iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.01.2018 23:38

Piemirsi vēl tādas nesvarīgas lietas kā motora apetīti un tā adekvātumu mašīnai, kā arī masu. Garais, augstais VW LT35 2.5 TDI, deviņvietīgs buss kuram var cauri iziet nesaliecoties, ar divarpus metru garu kravas nodalījumu, cilvēkam kurš dzīvo 50 km no pilsētas, vidēji patērē 8-9 litrus - tas priekš tādas milzīgas kastes ir daudz? Bet nu jā, var jau ceļot ar divām kompaktklases vieglajām mašīnām, ar kājām aizkabinātām aiz ausīm, vajadzību pēc divreiz vairāk šoferiem, daudz mazāku kravas ietilpību - varbūt izdosies ierakstīties busa patēriņā...

msh 10.01.2018 18:39

Vo - klauns atbrauca, nu varam paņirgt par murgiem, ko ķipa es esot teicis... Žēl tik ka neviens apgalvojums nav atbalstāms ar maniem tekstiem.

msh 10.01.2018 17:22

Nu lai tā būtu. Jebkurā gadījumā tie kanibāla cipari liekas stipri apšaubāmi - tāda patēriņa starpība/attiecība būtu ar pirmās paaudzes iekārtu, iekārtu kas darbojas pilnīgi līki un garām.

msh 10.01.2018 17:20

Nu, tu te arī vērtē visu no lielsaimniecības pozīcijām - tā kā es dzīvoju vietā kas vēl nav pilnīgi izmirusi, tad sīkzemnieki un piemājas saimniecības te arī vēl ir, ne tikai dāņi un vācieši. Visa tā krutā, lielā tehnika ir domāta lieliem apjomiem, maziem tā ir neizdevīga.

msh 10.01.2018 17:13

Par lodžiju neko nezinu, jo nepazīstu nevienu cilvēku kas ar tādu brauktu; manam mācītājam ir pirmās paaudzes lokanā dacīte, universālis ar septiņām vietām, ģimene ar četriem bērniem un vecmāti; visi ļoti optimāli tajā mašīnā salien. Cik ir gadījies pašam pasēdēt tur iekšā - pirmajā un otrajā rindā vietas maniem 1,95 m ir pietiekami - tas ka trešā rinda šādās mašīnās ir domāta īsākiem cilvēkiem pat muļķim ir skaidrs.

msh 10.01.2018 17:11

Personiskā mašīna nav autobuss - ja autobusā visi sasēžas kā grib, tad personiskajā mašīnā vadītājs var pasažierus sasēdināt kā vajag, teiksim, pēc garumiem, un raženie cilvēki attiecīgi aizmugurē nesēž.

msh 10.01.2018 12:58

Kas tie par tādiem cipariem? Man kaut kā likās ka enerģijas saturu mēra kilodžaulos, nevis mistiskās vatstundās...

msh 10.01.2018 12:57

Nu - ja saēdas krutumu tik daudz ka pirksti paši plešas vēdeklītī, tad tā var likties. Atsevišķās situācijās tev pat, iespējams, ir taisnība - tāpēc es tādus krutus, 10-20 gadus vecus rietumu traktorus pat apkārt redzu - tie kam ir kādas 50-100 govis, tādus mēdz pirkt - bet priekš pārējiem lietotājiem un pielietojumiem tāds traktors ir kā pārvietot 4 cilvēku ģimeni ar personisko Setru - dārgi iegādē, degvielā, ekspluatācijā, bet izdara to pašu ko vieglā mašīna... Ne par velti es apkārt redzu vairāk T-25, T-40 un T-80/82 nekā rietumu izstrādājumus.

msh 10.01.2018 0:49

Par to ka tai tizlajai TCU vietai [un ieseksotām kapeikām uz paspārni] palīdzēs elektriķis tev ir taisnība - mehāniķis vulgaris nomainīs sūdomātu uz mešalku, bet elektriķis - izvāks vadus un sapuvušo TCU un izdarīs lai viss darbotos arī ar mešalku. Otrs variants - tolmeta speciālisti - izdarīs tā it kā šī inženierijas izgāšanās nekad nebūtu bijusi.

Attiecībā par tiem ķebļiem, ko tu jūsmo - pateicoties tiem sūdiem, džeris pazaudēja pēdējo rozīnīti, paliekot par pelēcīgu kasti - sākumā tam bija tur kaut kāda pseidopilnpiedziņa - vai pilnpiedziņa, nezinu - a tad piepeši vajadzēja ķebļus grīdā iebāzt, un tā nu no tās pilnpiedziņas atteicās, jo ķebļi svarīgāki - laikam atšķirībā no eiropiešiem, kuri var savlaicīgi izdomāt kad vedīs celtniecības materiālus vai iepirks pārtiku gadam un izcelt ķebļus mājās, jeņķi to dara spontāni un ķebļus veikalā atstāt nevar...

P.N. Paskatoties kā tajā viģikā tā sieviete mokās, nedomāju ka viņai būtu diža starpība - cilāt mašīnā iekšā ārā vienvietīgus ķebļus vai locīt šitos. Un ja tur nav vāja sieviete, bet vīrieši - LT35 busam septiņas vietas varbūt kādu minūti vairāk aizņemtu izņemt vai ielikt kā te salocīt piecus ķebļus... Tik vien ka ar džeri vari pa dienu kā kurjers piegādāt pakas, bet vakarā, bez brauciena uz mājām, sākt sabiedriskā transporta pakalpojumus...

msh 10.01.2018 0:38

Pēc tavas loģikas vadoties tu vari iet pie zemniekiem un stāstīt ka viņiem jāmaina savas valtras un john deeri pret T-40 - vienīgi to darot uzmanies ja traktoram ir nagi rulonu cilāšanai - ka nepiedur tevi pret tavu kasti un abus kopā nepaceļ un neiesviež grāvī.

msh 10.01.2018 0:35

Nu nu... Ķīseļa un benzīna enerģētiskā satura ciparus studijā. Bet lielāks gāzes patēriņš ir tāpēc, ka 99% gāzes iekārtu ir fiksais variants kur vadības bloks turpina dzīvot ilūzijā ka vada benzīna kurināšanu - jā, ir 3% starpība, bet principā tas ir pie kājas - pirmkārt, "pareizais" degmaisījums LPG satur nedaudz mazāk degvielas nekā benzīnam, otrkārt, paātrinājumam tvaika stāvokļa LPG nevajag tik daudz trekninājuma kā benzīnam.

Mans golfs drīzumā tiks pareizi sagāzēts - pareizā motora vadība tur jau ir dažus mēnešus, gāzes iekārtas motortelpas daļa un elektriskā daļa dažas nedēļas, vēl tik balons un trubas jāieliek - paskatīsimies - būšu ļoti pārsteigts ja patēriņa starpība būs lielāka par pārsimts gramiem.

msh 09.01.2018 17:59

Starpība ir tāda ka nevar dabūt jaudu/griezes momentu, ja nepadod degvielu - jo enerģija ta rodas no degvielas sadedzināšanas.

Tiešā benzīna iesmidze ir cits stāsts - tur panāk to ka mazs degvielas daudzums deg ierobežotā cilindra daļā, kamēr pārējais ir gaiss. Dīzelim tikmēr var to pašu degvielas daudzumu padot pa visu cilindru un sadedzināt ar visu cilindrā esošo gaisu, jo detonācija ir pie kājas, un pati degviela sūdīgi deg.

Un vispār, mazus, vārgus un rijīgus benzīnniekus nav ko pieminēt, jo tajā brīdī iestājas mūžīgā nemotoru ekonomijas sāga...

msh 09.01.2018 17:13

Neaizmirsti ka tie ņūtoni ir vajadzīgi lai paātrinātos, nevis brauktu ar nemainīgu ātrumu. Ķīseļa ekonomija galvenokārt balstās uz liesu degmaisījumu. Piemēram, mana golfa motoriņam es esmu uzlicis vidēju degmaisījuma treknumu - brīvgaita lambda 0,95, slodze 0,85, kruīzs - 1,05 - slodzei 0,9-0,85 ir optimālākie cipari jaudai, neatkarīgi no degvielas veida. Tikmēr ķīselim, ja negrib lai tas kūpētu, slodzē diez vai pat sasniedz lambda 1.0, respektīvi, priekš jaudas neoptimāli liess degmaisījums - bet brīvgaitā un kruīzā tas ir vēl stipri liesāks.

msh 09.01.2018 12:20

Panāks kaut ko tuvāku vai līdzvērtīgu atmosfēriskam benzīnam. Ķīseļi nepārsteidzošā kārtā diezgan spēcīgi atpaliek - salīdzinājumam - 2.0 SDI - 140 nm - 8v netiešās iesmidzes benzīnnieks - 165 nm, 16v FSI [tuvāks līdzinieks tam ķīselim] - 200 nm. 2.5 SDI - 160 nm, ja nemaldos - aizvēsturisks 2.3 netiešās iesmidzes benzīnnieks - 185, bik modernāks 2.5 20v netiešās iesmidzes benzīnnieks - 230.

Uzlabojumu potenciāls ir, jautājums vien cik daudz no tās starpības var iegūt, bet noteikti vairāk kā tos tavus izsmiekla ciparus. Kaut ko tādu var iegūt no standarta atmosfēriska benzīnnieka, kurš tiešām jau standartā darbojas +/- uz max.

msh 08.01.2018 22:06

Ne vienmēr tas ir vienkārši izdarāms, sevišķi ja mašīnas vecums rakstās ar diviem cipariem... Un arī ar vienu ciparu var būt problemātiski - viens paziņa nesen meklēja mašīnu budžetā uz 8k [ciparu, kāds bija uz rokas; negribēja bankas pakalpojumus izmantot], skatoties tur uz šādiem tādiem pseidodžipiem, izmantojot autodna un tamlīdzīgu pakalpojumus un krāsas biezuma mērītāju - diezgan maz no apskatītajām mašīnām viņu apmierināja, lai arī runa ir par diezgan jaunām. Beigās paņēma vienpadsmitā gada outbaku.

msh 08.01.2018 16:05

Var jau filosofēt, bet nekas - pieliks tev pārdevējs tos četrus mēnešus pie cenas

msh 08.01.2018 16:03

Daži dižās pilsētas novērojumi:

Noliekot golfu dižās pilsētas ielas malā, bik tālāk no mājas durvīm [jo pie pašām durvīm nav tajā brīdī bijusi tukša vieta], nākamajā dienā izejot laukā un paskatoties uz mašīnu rindu, pirmā doma "nopizģīts" - jo tomēr krimināla vieta, un parasti abās pusēs sastājušās lielākas mašīnas, aizsedzot golfu...

Sestdien gadījās aizbraukt pēc kārbas zepa pašā apakšgalā, no vienības gatves pa kreisi iekšā - tā kā gribēju pirmo reizi pārbraukt pāri zelta tiltam, pēc tam braucu tālāk - procesā atklājās ka dižajā pilsētā par ielām mēdz saukt grants veidojumus, ko laukos pat īsti par ceļiem nesauc; nebiju sen braucis pa tik sūdīgu ceļu kur parastā sajāta grants ceļa ātrumā - 40-60 kmph nevar pabraukt, bet ir jābrauc pirmajā robā - bet nu - tā bija rīgas iela...

No rīta pusastoņos, pirms braukšanas prom, atvēru datorā vāzes karti - rīga - dirsā, viļņa - dirsā, kauņa - dirsā - tikmēr daugavpilī viena iela slēgta, liepājā laikam divas... Bet nu, es parasti braucu pareizajos laikos, tā arī šoreiz - astoņos starts jo sākas maksas stāvvieta - bik pastāvēju uz avotu ielas, salu tilta abos galos bija bik jāpastumdās, bet tā viss normāli. Nezinu gan par ko domāja no rīta sēžoties pie mašīnas stūres tie nabadziņi, kas tur tusēja garā garā rindā ulmaņa gatves pretējajā virzienā...

msh 08.01.2018 15:53

Eksperts to pērli izspļāva tāpat, kacināšanas pēc - seats galu galā ir sportisks fofāgens, vienīgi bez fofāgena krutuma - teiksim, VR6 nebija - toties deviņdesmito gadu otrās puses polo attiecīgajai ibizai līdzi nestāv - ibizā nāca normāli motori, kamēr polo tikai nemotori...

msh 07.01.2018 18:11

Kādas te izklaides - cilvēks vecajā gadā, zinot ka jaunajā gadā gribēs pārdot mašīnu, cenšas iziet apskati, lai nevajadzētu pašam par nākamo gadu maksāt nodokli - bet pie pārdošanas CSDD maksā pircējs.

msh 07.01.2018 17:50

Par to pirmo - hahaha Gāzes vadības bloki izmanto flash atmiņu, tā ka pie dirsas cik mēnešus vai gadus bloks nostāv plauktā - nekas tur nepazudīs.

msh 07.01.2018 12:31

viencexperc rakstīja: Krieviem ir tāds teiciens:

"un vilks paēdis, un aita dzīva...."

Tā nav. Vai auto brauc, vai ir ekonomisks.

Bet nopirk seatu, un vēl mēģināt to čipot! Tur pat zirgam jāsmejas. Brauktu klusītēm, lai neviens neredz. Vari uzģērbt parūku, cepuri, brilles un bārdu. Vismaz, neviens pazīstams neatpazīs, bet citi nesmiesies, jo domās, ka brauc vectētiņš.

p.s.

Turklāt, pats raksti, ka - "darba auto".

Kurš idiots iegulda naudu darba auto?

Ar seatu ir jākaunas mazāk nekā ar chevrolet, pat īsto, jo seats ir nikns fofāgens, kamēr chevrolet - sūdīgs "kaut kas". Vot vienīgi tas inca ir tāds seatam nepiestāvošs aparāts, bet nu spāņi viņu uztaisīja, un fofāgens sāka vēlāk tirgot kā kadiju.

Bet attiecībā par naudas ieguldīšanu - lūk, pluss situācijai, kur darba vajadzībām tiek lietota personiskā mašīna - to var pielāgot savām vēlmēm, nevis kā tad, kad jābrauc ar kaut kādu sūdu, ko darbs iedod, un tas jāpiecieš 8 vai vairāk stundas dienā...

msh 06.01.2018 16:06

Nu jā, bet CSDD parasti maksā pircējs. Atceros kā viens zināms forumists nīdēja kad šim decembrī iedeva slimības lapu un atkārtoto decembrī iziet bija diezgan nereāli...

msh 06.01.2018 15:18

Kaščejs - laukiem? Ironija? Kaščejs kopā ar citiem šķērsotājiem ir domāts pilsētniekiem kuri nemāk braukt un/vai neprot paprasīt dīlerim lai jauno 1.0 Sport hečbeku nokomplektē ar augstākām atsperēm. Laukos nevienam nah tāds nav vajadzīgs - tie, kas dzīvo tuvu asfaltam brauc ar parastām mašīnām, bet tiem, kam jātiek tālāk, vajag džipu, nevis paaugstinātu golfa klases mašīnu. Un galu galā - ja gribas kaut ko necilu no vagīnas/nisana grupas, ar vārgu nemotoriņu un pseidopilnpiedziņu - priekš tam ir dacia duster.

Tā kā mērķauditorija ir līdzīga kā pseidodžipiem, tad benzīnnieks varētu būt saistošs - paskaties, piemēram, uz CR-V un RAV4, kas ilgi bija tikai ar benzīnniekiem pieejami - bet mērķauditorija pirka un pērk.

msh 06.01.2018 13:14

Potenciālais ieguvums ir atmosfēriska benzīnnieka griezes moments. Tāpēc jau ķīselis ir vājāks par līdzvērtīgu benzīnnieku, jo pie jaudai optimāla degmaisījuma šis kūp ar pelēkiem dūmiem, kamēr benzīnniekam tādas problēmas nav un var dot treknu degmaisījumu.

msh 05.01.2018 19:57

feciic rakstīja: 2,5 V6 TDi ar noskŗejienu zem 200k jau ar uguni jāmeklē, tāpat tas netiek ražots jau gadus 10+, tas sen jau vairs nav "jaunais", pat pirmo gadu 2.7 un 3.0 tdi jau lielajam vairumam tuvojas pusmiljona slieksnis(grabošas ķēdes un čurājošas sprauslas).

Ja pirms gadiem 20 importa mašīnām visām varēja no vienas mucas eļļu samainīt bez starpības mersis vai opelis, tad tagad starpība starp zemas/vidējas klases lietotas un tik pat lietotas premium klases uzturēšanas izmaksām paliek arvien graujošāka. Man personīgi ļoti patīk R klases mersis bet es tādu negribu(nevaru) atļauties uzturēt pienācīgā līmenī ar visiem elektro navarotiem, pneimo piekarēm, pilnpiedziņu utt utp, bet tapēc jau nav jābļauj ka mašīna mēsls un konstruktori idioti, ir godīgi jāatzīst ka nav naudas un jāizvēlas pieticīgāks auto.

Tev ir izveidota pareizās aitiņas domāšana - ja mašīna ir piekrāmēta ar puņķainām kosmosa tehnoloģijām, lai to spētu atļauties tikai biezi cilvēki, tad plebejiem ir jāapzinās ka viņam ir jābrauc ar dacia - viņš nedrīkst gribēt braukt ar MB!

Diemžēl problēma ir tāda, ka tāda veida/vecuma/klases kastes ir dārgas uzturēšanā nekvalitatīvu risinājumu un pārmērīgas sarežģītības dēļ. Līdz ar to tiešām - mašīna ir sūds - konstruktori gan nav idioti, jo viņi ir virzījušies uz citiem mērķiem. Paskatīsimies, teiksim, uz 30 gadus vecu Audi V8 un jaunu A8 - kas reāli ir izmainījies? Izskats, atbilstoši modei, tai pašai modei atbilstoši sakabināti koka ratu riteņi, salikti visādi knibuļi, vairāk skaņas izolācijas - nu ir cita piekare, jā, bet principā alumīnijam nebūtu jāizmaksā daudz dārgāk par makfērsona statnēm - bet beigās uzturēšanas izmaksu atšķirība ir kosmiska. Kāpēc? Nekvalitatīvi tehniskie risinājumi, sevišķi visādi vipendroni, bez kuriem varētu iztikt, jo domāti bling bling nolūkiem - nevis ka V8 būtu zemākas klases mašīna. Ja tu esi ar savu pareizās aitiņas lomu jau samierinājies, man šī situācija krīt uz nerviem - es varu atļauties uzturēt 30 gadus vecas, baudāmas premiuma mašīnas - diemžēl no tā, ko šodien ražo, es varētu uzturēt tikai kaut kādu daciju, un nevis dinamisku hečeku, vai sedanu ar pastāvīgo pilnpiedziņu. Kāda velna pēc? Kurš ir no tā ieguvējs, ražotājus neskaitot?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti