iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.11.2016 22:13

Ja nemaldos, procesā arī izmainās gaismas krāsa, paliekot zilgana...

msh 30.11.2016 20:52

Nu es saprotu ko citu - tu droši vien gan esi kādreiz bijis ārpus rīgas, bet nekad ne naktī. Pabrauc kādreiz pa nakti pa kādu pietiekami dzīvu šoseju, kuras segums sastāv pamatā no ielāpiem - vai pa granti. Pačukstēšu priekšā ko tu ieraudzīsi - tās mašīnas, kurām jau pa pāris kilometru attālumu var ieraudzīt ka lukturi plivinās augšā lejā - nē, tās nav piekrautas mašīnas ar beigtiem amartiem, bet gan mašīnas ar oriģinālo ksenonu un žil, tfu, līmeņotājiem. Kad piebrauksi tuvāk, varēsi priecāties ka tā regulārā augšā - lejā, augšā - lejā gājiena augšējais gals cērt tev acīs. Ja pats brauksi mašīnā ar tādu uzparikti - tavējie lukturi darīs to pašu. Tās mašīnas, kuru lukturi šitā nedara un nežilbina - tām nav līmeņotāji - jo tomēr virsbūve ir stabilāka, nekā kaut kādi tur sūdaini līmeņotaji, kuri cenšas reālā laikā kaut ko koriģēt...

msh 30.11.2016 16:01

Ja tas idiotisms ka ksenonam jābūt ar līmeņotājiem nebūtu likuma prasība, tad tiem, kam ir ksenons ar līmeņotājiem, vajadzētu dot pa galvu - un līmeņotājus vispār būtu jāsauc par žilbinātājiem. Bet apmīzēji ir domāti priekš sevis - kā jau tu teici, netīrs stikls strauji samazina gaismas atdevi - pretējo žilbināšanu tas neveicina.

Palasot tavu aprakstu par barošanas uzlabošanu, man palika interesanti - es gribētu cik briesmīgi izskatās tavu roku darba galarezultāts...

msh 30.11.2016 15:56

Te vispār ir runa par kvalitāti, nevis "pakāpēm". Es tev jau nosaucu piemēru, kur man nācās atklāt ka trešās sērijas bembijs pēc salona kvalitātes atbilst golfam, nevis audī.

msh 30.11.2016 13:42

Scotinsh77 rakstīja: Un, ko Tu , ar sho sacereejumu gribeeji pateikt?

Nifiga neiebraucu...

To ka tev nav loģiska iemesla uzskatīt ka škodā būs īpaši nekvalitatīvāks salons kā bembijā.

msh 30.11.2016 13:24

Nūūūū, es tev īsti nevaru piekrist - ksenona spuldzei tomēr ir kaut kādas divas reizes lielāka gaismas atdeve nekā 55/60w halogēnspuldzei - ja viss ir pareizi izveikts, nevar nebūt starpība. Parastiem reflektora lukturiem arī ir samērā neprecīzs stars. Pilnai laimei parasti uz mašīnas priekšējo lukturu barošanas ķēdi ir pietiekami daudz saekonomēts, kas halogēnu jūtami ietekmē, bet ksenonu neietekmē nemaz.

msh 30.11.2016 9:43

Pie tā ka es braucu ar mašīnu kurai viens jauns priekšas lukturis maksā 6 eiras, es tiešām izjūtu kārdinājumu tā izdarīt, jo tā kā slēdzis, to spaidot, vispirms ieslēdz nākamos lukturus un tikai pēc tam izslēdz iepriekšējos, es esmu pamēģinājis, kāda būtu gaisma ar 230w tālie + 110w tuvie, tikai jāpietur kloķis pavilkts - gaisma ir jauka - un to pat būtu ļoti viegli uztaisīt - bet nu tas ir pret maniem uzskatiem - lukturi nav dilstoša detaļa un tiem tādiem arī nav jābūt.

msh 30.11.2016 9:36

Man ir pirmā dzirdēšana par kaut kādām speciālām spuldzēm, lai arī stiliņā ir gadījies lasīt aprakstus kā dažs labs ir hrenonizējis C4 A100/A6, tb neviens tur nav pieminējis tādas spuldzes. Minos, viens tur pie viena pārregulējot lēcas aizsegu dabūja ideālu ksenona staru - citi tur piebilda ka lielākoties izdodas tikai nocirst staru kā miglām. Un tie kas ir pētījuši C4 oriģinālos ksenona lukturus [retajiem S6+ tādi bija] apgalvo ka tie atšķiras tikai ar stiklu kam ir ksenona marķējums.

Bet tavas matemātiķa spējas ir graujošas Ja jau 230w powā nozīmē 100w spuldzes, ko tad, tavuprāt, es lieku papildniekos?

msh 30.11.2016 0:33

Nē, tāpēc ka vecmāmiņu loģika "nemotors ir ekonomiskāks" nestrādā - adekvātam motoram pedālis ir viegli nospiests un ir liela rezerve cik var spiest vēl, nemotoriņam pedālis ir grīdā un apetīte liela. Es nemaz nešaubījos ka golfam ieliekot 1.3 vietā 2.0, patēriņš samazināsies - tā arī notika, lai arī man kāja ir samērā smaga - jo te pedālis tiek nedaudz nospiests un mašīna raujas uz priekšu [nu te gan droselei ir tikai viena rīkle, tas gan], a tur pedālim bija tikai divas pozīcijas. Lieki teikt ka A90q, ar saviem pieciem cilindriem un pilnpiedziņu ierakstījās līdzīgos ciparos kā 1.3 golfs, nu tad par ko mēs runājam? Es pat nemaz nešaubos ka es varētu pēc ieskriešanās pēc pēdējā liepājas sarkanā lukša ieštepselēt piektajā robā un kloķi neaiztikt līdz pat pirmajam dižās pilsētas sarkanajam luksaforam, negūstot asas izjūtas saldus aplī un citās apdzīvotās vietās [jo griezes momenta pietiek], un bez problēmām pa ceļam taisot nedaudz ciešākus apdzīšanas manevrus - ar dajebkādu hondu tikmēr varēs gan čikāties, gan arī ar to apdzīšanu būs tā švakāk.

Atbildot uz tavu pirmo jautājumu - astotais man liekas labāks, jo tas oktānskaitlis ir piemērotāks manam motoram.

P.N. Vēl viens nemotoru ekonomijas piemērs, tāds ļoti ekstrēms - zināmam cilvēkam bija D2 A8 4.2q, ar kuru šis pamatā rullēja pa šoseju uz 150-200+ - vidējais patēriņš 12 litri benzīna uz simtu. Šim kādu laiku darbā iedeva pabraukt ar suzuki SX4, polo klases hečbeku, kuram vienīgais nemotoriņš ir 1,4 - vidējais patēriņš 14 litri uz simtu, vienīgi atšķirībā no divas tonnas smagā V8 sedana, šitas ātrāk par 150 neesot gājis...

msh 29.11.2016 23:56

Vai es kaut kur pretendēju uz ideālu stāvokli? Pēc gada droši vien varēs pretendēt, šobrīd savu zināšanu un pieredzes dēļ varu atļauties braucamu stāvokli. Ja būtu piepeši jābrauc uz spāniju, tad pirms tam sasteigtā kārtā profilaktiskos nolūkos tiktu izdarīti vairāki nākotnes darbi, bet tagad tie notiek nesasteigtā, dabiskā kārtībā, kad uznāk luste, spiedīga vajadzība vai vienkārši vajadzības dēļ tiek nojaukts kaut kas cits, kas bijis ceļā kaut kam, ko derētu nomainīt.

Bez tam, ideāls tehniskais stāvoklis viens pats vēl nav garants ka izdosies bez problēmām aizbraukt līdz galam

msh 29.11.2016 20:28

Kijai ir viena smaga problēma jau uz papīra - tu nopērc škodu, kurai detaļas maksā kā poršam...

msh 29.11.2016 12:15

Vienreiz par kādu no šī tofika atejas humora jociņiem sanāca smiekli...

msh 29.11.2016 11:42

Žēl ka es nevaru dalīt ne krustus, ne mīnusus, ši tad būtu tā retā reize, kad es kādam iešķiebtu mīnusu. Līdz vēju pilsētai man ir nieka 45 kilometri.

msh 29.11.2016 11:41

Uhh... Un kā ar tevi un "appišanos"? Tu visu laiku cepies par NESAREGULĒTIEM lukturiem, bet beigās nonāc vienmēr pie secinājuma "un tāpēc vajag aizliegt lietot miglas". Pēc tam atkal seko filosofija, cik nu briesmīgi traki viegli miglas ir satraumējamas, un pēc tam atkal "un tāpēc vajag aizliegt miglas". Mīļais cilvēk, ar augšējo galvu vajag domāt, nevis apakšējo! Nevis vajag aizliegt lietot miglas, bet VAJAG REIDUS, KUROS ĶERTU ŽILBINĀTĀJUS. Iedomāsimies ka notiek tas, par ko tu te visu laiku cepies - aizliegtu lietot miglas, un tālāk tevi žilbinātu tikai lielie lukturi - tev no filosofijas "arī šis paņēmis stirnu..." paliks labāk? Tu varbūt domā ka jā - es zinu ka nē - un tāpēc ir skaidrs ka tava cepšanās nav no vēlmes kaut ko uzlabot, jo nekas neuzlabosies, atliek tikai tas variants par ieriebšanu. JĀ, man daudz labāk patīk kā B3 A90 un mk3 izskatās ar gabarīti + miglas, un vispār arī tas gājiens taupa lielos lukturus - tiem ar laiku izdeg lielie reflektori.

Un jā, es neesmu redzējis tik ļoti satraumētus buferus lai no tā spēcīgi izmainītos miglu regulējums. Tas ka tavam moņģikam plaisā buferis, ir dziļi pohuj - tur vajag lai buferis salūztu uz pusēm un lūzuma malas vairs nebūtu viena pret otru, nu, teiksim, viens bufera stūris pie arkas nokritis uz leju pa 5 cm, un tev būtu jābūt pohuj, ka tavam moņģikam purns ir lupatās - vai arī piesauktajā suņa situācijā tev būtu dziļi jāliek mīksto uz to migla ir nolauzta no stiprinājumiem un ļurkājas.

msh 29.11.2016 11:22

Nē, tos pa lielam liek kopā japāņu izstrādāti roboti, un rūpnīcā viss darbs notiek pēc japāņu izstrādātas programmas.

Dabiski ka visas lētās mizas ar šķībaču brendiem ražos kaut kur uz vietas ES - ievedmuita.

msh 29.11.2016 11:11

Nu, tu esi veikalinga upuris, ja tev ir tikai "aftermarket" un "orižinal". Pačukstēšu tev vienu mazu noslēpumiņu - autoražotājs neražo NEKO, henrija forda laiki ir garām - ražotājs tikai saliek kopā to, ko detaļu ražotāji ir saražojuši. Līdz ar to ir vēl trešais termins - oriģināldetaļu ražotāji. Abas manas mašīnas no rūpnīcas saturēja victor reinz blīvslēgus un blīves, sachs sajūgu, bosch vadības blokus un devējus, hella lukturus, securit stiklus, behr radiatorus, lobro granātas, valeo vai bosch sildierīces, VDO instrumentus audī vai arī izvēli starp VDO un motometer spidometriem golfam - spriegotājruļļus droši vien ražoja INA un gultņus SKF - par citām detaļām nezinu, tur lielākoties ir specifiskāki ražotāji kuri paši ar savu vārdu aftermarket detaļu tirgū neapgrozās. Pēdējā iemesla dēļ IR detaļas, kuras arī es pērku pie dīlera, jo citādāk kā ar VAG detaļu departamenta starpniecību tās nav pieejamas. Bet lielākoties visādām dilstošajām detaļām, nu tām, kuras jāmaina lai saglabātu mašīnas pamatfunkciju, atšķirība starp OEMu un oriģināldetaļu ir kastīte un sulīga cenas atšķirība - piemēram, manam golfam sajūga komplekts maksātu kādus simts latus [tātad 140 eiras] sachs izpildījumā, bet ja es gribētu lai man to sajūga komplektu nevis izsniedz zilā kastītē parastā autoveikalā, bet gan pelēkbaltā kastītē liepājas fofāgena centrā, cena būtu praktiski dubultā Parasti tā atšķirība tādām detaļām ir pusotra, divas reizes. Nu labi, Elmimotors Mihails [elmimotors piedāvā pasūtīt oriģināldetaļas] apgalvo ka oriģināldetaļas esot kvalitatīvākas - nu var jau būt ka priekš fofāgena rezerves daļu departamenta ražotāji uz fofāgena prasību uztaisa kādu papildus kvalitātes kontrolīti - bet es ticu ka tie ražotāji savu vārdu arī neies smērēt.

msh 29.11.2016 10:55

Ir pietiekami daudz dzirdēti teksti forumos no B5 A4 braucējiem, kuri seksojot centu, liek lētās ķīniešu sviras, un pa vienai [ieteicamais variants ir uzreiz abās pusēs visas tb 4x2 + stabilizatora atsaites], un saka ka gadā varbūt vienu jānomaina...

msh 29.11.2016 10:53

Deviņdesmit devītā gada oktāvijai un astotā gada tūrānam abiem noteikti bija ķīseļi, kur diži nekas arī neizmainās. Bet lai apgāztu to tavu "īpaši dārgāk jaunam auto nav..." - man zobsiksnas komplekts, ja to tā var nosaukt, jo satur tikai siksnu un rulli - tur tiešām nekā vairāk nav - maksā 20 eiras, LABU ražotāju detaļas. Ir bišķi atšķirība, vai ne?

msh 28.11.2016 22:12

Halogēna lēcas no ksenona lēcām atšķiras tikai ar stara labo pusi - normālā stāvoklī esošas standarta halogēna lēcas ar hrenonu tajās var žilbināt vienīgi gājējus un ar ceļa zīmju starpniecību pašu braucēju.

P.N. Tu laikam tā arī neatbildēji par to savu 100w komentāru lapu iepriekš.

msh 28.11.2016 22:05

Neaizmirsti ka ir vēl arī trešais šārāna modelis - seats, aizmirsu kāds bija vārds.

msh 28.11.2016 22:01

Fabiijai vēl droši var pieplusot klāt polo, ibizu un A1. XC90 neko.

msh 28.11.2016 21:16

Zvaigznes kaut kādā testā vēl nav pasīvā drošība, kā rādīja tur tas tests, kurā moku iestādīja stabā.

msh 28.11.2016 21:14

Man nav bail no nemotora rēkoņas, man ir bail no tulznām uz labās plaukstas, kosmiska degvielas patēriņa un tā ka tas nemotoriņš no zāģēšanas neizbeidzas

msh 28.11.2016 19:37

Suns sedana grabažniekā droši vien prātotu par to, kāds viņa īpašnieks ir muļķis - tajos laikos kad apkārt braukāja pamatā sedani, suņus veda aizmugurē, nevis grabažniekā. Bet ja tev būtu sedans, pie tavām īpatnējajām vajadzībām tu ļoti ātri pielāgotos un piekabi tālu nekur nemeklētu, jo tev tā diez vai būtu tālāk kā man - man piekabe stāv 15 metrus no mašīnas. Vai arī tu sedanam uzliktu jumta reliņus - es domāju ka tevis nosauktās lietas tie turētu.

Savādāk var piekrist, reizēm noder, bet reāli tās situācijas, kur tiešām bez hečbeka nebūtu iztikts ir bijušas tās, kur negaidīti ir bijis jāved kādam citam kaut kas neplānoti. Nerunājot nemaz par situācijām kur vedamais objekts ir tāds, kur hečbeks ir labāks, bet vienalga sūdīgs - piemēram, piecmetrīgas kāpnes es varētu golfā iestūķēt, bet kad man vajadzēja aizvest tās kāpnes čomam uz liepāju, es tomēr devu priekšroku piekabei.

msh 28.11.2016 19:20

Pieņemot ka tava "mopēdauto" klasifikācija izriet tikai no izmēra, tad jāprasa - kā tad automašīnām ir jābrauc - lēni, nestabili, neveikli? Es personīgi nevaru saprast fana noslieci uz nemotoriem - bet nu ja tajā viņa fabijā iestūķētu 2.0 TFSI un saliktu piekari un bremzes atbilstošā līmenī - tā mašīna tiešām būtu baudāma.

Palūrēju wiki kas ir fiata panda - tāds jocīgs ērms ar pārāk augstu jumtu - atliek secināt ka tu esi nejauši norijis mietu vai arī nemāki ķeblim atrast atzveltnes leņķa regulatoru.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti