Vispār jau ir otrādi. No Jonix, karosa un INC var sagaidīt individuālus regulējumus, kamēr tu kā reiz saņēmi kaut kādu standarta programmu - jo kā jau tu pats rakstīji, uz holandi aizsūtīja tikai vadības bloku, un nevis motoru vai visu mašīnu. Individuāls regulējums notiek uz ceļa, trasē, lidlauka vai ruļļiem, skatoties reālus ciparus - ja tev tur bija individuāls regulējums, tātad holandieši skatījās kristāla bumbā vai vandījās pa kafijas biezumiem.
Bet filtri ir domāti priekš tam lai dižajā pilsētā un citās apdzīvotās vietās cilvēki nesprāgtu nost dēļ ķīseļu atgāzēm. Redzi, atšķirībā no benzīnnieka, kura lielākais grēks ir tas ka tas vairāk veicina globālo sasilšanu - ķīselis toties izdala slāpekļa oksīdus, kas ir kancerogēna viela, veicina plaušu vēzi - un kvēpus, kas dara to pašu. Normāli strādājošs benzīnnieks šīs vielas praktiski nav spējīgs izdalīt.






















Tu laikam kaut ko nespēj saprast, lai arī cik reižu tev to atkārtotu. Vecas, nojātas mizas pēc čipša drīz izģērbsies; oriģinālais regulējums saturēja drošības rezervīti, jaunais to nesatur un prasa no dzelža vairāk - un, protams, čipsotājam ir jābūt pietiekami pohujistiskam lai piekristu čipsot tādu motoru. Kūp vai nu vienkārši nopisteņi, vai motori, kuru regulējums ir bezkompromisa, gan atšķiras krāsa - pirmajam visdrīzāk būs melni dūmi, otrajam pelēki - ja neesi pamanījis, ķīseļu faniem ir sauklis "jo spēks slēpjas kvēpos".
Reku lai būtu uzskatāms piemērs - ja salīdzinātu tava zvēru karaļa šībrīža tehnisko stāvokli ar tā A100 tehnisko stāvokli tā viģika filmēšanas brīdī - ja kādu no abiem būtu jāsauc par "nopistu šrotu", tas būtu tavs zvēru karalis - jo tajā A100 ir pārlasīts motors, kurā sakrāmēta čupiņa ar dārgām un jaunām detaļām - neba kaross blamētos piedaloties publiskos pasākumos ar lūžņiem - bet kūp, jo tas 2.5 TDI tur attīsta kādus 300 zs un vēl piedevām tam ir jāiegriež liela turbīna pēc iespējas ātrāk un ar pēc iespējas mazāku bedri.