Pastāsti kas tur ir tik ļoti kolosāli ērts , salīdzinājumā pret normālo variantu, kur mašīnai tuvojoties nospiež pogu un pēc iekāpšanas iesprauž atslēgu. Vēl kaut kas? Tiešām interesē, a to pēc virspusēja šitās fīčas apraksta izklausās pēc zālēm kas sliktākas par slimību.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Nu es to sauktu par nopietnu mīnusu, nevis plusu. Stāv mūsu mašīnas ielas malā un mums katram jāpaiet savai garām - tavējā nekontrolēti atslēdzas... 15 gadus veciem VAGmobīļiem vēl centrālās piedāvā funkcijas - atsevišķi atslēgt grabažnieku, kā arī piekodējamu funkciju, kur uz pirmo spiedienu atslēdz tikai šofera durvi un bāku - pat ja ar šito funkciju aprīkota centrālā ir spējīga uz ko tādu, tur noteikti jāsāk spaidīt pults pogas [no kā tu gribi izmukt, un kas ir galvenā šīs funkcijas ideja], protams, ja tur pogas vispār ir.
Un tevis nosauktajā situācijā no šīs funkcijas tev tāpat nav nekāda ieguvuma - tāpat tev tavas ķeseles jānoliek zemē lai atvērtu durvis vai grabažnieku; šaubos ka tur ir mehānismi ka tev pienākot klāt durvis vai grabažnieks paši atmetas vaļā