iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.07.2017 10:18

Pirms nedēļas pirmo reizi sanāca pabraukt pa to šoseju. Nu jā, bija tur daži kā nomiks, kas sevi pierāda uz ceļa, arī, iespējams, parādot savai ģimenei ka dažas vietas tālāk pie pirmā krusta viņiem ir vērtīgākas nekā tuvinieku dzīvības, jo pa lielam tas visdrīzāk arī ir viss ieguvums cirvja mocīšanas uz 110-120. Kaut kur pirms apvedceļa mani, ejošu +5 robežās, apdzina viens opelis ar kādu 10 kmph starpību - nu tad pie pirmā lukša starp viņu un mani atradās viena mašīna. Klasika. Ne par velti situācijās, kurās tiešām jāsteidzas, es reāli braucu tā, lai tiktu iegūts, nevis tikai izniekota degviela un palielināts bilžu/sodu risks.

Atpakaļceļā, braukdams pa to šoseju līdz pat jelgavai, nobrīnījos ka tur vietām 100 ir atļauts arī uz divu joslu šosejas

Vēl jāpiebilst ka vakar pirmo reizi dabā ieraudzīju netrafarētos - nav jau tā ka viņi manā galā neapgrozītos, bet es cepistus, gan trafarētus, gan netrafarētus, vidēji redzu dažas reizes gadā, lielākoties kaut kur liepājā - kamēr kolēģi šad un tad stāsta ka tur un tur bijuši cepisti. Aizbraucām ar draudzeni uz grantsbedrēm nopeldēties, atpakaļ izbraucu pa līkumainu meža celiņu - celiņš iziet uz grants ceļu, kas reiz bija šoseja, un tur netālu ir krustojums un asfalts. Pa ceļam piesprādzēju draudzeni, kura pārmaiņas pēc bija izdomājusi nepiesprādzēties. Izbraucu pēdējos līkumus, skatos, priekšā celiņa galam aizliktas divas mašīnas un stāv cilvēku bariņš - padomāju, tūristi - draudzene, kura no mašīnām un cepistiem īpaši neko nejēdz, saka "policisti" - piebraucu klāt, toč, škoda, outbaks un četri cepisti... Škodas braucējs iekāpa un padzina savu dranduļetu nost lai es varētu izbraukt, pārējie trīs nolūrēja uz mums pusplikiem golfā....

msh 30.07.2017 10:03

Es krievus un baltkrievus vai nu redzu braucam ātrāk par atļauto, vai jūtami lēnāk. Nu labi, skaidrs ka vienu daļu es neredzu, jo tie brauc vienā ātrumā ar mani.

msh 29.07.2017 23:18

Kaut kā ļoti spēcīgi novērojams nemiers, kas valda daudzu jauno premiuma lamatu braucējos - kaut kur jāskrien, kaut kur jāsteidzas - droši vien tāpēc ka zemapziņā mīt apziņa ka brauc ne ar savu mašīnu un nenolocīsi smuku summiņu katru mēnesi, būs ar kājām jāiet... Šodien braucot mājās no liepājas pāris pajauni audī paskrēja garām - nu labi, viens paskrēja, otrs dabūja mest pa nažiem un palikt aiz manis.

Vēl foršākā situācijā piedalījos pirms nedēļas - agrā sestdienas pēcpusdienā iebraucu no TDIgavas puses dižajā pilsētā, pārbraucu pāri salu tiltam un braucu pēc navigācijas uz matīsa ielu - tajā krustā, kas uzreiz aiz dzelzceļa tilta, sarkanais - es jau braucu pa kreiso joslu, man nedaudz priekšā brauca B6 passāc, kura vadītājs laikam bija aizdomājies un apstājās labajā joslā, rādīdams kreiso pagriezienu - es lēnām stādamies nodomāju "gadās" un apstājos atstādams vienas mašīnas vietu sev priekšā priekš passāta, un pie sevis nosmīnēju kad passāta braucējs krusteniski iegriezdamies, mani pasveicināja, jo tur neko īpašu nesaskatīju. Mirkli vēlāk iedegās papildsekcija un labajā joslā stāvoša pajauna MB braucējs, nevarēdams tikt garām passātam, sāka nepacietīgi taurēt un passāta braucējs dabūja ielīst dziļāk krustā, lai to palaistu... Ceru ka MB braucējs ar šito gājienu reāli kaut ko ieguva, nevis kā lielākā daļa šosejas skrējēju - uz 30 km divas vietas tālāk pie pirmā krustojuma...

msh 27.07.2017 23:40

Nezinu kur tu lien braucot makšķerēt, bet rīgas problēmu apraksts pa lielam ir problēma blīvē starp stūri un sēdekli, nekas vairāk - uzliec hoķ 4motion golfam augstākas pederes un riepas ar normāla augstuma gumiju un būs pie vienas vietas bedres, sliedes, atsevišķas bordas, un ziemā brauksi vēl labāk nekā ar SUVu, jo tomēr vieglā mašīna. Attiecībā par to "redzu laicīgi kreisā pagrieziena veicējus" - jā, un tevis dēļ aizmugurē braucošie to tiešām nepamana.

SUVs pa lielam ir vajadzīgs cilvēkiem ar seksuālas dabas problēmām - cilvēkiem kam daudz kas jāvadā un jābrauc pa bezceļiem, ir domāti tādi pikapi kā mitsubišī L300 vai ford ranger.

msh 27.07.2017 23:35

Par vārstu regulēšanu esmu šokā, jo negaidīju ka honda ir tik ļoti atpalikusi. Ja tev būtu otrais golfs - vai cits tā perioda VAGmobīlis - tad tu nezinātu kas tas ir - vārstu regulēšana - jo fofāgens, būdams modernāks, jau tolaik bija ieviesis hidrokompensatorus, kurus nav jāregulē, tik reizi pa hvz cik simtiem tūkstošu jānomaina...

msh 27.07.2017 23:32

Slinkums skatīties visu viģiku, bet ieraudzīju mērtaustu - ko, nopietni, honda ir TIK ļoti atpalikusi no pasaules autobūves?! Manā saimniecībā ir viens motors, kam tādu lietu dara - traktoriņā esošs 308. moša motors - fofāgena grupa kopš astoņdesmito vidus lieto kompensatorus, izņemot uz pāris īpašiem motoriem, kur vēl ir šeibes - te laikam labākajā gadījumā ir šeibes, sliktākajā kaut kas pa tā sešdesmito gadu moša temu...

msh 27.07.2017 12:47

nomiks rakstīja: Skaidrs ir viens - jauns šādām prasībām atbilstošs auto nesanāk pilnīgi noteikti.

Varbūt kļūdos, bet 90 grādu leņķi vienīgi VW Multivan un tam līdzīgie var nodrošināt.

Tādos pseidodžipos kā tavs cirvis tak arī ir tā "sēdi uz taburetes" sēdpozīcija...

msh 27.07.2017 12:40

Tā eļļa pa lielam izklausās pēc lohotrona tāpat kā tur visādi degvielas magnēti un tamlīdzīgas lietas. Uz vārstu kātiem nekādai eļļai nav jābūt, par to rūpējas blīvslēgi, no ieplūdniekiem jebkādu eļļu vēl nomazgā benzīns, jo netiešās iesmidzes sprauslas ir notēmētas uz ieplūdes vārstiem, ar gāzi tas nenotiek, bet tie vārsti, kurus gāze visvairāk var traumēt - izplūdes - jo motors darbojas ar benzīnam paredzētu aizdedzes momentu; gāze sadeg ilgāk - tie to eļļu tāpat nedabū.

msh 27.07.2017 12:37

Paga paga - JĀREGULĒ vārsti? Man likās ka tev cirvī ir astoņdesmito gadu motors, ne septiņdesmito/sešdesmito...

msh 26.07.2017 18:21

Nekas liels jau arī nav, sevišķi priekš mašīnas ar tādu svaru. Tik vien ka to izmēra trūkumu kaut kā kompensē ar gliemezi...

msh 25.07.2017 23:27

Interesanti, diez kāds tam ir pamatojums... Anglijā savulaik riekstu utml fasēšanas fabrikā novēroju ka tur braukāja apkārt gazificēti autokāri, uz kuriem bija nakļenes "to be gassed" - loģika saka ka tāpēc, ka ar gāzi ir nekaitīgākas atgāzes nekā ar benzīnu, kur nu vēl dīzeli - a tur iekštelpas kur notiek pārtikas ražošana.

msh 25.07.2017 12:25

Tāpat, lai saprastu ko no saekonomētā var izlabot. Tā jau logans atstāja pa pusei pozitīvu iespaidu; nullto gadu mašīna kas domāta cilvēkiem, nevis staigājošiem naudas maisiem, vienīgi nenormāli smird pēc lētuma/ekonomijas + šādi tādi tizli tehniski risinājumi - pagaidām tikai esmu ieraudzījis pārīti elektrosistēmā, jo maz sanākusi darīšana, bet gan jau nākotnē ieraudzīšu vairāk. Līdz rudenim būs mana mācītāja loganam jāuzliek priekšas lukturiem resni vadi un releji; redzot kā tur tas risinājums izveikts, skaidrs ka tur brillēs var iedzīvoties, cenšoties kaut ko tumsā saskatīt.

Ja man tagad vajadzētu citu un tik jaunu mašīnu, loganu pat varētu paņemt, vienīgi tur esošo nemotoru būtu jānomaina pret kådu divlitrīgu vagīnas motoru lai tā mašīna vismaz kaut cik kustētos uz priekšu; ķīseļ-nemotoriņi gan velk uz naudas maisu variantu - bet nu tā kā tava lodžija ir jauna, gan jau kādu laiku ies.

msh 24.07.2017 20:37

Man patīk tas moments ka pioņerkas maģis ir pluss, nevis mīnuss. Es gribētu ticēt ka 2004. gada sābā tomēr nāca kaut kas vismaz tikpat labs kā deviņdesmito beigu audī, uz kā fona dajebkāds aftermarketa pī nobāl, jo aftermarkets kopš astoņdesmitajiem gadiem ir mainījies vienīgi ar datu nesējiem.

msh 24.07.2017 20:34

GB12 rakstīja: Ja liek uz ķep ļep, kā to dara vairums kantoru, tad jā... pareizi uzlikta un regulāri apkopta gāzes iekārta jaudu ietekmē minimāli (un, ja nu dikti vajag to pilno manā gadījumā 250 zs jaudu, var pārslēgties uz benzīnu), čeki nedeg un viss normāli strādā. Nu, ir, protams, dzinēji, kuri pēc noklusējuma slikti padodas gāzešanai, bet lielos vilcienos, ja nav licis līkrocis, visam ir jābūt OK. Un tad jautājums - ja ar 2.3 250 zs turbo benzīnnieku izmaksās var braukt plus mīnus tikpat, cik ar kaut kādu tur 1.6-2.0 dīzeli, priekš kam lieki sponsorēt degvielas tirgotājus? Nē, nu, protams, var jau saukt par santīmu sipināšanu jebkuru vēlmi samazināt izmaksas...

Nu bet tev te jau arī ir tas ķep ļep variants - motora vadības bloks turpina dzīvot ilūzijā ka tiek kurināts astotais, un ar to arī pietiek. Pats jau raksti ka "gāzes iekārta jaudu ietekmē minimāli", un tā kā te ir 99% gadījums ar ķep ļep variantu, tad ir skaidrs ka tā jauda minimāli ir ietekmēta uz leju - nevis uz augšu, kā tas ir pareizi sagāzētam turbiķim - jo tomēr tiek lietota degviela ar 105-110 oktānskaitli, kas teorētiski ļauj iepūst vairāk...

Drīzumā beidzot būšu spiests sagāzēt golfu, jo būs regulāri 2x250 un 2x350 km braucieni, tomēr bik ir starpība, 55 eiras vai 25 eiras - tāpēc golfā liksies VEMS [programmējams vadības bloks ar diviem pārslēdzamiem regulējumiem] un no šrota paņemta ceturtās paaudzes gāze - ja vajadzēs, reduktoru pārlasīs un sprauslas uzliks citas. Mērķis - max 5 vai cik tur procentu jaudas zudums [gāze bik mazāk enerģijas satur], jo nav turbīnas ar kuru papildu gaisu iepūst, un tāds pats patēriņš kā ar benzīnu - kuru ar VEMSi arī ir doma bik apcirpt.

msh 23.07.2017 14:49

smaidiigais rakstīja: Neesmu redzējis ne vienus, ne otrus.

Attaisi kādreiz haubi vienam un otram un apskaties. Nevar jau tomēr močīt vairāk par 10 gadiem bez haubes atvēršanas...

msh 21.07.2017 19:30

smaidiigais rakstīja: Parunāsimies par JAUNIEM auto.

Lētākā cena? Dacia

Uzticamākais? Dacia - no jauna līdz 10 gadu vecumam ne reizi nav bijis kaut kur jāvelk/ jāved. Tikai degviela, eļļa, filtri, kluči, kāds lodbalsts, pirksts. Aizmugures atsperes mainīju.

Pirms nedēļas nopirku jaunu.

Ja pērku reizi 10 gados, tad izmaksā 1400 eur gadā. Apdirsināšana - ap 300e kasko, ap 70 octa. Nesparotu, kāpēc manu auto octas cena ir atšķirīga, ko es braucot ar Mini sataisu risku par 8 eiro, ar Volvo par 25 eiro, bet ar jaunu Dacia - par veseliem 70?

Lodgy ir 7 vietas, arī 6. un 7. var iesēsties mana izmēra rumpītis (184 cm, 90 kg). 1.5 dīzelis, 110 zs.

drive.google.com/file/d/0ByIZgiWMeqvXdzFTc2hZV0dSb3RQZWlEbmhoV3g5dlB0UVgw/view?usp=sharing

Lodžijai priekšas lukturu vadi ir tikpat tievi kā Lokanajai Dacītei?

msh 17.07.2017 12:47

Tikai laukos tādi pagūst izlīst uz ceļa un jau pagriezt pa galveno braucošajam pakaļu. Pilsētās tādi gājieni arī notiek pietiekami bieži, tikai parasti beidzas ar to ka vai nu pa galveno braucošais ieliekas izlīdušajam sānā, vai arī izlīdējs ieliekas pa galveno braucošajam sānā. Liepājā, piemēram, ar šito bēdīgi slavens ir Ūliha - Robežu ielas krusts, kur acīmredzot šī iemesla dēļ visu diennakti darbojas necik sen uzstādītais luksofors, jo agrāk šad un tad tur notika avārijas, kas mēdza beigties ar pa galveno ceļu braucošā iebraukšanu vienas no krustā esošajām mājām virtuvē...

msh 17.07.2017 12:38

Par motora esamību vai neesamību tavā moņģikā spriest neņemos, bet tā tava filosofija par apdzīšanu ar konkrētu ātrumu, nevis tik, cik iet, izklausās pēc pašnāvnieka - vai arī nekauņas kas cer ka pretī braucošais nomuks malā. Kā tad lai savādāk vērtē situāciju, kur bīstamākais manevrs tiek izveikts nevis pēc iespējas ātrāk, bet gan ar noteiktu, zemu ātrumu, un tā vietā lai visa uzmanība būtu pievērsta ceļam, tiek lūrēts spidometrā...

Es spidometrā apdzīšanas manevra laikā pirmo reizi paskatos brīdī kad es atgriežos savā joslā. Vakardien bija tāds mierīgāks brauciens, sanāca apdzīt tikai vienu vieglo. Manevrs - sēdēsana astē uz 80, pedāļa ieminiens grīdā, apdzīšana, atgriešanās savā joslā beidzās ar 120 pulkstenī, reāli 115. Kad nākamreiz kodīšu nost kādu fūri, pacentīšos iegaumēt cik tur būs, bet atmiņā stāv ka mazāk par 130 pulkstenī nav.

msh 16.07.2017 17:05

Saki, normālās mašīnas ved ar evakuatoriem? Nu forši. Bet nu tātad pats jeņķu kastu fans tiešā tekstā uzrakstīja ka jeņķu kastes nav normālas mašīnas - jo jeņķu kastes izmanto +/- tādus pašus akmenslaikmeta sūdomātus, kādi bija atrodami astoņdesmito beigu VAGmobīļos, kuriem instrukcijā rakstīts - drīkst vilkt 50 kilometrus ar dajebkādu ātrumu, vai dajebkādu attālumu ar 50 kmph.

Un vispār - ko tad dara ar normālajām mašīnām kad tās, teiksim, kaut kur nostrieg - striķi tin apkārt ap A statnēm, jo tāpat mašīna tolmetam domāta, vai arī uzreiz zvana tolmetam un nodod infu ar koordinātām, kur jābrauc pakaļ?

Par to buferi, tas tāds labs un īsti amerikānisks padoms - minos redzējis vienu viģiku, kur amerikā, kupenā nostrigušai mašīnai tā arī izdarīja - kā vilka, tā buferis pa gaisu...

msh 16.07.2017 1:42

Nē nu protams, es pāris kilometrus braukšu ar ieslēgtu kreiso pagriezienu, vēl vairāk, braucot ar mašīnu, kura priekša braucošajam spogulī neizskatās pēc sporta mašīnas kuru obligāti jālaiž garām...

Iespējams ka ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi, bet tikai tāpēc ka mani braukšanas virzieni mēdz nesakrist ar masas izvēlēto - parasti visādas rindas man brauc pretī, nevis vienā virzienā ar mani - tāpēc samērā reti jākož nost vilcieniņi.

msh 15.07.2017 18:45

A ko man darīt ja es esmu sagatavojies apdzīt, a te viens svimpis man priekšā izdomā darīt to pašu, tikai esot jau procesā, izrādās ka lēni? Turpināt tupēt vēl kādus kilometrus, cerībā ka kāds cits nākamo iespēju nepamaisīs?

msh 15.07.2017 0:38

Pričom te skriešana? Es vēlos dzīvot, man ir pašsaglabāšanās instinkts - es cenšos apdzīšanas manevru pabeigt pēc iespējas ātrāk, tā vietā lai līstu pretī braucošajam purnā, jo jācenšas nepārsniegt 110.

Bet nu paldies ka izklāstīji savu pašnāvnieka filosofiju - iespējams ka dažs labs, aiz kura es esmu spiests apdzīt ar pusnospiestu pedāli, domā tieši šitā, un nevis vienkārši ņemot līzē mašīnu, nav spējis motoru atļauties.

msh 14.07.2017 12:56

Man patīk šis forums - apmēram tas variants kā ar makšķernieku pasakām, tik te ir autobraucēju pasakas - visi lido, visi regulāri brauc uz +10 - +20, utt, tik vien ka dabā kaut kā nesanāk neko tādu ieraudzīt, tas nekas ka šogad vismaz trīsreiz sanācis aizbraukt līdz dižajai pilsētai ar mašīnu, vismaz divreiz līdz aizkrauklei un vienreiz līdz aglonai - vienīgā vieta kur situācija atbilda šitiem stāstiem bija salu tilts pirms fočētāja uzlikšanas, tur tiešām pabrīnījos vai neesmu palaidis garām kādu zīmi kas atļauj lielāku ātrumu. Bet nu labi, nav vēl sanācis braukt pa A7 un A8, varbūt tur visi nomiki, kasiņi un citi lidotāji kopistiski brauc izpildīties, atstājot A5, A6, A9 un A11 mierā...

msh 13.07.2017 17:42

Cik ir tie "daudzi" - 2, 3 uz 100 kilometriem vai mazāk? Mans normālais mērķa ātrums ir 95 kmph [jā, es ļoti labi zinu cik liela ir mana spidometra kļūda]; parasti pa ceļam no rīgas līdz liepājai, vai otrādi, pa ceļam mani apdzen 3-5 mašīnas, praktiski vienmēr ierindojamas kategorijās "jauns premiums", "pseidodžips ar maldīgu drošības sajūtu" "darba mašīna". No otrajiem, parasti visādi lolvo XC90 un veci X5 brauc kādus 10-15 kmph ātrāk par mani, jauni X5/X6 ātrāk.

Tajā pašā posmā es dabūnu izdarīt jūtami vairāk apdzīšanas manevru.

msh 13.07.2017 17:34

Protams, tas ir gaumes jautājums - ražotājs par ekstrām uzsver arī automātu un citas vadītāja kontroli samazinošas ierīces/sistēmas, ir kam patīk mazāk kontrolējama mašīna, ir kam ne. Bet šeit ir ļoti nopietns praktiskas dabas iemesls, kāpēc no šī vipendrona labāk atteikties, un pilnai laimei "risinājums" ir vēl viena vadītāja kontroli samazinoša ierīce - papildus immo, kas palielina iespējamību ka mašīna no rīta nepiešķilsies...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti