iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 19.06.2017 19:06

650 rakstīja: Kruize degvielu neekonomē- tur būs par 0,3l vairāk.

Man žēl ka manu krusttēvu, kurš šitā domāja, aprakām pirms pāris gadiem - būtu labprāt ar viņu uztaisījis sacensību - ar MPGuino aprīkotu mašīnu kādu turp-atpakaļ braucieniņu pa kādu rīgas šosejas kalnaināku posmu - es, kruīzā un viņš, pedālējot. Es baidos ka šitas apgalvojums ir no karbuļu laikiem palicis, kad līdz galam atlaists pedālis degvielas padevi neatslēdza...

msh 17.06.2017 0:48

Pieradums vai varbūt vienkārši tas ka jaunās mašīnas lielākoties ir diezgan cietas. Es nemaz nešaubos ka es varētu ar savu golfu norullēt visu dienu bez problēmām un nepatīkamām sajūtām.

Kāpēc es esmu ieciklējies uz golfu? Tāpēc ka ar roku aizsniedzams piemērs, kurš piedevām pieder klasei, kura, droši vien, ir eiropā pārdotākā. Golfs man vispār patīk nevis tāpēc, ka man tāds ir, bet gan tāpēc, ka mutere, kad man bija 16 gadi, nopirka mk3, un tā bija mašīna, ar kuru pa īstam iemācījos braukt. Pēc golfa bija grūti pierast pie audī - pirmais iekšā ir liels bet ārā mazs, un otrais ārā liels, iekšā mazs... Piedevām golfs ir parocīgs, ideālais kompromiss ikdienas pielietojuma mašīnai, ar kuru var arī aizbraukt tālāk, kad reizēm savajagas, pie noteikuma ka ģimene nav lielāka par pieciem cilvēkiem - ikdienā ērts, manevrētspējīgs, nav īpašu problēmu to iebāzt īsākā autostāvvietā, bet kad jādodas bik tālāk, pietiekami ērti var salīst pieci cilvēki [B sērijas audī/trīssimtajā bembijā/C klasē/utt vietas ir mazāk] un paņemt līdzi savu bagāžu. Protams, kaut kāds liels sedans gariem braucieniem būs ērtāks, bez šaubām, bet tāpēc ikdienā pa pilsētu grozīties ar govi, kuru grūti kaut kur nolikt un kas patērē jūtami vairāk degvielas?

Atgriežoties pie pirmā teikuma - tam nav nekāds sakars ar braukšanas baudu - tam ir sakars ar pieradumu. Kad sāku braukt ar savu golfu, pirmās domas par to mk2 paneli bija "ta nu nah to astoņdesmito sākuma dizaina paneli", un pētīju par mk3 paneļa ielikšanu utt. Beidzās tas viss ar to ka sapratu ka mk2 durvju apšuvumi īsti kopā neies ar jaunākiem paneļiem, un jaunāku paneļu likšana prasa pāris brutālas modifikācijas, pēc 2-3 mēnešiem jau biju pie tā paneļa izskata pieradis, pakāpeniski izķēru +/- visas graboņas un ņerkstoņas, un viss - ergonomika tur ir pietiekami labi izdomāta, pie izskata esmu pieradis - galvenais tāpat ir tās sajūtas, kas rodas minot grīdā...

msh 16.06.2017 19:17

Te uzreiz iestājas viens mazais moments - gaume. Kāds, bļin, sakars plastmasai un slēdžiem ar braukšanas baudu? Tu braucot brauc arī, vai arī tikai piešķil motoru un tālāk sāc čamdīt paneli? Tāda fabija tiešām nav baudāma, bet tikai tāpēc ka tur nav motors - ar kādu 1.8T tā mašīna būtu ļoti baudāma, un tevis nosauktais W140 lai sniegtu līdzīgas sajūtas, būtu aprīkots ar V12 motoru un riepām kūpot, krusteniski nestos uz sotaku pa pilsētu...

Tādā ziņā ir interesanti - pilns internets ar ņipru [nu fana fabija nav ņipra, bet spētu tāda būt] mazmašīnu entuiziastiem, bet šajā forumā ir vieni vienīgi lielu, neveiklu govju fani.

msh 16.06.2017 19:01

PN. Vienkārši un konkrēti - PN. Ja dižajā pilsētā atrodas braucēju grupa, kurai ir pašnāvnieciskas tieksmes - izdomāt mehānisku kā pret to cīnīties, nevis sodīt visus. Šaubos ka šī problēma vispār eksistē ārpus dižās pilsētas.

Pa lielam šāda ģeniāla ideja var nākt tikai no cilvēka, kas močī ar mašīnu, un tas arī ir viss. Starp mašīnu un velosipēdu ir vairākas atšķirības, dēļ kā mašīnas lietas velosipēdam piemērot nevar:

1) daļa cilvēku velosipēdu lieto paretam, neregulāri - tad nu ko, drošināsim objektu kas krāj putekļus?

2) tā kā velosipēdiem nav tādu regulāro izmaksu kā mašīnām, tad ir daudz vairāk cilvēku/ģimeņu kam ir vairāk par vienu velosipēdu nekā to, kam tā ir ar mašīnām. Manā saimniecībā, piemēram, ir ČETRI velosipēdi - es runāju par tiem, kuri kustas/spēs kustēties pēc nelieliem remontdarbiem, jo vēl vismaz vienu varētu no detaļām sakrāmēt - tad ko, man drošināt četrus velosipēdus?

3) Kā tu piesiesi to oktu velosipēdam? Pie rāmja numura? No maniem četriem velosipēdiem viens ir paštaisīts, bez jebkāda numura, otram ir ulmaņlaika ražojuma rāmis, nezināma ražotāja, ar numuru kas ir četrciparu skaitlis - kā tu šitiem piesiesi oktu?

4) Jau nosauktā apstākļu īpatnība - es šaubos ka ārpus dižās pilsētas īpaši kaut kur eksistē apstākļi lai velosipēdists nodarītu zaudējumus kādam citam, neskaitot izņēmuma, ārkārtas situācijas

5) un beidzamais - kādu apdraudējumu apkārtējajiem rada velosipēdists kurš brauc ar labā tehniskā stāvoklī esošu velosipēdu, valda pār savu velosipēdu un apzinās situāciju apkārt? Reālāks ir mašīnu apdraudējums velosipēdistiem - var atvērt velosipēdista priekšā durvis, notriekt, vai arī [pašam ir gadījies] nogriezt ceļu, griežoties nost no galvenās ielas.

Tas kas varētu būt obligātāks pasākums - centieni dabūt nost no ielām sporta velosipēdus [rallija utml mašīnas mēs tak regulāri ielās neredzam?], uz kāda pilnā skafandrā esošs braucējs tiešām var būt ar pašvaku situācijas sajēgu - pa lielam tādi braucēji visdrīzāk arī ir galvenie tava uztraukuma cēlāji. Bet nu pie mums sporta/wannabesporta velosipēdus bāž virsū un smērē pircējiem - pats zinu vienu dižajā pilsētā dzīvojošu čali, kurš pēc diviem kalniešiem taisās pāriet uz šosejnieku; to ka nopirkt normālu, pilsētai piemērotu velosipēdu - "negribu izskatīties pēc opja". Cits variants - patlaban lēnām vienam pazīstamam cilvēkam kalnieti remontēju - šis brauc uz mežu sēnēs ar to - savulaik viņam notirgots velosipēds sporta konfigurācijā, ta nu bļin, pats gan vainīgs, bet nu pārdevējam varbūt arī nevajadzētu būt pimpim - vismaz puse braucēju kam ir velosipēds ar vistas laktas tipa sēdekli un stūri, domātu sēdēšanai mērkaķa pozā, ar to nav apmierināti, diez kāpēc - jo tā ir sporta konfigurācija...

msh 16.06.2017 12:48

Tas ir tavs pieņēmums - bet neaizmirsti ka inženieri nav idioti, un tā kārba tāda tur nav prikola pēc. Sešiniece varbūt nav tāpēc, ka jāierakstās budžetā, bet sestais robs tur būtu tikai tevis nosauktā iemesla dēļ - robs, kurā ielikt lai motors uz šosejas grieztos lēnāk, un pēc tam atkal no tā izņemt - un tāpat visdrīzāk ka vmax tā mašīna sasniegtu piektajā, nevis sestajā robā - bet varbūt arī ar tādu sešinieci patērētu vairāk degvielas.

Citu iemeslu nevar būt, tb tas punkts kā mk2 GTI golfam, kam bija līdzīga īsuma piecinieces sportiskam uzrāvienam atkrīt, izlasot specifikāciju paliek skaidrs ka te nekā sportiska nav, kaut kas līdzīgs mk3 ar 1.8 mono, tikai ar mk2 līmeņa skaņas izolāciju...

P.N. Vairāk kā pusgadu nobraucu ar savu mk2, kad tas atbilda šitentā brīnuma jaudas/svara/kārbas īsuma attiecībai, tik tur bija 1.3 ar četru robu kārbu, un tiem pašiem 3,5k pulkstenī uz šosejas - vismaz kad mina, tad gāja, un tas nebija sevišķi spēcīgi izjūtams, ka patiesībā motortelpā mīt nīkulis. Ar piekto noteikti varētu daudz un dikti dročīt no piektā uz ceturto un atpakaļ, un tas pats būtu šitam mikrobam ar sešinieci.

msh 16.06.2017 12:34

Ja neskaita, tad kāpēc tas cipars tur vispār ir?

msh 15.06.2017 18:37

Kas te tagad notiek, zīmēšanās ar oktu cenām? Nu labi, varu nozīmēties arī es...

Golfs, BTA baltija + ieķeksēts juridiskā palīdzība [ķeksītis 2.85 vērtībā] - pagājušogad 51.60, šogad 59.46, BM bija 7 un nu ir 8

Piekabe, zubris, BTA eiropa [komiski bet piekabei BTA eiropa vienmēr vai nu maksā vienādi vai lētāk, tad nah maksāt vairāk par mazāk... ] - bija 6.34, nu ir 8.41. Nesapratu vienīgi kāpēc piekabei BM klase joprojām ir sestā...

msh 15.06.2017 18:29

GB12 rakstīja: Jā, šito sludinājumu viņi noteikti ņems vērā, nosakot vērtību

Nu, par šito tēmu - vienam stiliņa biedram pirms kāda laika iznīcināja C3 Audi 100 turbo quattro un izmaksāja ļoti pieklājīgu atlīdzību, četru ciparu summa bija toč, jautājums tikai kāds bija pirmais cipars - ko droši vien pacēla uz augšu visādi dārgie ss'a sludekļi. Citu vietā ieķēra par dažiem simtiem...

msh 15.06.2017 12:37

Starteri un sajūgu deldē nevis kilometrāža, bet lietošana. Piekare - nē nu es arī gribētu ja es saliekot golfam visu piekari jaunu, varētu par to aizmirst uz pāris trīs simtiem tūkstošu...

msh 15.06.2017 12:33

Konuss rakstīja: Spilgts auto gan no ārpuses, gan salonā. Patīkami nostrādāts - testa versijā pat ādas apdare, taču šuvums ap ātrumkloķi jau bija atiris. Cerams vienas mašīnas brāķis, nevis sistēmiska padarīšana. Nu nav nekāda mikro mašīna - jā, aizmugurē kājām vietas maz, mazs ir arī bagāžnieks, taču ne tik, cik vēsta modeļa nosaukums. Tāpēc neļaujiet nosaukumam sevi maldināt - Micra ir lielāka, nekā pirmajā brīdī šķiet.

Spraigas diskusijas testu dienā bija par to, vai Micra iet, vai tomēr ne. Motors zem litra un ar turbo - 90 Zs. No zemiem apgriezieniem te nekas nesāksies - iegriez līdz 3500-4000 un auto skries ka nu! Arī šosejas apdzīšanas diapazonā ir visai elastīgs un problēmas nesagādā, tik trešajā ātrumā jāliek, nevis ceturtajā. Šosejai gan 6. ātrums prasītos.

Stūrēšana azartiska - pilsētā varēs precīzi lavierēt starp dažādiem šķēršļiem. Piekare diezgan komfortabla, bet rupjāki ielāpi un tramvaja sliedes šo auto var kārtīgi padrebināt.

Par Bose audiosistēmu. Ir modeļi, kur šīs firmas sistēmas skan labi, bet ir kur ne. Pēdējais variants ir arī Micrā. Ja salīdzina, tad Citroen C3 bezzīmola skaļruņi daudz labāk skanēja, nekā Micras Bose. Būtu vismaz vairāk tembra regulēšanas iespējas, bet nē - tikai bass un treble. Nelīdz arī pie auss novietotie skaļruņi. Micras salons arī ir skaļāks - vēja troksni labi var dzirdēt.

C3 vs. Micra ?

Micra uzvar dizaina, salona apdares un ergonomikas lauciņos

C3 uzvar braukšanas komfortā (gaita, dzinējs + ātrumkārba, klusums salonā), ar audiosistēmu (savienojumi un skaļruņi) un cenu.

Priekš kam šosejai sesto ātrumu? Vārgus nemotoriņus vai arī neelastīgus turbiķus speciāli aprīko ar īsām kārbām lai motors šosejas ātrumos grieztos diapazonā, kurā tam pietiek spēka. Tavs apraksts liecina ka te ir tas gadījums. Daudz esi dzirdējis par hondām ar garām kārbām?

Vietas mikrobā laikam vienmēr ir bijis pietiekami - pašam anglijā sanāca pāris reizes tikt vestam uz darbu ar to mikrobu, kas ap nullto gadu tika ražots - man esot 1,95m garam, nebija par ko sūdzēties - hondas akordā, ap tiem pašiem gadiem ražotam, ergonomika bija sūdīgāka

msh 15.06.2017 12:19

Tu laikam brauc tikai pa anglijas ceļiem, ja tu domā par busiņu... Pietiktu ar kaut ko daudz biežāk sastopamu - pseidodžipu vai īstu džipu - vai pat mikromikroautobusu - tāpat cauri neko neredzēs.

msh 11.06.2017 17:29

Nu jā, bet tad atkal - tā kā tu esi tava jazz pirmais īpašnieks, ja tam gliemezis izģērbtos, visdrīzāk pie vainas būtu nepareizi lietošanas paradumi no tavas puses, nevis pats gliemezis.

Kā savulaik stiliņā iz vienas diskusijas, par iespējām tur kaut kādu turbīnu paņemt no citas markas mašīnas šrotā, kur viena tā paša modeļa turbīna viena ražotāja mašīnās iet normāli, bet sābos jūk ārā jūtami biežāk - ka jauns sābs drīzāk trāpīsies tādai braucēju kategorijai, kas pēc zāģēšanas pa bāni izdomās bez turbīnas atdzesēšanas motoru noslāpēt...

Pie noteikuma ka turbīnas nav sākuši ražot no šķidriem sūdiem, jaunas nemaināmas ģeometrijas turbīnas pie pareiziem lietošanas paradumiem noteikti spēj izvilkt vairāk nekā mizas, kurās tās turbīnas šodien liek.

msh 08.06.2017 22:43

Atkal kādam mēnešreizes panesušās un miglas sāk traucēt... Man labāk patiktu ja ķertu tos, kam viens lukturis skatās uz augšu - neesmu vēl piedzīvojis ka kāds žilbinātu ar miglām, bet šķībus lukturus gan redzu bieži.

msh 07.06.2017 22:01

Tas + vēl neaizmirstam ka tas komforta bloks ar kompi arī runājas...

msh 07.06.2017 19:03

Reizēm vajag arī kaut ko mugurā uzģērbt pirms braukšanas...

msh 07.06.2017 18:51

Da labi, kas tad vēl var būt ērts bet īpatnējs... It kā nekas... Kādos tad vēl var grāvjos braukt, kā parasti neviens nebrauc - atzveltni kārtīgi uz priekšu aizcelt?

msh 07.06.2017 17:31

Eu, gābešņik, kāda bija tā tava īpatnējā, iecienītā sēdpozīcija - viss ķeblis atgāzts uz atpakaļ?

msh 06.06.2017 23:24

Motorolers rakstīja: Tagad jauns Golfs maksā dārgāk...stipri!

Acīmredzot esi aizmirsis par tādu lietu ko par inflāciju sauc...

msh 06.06.2017 17:28

Ziņas nelasi? Kartelis pacēla cenas.

Kas tev tur ir noticis, nezinu, man pa gadu klase ir pacēlusies no BM7 uz BM8, šitā joka dēļ cena nav mainījusies, kaut kādas 54 eiras.

msh 05.06.2017 18:25

Tu drīksti tā uzskatīt, bet paņem dažus mēnešus nemaksā to kredītu un tad tu uzzināsi, kam tā mašīna īsti pieder, tev vai tomēr bankai...

msh 05.06.2017 18:23

Sabiedriskais transports/taksis ziemā, velosipēds ar bērna sēdeklīti vasarā...

msh 05.06.2017 18:04

Ja jāizvairās no divmasnieka, paliks maz variantu - dīzeļi +/- atkrīt noklusējumā [varbūt kaut kādi nīkuļi un budžeta markas paliek], un benzīnnieki lielākoties arī tikai iekš budžeta markām...

msh 02.06.2017 12:43

Kamēr patērētājs ar savu [bankas, drīzāk] naudu balsos par ražošanas ekonomiju, zemu kvalitāti un lētumu, tikmēr arī nekas cits nevar sanākt. Japāņi ir palikuši labākie, jo viņi turpina visu precīzi aprēķināt desmit gadu darbamūžam, bet vecās vācu mašīnas ir tik izturīgas, jo tām šāda aprēķina vietā bija ierēķināta kārtīga izturības rezerve visādiem mezgliem... Kaut kāda toyota arī būtu neslikta, ja tā būtu aprēķināta 20, nevis 10 gadiem, vai honda, ar tādu pašu aprēķinu + normāliem motoriem.

Paturi prātā ka jauns golfs maksā to pašu naudas daudzumu kā maksāja jauns golfs pirms 30 gadiem - bet satur tas kudiž sarežģītāku elektroniku un motoru - nevar jau gribēt lētumu un kvalitāti vienlaicīgi... Ja tam golfam paceltu kvalitāti kas paceltu pašizmaksas, teiksim, par 5k - patērētāji paņemtu un nobalsotu par citām, lētākām mizām...

msh 02.06.2017 12:36

A ko man teikt kad te viens izspļauj savu pieņēmumu par kaut kādu nogurumu, kas vienkārši neatbilst realitātei, un tālāk saskaita mīnusus, kuri gandrīz visi ir pa tēmu "man nepatīk attiecīgā modeļa bāzes komplektācija" [it kā izripinot no salona jaunu, pliku golfu, tas būtu diži patīkamāks], un vēl viens mīnuss pa tēmu "īpašnieka nolaidība"...

msh 02.06.2017 12:28

Kuriem modeļiem? Tiem, ar kuriem man ir darīšana, astoņdesmito otra puse līdz deviņdesmito vidum, reizēm kaut kas lūzt, bet nekāds sakars ar garumu - vienkārši no vecuma vadu izolācija ir sakaltusi, bet vads tiek locīts...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti