iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 26.12.2017 19:18

Man patīk cik tālu mēs šodien esam nonākuši - agrākos laikos ja ražoja sūdīgas mašīnas, tad to pircēji pirka jēdzīgāku ražotāju modeļus un/vai sūdzējās ražotājiem. Tagad tie, kas spēj nopirkt jaunas mašīnas, ir tiktāl debilizēti, ka ir gatavi pirkt jebkādu sūdu, un atsevišķi sūdzas ka mašīnas vēl ir pārāk labas - vajag vēl sūdīgākas. Un ja kādam nepatīk ka pat 1.0 no rūpnīcas nāk ar ielas sporta mašīnas sēdinājumu un bezizmēra diskiem, ko viņš dara - vai bombardē ražotāju ar vēstulēm par ražotāja modeļa nepiemērotību reālai lietošanai? Nē, izdara to, ko ražotājs no viņa grib - nopērk dārgāku mašīnu, pseidodžipu, jo, lūk, tam ir augstāks klīrenss - tieši tikpat augsts, kā 20 gadus vecam sedanam.

Drīkst zināt kāds ir tavs pamatojums vēlmei lai mašīnas ražotu vēl sūdīgākas - vēlme lai burbulī, kurā tu dzīvo, mītošie pārvērstos par ekskluzīvo autobraucēju klubiņu, ar ceļiem 5-10 reizes tukšākiem nekā tagad? Cita labuma kā pavicināt vēdeklīti pa tēmu "čo bļe, man ir tačka!" te nav - tas ka masīnas paliek sūdīgākas, tās nav padarījis lētākas - jauns 1.2 FSI golfs maksā tikpat, cik maksāja mk2 1.3 karburatornieks, bet jauns A4 quattro maksā tikpat, cik maksāja Audi 90 quattro.

Kad tu runā par to ka tie jaunie sūda nemotoriņi ir būvēti no lētiem materiāliem - paņem izjauc 30 gadus vecu fofāgena EA827 sērijas četru katlu motoru, un blakus izjauc, teiksim, 1.4 TFSI - uzmini kurš motors satur daudz vienkāršākus un lētākus materiālus un vismaz divreiz mazāk detaļu. Protams, uz to 1.4 TFSI ir noteikti dažos veidos saekonomēts tā, kā tev patīk [jo lielāks sūds, jo labāks], teiksim, plastmasas dzeses flanči, paredzēti dažu gadu lietošanai. Svars? Problēma jau nav motora svars; kāda tur starpība, 50 kilo vairāk vai mazāk - tās ir pašas mašīnas, kas ir uzņēmušas dažus simtus kilo klāt, bet tās jākustina sūdīgākiem motoriņiem - tātad, par kādu smagu mašīnu nemotoriņu ekonomiju tu te runā?

Vārdu sakot, man patīk tava vēlme braukt ar sūdīgu mašīnu, kas brēktu pēc tolmeta jau 5 gadu vecumā; tb tu vēlies būt tas, kurš arī ar to uz tolmetu aizbrauks - cerams ka virsbūves kvalitāti pazeminās tā lai tā nepārdzīvotu motoru, un Abavnieks varēs braukāt trīsgadīgā ratstyle mašīnā - jo tak sanāk šausmīgi muļķīgi - ja sūda motors uztaisīts tā, ka pēc 5 gadi izjūk, bet virsbūve vēl ir laba - overengineering - 5 gadu vecumā mašīnai jau jāsāk mesties caurumiem, par burbuļiem un rūsas pleķiem ārpusē nerunājot. Ja šitā vēlas pazemināt iekšdedzes dzinēja kvalitāti, tad, protams, elektromotors sanāk labāks. Ir tikai problēma - motors nav vienīgā kustīgā daļa, un motors tur ir visneproblemātiskākā - problemātiskākā būs aķi un barošana .

msh 24.12.2017 11:36

Tik tas mazais sīkumiņš ka to spararatu un sajūgu samaina un brauc tālāk - tomātam vai nu pa dārgo liec jaunu kārbu, vai ved uz kādu servisu, un pēc tam, visdrizāk, jāj sev prātu, jo kaut kas vairs neslēdzas kā agrāk... Un sajūga, tāpat kā startera, nolietojums ir atkarīgs no lietošanas apstākļiem - tu, acīmredzot, stumdies pa dižo pilsētu - pa šoseju sajūgs visdrīzāk turēs vismaz 300 štukas, ja ne vairāk. Cerams ka mainot spararatus, ražotājam aizsūtīji sūdzību par zemas kvalitātes spararatiem, ka jāmaina? Salīdzinājumam - kad redzi kaut kur kādu C4 A6 2.5 TDI, ir ļoti liela iespējamība ka tur ir dzimtais divmasnieks, kurš ir pārdzīvojis vismaz pāris sajūgu maiņas - es vispār biju šokā uzzinot ka jaunajām kastēm divmasnieki ir tik puņķaini ka parasti jāmaina kopā ar sajūgu

msh 23.12.2017 11:10

Kļūdies tu - citējot tevi, "Tas, ka Tavs draugu, paziņu loks ar tādām brauc, nebūt nenozīmē, ka tauta brauc!!!" Manu viedokli pamato statistika - aizmirsi ka vidējā latvijas mašīna ir 13 gadus veca? Dzīvojot rīgas pilsētvalstī un skatoties tikai uz jaunām mašīnām, protams, var rasties tāds uzskats kā tev - zinu pāris manus vienaudžus, kas dzīvo dižajā pilsētā un fano par tādām mašīnām, un man stāsta ka vecu mašīnu rīgā nav - kad es tur aizbraucu, tā kā manas acis nav notēmētas uz visu, kas laķēts, es ieraugu kaut ko citu, tajā skaitā vismaz pāris mk2 Par latviju nerunāsim - tas ir diezgan uzkrītoši pamanāms braucot no dižās pilsētas uz liepāju ka līdz saldum uz šosejas ir daudz pēdējās desmitgades mašīnu, bet pēc tam jau sāk valdīt deviņdesmitie.

msh 22.12.2017 22:19

Abavniek, tauta brauc ar mašīnām, kam ir 15 gadi un kas maksā pāris štukas. Tās tavas insignijas diožu lukturi neizdzīvos līdz tam laikam, kad ar to brauks vidējais latvietis - kad tava insignija būs tautas klases mašīna, tai jau būs ielikti ķīniešu ražojuma halogēn vai ksenon lukturi

msh 22.12.2017 22:03

Nu, cilvēki mēdz pielāgoties sūdīgi funkcionējošam pārnesumu pārslēgšanas mehānismam... Priekš golfa 020. kārbas man mehānisms ir diezgan stingrs, arī tāpēc ka esmu tur šo to uzbūvējis no rokas [plastmasas sviriņas tika aizvietotas ar lodveida šarnīriem] un uzlicis šortšifteri - bet tā kā savulaik bija jāiemācās dažreiz ieslēgt, tad piešāvos pie tā mehānisma darbības gļukiem, ja izļurkāts - ir gadījies redzēt TIK briesmīgi izļurkātus mehānismus, kur īpašnieks bez problēmām brauc - nu kā viens golfkluba biedrs, aizbraucis apskatīties pirkt mk2, teica ka mašīnas īpašnieks teicis ka viņš bija pirmais skatītājs, kurš mācējis robos ieslēgt... Jaunākās 02A kārbas, kam ir troses, arī ir redzētas izļurkātas - ir sanācis braukt ar mk3 1.9 TDI, kur bija ļoti labi jāpiešaujas, kādā tieši kloķa pozīcijā drīkst stumt kloķi lai trāpītu vajadzīgajā robā - es par šitādu "šķipele ogļu čupā" variantu ātri izbesītos, bet netehnisks cilvēks samierinās, kamēr vēl var pārslēgt...

Uz tā fona audī un fofāgena mazmotoru kārbas, kam ir stienis, liekas pēc fantastikas - audī ar tik izļurkātu kulisi, kur kloķi varēja paraut 5 cm uz augšu, slēdzās pilnīgi pieņēmami un vienīgais iemesls kāpēc nomainīju - uztrāpījos šrotā pie viena A80 izārdīšanas, kam bija laba kulise....

msh 22.12.2017 12:56

Ja tur ir troses, tad var būt tas klasiskais fofāgenu variants, kur pārslēdzēja tornim, kuru tās troses kustina, bukses izdilst un "uz priekšu-atpakaļ" gājiens, kurš tāpat ir ar lauzienu, pie viena to torni pašķiebj un tāpēc grūti slēdzas.

msh 22.12.2017 12:54

Te diez vai kaut kas ir "salūzis", tikai izdilums. Cita lieta ka "forša" kvalitāte, ja 5 gadus vecai mašīnai sākas problēmas.

msh 22.12.2017 12:49

Biometriskā autentifikācija SŪ-KĀ. Pirkstu nospiedumus var nokopēt, ģīmi arī. Nokopēt nevar to, kas stāv cilvēkam galvā - ja pie durvīm un pie aizdedzes vajadzēs katrā vietā ievadīt astoņu ciparu PIN kodu, tas būs daudz drošāk nekā sejas atpazīšana un pirkstu nospiedumi kopā. Ir tikai viena problēma - drošība ir neērta, un tāpēc tas nenotiks - reku pircēji ar savu naudu jau balso par vieglāk nozogamām mašīnām, ka tik nav jāspiež poga uz pults un jāgriež atslēga, kādi tur vēl gari PIN kodi....

msh 22.12.2017 10:57

Runājot par cilvēku atpazīšanu - aizmirsu kas tas bija par sejas atpazīšanas algoritmu, kaut kādam plakanajam telefonam laikam, ar kuru tika galā ar silikona masku. Noteikti tām mašīnu atpazīšanas sistēmām neko vairāk nevajadzēs un zagļiem būs pat ērtāk - nevajadzēs kā tajā viģikā, divus cilvēkus un sarežģītas iekārtas - pietiks ar ciparu spoguleni ar teleobjektīvu kvalitatīvi nofočēt īpašnieku, uztaisīt masku, iekāpt mašīnā un aizbraukt...

msh 22.12.2017 10:45

Aizdzīt var visu, nebaidies, izmainās tikai līdzekļi. Teslas vēl šajā pusē nav parādījušās - kad būs, un parādīsies pieprasījums pēc daļām, sāks arī zagt, tas nekas ka šobrīd norvēģi un jeņķi tās nezog. Uztaisīs kāds grupējums kādu vienkāršu vadības bloku kas nodrošina pamatfunkcijas un ir iespraužams teslas bloka vietā, un atliks tikai atdabūt durvis vaļā un iemest to bloku. Teslas gadījumā tas būs vēl vienkāršāk nekā parastajām mašīnām, kur var būt vairākas motoru variācijas, kamēr teslai augstākais - viens motors vai divi.

msh 21.12.2017 22:30

Nu re - tu uzskatāmi uzrakstīji kāpēc uz ceļiem esošie pseidodžipi pa lielam ir nevajadzīgi, jo tevis uzrakstītajai funkcijai pietiek ar polo vai golfa klases hečbeku.

msh 21.12.2017 21:22

Fordelis ja vēl neražo, tad taisās ražot arī trīscilindrīgu ekobūstu kam var vienu cilindru atslēgt - kur tad nu vēl četriem katliem lai kaut ko neatslēgtu...

msh 21.12.2017 21:21

Noteikti saproti nepareizi, un viņš vēlas normālu pseidodžipa virsbūvi. Šitentā X6-tipa mode uzskatāmi parāda kādā sviestā visi pseidodžipi aiziet, vēl tik jāsagaida eksperta piesauktais X0,5, kurš būs divvietīgs, braucējs sēdēs uz tādas pašas taburetes kā X5 un tikpat augstu no zemes, un kam grabažnieka nebūs vispār.

msh 21.12.2017 21:06

Nu tev ir mašīna ar kosmosa tehnoloģijām, kādas satur nulle komats hvz cik tur pa latvijas ceļiem ripojošo mašīnu. Tas Abavniekam

Icik, te pat nav runa par speciālu neslēgšanu - vienkārši nepamana un tāpēc neslēdz - es esmu to izmēģinājis no abām pusēm. Un nav pat jābūt visam melnam - kad pirms divarpus gadiem daudz braucu ar velosipēdu, ja braucu ar salieķi, kam apgaismojums ir kā lielākam mocim - viss kārtībā, visi pārslēdzas, un bieži vien šausmīgi ātri Ja braucu ar lielo, kam apgaismojuma nebija, bet man bija veste - tās pāris reizes, kad braucot 17 kilometru distanci pa šoseju, ko skaitīju - puse pretī braucošo ar saviem tālajiem apgaismoja manu izstiepto faķīti. Kaut kā tā. Un tagad, sēžot pie stūres arī mēdzu rīkoties līdzīgi - man parasti vajag sev atgādināt ka tur virs tās vestes ir acis...

msh 21.12.2017 18:41

Vidējais vadītājs pārslēdzas tad, ja pretī iet/brauc saredzams objekts - ja staigājot gribēji lai tevi redz un pārslēdzas, vajadzēja lietot stipru kabatas lukturi, ar kuru vajadzības gadījumā paspīdināt pretī.

msh 21.12.2017 1:41

Vispār jāpiekrīt. Tas āķis ir kur citur - tā mašīna ir uzprojektēta priekš tiem koka ratu riteņiem - tieši tāpat kā vecās mašīnas ir uzprojektētas būt ar normāliem riteņiem, un ar zemprofilu visas proporcijas ir neaļo.

msh 20.12.2017 13:58

Tev tās galvenās īpašības ir mazliet savādas - kā brauc, labi, bet izskatam būtu jābūt kaut kur stipri zemāk - galvenais lai labi kalpo. Un attiecībā par to labo braukšanu - kur tad tu labi pabrauksi - iedos tev sodiņu par agresīvu braukšanu

Adaptīvie lukturi noteikti ir forša lieta, bet metama vienā maisā ar regulējamajiem amartiem - ekstra, par kuru priecājas pirmais braucējs, iespējams, arī otrais, bet trešais, šai ekstrai izbeidzoties, ieliks parastu detaļu, jo nepirks pāris jaunas detaļas puses mašīnas vērtībā. Vēl piedevām pastāv iespējamība ka tos B8 lukturus pēc pāris gadiem sāks zagt.

msh 20.12.2017 13:55

A kur sēdinājumā un 20 collu koka ratu riteņos slēpjas labs izskats? Jāsaka "modīgs izskats" vai "pierasts izskats" - jo pēdējā desmitgadē ražotāji šito visu spiež virsū, līdz ar to pierasts tās mašīnas redzēt tādas.

msh 20.12.2017 10:46

Ja tev tā liekas tukša motortelpa, nu tad piedod... Vienīgais tukšums kas tur ir atstāts - vieta kur kaķim ielīst uz motora pasildīties

msh 20.12.2017 10:45

Atcerieties abi ka jūs te metat bildes ar švakāku modeļu motortelpām - tiguāna motortelpa ir projektēta priekš VR6 [varbūt tiguānam tādas opcijas nav, bet ir tās platformas modeļi kam ir], tāpēc dabiski ka 1.4 putekļusūcējs atstāj daudz brīvas vietas - tas pats par X3 ar četriem katliem - tur visdrīzāk motortelpa ir paredzēta priekš V8, R6 noteikti - tā ka nasing spešal.

msh 20.12.2017 10:27

Nevis aizvēsturiski, bet loģiski. Disku izmēram ir jābūt tik lielam, lai lien uz bremzēm - 18, 19, 20 collas ir domātas visādiem ļurbo nezvēriem ar n simtiem zirguspēku un attiecīgām bremzēm, un tā stulbā mode likt koka ratu riteņus uz dajebkā ir ar vienīgo labumu ka tirgotāji var tirgot dārgākas riepas - no tā ka vadītājam pie katras dziļākas bedres vai tranšejas piepildās bikses, labuma nav nevienam - kasiņš ar savām 16 collām var vismaz braukt kā cilvēks.

msh 19.12.2017 19:09

Mēs te vispār runājām par aizdirstām motortelpām, ja kas. Par šo tēmu īpaši lepoties nevaru - motortelpā ir gan adekvāts motoriņš, gan liels radiators, gan liels aķis, gan stūres pastiprinātāja grabuļi, gan lukturu apmīzēju 9,2 litru spainītis , gan kruīza kompresors - pietrūkst vēl tikai ABS klucis un kondišs, lai visas malas būtu pilnas, un ja vēl iemestu kādu turbiķi, tad skats būtu kā sābā, kur viss ir pilns līdz haubes malām.

msh 19.12.2017 14:44

Sūds par bremžu lukturiem, nav jau grūti atšķirt visu laiku degošu vienu miglu no piepeši iedegta vēl viena luktura, kurš līdz tam bija tumšs - acis tas lukturis tumsā ēd ārā. Pilsētas apstākļos vispār īpaši nav iemesla to lukturi lietot - pilsētā vienīgi uz maģistrālajām ielām varētu dabūt ļoti sliktas redzamības apstākļos [kad var kādus 100 metrus redzēt] dabūt tādu attālumu līdz aizmugurējajiem, kur var attaisnot tā luktura ieslēgšanu.

msh 19.12.2017 14:39

Pie tā nonāc tu, jo tu pie šī secinājuma vēlies nonākt. No maniem pēdējajiem postiem gan cilvēks, kuram tomēr ir kaut mazliet smadzeņu, izsecinātu par labu mk4, vismaz priekš motortelpas piebāztības tēmas Kas nav arī nekāds pārsteigums, jo turbiķu skaita palielināšanās dēļ fofāgens mk4 spēcīgi pārkārtoja motortelpu - es tikmēr varēju ilgi lauzīt kur iekš mk2 motortelpas iegrūzt gāzes reduktoru, jo kā samērā aprīkotai mašīnai, brīvu stūru tur praktiski nav.

msh 19.12.2017 14:33

Sestais robs ķīseļiem pa lielam ir domāts priekš autostrādes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti