iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.06.2017 22:28

Tikai TĀS mašīnas bija domātas remontēt, nevis utilizēt. Tevis nosauktie gultņi laba ražotāja izpildījumā maksā 20 eiras gabalā - pēdējās desmitgades fofāgenam vismaz 100 eiras gabalā, jo kopā ar gultni nāk detaļa, kas vecajām mašīnām bija daudzreiz lietojama. Un tā var paturpināt. Un tā pati gļukojošā elektronika gļuko un sprāgst ekoloģijas un ekonomijas dēļ - vecajām mašīnām, tām, kuras ir normāli nopakotas, lielākoties kaut kas no elektronikas šķīst ja ir inženieri bijuši kaut ko nolohojušies, vai vienkārši lietošanas apstākļi ilgu gadu lietošanā...

msh 01.06.2017 22:23

Es nefanoju, es ar to pārvietojos, to izbaudot, un man nav tās veikalinga speciālistu izveidotās rozā brilles, kas te dažam labam, par jauno kastu neesošo [vai minimālo] tehnisko pārākumu. Mazs? Tā mašīna iekšēji ir tikai nedaudz mazāka par esošo golfu - pieņemu ka pāris centimetri katrā virzienā, vairāk toč ne, jo entuziasti rietumos ir bāzuši iekšā mk5 paneļus, kā redzi, platums atļauj - vot ārēji tā mašīna ir maza, bet tas ir pluss. Ciets? Man vispār patiktu, bet bāzītes piekare, tieši otrādi, ir ļoti mīksta - gadu atpakaļ šad un tad sanāca vest čoma sievu, grūtnieci, pa grants ceļiem, un viņa parasti atkārtoja "atšķirībā no citām mašīnām, šajā bedres nejūt". Ar ērtumu viss ir kārtībā; ja kas, es esmu 1,95m garš. Trokšņains - piekrītu, bet tas ir labojams. Plastmasīgs panelis? Bāzītē jā, bija arī mīkstais, latvijas apstākļos must have, plastmasniekam stiprinājumi lūzt nost un viņš pats grab. Izskats ir gaumes jautājums, ārpusē tā mašīna ir pieņemama, astoņdesmito gadu stila salons man sākumā nepatika bet pieradu; jebkurā gadījumā mazais panelis rada plašuma sajūtu.

No kuras otras puses man jādomā? Man ir ērta, praktiska, veikla un pietiekami ātra mašīna, un pats galvenais - lēta ekspluatācijā, lēta remontos un uzticama. Man tas liekas pašsaprotami, bet daži šejienieši noteikti augstu vērtētu tādu fīču - mašīna, kas vienmēr šķiļas, lec un brauc... Kad palasa te un citur jauno lamatu seksu - jūtu līdzi nabadziņiem.

msh 01.06.2017 1:17

Ā, un vēl par to noniecināšanu - nezināšanā ir spēks - tie kas var atļauties, lielākoties informāciju smeļas no ražotāja PR, kur tiek apdziedātas slavas dziesmas - tie kas nevar atļauties, mēdz lietot forumus un redz tehnoloģiju ēnas puses. Piemēram, elektriskā rocene droši vien liktos forša, bet kad izlasa kasiņa nedienas, un patur prātā, cik šis nevajadzīgais mezgls maksā, nekas foršs tur vairs neliekas.

Vēl ar taviem līdzšinējajiem novērojumiem noteikti ir viena problēma - izdarīti latvijā. Es nedaudz apgrozos britu autoforumos, un tāpēc redzu atšķirību domāšanas veidā - TUR lielākoties ar vecajām mašīnām brauc entuziasti, kuri var atļauties remontos un detaļās nolocīt tādas summas, kā šejienieši par savu jauno budžeta mašīnu līzi, un kāpēc viņi tā dara? Jo pēc plastmasas kastes gribas izbaudīt mašīnu, kura sniedz izjūtas. Man vislabāk palika atmiņā teksts no classic-audi.co.uk īpašnieka, kuram ir kaut kāda čupiņa ar mašīnām un viņam pieder kaut kāda mašīnu uzglabāšanas garāža, vai kaut kas tāds - "vispatīkamākie man ir piektdienas vakari, jo tad es mājās braucu ar C3 Audi 100". Tas ir vienkārši savādāks, tev svešs, domāšanas veids.

msh 01.06.2017 0:51

Un vispār, viens te runāja par nogurumu - pēc šitās loģikas man būtu baigi jānogurst, nevis pēc smaga fiziska darba dienas pavadot 4 stundas mašīnā, jāatpūšas - ar manu audī vienreiz sanāca visu dienu nobraukt - nekāda vaina. Laikam tomēr vaina būs cilvēku fiziskajā stāvoklī un/vai mašīnas aprīkojumā, nevis modelī vai vadītāja auklēs.

msh 01.06.2017 0:44

iciks pa lielam visu pateica. Bet par jaunajām tehnoloģijām, kuras nevaru atļauties, tāds mazs piemēriņš - es esmu pāris mašīnām ierīkojis automātiskās gaismas, bet manam golfam to nav - kāpēc? Jo pierodot pie tādas lietas, iekāpjot mašīnā, kurā to nav, es aizmirsīšu tās ieslēgt. Ā, viens savādāks piemēriņš - golfam kaut kad beidzot būs ABS, jo man patīk ka zemākas saķeres apstākļos var vienkārši, bez uztraukuma, iemīt bremžu pedāli grīdā, BET - ar izslēgšanas pogu, jo ir situācijas ziemas apstākļos, kuros ABS ir kaitīgs; bez pogas es uz to neparakstos. Parādīsi kādu pēdējo divdesmit gadu ražojuma mašīnu ar izslēdzamu ABSu - jeb tā ir tik iekārojama ierīce ka to pat nedrīkst domāt izslēgt?

msh 01.06.2017 0:31

Es vispār pieminēju nevajadzīgus vipendronus, un tad te viens sāka salīdzināt, kur tad es nodevu pretī... Nu tas, tā, starp citu. mk2 ir arhaiska, primitīva piekare? Jebkuram esošajam fofāgenam tāda pati arhaiska, primitīva piekare ir priekšā, un jebkuram opelim tāda ir abos galos, un pa lielam vienīgā izmaiņa - cits atsperu un amartu stingrums - reku te lapu atpakaļ viens atskaitījās par svaigu passātu un nelamājās par arhaisko priekšas piekari... Šaurs, neērts beņķis? Neērts kādā komplektācijā varbūt, bet ja šaurs, paņem mērlenti un pastaigā pa mašīnām... Gan mk2, gan A8 ir paredzēti priekš homo sapiens, līdz ar to nepārsteidzošā kārtā ķebļu platumi abos ir vienādi, atšķiras tikai tas, cik tuvu ir durvis un cik tuvu ir blakussēdošā plecs, tā ka ja gribas platāku ķebli, nāksies ņemt veco volgu... Bet troksnis - tas jau ir pieraduma jautājums - kāda starpība, vai mūzikai mašīnas fons ir klusāks vai skaļāks?

msh 31.05.2017 21:44

Dabā visdrīzāk būs otrādi... mk2 noklusējumā ir ar mīkstām atsperēm, normāla augstuma riepām un mīkstiem ķebļiem - mk7 zemprofils, cietas atsperes, cieti ķebļi - kas vairāk nogudrina, kratīšanās vai šūpošanās? Nezinu arī par kādu nogurumu tu runā, šad un tad sanāk kā minimums tas 250 kilometru rīgas brauciens [jo es neesmu liepājā], ja ne tālāk, piemēram, pagājušo piektdien sanāca pēc darba nobraukt 350 kilometrus ar dažām īsām pauzēm un ierašanos galā pusvienpadsmitos, daudz spirgtāks nekā iekāpjot pie mājas mašīnā pēc darba - pirmdienas rītā brauciens uz darbu no rīgas, 3 1/4 stundas, bez pauzēm, 250 kilometri, galā izstaipījos [bezmaz no gultas iekāpu mašīnā] un gāju strādāt, kāds tur vēl nogurums... Nē nu kruīzu prasītos beidzot pabeigt, tā gan pietrūkst.

Jebkurā gadījumā te stāsts ir par visādiem vipendroniem, kuri normālā situācijā nemaz nav vajadzīgi, un kurus bez problēmām varētu aizstāt ar labāku vadītāju izglītošanu. Reku es tikko garāmejot wikipēdijā izlasīju par avārijas bremžu pastiprinātāju - sistēmu kas nosaka ka vadītājs izmisīgi nospiedis bremžu pedāli un viņa vietā to iespiež grīdā - sistēma, kura aizstāj vadītāju izglītošanu par to, ka mašīnai ar ABSu avārijas situācijā bremžu pedāli jāiemin grīdā un jāignorē ABSa tarkšķis un pulsācijas. A tā vietā uztaisa sistēmu, kura to dara vadītāja vietā - a ko tad, kad šāds neizglītots, panikā krītošs vadītājs dabū mest pa nažiem mašīnā, kurai šāda sistēma nav?

msh 31.05.2017 19:47

Tavs viedoklis ir tipisks nabadzīgā latvieša viedoklis, kas alkst pēc kaut kā jauna, ko īsti nevar atļauties, un tāpēc viss vecais ir sūds.

Šajā gadījumā tu fano par ierīcēm kuras notrulina tevi kā vadītāju, bet vispārīgi neko nedod, jo gala rezultāts - tu esi aizbraucis - nemainās.

msh 31.05.2017 17:06

Zinot ka abas manas mašīnas, inflāciju pārrēķinot, maksāja tikpat cik līdzīgas pozīcijas patreizējā modeļa komplektācija, tad nebaidies - cipars būtu tāds pats kā jaunam A6 3.0 TDI quattro

msh 31.05.2017 17:03

Vlads rakstīja: Nenesās prāts uz darbu šodien,

Sākumā mazs ieskats par lietošanā nu jau nedaudz vairāk par gadu esošu "vāģi" Passat ar 2.0 litru 220Hp turbobenzīna dvēseli, DSG kārbu un pilnpiedziņu un + 2.5cm klīrensā, uz doto brīdi uz šiltes ir gandrīz 45kkm.

Auto ņemts bez maz bāzes aprīkojumā, kāds šādam tehniskajam izpildījumam ir paredzēts, klāt pieraujot tikai keyless un atpakaļskata kameru. Nav nekādu ādu, navigāciju, head up, adaptīvo kruīzu un digitālo paneļu utt, jo brīdī, kad ir jāizvēlas starp lielāku dzinēju vai lielāku "planšeti" man svarīgāks ir lielāks dzinējs, tāpat ādas salons, var teikt, tika aizvietots ar pilnpiedziņu.

Salonā es teiktu, ka ir ļoti, ļoti ērti, bet arī tikpat ļoti garlaicīgi, viss ir pa rokai, skaidrs, bez izdomas un smalkumiem, drīzāk ļoti funkcionāls nekā skaists un jaunmodīgs. Izskatās, kā vw-genā nolēma iet vienkāršāko ceļu un neko nemainīt tur, kur viss ir labi. Kā saka mana sieva virtuves kombains BRAUN 20 gadi viens dizians Ļoti patīk ergonomiskie sēdekļi, bet tā arī netiku gudrs kāpēc vw izdomāja, ka muguras regulēšanai ir vajadzīga elektropiedziņa, bet sēdekļa attālumu un augstumu regulē mehāniski. Vietas ir daaaudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagāžniekā, bet man (drīzāk bērniem) nedaudz pietrūkst regulējumu aizmugurējo beņķu muguras, ir pierasts kopš īpašumā ir subārs. Auto tiešām ir ar labu skaņas izolāciju, bet no sīkajiem mīnusiem varu minēt tikai nelielu durvju gumiju čīkstēšanu braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Iespējams pie vainas ir "vagona" uzbūve un sedanam tāda nebūs novērojama, mēģināju arī iesmērēt tās ar silikonveidīgo smēri, bet pietika samērā neilgam laikam.

Dzinējs - zvērs, jāatzīst ka ir jaudīgākais, kas līdz šim ir regulāri braukts un tandēmā ar 7 pak DSG un, laikam arī piedziņa piepalīdz, bet ir fantastiski dinamisks. Kārbai ir dažādi braukšanas režīmi, kas tiešām arī jūtami atšķiras savā starpā, vismaz sporta no eko un comfort, pārējos īsti neesmu testējis. Kārba arī pati par sevi ir "labākā" ar kādu ir braukts, slēdzās klusi un ātri, bez vēlmes sacelt apgriezienus gaisā, vai pārslēgties nejēgā šurpu turpu. Patēriņš man vidēji ap 8,5 vasarā un litru vairāk ziemā, bet pieļauju domu, ka braucot mierīgāk varētu vēl kādu litru dabūt zemāk, vienīgais ir grūti tos "lopiņus" turēt piesietus, neviļus gribās ar tiem skriet.

Patīk VW risinājums atpakaļskata kamerai, kas paslēpta zem emblēmas un atveras tikai tad, kad ieslēgta pakaļgaita, līdz ar to ir vienmēr tīra un nav jātīra ik reiz ejot garām. Man par pārsteigumu izrādījās, ka ir sanākusi diezgan jēdzīga Start/Stop sistēma, kas kombinācijā ar AutoHold funkciju tiek vienmēr arī lietota, jo iegādājoties pirmā doma bija, ka šis nu būs tas kas būs nu noteikti jāizslēdz ārā, šad tad sanāk a-holdam noraut bremzi, kamēr auto vēl mazliet ripo, bet tas tā pieraduma jautājums. Pāris reizes ir sanācis izbaudīt arī sadursmju novēršanas funkciju, bērniem bija izbrīna pilnas acis, kad savilkās siksnas, bet šad tad tā arī nedaudz traucē, kad neļauj paātrināties, jo redziet kāds "velkās" pa priekšu un tu esi par tuvu, nu un lielais šīs sistēmas mīnuss ir tas, ka pārstāj darboties, kad sensors ir aizlipis ar sniegu, pēc būtības tad, kad visvairāk vajag.

Piekare ir diezgan stingra, bet ne cieta, ļoti labi turās uz ceļa, un ļoti paredzama vadīšana, vienīgās neparedzamās skaņas ir, piemēram, nobraucot ašāk no apmales, vai iebraucot kādā bedrē, kad amortizators it kā "izkrīt" izstiepjoties, nevienam citam iepriekš lietotam auto, tādu neesmu novērojis, parasti gadījies, ka izsit cauri saspiežoties.

Uz doto brīdi vienīgo lielo "fui" VW inženieriem varu pateikt par apakšas aizsardzību, it kā ir un diezgan stingra, bet sākas aiz radiatoriem, tāpēc ir sanācis tos nedaudz pielocīt uzbraucot kaut kam sniegā, pat bez redzamiem bojājumiem bamperim. Es būtu devis priekšroku iespējai uzsēsties uz "vēdera"...

Ā, vēl viens mīnuss, kas līdz šim nav piedzīvots ar citiem auto, 17" diski vienmēr, tiešām vienmēr piesitās pilni ar sniegu un neattīrās, ja sanāk izbraukt caur tādu, bet izbraukt sanāk katru rītu, kad svaigs ir sasnidzis, nedaudz daudz tracina, ka jāstājas un jābaksta, lai nevibrē.

Pagaidām lūzis nekas nav vispār, apkope ir bijusi viena, bet nu jau rāda, ka pēc "štukas" jāiet nākamā,

Par to durvju gumiju čīkstēšanu - durvis vajag pamēģināt paregulēt.

msh 31.05.2017 12:58

Kas ir iešana laikam līdzi - evakuatora abonementa iegāde? Pa lielam visās budžeta mizās izmainījies ir ārējais un iekšējais izskats, piekrāmēts ar gļukainu elektroniku un ielikti puņķaini motori, bet apakšā esošā platforma sūta sveicienus no laikiem kad vēl eksistēja dzelzs priekškars... Un uzticamākie motori bieži vien arī ir vismaz pilngadību sasnieguši dizaini - reku piemēram Nomiks diez vai spļaudās ka pirms pāris gadiem izbrauca no salona jaunu CR-V, kuram ir motors +/- no astoņdesmitajiem gadiem...

msh 31.05.2017 12:51

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Šitam PAR ar visām četrām. Te pāris cilvēki fano par to bezatslēgas sistēmu - tas metāla gabaliņš arī ir kontroles ierīce, no kura atsakoties, samazinās kontroles līmenis pār mašīnu - mazdrusciņ, bet nu tāds princips ir visiem tiem elektronikas grabuļiem - mazdrusciņ samazināt vadītāja kontroli pār mašīnu.

msh 30.05.2017 22:59

imzz rakstīja: " visādus lētučus vai arī visādus eksotiskus brīnumus, vai arī mašīnas, ar kurām brauc mājsaimnieces un pensionāri," Nezinu par mājsaimniecēm, bet pensionāri visai ciena Volvo XC 90, Volvo XC 70, Volvo V70 un visādus vecus Meršus ;)

Ak tā atcerējos, viena mājsaimniece brauca ar Hyundai Santa Fe un Jeep Compass.

Jā, un kā reiz jaunie lolvo tam atbilst. Kā teica pazīstams pirmās paaudzes S80 īpašnieks, tehniskā informācija tai kastei ir kā aizliegtas narkotikas - nekur nav. Un tā ir tikai pirmā paaudze...

msh 29.05.2017 21:08

kasinsh79 rakstīja: Manam kaimiņam vienu periodu bija VW GOLF 7 ar Tfsi un... oriģinālo LPG iekārtu. Interesanti tas, ka arī startēja tas auto vienmēr uzreiz ar gāzi, pat smagos mīnusos. Bijis absolūta pasaules ekonomija patēriņā tas auto

Tas ir tikai loģiski - ja jau reiz tiešā iesmidze, tad normālā sagāzēšana ir ar sesto paaudzi, kas caur dzimtajām sprauslām gāzi močī pa tiešo cilindros, līdz ar ko tur motora temperatūra nav īpaši svarīga - nu varbūt akurāt pats piešķīliens tur notiek ar benzīnu un pārslēdzas kad jau motors griežas.

msh 29.05.2017 17:50

Paldies, bet par vēlu - lai vai kā, attāluma dēļ pat piektdien man sanāca tur stāvēt par velti

msh 29.05.2017 17:47

viencexperc rakstīja: Eiropa jau sen piegriezusi skābekli amerikai. Paši eiropieši saprot, ka eiropas mašīnas s*ds!

Tāpēc apliek amerikāņus ar augstiem nodokļiem un sertifikācijām, lai neizspiež. Brīnos, ka amerika tik ilgi bija lojāli. Laikam palīdzēja eiropas bēgļi. Viņiem taču tāda pati taurība kā bija obamčikam.

Amerikāņi vienīgi sūdu varētu izspiest, ne eiropas mašīnas no eiropas tirgus. Lai amerikāņu kastēm būtu kāda cerība, vispirms ASV vajadzētu piespiest visu ES nosviest akcīzi līdz ASV līmenim, lai degviela maksātu kā ASV un ar to varētu za ņehuj ģelaķ laisīties, kā to jeņķi dara - bet nu pēc tam atklātos sen zināmais fakts ka eiropas ceļos mašīnām bez piekares un bez bremzēm īsti nav ko darīt...

msh 25.05.2017 12:41

viencexperc rakstīja: Tūlīt atskries komunisti un teiks, ka vajadzēja VAG vai bmw pirkt.

Bet starp mums runājot - tev nevajadzēja tādu tēmu izveidot. Te visi uzskata, ka amerikāņu auto ir gavno, jo servisa nav. Tagad teiks, ka jaguāri arī gavno.

Tu precīzi nosauci vienu iemeslu kāpēc visādus lētučus vai arī visādus eksotiskus brīnumus, vai arī mašīnas, ar kurām brauc mājsaimnieces un pensionāri, bet ne entuziasti vai vismaz cilvēki ar taisnām rokām - nav vērts pirkt - jo pirmajos divos gadījumos servisos visdrīzāk neko nesapratīs, bet pirmajā un pēdējajā internetā infa arī nebūs atrodama.

msh 25.05.2017 12:27

Kurām markām vajag to dīlera serveri? Pilnīgi interesanti palika...

msh 24.05.2017 14:50

Lai man piektdien nejauši nerodas pārsteigums - cik jāiemet ziedojumu aparātā lai pastāvētu pusstundu dižās pilsētas klusajā centrā? Konkrētāk stabu iela.

msh 22.05.2017 12:27

Un kam ikdienā tas augstums ir vajadzīgs, pastāstīsi? Gandrīz visi XC90 braucēji varētu nosēdināt to kasti līdz vidējas vieglās mašīnas augstumam un vienīgo atšķirību ko izjustu - lielāku stabilitāti un vieglāku iekāpšanu. Tu jau pats pateici - mednieki, mežinieki un tamlīdzīgi indivīdi pērk bobikus un pikapus, nevis šito - XC90 mērķauditorija ir tie, kam bail un tie, kas nemāk braukt.

Vot vienīgais kur ar kvatru nav ieteicams braukt - purvā. Esmu pamēģinājis, neiesaku - tam vieglā mašīna tiešām ir par zemu - ne jau tāpēc ka noraktos, jo tā kā pilnpiedziņa ir pastāvīga, tad saķeres ir daudz, bet gan tāpēc ka celmi normāli papostīs mašīnas apakšu.

P.N. XC90 grabažnieks izmēros lielāks par A6 avantu varētu būt vienīgi augstumā, un nekur citur.

msh 21.05.2017 23:35

Nu tad tev ir kaut kāda mašīna ar īberīgu tehnisko risinājumu - tātad vēl foršāk, nevis divi motoriņi kam nosprāgt, bet gan viens motoriņš un troses...

msh 21.05.2017 18:53

Nav man dota spēja skaust, un kāpēc lai kāds apskaustu par kaut ko pilnīgi nevajadzīgu? Tu te fanoji par to figņu, nu tad nodevu pa punktiem - laikam pietiekami labi atspēkoju...

msh 21.05.2017 18:50

Vismaz 90% no tevis nosauktajām lietām A6 quattro avants spēj izpildīt tikpat labi, ja ne labāk, grabažnieks tam mazāks jau nu nebūs un piedevām tur būs īsta pastāvīgā pilnpiedziņa, nevis elektronikas čupa - un tā ir vieglā mašīna, nevis palielinātu izmēru un paaugstinātas bīstamības bobiks.

Bet pagalmi/apmales problēmas sagādā pie nepareizi izvēlēta riepu izmēra.

msh 21.05.2017 14:06

Žiķelis bija sen atpakaļ, bet tu kopš tiem laikiem esi pieradis pie visādām figņām...

Tu tikko interesantā pretrunā nonāci - tu saki ka neesi pētījis to mehānismu un tāpēc pieņem ka tur vienkārši kloķa vietā ir motoriņš, bet tajā pašā laikā tu zini ka var ar atslēdziņu atlaist roceni - a kāpēc mašīnām ar parastu roceni nevar? Pareizi, jo konstrukcija ir pavisam citāda un motoriņš ir aizstājis gan kloķi, gan trosi, tas ir pieskrūvēts pie pakaļas bremžu supporta un tāpēc arī sprāgst nost - gan dabiskais nolietojums, gan mitrums, gan sāls, un tā regulārā darbība visdrīzāk to tikai veicina. Reku audī C6 pakaļas bremzes www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A6/year/2010/drive_standart/648/hg_ug/615/subcategory/615060/part_id/261393/lang/e#sec_7 Elmimotors katalogā tas motoriņš stāv par 300 eirām - dīleris noteikti paprasītu vairāk. Tik maksā elektriskās rocenes detaļa, kura aizvieto trosi. Trose parastajai rocenei maksā pārdesmit eiras, varbūt bik vairāk [neesmu nekad pircis, ja godīgi]. Es saku tikai trosi, jo tur ir vēl viena detaļa bez abiem motoriņiem, kam nošķīst - vadības bloks... Tas arī maksā 300 eiras - nu tas varētu būt kloķa vietā.

Es šaubos ka parasta rocene, to nelietojot, pie visa jauna, sāktu radīt problēmas ātrāk kā pēc kādiem desmit gadiem - es vispār arī šaubos vai rocenei, kurai ir trošu atpakaļvelkamās atsperes [B3q audī bija; man rocene darbojās ideāli ar sūdīgām trosēm] varētu rasties jebkādas problēmas no nelietošanas, sevišķi ja vēl paņemtu tajā trosē kaut ko iepūstu. Nelietošana gan pa lielam rodas no sliktiem braucēja paradumiem, tādiem pašiem, kāda iemesla dēļ to elektrisko roceni ieviesa - diez cik daudzi taisa kalna startu ar parasto roceni? Liepājā ir pāris slīpumi, kuros prasās. Man vēl personīgi nākas lietot roceni pie mājas - uz mana piebraucamā celiņa jau uz piecu katlu dīzeli ir jāskatās aizdomīgi, vai tas maz spēs nofiksēt, vismaz zemos robos - četru vai piecu katlu benzīns toč mašīnai atļaus ļoti lēni, pakāpeniski noripot līdz garāžas durvīm...

msh 21.05.2017 1:19

Tev ir kaut kādi fantastiski lukturi patrāpījušies, ja tie šādu spīdzināšanu ir turējuši. Audī hellas/boša/valeo lukturiem ar hromētu plastmasas reflektoru tas hroms pēc 10-15-20 gadiem sāk lobīties nost arī ar standarta spuldzēm...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti