Es nefanoju, es ar to pārvietojos, to izbaudot, un man nav tās veikalinga speciālistu izveidotās rozā brilles, kas te dažam labam, par jauno kastu neesošo [vai minimālo] tehnisko pārākumu. Mazs? Tā mašīna iekšēji ir tikai nedaudz mazāka par esošo golfu - pieņemu ka pāris centimetri katrā virzienā, vairāk toč ne, jo entuziasti rietumos ir bāzuši iekšā mk5 paneļus, kā redzi, platums atļauj - vot ārēji tā mašīna ir maza, bet tas ir pluss. Ciets? Man vispār patiktu, bet bāzītes piekare, tieši otrādi, ir ļoti mīksta - gadu atpakaļ šad un tad sanāca vest čoma sievu, grūtnieci, pa grants ceļiem, un viņa parasti atkārtoja "atšķirībā no citām mašīnām, šajā bedres nejūt". Ar ērtumu viss ir kārtībā; ja kas, es esmu 1,95m garš. Trokšņains - piekrītu, bet tas ir labojams. Plastmasīgs panelis? Bāzītē jā, bija arī mīkstais, latvijas apstākļos must have, plastmasniekam stiprinājumi lūzt nost un viņš pats grab. Izskats ir gaumes jautājums, ārpusē tā mašīna ir pieņemama, astoņdesmito gadu stila salons man sākumā nepatika bet pieradu; jebkurā gadījumā mazais panelis rada plašuma sajūtu.
No kuras otras puses man jādomā? Man ir ērta, praktiska, veikla un pietiekami ātra mašīna, un pats galvenais - lēta ekspluatācijā, lēta remontos un uzticama. Man tas liekas pašsaprotami, bet daži šejienieši noteikti augstu vērtētu tādu fīču - mašīna, kas vienmēr šķiļas, lec un brauc...
Kad palasa te un citur jauno lamatu seksu - jūtu līdzi nabadziņiem.






















Tikai TĀS mašīnas bija domātas remontēt, nevis utilizēt. Tevis nosauktie gultņi laba ražotāja izpildījumā maksā 20 eiras gabalā - pēdējās desmitgades fofāgenam vismaz 100 eiras gabalā, jo kopā ar gultni nāk detaļa, kas vecajām mašīnām bija daudzreiz lietojama. Un tā var paturpināt. Un tā pati gļukojošā elektronika gļuko un sprāgst ekoloģijas un ekonomijas dēļ - vecajām mašīnām, tām, kuras ir normāli nopakotas, lielākoties kaut kas no elektronikas šķīst ja ir inženieri bijuši kaut ko nolohojušies, vai vienkārši lietošanas apstākļi ilgu gadu lietošanā...