iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.12.2016 22:00

Neesi saspiedies? Te sēž daži pēdējie mohikāņi un bariņš pienācēju - jaunu/mazlietotu mašīnu braucēju, uz kuriem jaunā vadība orientējas.

msh 08.12.2016 21:58

A kāds mašīnai ar kaut kādu "labi dzīvo"? Man patika kā viens paziņa par šito smējās "agrāk kruta mašīna parādīja kuram ir labi ienākumi, tagad - kuram ir lieli parādi". Vai "spēt samaksāt ikmēneša līzi" ir sinonīms ar "varu atļauties nopirkt mašīnu"? Ja tu atbildi "jā", tad jāprasa kāpēc tādi cilvēki kā kasiņš visu laiku baro banku - ja jau var atļauties nopirkt mašīnu, tad nopērc skaidrā naudā mašīnu, pabrauc tos dažus gadus, pēc tam pārdod to mašīnu, pieliec klāt katru mēnesi nolikto summiņu, nopērc jaunu mašīnu, un cikls sākas no gala, tikai pa vidu nav viens parazīts, kas jābaro...

msh 08.12.2016 21:00

Katrai mašīnai ir savas aerodinamikas īpatnības. Manam golfam tā slotiņa braucot pa šoseju būtu jāvicina vismaz vienreiz pa diviem kilometriem, ja ne biežāk. Tikmēr sedanam slotiņa nemaz nav aprīkojumā, jo nav vajadzīga...

msh 08.12.2016 19:42

Tieši tā, bet līze pieļauj cilvēkiem ieķert mašīnu, kuru tie nevar atļauties - vai nu lietotu premiumu, kuru nevar atļauties uzturēt, vai jaunu mašīnu, par kuru nevar atļauties nolocīt to naudiņu - un līdz ar to jebkāda formula vairs neatbilst. Vari prasīt lai jauno mašīnu pircēji uzraksta, cik gadu ienākumiem atbilst viņu mašīnu vērtība.

msh 08.12.2016 19:34

Tu acīmredzot esi esošs vai izbijis kravas transporta vadītājs. Jā, viena lieta kas man golfam nepatīk ir tas, ka pakaļa ir mūžīgi netīra - jo mašīnu es nomazgāju vidēji reizi ceturksnī, un mašīna garāžu pamet 1-2 reizes nedēļā, līdz ar to lietus līdzēt nevar. Bet galvenā, kas man nepatīk - netīrs pakaļas stikls nav caurspīdīgs - tu acīmredzot salona spoguli neizmanto.

msh 08.12.2016 19:32

Lai forma būtu pareiza, tai būtu jāatbilst līdz pat bildes kreisajam galam... Bet tā kā tā miza ir divreiz īsāka, tad attiecīgi "iztrūkstošā" daļa taisa virpuli...

msh 08.12.2016 19:28

Tofika autor, mūsdienu realitātē šis jautājums ir diezgan neatbilstošs, par cik šajā forumā liela daļa brauc ar mašīnām, kas viņiem nemaz nepieder. Te drīzāk būtu jārunā par uzturēšanas izmaksām un līzes izmaksām...

Attiecībā par to formulu - golfs tai formulai atbilst, audī, nu, agrākajiem laikiem noteikti arī atbilda...

msh 08.12.2016 19:26

Janozaur, tu esi piemirsis vienu labu teicienu - gudrs cilvēks mācās no cita kļūdām. Pašam uz grābekļa ir jākāpj tad, ja nav to citu, kas būtu jau uzkāpuši, vai ja tie, kas ir uzkāpuši, stāsta atšķirīgas lietas

msh 08.12.2016 19:21

Tavs otrais teikums parāda ka pirmais teikums lieliski attiecas uz tevi pašu. Pēc kā tu spried par vidējo tehnisko stāvokli, un kā vecums parāda mašīnas pielietojumu? Paskaties, piemēram, autosportā - vai rallijsprintā, vai kā tur sauc to kategoriju, kur ar golfa klases mašīnām dragā pa asfaltētām trasēm - brauc ar svaigiem golfiem un astmām? Kas ir populārākā mašīna driftā - svaigs trešās sērijas bembijs tikko no salona, ar turbo motoru un visādām elektroniskām auklēm - vai tomēr 20-25 gadus veca žurka? Par to, ko dara ar vecām kvatrām un bubāriem, nemaz nerunāsim.

msh 08.12.2016 18:56

Nejauc mašīnu, ar kuru pārvietojas, ar vaļasprieku. Ja mašīna ir vaļasprieks, tad tam ir cita mašīna. Man, piemēram, mašīna NAV vaļasprieks - man ir tikai prasības pret mašīnu, un spējas šīs prasības apmierināt/īstenot - lai tā kļūtu par vaļasprieku, man būtu jāsāk patikt tupēt garāžā un/vai patikt pēc tam uz ceļa staipīt krānu.

msh 08.12.2016 0:32

Audī variants ir vienkāršs - C2 A100 avants bija liftbaks, nevis universālis, un C3 avantam lai arī pakaļa ir izteiktāki "universāla", bet joprojām pakaļas durve ir ļoti slīpa un vertikālā daļa ir ne augstāka kā parastam sedanam - tas bija C4, kam pakaļas stikls jau bija gandrīz tādā pat leņķī kā parastam hečbekam, kāds rezultāts, nezinu, nav sanācis pētīt.

Bet nu jā, tā arī ir ka nocirstā pakaļa jāj aerodinamiku - gan rada lieku gaisa pretestību, gan retinājuma zonu mašīnas aizmugurē, kas rauj gaisā visas šļakatas. Savam golfam regulāri novēroju uzskatāmu dabas parādību - kad braucot ar remdenu motoru izpūtējs vēl ir tik vēss ka dūmos esošais tvaiks jau ir sakondensējies balts, ieminot grīdā šo balto mutuli var vērot pakaļas stikla līmenī... Dubļu aizsargi man ir - braucot lietus laikā pa šoseju, pakaļas stiklu aizmet pa pāris kilometriem.

msh 05.12.2016 23:56

msh 05.12.2016 14:26

Ieraugot purnagrāmatā šito viģiku, atcerējos ka fans jūsmoja par dusteri...

www.facebook.com/GoodLifeIncRUS/videos/1085859901482795/?hc_ref=NEWSFEED

msh 05.12.2016 12:55

Priekškamernieki, tiešās iesmidzes ķīseļi ar sūkni un tiešās iesmidzes ķīseļi ar kommonrailu ir dažādas lietas. Tiešajai iesmidzei tās kvēlsveces ir stipri mazsvarīgākas; VAG TDI virs +5 viņas vispār nesilda, un vecajiem ķīseļiem ar siksnas piedzītu sūkni lielākoties lekšanas problēmas rodas no līka iesmidzes momenta, un pamatā siltam.

Man savulaik patika regulāra dabas parādība - vienam dzīvokļu māju sētā dzīvojošam karakteram bija palielāks nissans ar ķīseli, zem 10 gadus vecs - diezgan bieži varēja novērot - žikžikžikžikžikžiikžiikžiikžiikžiiiikžiiiikžiiiikžiiiiiiikžiiiiiiikžiiiiik... un tad tālāk pēc brīža viņa kaimiņš viņu uzvilka...

msh 05.12.2016 12:44

Janozaurs rakstīja: Msh, vai no diviem velosipēdiem, mopēda " rīga" un veca ledusskapja tu varētu uztaisīt fanam jaunu fabiju?

Ja gala rezultātam dod vārdu "fabija", tad jā...

msh 05.12.2016 12:37

Cik tad tur tā bāka ir liela?

msh 05.12.2016 1:13

Nu, ir arī ceturtā paaudze ar pielāgojumu priekš tiešās iesmidzes, bet tas noteikti ir par to tēmu "patērē nedaudz benzīna" - vismaz poļu AC ir izlaidis blokus, speciāli paredzētus konkrētiem populāriem dzinējiem, lai uzliktu ceturto paaudzi - pamatā fofāgena 2.0 FSI/TFSI.

msh 04.12.2016 20:47

Neaizmirsti jau laicīgi sakrāt 2-3 štukas gāzes iekārtai. Vēl jāprasa kāda iksa pēc sešinieci kārbu - četras reizes pārslēgties par maz, vajag piecas?

msh 04.12.2016 16:20

Labāk nevajag - tāpat neko labāku par esošo fabiju nenopirksi - droši, brauc vēl 15 gadus.

msh 02.12.2016 16:42

Gābešņik, a tu šito piemirsi...

msh 02.12.2016 11:41

Jebajs ir kosmonautu vietne; lēti tur ir tikai tas, kas nevienam nav vajadzīgs, un priekš vecu mašīnu detaļu pirkšanas tā ir pēdējā vieta šī iemesla dēļ. Orientējošā cena lietotam B3 pilno lukturu pārim tepat uz vietas latvijā ir 50 eiras, cita lieta, kāds ir stāvoklis - frāzi "aplauzti stiprinājumi" es jau sen vairs neuzskatu par stāvokļa aprakstu, tā ir norma, galvenais lai stikli un reflektori būtu kaut cik ciešami. Tāpēc arī plauktā pāris lukturu stāv, čalis stiliņa detaļu pārdošanas tofikā bija iemetis pa 40 eirām un nevienam īsti nevajadzēja [joprojām modē ir likt B4 haubi un attiecīgi B4 pilnos lukturus, kuri tādēļ gan ir jūtami dārgāks retums], sabīdīju darījumu un paņēmu, būtu vairāk naudas, droši vien ņemtu katru pāri kas tur par tādiem cipariem uzpeldētu.

Man nav neviena pati retro mašīna, man ir divas vecas, vienkāršas un uzticamas mašīnas. Ja man vēl tās būs pēc 20 gadiem, tad vēl varēs mēģināt runāt par retro. Retro ir tad, kad ir kaut kas tāds, kas nevienam vairs nav - piemēram, kā vienam paziņam, kuram garāžā apsegts stāv atrestaurēts E21 bembijs.

msh 01.12.2016 11:50

Nē, to sauc par liekvārdību - visi kas mani pazīst personīgi, varētu apstiprināt ka es kaut ko stāstot mēdzu plaši izplūst - apvienojumā ar spēju ātri rakstīt, neskatoties uz klavu - mana mutere, biroja žurka, ļoti gribētu spēt rakstīt tik ātri kā es, viņa katru reizi kad viņai sanāk redzēt mani rakstīt, apbrīno manu ātrumu.

msh 01.12.2016 11:48

Ja tu savam moņģikam lukturus regulē uz izjūtām, un attiecīgi spried pēc sevis par citiem, malacis. Es savām mašīnām lukturus regulēju atbilstoši lukturu regulējamajā uzzīmētajām līnijām, jo man vajag lai mašīna iziet apskati - ja mana apskati izgājusi mašīna kādam cērt acīs, pateicības drīkstiet rakstiskā veidā sūtīt uz Scantest. Tavs pieņemums par līku lukturu regulējumu, acīmredzot, ir radies apreibinošu vielu iespaidā - ja neesi pamanījis, miglu gaisma ir izkliedēta platumā, līdz ar to miglas ar nekādu regulējumu nevar aizstāt tuvos kā apgaismojuma lukturus tumšajam laikam - un mašīnai, kurai tālie ir divreiz spēcīgāki par tuvajiem, būtu bezjēdzīgi sakruķīt lielos lukturus lai tuvie būtu "pustālie" un tālie attiecīgi apgaismotu koku galotnes... Tie, kam tu ko šādu novēro, visdrīzāk brauc ar piekrāmētu pilnu mašīnu.

Jā, protams, atrast viskautko var - man arī plauktā stāv pāris puslīdz normālu lukturu, un vēl daži stikli, kā jebkuram A90 vai A200 īpašniekam kas domā par nākotni, bet tas nenozīmē ka tie tur ir apzinātai tērēšanai. Man tak ir pie dirsas ka manas miglas pretī braucošajam liek aiz dusmām uzsprāgt un tas tur ārdoties pie stūres varbūt nesavalda savu mašīnu un avarē - ja ir šādas problēmas, vajag pirms braukšanas lietot nervu zāles - normālas miglas nevienu nežilbina, punkts.

msh 01.12.2016 11:34

Jā, tiešām, kad pretī brauc viens ar saviem līganajiem lukturiem, man nav bijusi nekad vēlēšanās savu mašīnu sacirst ceļa vidū lai apstādinātu pretī braucošo lai inspicētu ar ko viņš brauc. Var jau būt ka pēdējās piecgades mašīnām ir labāki līmeņotāji nekā 15 gadus vecām - es tikai zinu to, ka pa ceļiem braukā mašīnas ar žilbinošu oriģinālo ksenonu, un to ka ja tām mašīnām būtu parasti rokas korektori, tie nevienu nežilbinātu - un nebūtu vēl viena figņa, kam saplīst [devējiem, piemēram, mēdz lūzt sviriņas] un apdraudēt satiksmes drošību - paturi prātā ka nosprādzis korektors parasti notēmē lukturi asfaltā.

Vakar intereses pēc papētīju kā šūpojoties staigā mana golfa tuvo stars - mans golfs ir stipri mīkstāks nekā +/- jebkura mašīna, kurai no rūpnīcas nācis ksenons - šūpojās tikai uz leju no statiskā augstuma - nu jā, purns smagāks.

msh 30.11.2016 22:26

lynx85 rakstīja: Zini - varēji arī paklusēt - neko gudru nepateici.

Kā jau es, iesaistoties šajā diskusijā teicu, citēšu atkal sevi, jo laikam ar vienu reizi te dažiem nepielec: "Es tomēr balsotu par Polijas modeli - lai lieki nespīdina tad, kad tas nav vajadzīgs" - tātad, vai apdzīvotā vietā miglas ir tik vitāli nepieciešamas, turklāt ja NAV miglas kā dabas parādības un/vai ja tā apdzīvotā vieta pat ir apgaismota?

Tu man visu laiku piepisies par itkā neveiksmīgi bambera piemēru, bet vai tad pašā saknē man nav taisnība? Pamatlukturi IR labāk aizsargāti, un tas IR FAKTS. Par to, ka vajag reidus, es arī varu nocitēt pats sevi, lai tiem kas tankā, arī pielec: "Lukturi kā tādi būtu pelnījuši visu to enerģiju, kura tika sadzīta "kreisās joslas aunu" vai "dodiet mums 140kmh" kampaņās" - tātad, pateici citiem vārdiem tieši to pašu, ko es jau pirms nedēļas tiku rakstījis.

Ja tev patīk "kā izskatās" gabarīti+miglas, tad jau tieši tu esi tas, kas grib ieriebt braucēkju grupai, kam patīk vienkārši normālie tuvie. PAr reflektoru taupīšanu - nu te es vienkārši hujeju. Tupa hujeju - tev viens lukturis uz visas mašīnas mūzu iedots, vai? Nopirkt jaunu nevar? Pačukstēšu noslēpumu - ir ļaudis, kas, nopērkot lietotu auto, var ne tikai samainīt bremžu šķidrumu un tosolu, bet arī vējstiklu un pat lukturus, ja tie liekas saguruši/saskrāpēti. Tici man, ar svaigu vējstiklu pavisam cita braukšana. Bet klaipēdas šrotos to jau nesaprast.

Ok, ja gribi nepiekrist strīdēšanās pēc - uz priekšu. Ja gribi pļūtīt šķidru tik pļūtīšanas pēc, tad tik turpini. Es laikam turpmāk izmantošu ekskluzīvo iespēju paklusēt, jo vairāk jau man nav ko stāstīt. Turpināšu "cepties ne par ko un ieriebt atsevišķai braucēju grupai"...

Pasmīnēju par to "jaunu nopirkt nevar?" Nu, parādi kur var nopirkt jaunu B3 Audi 90 priekšējo lielo lukturi. Aftermarkets viņiem nav eksistējis nekad [pieņemot ka valeo nebija aftermarkets - varbūt arī bija - nu tad bija hella, OEMs, un valeo, aftermarkets], un iepriekš divi minētie ražotāji ir beiguši ražot gan jau pirms desmit piecpadsmit gadiem - kad vēl bija nopērkami, tos gadus 10-15 atpakaļ, maksāja 90 latus gabalā. Baidos ka būs jau iestājies tas pats, kas B2, kur tikai sameklēt labus stiklus un restaurēt reflektorus - iedod adresi, aizsūtīšu tev divus reflektorus, varēsi meklēt kantori kurš nohromēs - rīgā [250 km no manis] agrāk viens bija, angars, bet laikam pārtrauca, bet kad vēl bija, cena par bļodas pārhromēšanu [tajā reflektorā ir divas bļodas] bija 20 ls par bļodu - tātad, kopā 80 ls par diviem lukturiem - ja atradīsi kantori, varēsi man uzsaukt pārhromētus reflektorus - man lētāk un ērtāk ir nodrošināt ka buferī ir pāris labu miglu, un atšķirībā no tava moņģika, tās miglas ir stingri pieskrūvētas.

Tas tā, lai tu saprastu ka visiem tas nav kā tev ar tavu moņģiku vai man ar manu golfu - iestādi sienā un otrā dienā sakrāmē jaunas ķīniešu detaļas. Es domāju ka Audi 200 īpašnieki tev pateiks šito pašu. Man kā A90 īpašniekam tiekot pie golfa bija šitam jātiek pāri - nebija pierasts ka kaut ko, kas nav apakšgala detaļa [nu kā B3 A80 lukturi, kuriem ķīna gan eksistē] NAV jāmeklē šrotā, jo VAR nopirkt veikalā un par saprātīgu cenu - es vispirms šrotā nopirku divas restes ar papildniekiem un ar tām jājos, un tikai pēc tam nejauši pamanīju ka jauna reste ir nevis pa šrotiem medījams retums kā audī, bet gan 8 eiras armandoparts.lv ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti