iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.12.2017 15:32

Beigta gofra.

msh 12.12.2017 12:01

Vadības blokam NAV jāpieņem ka kāds kaut ko samudrīs degvielas padevei un IR jāpielāgojas motora darbības izmaiņām vecuma ietekmē. Ja šķībači atļaujas tādu gājienu izveikt, var jau saprast, kāpēc - 10 gadus motors davilks daudzmaz normāli un tālāk to sasmalcinās vai sapresēs kubikā. Un šeit vispār ir motors, kura slodze tiek rēķināta pat ne pēc Speed/Density metodes, bet gan pēc Alpha N - ja kāds boša inženieris būtu izdomājis ka šādas konfigurācijas vadības blokam NEVAJAG spēt pielāgoties motora darbības īpatnībām, vadoties pēc funkcionējošas lambdas, viņš būtu bijis pilnīgs idiots.

msh 12.12.2017 11:41

Kas ir anonīms kalkulators?

msh 11.12.2017 9:18

Tu jau vēl nezini vai te nav mehāniskā šprice...

msh 11.12.2017 9:16

Kāpēc reģistratoru neiebūvē mašīnās? Gan likumu dēļ, gan švaka pieprasījuma dēļ [tie ir tikai atsevišķi reģioni, kur tādus daudz lieto], gan tāpēc, ka šī ekstra būtu jūtami dārgāka par aftermarketa uz piesūcekņiem pieliekamo, un līdz ar to nepopulāra, un, visbeidzot - kā jau viss, kas ar IT saistīts - tas brīnums nenormāli ātri morāli novecotu un noteikti ražošanā nemainītu paturētu jūtami ilgāk. Piemēram vari paskatīties uz 10 gadus vecām mašīnām attiecībā par digitālo audio failu atskaņošanas iespējām - kur tādas ir, tām mēdz būt interesanti ierobežojumi - teiksim, ja 10 gadus vecam audī ir RNS-E navigācija, kura spēj atskaņot mp3 no SD atmiņas kartes, tad tās īpašnieks nu var censties meklēt tādu retumu kā lielas SD [nevis SDHC vai SDXC] kartes, kuras grūti bija nopirkt jaunas jau pirms vairākiem gadiem - jo SDHC neņem...

msh 10.12.2017 13:48

Tam līkrocim, kas tos vārstus izdomāja, vajadzētu visus viņus sabāzt dirsā. Tas sūds spēj izlaist pārspiedienu, bet tas, kas sasit gaisa masas mērītājus, ir triecienvilnis, uz kuru tie sūdi noreaģēt nespēj, līdz ar to tie draņķi ir DDM + sapists ieplūdes kolektors.

msh 09.12.2017 15:12

Pīlei un vabolei arī bija pliks spidometrs un pāris slēdži - jo tā lētāk - te iemesls tas pats. Tā nu ir tā starpība - kapitālisti uztaisa pliku tarantasu, kur visa cena aiziet tajā, ka mašīna vispār kustas uz priekšu, tikmēr komunistiem jātaisa kaut kas, kas ne tikai izskatās pēc mašīnas, bet arī rada mašīnas sajūtas, bet tas maksā - un cenas ziņā jākonkurē ar kapitālistu elektro-pīli - un tā nu mēs brīnāmies ka eiropas un japāņu elektromobīļiem nobraucamais attālums ir zemāks.

Ak jā, es tā jūtu ka tev tevis izmisīgi nopeltā vates zeme laikam tomēr patīk, savādāk nebūtu licis viģika, kura oriģinālvalda ir angliska, krievisko versiju

msh 09.12.2017 14:44

Man ir divējāda pieeja - lieli apļi - rādu virzienrādītājus atbilstoši manevram, mazi apļi - rādu virzienrādītājus tā, it kā tur joprojām būtu krustojums, nevis aplis.

msh 07.12.2017 13:17

Man patīk šitentie tavi regulārie teksti par garlaicīgo braukšanu, vienīgi jābrīnās kāpēc tu brauc ar jaunām mizām, kam parasti ir neliels ķīselis un sūdomāts - tie, kam braucot ir garlaicīgi, parasti izvēlas behu ar lielāku plītnieku Tak nopērc kaut kādu honda jazz vai kādu nemodernāku šodienas ražojuma žiķeli - šobrīd tev gribas ārdīties, jo skaņas izolācija nedod pietiekamu braukšanas sajūtu, kamēr ar tādiem tur šādas problēmas vairs nebūs un varēsi bez deguna raukšanas pabraukt uz simtu...

msh 07.12.2017 11:42

Vēlme kādam, kurš ielicies tavā mašīnā, novilkt pēdējās apenes lai tik tev būtu kaut kas krutāks ar ko braukt arī izskatās pēc laba pasaules uzskata. Tofika autora situācijā, ja liekas ka mašīna pēc dažām dienām nebūs braucama, var nopirkt pa 200-300 eirām mašīnu ar apskati, ko pēc tam mazliet lētāk varēs arī pārdot.

msh 05.12.2017 23:17

Vai tu pats tici tam, ko saki? Es jau nu teiktu ka tur ir zināmas problēmas ar smadzenēm, ja vajag "izskrieties", bet tie, kas regulāri kaut kur skrien, pie tā arī pierod un cenšas vairāk vai mazāk skriet visur.

msh 04.12.2017 12:23

Sarkanais longlife dzeses šķidrums nedraudzējas ar misiņu un vēl kaut ko tādu - savam golfam pirms gada nejauši gadījās uz to pāriet, uztraukuma nav, jo dzeses sistēma sastāv tikai no alumīnija, tērauda, čuguna un plastmasas.

msh 03.12.2017 22:01

Klimats ar vienu vai divām zonām? Negribas ticēt tam tavam secinājumam - ja būtu vienas joslas klimats un tavs variants, tad gaiss tāpat pagūtu samaisīties.

msh 03.12.2017 19:20

Varbūt vienkārši galvas blīvei čau, sistēmā spiediens un nenormāla cirkulācija? Lai pa 7 gadiem no korozijas blakusproduktiem aizdirstos salona radiators - franču mašīnu izstrādājumiem tomēr nevajadzētu būt TIK draņķīgiem

msh 02.12.2017 13:39

Kas grib, tas skrien, un turpinās skriet.

Es jau nesaku ka ir milzīgas problēmas ar iksu pabraukt uz divīti - es vienkārši zinu to, ka lidotāji lido ar ātrumu, kas ir patīkams - mašīna, kurai vmax ir kaut kur bik virs 200, patīkami sasniedz kādus 160 kmph, un tālāk ir lēnas mocības ar pedāli grīdā. Vienu vecu iksu varētu patestēt, ja būtu jēga, bet nē, paldies - es pat nezinu, kāds manam golfam ir vmax, kur nu vēl to mēģināt svešai mašīnai...

msh 02.12.2017 13:31

Ko tu diez teiksi kad tev būs mašīna ar diožu lukturiem un tādus vajadzēs jaunus pirkt...

msh 02.12.2017 11:57

Vispār jau jāsaka - skatos no latvieša pozīcijas. Kāpēc golfu iepini, nezinu - vai tad servisos un pie dīleriem ir ~1,7m zemas durvis, caur kurām regulāri staigājot, normāli braucošs cilvēks gūst galvas traumu un sāk izpildīties?

Mums ir bik cita mentalitāte kā itāļiem, un vēl tas mazais sīkumiņš ka mums nav neviens autostrādes, tik uz pirkstiem saskaitāmi divu joslu ceļi dižās pilsētas tuvumā. Ko ar tādu sistēmu pie mums varētu sapist - nezinu - kas šobrīd grib izpildīties, tas lūr plakanā telefona ekrānā un izpildās - ja ieviesīs šito, tad tas plakanais telefons dabūs vienlaicīgi darbināt divas programmas, bet nu lielākajai daļai plakano telefonu lietotāju ir bikses ar lielām kabatām un lieli telefoni, tie jau pavilks

msh 02.12.2017 11:44

Lielāki sodi, grūtāk atpirkties no policijas, plakanie telefoni lai no tiem pirmajiem diviem izvairītos ;) Jā, ar iksu ir zināmas problēmas pabraukt uz divīti - aerodinamikas problēmas - neesmu uz iksiem skatījies, bet nesen palūrēju līdzīgas mašīnas, desmitgadīga Q7 specifikācijā - izrādās ka tai kastei, aprīkotai ar 250 zirguspēku ķīseli, dinamikas rādītāji ir līdzvērtīgi manam ķieģeļa formas golfam - gan cēliens, gan vmax. Tad nu bik ir starpība, vai tu brauc ar ātrumu, kas ir tuvs mašīnas vmax, līdz kuram ir jāāāāāāāāāāieeeeeeeskrieeeeeeenāāāāāāāssssss, un pēc tam jātiek kratītam savā augstajā taburetē, vai tomēr ērti sēdēt sedanā, kura vmax ir jūtami augstāks, un visdrīzāk elektroniski ierobežots, tb vmax ir vēl augstāks - vai ne? Semaki no ceļiem ir jūtami pazuduši, jo galvenā to mērķauditorija ir pārkāpusi uz lielajiem SUViem, es pat nevaru atcerēties kad es pēdējoreiz redzēju A8/7-er/S-klasi, tādu modeli, ar kādu brauktu turīgs cilvēks - dižajā pilsētā, dabiski, viņu ir vairāk, bet tāpat iksi, Q7 un ML viņus pārsit.

msh 01.12.2017 17:38

Kas tur apbrīnojams? Pirms 10 gadiem, kad vēl šitentā pseidodžipu sērga bija tikai knapi sākusies, nebija nekas pārāk pārsteidzošs, ja braucot pa šoseju kāda skumjā gove [tā laika saistošais semaks] pagāja garām kā stāvošam. Tagad kad semaku braucēji ir pārkāpuši uz X5 un X6, tādi mani apdzen braucot uz 120-130 - vēl neesmu piedzīvojis ka kāds mani apdzītu kā stāvošu...

msh 01.12.2017 14:58

Tas pakalpojums būtu šausmīgi dārgs, jo viens cilvēks varētu šo funkciju izveikt tikai 2x dienā...

msh 01.12.2017 14:57

Pareizi - es par šito variantu piemirstu, jo man nav saistoši - es varu izdomāt ar velosipēdu arī nobraukt 100 km, un tur tās visas figņas būs lieks svars - bet visiem tiem, kas brēc ka braukājot pa dižo pilsētu baigi sasvīst, gan būtu kā reiz - varētu dragāt uz 25 kmph neiesvīstot. Ātrāk par parastu velosipēdu gan braukt nesanāktu; legālā definīcija velosipēdam ar elektrisku pastiprinājumu nosaka ka pēc 25 kmph motoram jāatslēdzas, bet nu ir kaut kādi, kas velk vairāk - ja aķis ir pilns.

msh 01.12.2017 14:52

Bradypus rakstīja: Tak ir jau gatava aplikācija šim pasākumam. Zin posmus un rēķina minūtes līdz izbraukšanai. Tā kā šajos posmos fotoradaru nav, tad var iebraukt tankštellē iedzert aliņu un pēc tam ar pilnu pulksteni atvilkt līdz izejai. Itāļi tieši šādu rezultātu ir panākuši ar savu Tutor sistēmu.

Un vispār - ja tekstu frāzē šitādi, tad var arī teikt "ir gatava programma kas parāda cepistus un fotoradarus, ļaujot pirms tiem piebremzēt, un pēc tam atvilkt. latvieši to ir panākuši ar saviem fotoradariem." Ir neliela ļautiņu grupa, kas vēlas bezjēdzīgi riskēt, kaut kur skriet, raustoties kā puņķis uz drāts un lūrot plakanā telefona ekrānā - un ir pārējie braucēji. Tas ka tu satiki itālijā vienu dzērājšoferi, kurš tev stāstīja "jā jā, tā mēs te darām - manā pilsētā es, paulo un džiakomo, un blakus pilsēta pat veseli pieci!" vienkārši parāda ka tas teorētiski ir iespējams - mums latvijā arī ir cilvēki kas brauc uz 150-200 un vienmēr viņus nenoķer - citus pat ļoti reti - un ir cilvēki kas apgalvo ka šosejas ātrums plūsmā esot tur, teiksim, 105 kilometri stundā, tik man ar saviem 95 nav sanācis šādu plūsmu nekur piedzīvot - vienkārši parāda ka tādas grupas ir, bet tās nav lielas.

msh 01.12.2017 0:28

Itālijā varbūt - es kaut kā šaubos ka mūsu X6 braucēji triecas vienkārši aiz patikas ātri braukt, jo ja patiktu ātri braukt, nopirktu BMW sedanu - tās lielās kastes nav īpaši ātrākas par manu golfu. Ātri braukt patīk tādai reti sastopamai sugai kā jaunieši ar kaut kādu bembiju vai audī ķīseli, bet arī tādi parasti diži ātrāk nebrauc.

msh 30.11.2017 22:17

Bradypus rakstīja: Tak ir jau gatava aplikācija šim pasākumam. Zin posmus un rēķina minūtes līdz izbraukšanai. Tā kā šajos posmos fotoradaru nav, tad var iebraukt tankštellē iedzert aliņu un pēc tam ar pilnu pulksteni atvilkt līdz izejai. Itāļi tieši šādu rezultātu ir panākuši ar savu Tutor sistēmu.

Pie mums kaut kas tāds - tā skriešana pēc programmas - nenotiks, jo te nav itālija, un mums nav automaģistrāles, līdz ar to vidējie ātrumi kaut kādā šosejas posmā būs stiiipri lēnāki. Cik minos, tad manos agro pirmdienas rītu braucienos no dižās pilsētas līdz manam ciemam [250 km], braucot ar +5, borta kompis parasti sarēķina vidējo kaut ko bik virs 70. Ja būs posms, 50 km garš, ar sodu par vidējo virs 80 - būs vērts skriet?

msh 30.11.2017 0:34

Amūrikāņu autobūves spožums un posts - aizmukt nevar, jo nehuja neiet, bet menti apstādināt arī nevar...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti