiski, jo monopolists var diktēt cenas. Tavs latvenergo piemērs jau kā reiz ir viena no "pilnīgs čau" situācijām - gāzei vēl aiz ausīm var pievilkt klāt bīstamību, un ko tur vēl ne, a kā tavā situācijā tās 2 štukas sadalījās - 200-300 eiras kabelis, 500 eiras sertificēts ekskavators ar sertificētu kausu, 500 eiras sertificētā ekskavatora transports un atlikums sertificētā ekskavatora operatoram un tam, kas pievienos to kabeli? Man patīk cita šitentāda latvenergo marazma situācija - pazīstamam cilvēkam purvciemā nākas garāžā pacēlāju darbināt no blakus esoša uzņēmuma elektrības [tur pazīstams priekšnieks], jo, lai arī mājā ir bijušas trīs fāzes, tās atslēgtas, un lai arī kabelis fiziski skapī ir, trīs fāzu ierīkošana - projekts, kur tālāk iestājas šitā "čau" tipa situācija, ko tu apraksti...

msh 27.03.2018 13:12

Man patīk šī filosofija par "bezceļu vajadzībām", "aktīvās atpūtas aprīkojumu" utt. Tas ko var redzēt dabā gan rāda ka pamatā pseidodžipu braucēju "bezceļu vajadzības" rodas spēcīga galvā sakāpušo čuru spiediena rezultātā - lielākoties šo braucēju bezceļi ir asfaltēti, sliktākajā gadījumā ar kādu bedri, un tur kur asfalts nav, parasti varētu izbraukt ar parastu hečbeku. Rīga noteikti katru dienu ir piebraukusi pilna ar turīgiem zemniekiem no vietām ar nesakoptiem ceļiem, vai ne? Nerunājot jau nemaz par to ka pilsētās, kā pēc mašīnām novērots, ir tie lielākie bezceļi, es arī tepat savā apvidū varu novērot ko līdzīgu, man vislabāk patīk divu pēdējo traktorhaltūriņu devēju atšķirības - viens dzīvo 5 km no tuvākā asfalta, un brauc ar C4 A6, divriteni - otrs dzīvo blakus klaipēdas šosejai, ar asfaltētu nobrauktuvi pagalmā - uzmini kas pagalmā? Vismaz divi XC90 - tu tak zini - gadās ka pārkāpjot CSN un vālējot uz 110, uz gluda asfalta nostrieg - tāpēc vajag džipu...

Kamēr ir runa tikai par ietilpību, tu man neiestāstīsi ka kaut kāds šarāns nav ar līdzvērtīgu vai lielāku ietilpību, tik nu jā - čalis kas brauks ar šarānu, visu laiku būs ar ģimenes cilvēka tēlu, kamēr XC90 braucējs tādu tēlu dabūs tik ja salīdīs mašīnā tie pieci bērni un sieva, bet pārējā laikā būs krutais baņģuga, ceļu karalis priekš kura CSN nav saistoši - tāpēc arī tas XC90 ir tik ļoti vēlams.

Un par to vārgāko piekari - otrās paaudzes XC70 un pirmās paaudzes XC90 ir uz vienas platformas; "vārgākā piekare" noteikti nozīmē vājākas pakaļas pederes un bik vājākus amartus, un viss - tas būs XC90 kam būs faktiski vājākā piekare, jo citas detaļas tādas pašas, a XC90 ir smagāks...

msh 26.03.2018 23:59

Švaks tev gateris ja tik īsi materiāli jāved; es mājās vedu negarinātus no 4,8m zāģētus materiālus - bet ja tu palaidi garām - nesen viens jauno tačku tofikā filosofēja kādu mašīnu lai pērk, kurā līstu 3m gari būvmateriāli, bet kas būtu ērta lietošanā.

msh 26.03.2018 22:57

Paga, a kurš ir tas mazauto - XC70? Es nezinu kā ir ar to pašu XC70, bet tāda izmēra mašīnas arī mēdz komplektēt ar tiem diviem papildus ķebļiem grabažniekā [teiksim, audī C3, C4, C5 bija septiņvietīgas versijas], un ietilpīgumā pa lielam ir tikai viena atšķirība - iekš XC90 var sakāpt septiņi cilvēki salmenīcas nenoņemot, kamēr iekš universāļa tiem septiņiem kāpjot salmenīcas noņemt nāksies...

Bet vispār es saprotu ka mēs te šajā tofikā esam atraduši jauno tačku tofikā meklēto mašīnu, ar kuru var vest 3 metrus garus būvmateriālus un tajā pašā laikā dragāt uz vladivostoku - XC90...

msh 26.03.2018 22:46

Conqueror rakstīja: Klasika, nav ko atbildēt . Sāk kaut ko gvelzt par pavisam par kaut ko citu. Cilvēciņ, priekš kam jums tas grausts no kura tur 45. gada? Arkārtoju, kur liksiet savu brīnumu? Kārtējais vraks ielas malā? Sniedziņu 1m apkārt ziniet jātīra. Visi rīgas guļamrajoni pilni ar autiņiem, visas iebrauktuves, piebraucamie ceļi un ielu malas, pagalmi. Japānā un Ķīnā papriekšu pilsonim jāpierāda, kur turēs savu auto, stāvvietu. Ja nav , auto nereģistrē. Mums arī vajag tādu kārtību. Nekā personīga. Vienkārši esat tipisks piemērs. Neazīstu jūs personīgi un nevēlos nemaz pazīt. Tas ir tāpat kā lieliskā romānā. Vesels bars puskoka lēcēju nezin kāpēc iedomājas ka rakstnieks uzrakstījis tieši par viņiem.

Japānā ir arī izņēmums - K mašīnas. Bet vispār ir ļoti labi ka kaut kur dižajā pilsētā drīkst beztermiņā turēt mašīnu, žēl tik ka vienīgi nomalēs...

msh 25.03.2018 22:42

Es tiešām esmu pārsteigts ka kāds pērk XC90 ietilpības un pilnpiedziņas dēļ - ietilpība tur ir diezgan nekāda, no universāļa atšķiras ar to ka var salmenīcas galvā turēt - un pilnpiedziņas arī tur nav; risinājums kur viens priekšas ritenis nospolē un tad pieslēdzas pakaļas tilts nav pilpiedziņa

Kad es aizbraucu uz dižo pilsētu, es tur redzu daudzus X6 braucam - jā, tieši X6, un ne X5 - un arī ne XC90. Ja jau XC90 ir vairāk, kur viņi ir - servisos vai šrotos? Es viņus abus nesalīdzinu - es vienkārši norādu uz tendenci kas uzskatāmi parāda ka pseidodžipu braucējiem grabažnieka ietilpība pa lielam ir pie kājas. Protams ka braucēji atšķiras - ar X6 brauc biznesmeņi, ar XC90 viņu grāmatveži...

msh 25.03.2018 18:21

Es zinu ka cilvēkiem mēdz būtu savādākas vajadzības kā man - šie cilvēki parasti brauc ar T4. Neesmu vēl redzējis nevienu, kurš pirktu pseidodžipu tā salona ietilpības dēļ, un ja viens no simta pat tā dara, tas neskaitās - vairāk arī nebūs; ja būtu savādāk, tad nebūtu ražotāji masveidā izlaiduši esošo peidodžipu versijas ar samazinātu grabažnieku, teiksim, dižajā pilsētā tik ļoti iecienīto X6...

msh 25.03.2018 12:33

Tu pats uzskatāmi uzrakstīji, kāpēc to XC90 nepirkt - jo vajadzīgs tikai paretam lai kaut ko aizvestu. Ja man vajag aizvest kaut ko tik mazu, kas ielien tajā uzpūstajā hečbekā, tad es golfam aizmugurē piekabinu zubri - bet ja kaut ko nopietnu, tad aizņemos garo augsto LT35, kurā salien tik, cik trijos vai četros XC90... Kur ir tie pārējie XC90 labumi pār XC70? Sliktāka dinamika, lielāks degvielas patēriņš un sliktākas gaitas īpašības nav nekādi labumi.

msh 23.03.2018 12:35

Kā kur? Tu mājienu nesaprati? Jātur mašīna darbavietas stāvlaukumā un uz darbu jābrauc ar autobusu...

msh 22.03.2018 22:06

Nu, kā redzi, ne bite, ne TNT mazajiem rūķīšiem divas darba mašīnas - vienu, ar ko veikt darba pienākumus, otru ar ko braukt no darba uz mājām - nedod...

msh 22.03.2018 17:53

Jā, pie tā ka mūsu valoda tiek nemitīgi no augšas piedirsta ar angļu valodas vārdiem, mums tiešām tā angļu valoda būtu jāsaprot - galu galā mūsu valoda tiek pārtaisīta par pidgin english...

msh 22.03.2018 12:52

1.9 ķīselis un tomāts ir tāda diezgan neaļo kombinācija, bet nu tomāts jau bija domāts priekš 2.5 un pieklājīgākiem motoriem. Tevis aprakstītā situācija par apdzīšanu gan ir tevis paša nolohošanās - ja tu zini ka kikdaunis aizņem kādu laiciņu, kāpēc vispirms pārkārtojies apdzīšanai un tad min grīdā? Iemin grīdā un kad sāk paātrināties, griez stūri.

msh 22.03.2018 12:46

Es tak zinu ka tu autoveikalus neapmeklē - tu maksā par servisa sagādnieka pakalpojumiem

msh 21.03.2018 21:06

Nu bet joprojām - tu apraksti CIETAS mašīnas problēmas - mīksta mašīna pa ceļu peld, cietā mašīnā zobi klab.

msh 20.03.2018 18:41

Atstājot pasažiera ķebli mājās, trīsmetrīgi gan jau garākā universālī līdīs - man golfa garums šādā veidā ir 2,5 metri.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti