iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 21.12.2016 17:38

Turpināt braukt uz parastajiem 95. Kāda starpība kāds ceļš, ja nav nekāda ārkārtas situācija?

msh 21.12.2016 17:29

Kā šī situācija atšķiras no vāzes piekritēju ikdienas, kur viņus var nejauši uzvilkt neiezīmēta cepistu ekipāža, lasīt - "negaidīti kontrolēt" - ?

msh 21.12.2016 13:05

Kā to ņem - "ar semaku es jau sen būtu kaut kur norakstījies ar pakaļu pa priekšu" (c) viens zināms zemais lidotājs.

msh 21.12.2016 2:27

lynx85 rakstīja:

msh rakstīja: Ir jau vēl arī pretēja dabas parādība. Manam golfam, piemēram, ir vājas bremzes - bet apskati ar tām iziet var...

Ko tas nozīmē - vājas bremzes? Esi mēģinājis paspiest to pedāli stiprāk? Jebšu tomēr tik vājas ka vajag puskilometru lai mierā dabūtu?

"Vājas bremzes" nozīmē to ka asākas bremzēšanas laikā man, fiziski ne tam vājākajam cilvēkam, vajag spēcīgi iemīt pedāli grīdā, bet apskates rūķītis uz ruļļiem no tām bremzēm izdabūja, ja nemaldos, 1 ņūtonu no priekšas bremzēm un 0,7 no pakaļas. Zinot ka ar labām bremzēm tās mašīnas svars pieļauj divreiz lielākus ciparus uz ruļļiem un daudz patīkamāku bremzēšanu - jā, tās ir par vājas. Nerunājot nemaz par to ka tās bremzes nav adekvātas 2.0 motora savaldīšanai.

msh 21.12.2016 2:15

Es tiešām gribētu redzēt leišu statistiku - cik liels procents avāriju viņiem ir dēļ tehniskā stāvokļa, un cik daudz avāriju tas ir. Jo tur tiešām uz ceļiem gadās redzēt visādus nožēlojamus šrotus, bet kaut kā joprojām ir reizi divos gados. Vai tik tomēr tie "zinot mūsu iedzīvotāju attieksmi" teksti nebūs zināms pārspīlējums - jo sevišķi paturot prātā, ko tad īsti tā apskate skatās...

msh 21.12.2016 2:11

Tas sābs tik švaki gāja ka par ātru braukšanu pa tukšu šoseju varētu ierubīt tikai ar diviem cipariem rakstāmu sodiņu? Nezinu nevienu cilvēku kam patiktu "ātri braukt", kurš situācijā, kur šī patika izpaužas, brauktu lēnāk par kādiem 150 kmph, un tur diez vai detektors ar vienu ķērcienu sevi neatpelnītu...

msh 21.12.2016 1:58

Nu redzi - ja nebūtu dižā pilsēta ar savām satiksmes īpatnībām, kā arī mūsu cepistu vēlme fēnot nebīstamās vietās, es tevi, kasiņu un citus vāzes fanus samestu vienā katlā ar jauniem čaļiem, kam patīk paālēties ar 20-25 gadus veciem bembijiem, jo jums visiem patīk viena lieta - plakanā telefona programma, kurā var palūrēt, un tālāk saukt "O, mentu nav! Varam dragāt!" Redzi, ievērot atļauto ātrumu, lietot apgaismes un signālierīces, jostas, un vienkārši braukt normāli vajag nevis priekš cepistiem, bet priekš SEVIS. Brīdī kad šito izdodas saprast, vāzi vajadzēs tikai priekš tusiņa dižās pilsētas korķos, jo vairs nevajadzēs programmu lai varētu bez uztraukuma izpildīties. Reāli tās visas lietas ir savienotas - par tiem, kas kaut kur lido, man pie vienas vietas, kamēr viņi to dara ar prātu [pašam paretam gadās kaut kur steigties pa šoseju uz 120, garākais tādas steigas gabals pa vasaru sanāca uz 250 km] - kamēr indivīdi, kuri brauc bez ieslēgtiem lukturiem, nerāda virzienrādītājus vai uzskata ka atļautais ātrums no 50 uz 90 pieaug nevis pēc zīmes "apdzīvotas vietas beigas", bet 300 metrus pirms tās, brīžiem ir kaitinoši, un brīžiem bīstami.

Man, protams, ir vēl arī praktisks iemesls vāzes noraidīšanai - gan vajadzības trūkums, gan vienkārši tas, ka tā ir specifiska programma, pielietojama specifiskās vietās - principā dižā pilsēta un lielās maģistrāles, kas atiet no dižās pilsētas, pa kurām brauc dižās pilsētas iedzīvotāji. Es tikmēr regulāri braucu pa valsts līmeņa šoseju, pa kuru varbūt katram divdesmitajam ir vāze, varbūt arī četrdesmitajam vai piecdesmitajam - un katrs otrais brauciens ir laikā, kad šie divdesmitie brauc noteikti ar pāris stundu atstarpi - baidos ka pretī braucošās mašīnas lielie lukturi būs drošāks rādītājs par cepistu klātbūtni nekā vāze. Un tas tikai par valsts līmeņa šoseju, nerunāsim nemaz par vietējajiem celiņiem, kur varbūt pa dienu aizbrauc viena vai divas vāzes... Un ja, piemēram, tāds kasiņš, kurš ir pieradis visu laiku kaut kur triekties, un pieradis ka vāze pierīgā šim bļauj par cepistiem, ar šo mānīgo mieru izdomā aiztriekties kaut kur tālāk, un neatzīmēti cepisti šo uzvelk, jo nav bijis kas šos atzīmē? Tad jau tomēr labāk braukt bez vāzes, vismaz gaidīsi aiz katra līkuma cepistus, nevis otrādi, gaidīsi ka cepistu nekur nav, jo programma neķērc.

msh 20.12.2016 22:49

Priecājies, cilvēkam ir reta un iekārojama mašīna - 4.2 ar mešalku. Kad vecais labais audī V8 vēl nebija līdz galam izmiris, retie eksemplāri ar mešalku bija uz izķeršanu - tagad luksusa kvatru entuziasti ir pārkāpuši uz tiem pašiem D2, un tur ir tā pati situācija - nomācošajam vairākumam ir tomāts, un liela daļa kāro mešalku - bet tāpat vien nomainīt kārbu nevar; ja pati kārba noteikti ir parasta 01E sešiniece, kādas nāca arī citos modeļos, tad spararats ir V8 specifisks, ej sameklē tādu, un par adekvātu ciparu...

msh 20.12.2016 13:06

1) dižās pilsētas īpatnības. Es tik atceros situāciju pagājušā gada 29 decembrī, pēcpusdienā, laikā kad dižās pilsētas vadītāji sabrauc ielās ietusēt - mani veda pēc vāzes, braucām uz augšu pa to ielu kas iet uz augsu no vantenieka, un tad vienā vietā vāze prasīja apbraukt kvartālu pa labi, un atgriezties atpakaļ, un apkārt manīju vēl dažus jefiņus, kuri darīja to pašu - lieki teikt ka atgriezāmies uz ielas tajā pašā plūsmas vietā kur to pametām, tikai lieks līkums izmests... Ja nu vienīgi līzēto mašīnu pavēlnieki to ielas posmu bija atzīmējuši kā baigi sūdīgu un tur tas garais apvedceļš vāzei skaitījās labāks...

2) brauc visu laiku tā, it kā no krūmiem menti varētu izlekt un nebūs šādas problēmas, un pie viena arī brauksi normāli.

3) nopērc mašīnu ar motoru, lai var apdzīt, un lieto acis, lai varētu saskastīt kas atrodas priekšā

4) nu un ko tu darīsi ja pateicoties vāzei pieradīsi skaitīt vārnas un neskatīties kas uz ceļa notiek, un uz neatzīmēta šķēršļa apsitīsi mašīnu?

msh 20.12.2016 1:08

Spriežot pēc tā ka S8 ir 4.2 motors ar tikai 340 zs, tad tam jābūt agrīnam D2 S8, ar vēl 32v motoru - 40v S8 bija ar 360 zs.

msh 18.12.2016 16:08

Kasiņ, nepaliec smieklīgs. Nu tavam pēdējajam teikumam ir zināma taisnība, bet nu daudz vīrieši šo forumu diez vai lasa - ziņas varbūt. Bet tu tiešām esi "reāli neizglītots un neko nesaprotošs jaunu auto sakarā". Es te cepos par dzelžiem, jā, tiem pašiem uz kuriem ražotāji ekonomē, tos velkot pēc iespējas ilgāk, ar pēc iespējas mazākām izmaiņām un pēc iespējas lielāku ražošanas ekonomiju - nevis par ārējo un iekšējo izskatu, kas tiešām atbilst jaunākajai modei... Reku, piemēram, skotiņa bembija bīdelis ir 18 gadus vecs dizains, tb pirmo reizi ieklabējās bembijā, kam nu ir 18 gadi. Vai 18 gadus veca dizaina motors ir smagi atpalicis no mūsdienām? Šitā varētu +/- turpināt par jebkura šī tofika postotāja mašīnām; platformām un motoriem, varbūt pat kādam tiešām būtu jauna mašīna kuras dzelži ir apritē tikai dažus gadus, bet nu tas būtu izņēmums Jā, kasiņ, man patīk daudz lasīt par visādu vēsturi, mašīnu ieskaitot, tāpēc arī man patīk apgāzt tavu izmisīgo bļaustīšanos "TĀ MAŠĪNA IR JAUNA, MŪSDIENĪGA!!!", norādot uz faktu ka paceļot šķietami moderno mašīnu uz pacēlāja, apakšā atklājas astoņdesmitie vai, premiumam, deviņdesmitie gadi, bet atverot motora pārsegu, lielākoties deviņdesmitie gadi

Un, jā, diemžēl veco VAGmobīļu motori ir labāki par lielāko daļu jauno motoru - ar praktisku, vienkāršu, uzticamu un lētu dizainu un lielu izturības rezervi. Jā, es esmu pamanījis ka mūsdienās patērētājiem ir tik zemas prasības, ka šādas svarīgas motora, viena no nozīmīgākajām mašīnas sastāvdaļām, īpasības viņiem ir mazsvarīgas - ironiski vispār - 50 gadus atpakaļ intervāls starp kapitālo remontu bija svarīgs cipars, pirms 30 gadiem bija pieņemts ka motoram ir vismaz pusmiljona resurss, bet nu jau ir pilnīgi pie dirsas cik desmitus vai simtus tūkstošus ies, un cik pēc tam tūkstošus būs jāsaliek

Bet nu piedod ka es atgādinu to, ka tas mīts par jauno kastu pārākumu un modernākumu ir mīts. Es esmu pamanījis ka šajā forumā šī patiesība ir ļoti nepatīkama, jā...

msh 18.12.2016 15:44

Par kādiem instrumentiem tu te runā? Instrumentus, kopā ar diagnostikas stendu, drīkst vadāt līdzi skotiņš, jo viņš nezina vai un kad viņam iestāsies garantijas gadījums. 20-25 gadus vecai mašīnai, kurai jauda ir pacelta uz 150-200 pročiem +/- viss jau ir pārlasīts vai arī pirmajos desmit tūkstošos tas, kas nav, izģērbjas un tiek pārlasīts. Nerunājot nemaz par to ka tur ir vienkāršs, primitīvs dzelzis, kur īsti nav kam noplīst, atšķirībā no skotiņa bembija - vienīgi ja skrūvētājs ir nolohojies un uzlicis contitech zobeni, tā var pārtrūkt.

Kas liedz čipsot jaunas mašīnas? Daudz kas. Sāksim ar to ka es šaubos ka tajos jaunajos forsētajos motoros ir tikpat liela izturības rezerve kā vecajos, gan jau tā ir +/- tāda pati, tikai tā jau tiek izmantota - tāpēc arī vecajiem VAG ķīseļiem var jaudu uzcelt par saviem 200% līdz jāsāk iejaukties pašā motorā. Turpinājumam tur jau tiek pūsti iekšā nopietni spiedieni, un lai dabūtu vēl, cena sāks augt eksponenciāli un braucamība ciest. Visbeidzot, ja gribas iet vēl tālāk, sāksies problēmas ar kārbu. Ļoti ticams ka tas 335d ir pieejams tikai ar tomātu lai braucējs nejauši neizģērbtu mešalku - un gan jau uz tomātu arī ir ietaupīts [vismaz tā izskatās no raksta par to konkrētu tomāta modeli] un čipsošana saturēs arī kārbas maiņu

Žēl ka E46 pamatā bija pakaļas bezpiedziņa [liels griezes moments kas tiek pievadīts tikai uz pakaļas asi ir bezjēdzīgs] + bembju fani tikai ar benzīnniekiem brauc, tā varētu pameklēt kā tad īsti sastāv ar tā bembija ķīseļa jaudas celšanu - par cik mēs te runājam par 18 gadus vecu dizainu - kaut gan kaut ko kāds kaut kur noteikti ir darījis, būs prikola pēc jāuzgūglē.

msh 18.12.2016 1:11

Ā, un tas ka tavs bembijs līdz simtam spēj turēt līdzi tikpat jaudīgajam, bet ar jūtami mazāku griezes momentu apveltītajam RS2 nav nekāds "jauno dīzeļu" sasniegums vai uzlabojums - vienkārši agrāk dzīvojamo piekabju vilcējiem nevajadzēja tik lielu jaudu kā tagad, tb nebija tirgus pieprasījuma Galvenais iemesls kāpēc tu ar savu bembiju vari turēt līdzi vīlētiem 20-25 gadus veciem audī ķīseļiem, kuri turpat pa to dižo pilsētu klabina, ir dēļ tā ka tolaik audī nebija sešu katlu ķīseļu, un no vecā 2.5 rindinieka standarta kluča ikdienas lietošanai, var izspiest tikai kādus 250zs/500 nm.

msh 17.12.2016 21:27

"Es necērtu egli par moderno dīzeļu varēšanu"... Bet ko tad viņi tādu var? Tu esi tas, kurš necērt to egli - "modernie ķīseļi" no vecajiem atšķiras tikai ar to, ka no tiem jau gandrīz visa iespējamā jauda ir izspiesta. Tas virziens, kurā ir aizgājusi ķīseļu "attīstība" ir visskumjākais - turbodīzelis, sevišķi ja tam jāierakstās normās [un līdz ar to tas nedrīkst kūpēt] ir pēc definīcijas neelastīgs motors, un kā cilvēks, kas pieradis braukt ar atmosfēriskiem benzīnniekiem, es to izjūtu ļoti smagi - bet mudernie ķīseļi, lai cik tiem būtu neliels uzlabojums, ir aizgājuši lielākas jaudas, nevis lielākas elastības virzienā, lai varētu iztikt ar mazāku litrāžu. Tava motora vājākā versija, tā kas skaitās *30d, ir uzskatāms piemērs - maksimālo griezes momentu attīsta 1,5-3k, tieši tāpat kā deviņdesmito beigu produkts, audī 2.5 V6 TDI vājākā versija ar primitīvu VNT turbīnu - būtu tas motors tos 500 gramus lielāks un ar proporcionāli lielāku turbīnu, tad pie tā paša pūtiena droši vien būtu savi 180 zs/450 nm - esošajam bembija *30d ir 204/550 - ahūns "uzlabojums".

Man tiešām nesanāk daudz braukt ar ķīseļiem - man īpaši nesanāk čupoties ar tādiem cilvēkiem, kuriem patīk ka motors nevis rūc, bet klab, pieņemu ka tur varētu būt kāds gēns, jo manos tuvākajos rados tikai viens cilvēks brauc ar ķīseli - bet pirms nedēļas sanāca pabraukāt ar pilngadīgu B5 A4 1.9 TDI quattro ar mēreni paceltu jaudu - ieliktas lielākas sprauslas un attiecīgi saregulēts, bet atstāta dzimtā turbīna, rezultātā rupji rēķinot kādi 150 zs/350 nm, bet pats galvenais - grozoties pa apdzīvotu vietu ar apgriezieniem 1-1,5k diapazonā, radās apmēram tāda pati dinamikas sajūta kā manam 2.0 mk2, lasīt - kaut ko jau sāk sapūst tajā apgriezienu diapazonā - ļoti patīkami, pirmo reizi sanāca pabraukāties ar elastīgu dīzeli. Protams, ja tās mašīnas īpašniekam svarīgāks būtu nevis vispārīgs praktiskums, bet gan krāniņa staipīšana, kā tev - tas standarta divdesmitgadīgais 1.9 TDI klucis ir spējīgs uz 250 zs/450 nm, bet nu tad uzreiz jāliek lielāka turbīna...

Vārdu sakot, nekas cits kā spēja pavilkt smagāku piekabi, tavam bembijam pret kādu E36 vai E46, nav, un arī tas tikai tad, ja tiem nav nekas uzlabots... Pēc trijām štukām arī tavs super puper modernais ķīselis neelpo, vārdu sakot, tas [ne]var tieši to pašu, ko jebkurš 25 gadus vecs TDI...

msh 17.12.2016 13:23

Nav bijusi vēlme/vajadzība censties izspiest divīti. Ar A80 un A90q ir kādu reizi uz šosejas uzspiests, ar golfu kopš motora maiņas neesmu mēģinājis, bail iekļūt ziņās , vecais spēka agregāts bija spējīgs uz 145, šis droši vien kaut ko tuvu divītim.

Ar ķīseli braukt ir neinteresantāk nekā ar benzīnu, neatkarīgi no tā motora vecuma. Ikdienā ar abiem braukšana notiek 1,5-2,5k diapazonā - varbū vēl zemāk, ja tas ir atmosfērisks benzīnnieks [standarta turbodīzelis, neatkarīgi no vecuma, tur pienes ūdeni jo nespēj tur īpaši neko izdarīt] un varbūt bik augstāk - bet ar benzīnnieku var "izstaipīties", un izrādās ka virs 3k šis ceļ vēl vismaz līdz 6k - ķīselim tikmēr uzspiežot atklājas ka tu jau visu, ko viņš spēj, ikdienā izmanto, un tālāk viņš vairs neceļ un ar nepatiku aizgriežas līdz savam netālajam ierobežotājam...

Ne jau par velti tava bembija modelim niknākais ķīselis ir ar 30% vairāk griezes momentu nekā niknākais ne-M\\\ benzīnnieks - kaut kā taču vajag kompensēt tā ķīseļa neelastību, lai vismaz cēliens līdz simtam būtu līdzvērtīgs. Esošajam golfam nav tāds atsevišķs modelis kā emka, un tāpēc tur jau viena modeļa specifikāciju sarakstā var uzkrītoši redzēt ka ķīselis ir gauss - GTD kuram ir tikpat vai pat vairāk ņūtonu, līdz simtam uzceļ kaut kādas divas sekundes lēnāk kā R.

msh 16.12.2016 20:49

Līdz simtam varbūt, un tāpat tikai dažas sekundes desmitdaļas - bet ja tajā sarakstā būtu arī līdz diviem simtiem, tad noteikti atklātos ka niknākais ķīselis ir ne ātrāks par četru katlu benzīnnieku

msh 16.12.2016 17:20

Ja nav problēma, tad priekš kam to detektoru? Man ir zināmi daži vāzes fani, kuri man mēdz borēt, cik tā proga esot laba - nu naksuj - tur vajag plakano telefonu ar internetu [mazs plakanais man ir, internets tam nav principa pēc] un vēl turekli - un vienīgā saprotamā tās progas funkcija ir palīdzība stumdoties pa dižo pilsētu, pie noteikuma ka tā proga nesāk vest kaut kādās auzās.

Es braucu tā, lai varētu braukt neuztraucoties ka piepeši sāks kaut kāda ierīce pīkstēt un tad ar pilnām biksēm jāmet pa nažiem, jo kaut kādā bezsakarā pulkstenī ir cits cipars nekā tur jābūt - bet ja tiešām ir kaut kāda iemesla dēļ kaut kur jāsteidzas, kas nenotiek bieži, tad es paļaujos uz Dieva žēlastību.

msh 16.12.2016 12:26

Nevajag ņemt ķīseli un tad pietiks arī ar kādu cilindru mazāk

msh 16.12.2016 12:25

Redzi, tofika autoram ir problēma - svaigs trīssimtais bembijs ar trīslitrīgu ķīseli. Tādus nepērk lai ievērotu atļauto ātrumu, nerunājot nemaz par to ka tas - ātruma ierobežojuma ievērošana - noteikti ir grūti izdarāms

msh 16.12.2016 12:23

Čomam noteikti bija detektors. "antiradars" būs ierīce kas piš prātu radariem.

msh 16.12.2016 1:05

Nejauc "detektors" ar "antiradars".

msh 15.12.2016 18:25

Vakar pa tumsu braucot mājās no liepājas, pagāja man garām viens XC90 - tuvojoties viņa lukturi man koda acīs, laikam jau tādēļ ka ne zemāki par maniem spoguļiem - kad šis man pabrauca garām, nesapratu - vai tie lukturi, kas bija bik niknāki par maniem tuvajiem, būtu vāji tālie, vai vienkārši pie stūres esošais subjekts tik ļoti paļaujas uz divām tonnām dzelžu un dažiem baloniem ka atļaujas močīt uz vismaz120 nelietojot tālos...

msh 15.12.2016 18:19

Es savulaik audī biju ielicis elkoņbalstu, bet tām mašīnām, ar kurām kopš tā laika braucu, elkoņbalsts pārāk nepietrūkst - tagad lēnā garā golfam būvēju športa ķebļus un svārstos - pielikt audī elkoņbalstu vai nē...

Garākos braucienos [nu tādos kas ir vismaz liepāja - rīga ] es parasti pa ceļam kādā veikalā nopērku pusotra litra pudeli ar ūdeni - atšķirībā no strebekļa, nav jābaidās izliet, tu vismaz saproti par ko tu samaksā naudu [jo ir stipri vairāk] un līdz šim vēl nav sanācis braukt ar mašīnu, kurā starp šofera ķebli un slieksni nebūtu ērta vieta kur to pudeli iebāzt - ā, un arī drošāk, gan tāpēc ka nav jābaidās izliet, gan arī tāpēc ka dzerot var turpināt skatīties uz ceļa. Pret strebekļu pircējiem vispār staķikā vajadzētu sankcijas ieviest - ja tev ir rokā strebeklis, stāvi rindā AIZ visiem, kam ir tukšas rokas - bet nu jā, viņi diemžēl orientējas uz hamburgeriem, nevis degvielu...

msh 15.12.2016 18:13

Škoda neražo nevienu pašu motoru, tie laiki ir garām. Ražo fofāgena grupa, un ražo motorus līdz pat veirona W16 bīdelim, cik tam zirguspēku, gan jau zini. Bet kad runā par maziem ford motoriem - ford mazus motorus neražo - tos ražo fordelis - fords vienīgi reizēm mēdz lielākos un jaudīgākos fordeļa motorus paņemt, piemēram, astoņdesmitajos gados fords importēja fordeļa ķelnes V6 motorus, 2.8-4.2 litru darba tilpumos - tagad fords izmanto V6 ecoboost, un varbūt vēl kādu 2.0.

msh 15.12.2016 18:06

Kā jau esmu miljons reižu teicis, vēlmes man NAV - ir tikai nepieciešamība, un spējas. Bet man patīk tā tava ticība tavai esošajai mašīnai - nu tas ir labi ka tev ir pārliecība ka tā mašīna piepeši nenosprāgs. Man personīgi ir lielāka ticība manam 27 gadus vecajam un bik virs 300k noskrējušajam golfam nekā tā būtu, ja man būtu jābrauc ar kaut kādu piecgadīgu golfu, kuram es neesmu roku piedūris - ja vēl būtu liekas 500 eiras, kuras pārvērst jaunās detaļās, ko salikt savā golfā [tas notiks tāpat, tikai palēnām, laika gaitā], tad es varētu garantēt, ka tā mašīna ir uzticamāka. Nekopta veca mašīna mēdz pievilt - bet šī gadsimta lamatām pat nevajag to - pietiekami ir dzirdēti stāsti par visādiem garantijas laika brīnumiem, un tu vari filosofēt cik laaabi ka tev ir jaaauna un uuuzticama mašīna, bet beigās tāpat var sanākt kaut kur palikt ceļa vidū un ejakulēt to mizu pie dīlera uz remontu...

Nezinu arī kāpēc tu piemini ātrgaitas šosejas - 20 gadus vecas mašīnas tām ir piemērotākas nekā šodienas plašpatēriņa mizas, jo tām vismaz ir motori, nevis izvaroti knapsieriņi. Es, piemēram, negribu zināt kāds varētu būt resurss kaut kādai 1.2 TSI fabijai, ja ar to regulāri stieptu pa autostrādi uz tik, cik tā iet - vēl vairāk es negribu zināt kas notiktu ja to mizu pēc tam arī uzreiz paņemtu un nomestu, nevis vēl 10 minūtes darbinātu lai turbīnu atdzesētu... Par mūsdienu mikro ķīselīšiem nemaz nav vērts runāt - priecājies ka vēl audī, BM un BMW piedāvā trīslitrīgus ķīseļus...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti