iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 26.11.2016 2:20

Paskatoties kādu jaunāku žiķeli - tie ir pilnvērtīgi astoņdesmitie gadi. Bet, pirms gribas nodirst žiķeli - atceramies ka salons un vizuālais atbilst nullto gadu ekonomijas mašīnām - kaut gan es, iespējams, esmu atpalicis un jaunākie eksemplāri atbilst šodienas ekonomijas mašīnām - bet dzelži jau nav diži sliktāki par kādu piecgadīgu japāni, modeli, uz kuru saekonomēts. Pati galvenā atšķirība - tas ka nav visādi nepraktiski vipendroni - bezizmēra ripuļi, jaunākās modes izskats utt.

msh 25.11.2016 12:09

Oktāvija ir baudāmāka par to troiku, gan ietilpīgāka, gan ziemā nav jābaidās mīt grīdā, gan, tā kā tur apakšā ir golfs, brīdī kad pienāks laiks remontēt piekari, nebūs jāņem patēriņa kredīts...

msh 25.11.2016 12:08

vRS. Ja gribi RS, nāksies pirkt dārgu audī.

msh 25.11.2016 12:02

Nu bet tad kas nav taisnība? Ja jau reiz nav pakojuma, tātad to pievienojot šī problēma tiek novērsta. Tas ko nevar šādi izdarīt, ir pievienot luksusa klases mašīnu vipendronus, piemēram, dubultos stiklus. Tev pašam tak ir toyota, kuras pirmais īpašnieks atzina dzimto pakojumu par švaku...

msh 25.11.2016 11:57

DJ40 rakstīja: Jāpiemet man arī kkas diskusijai, mana izvēle, ja jauns auto, tad tāds, kādu gribās un var atļauties nesēžot uz roltoniem... jo vecais vienā brīdī tomēr sāk palikt daudz neprognozējamāks, piemērs man ar tēva auto 20 gadīgu vectru, pirka apm 6g.v. tagad bedzamos 2 gadus visādi neparedzami kāši lien laukā, vairākas x palikts uz ceļa... izdevumi mēnesī jau palika vienādi ar summu, ko es maksāju par jauna auto līzi... tagad ir nopirkts jauns Duster, tad jau sīkāk varēs vēlāk komentēt.Pats 8g lietoju VW Touran, 2,0 TDI, 7 vietīgu ,180k noripināti, šo 8g laikā skate visas reizes ar 1x, mega ieguldījumi nebija vajadzīgi, tagad vietā paņemts jaunais modelis, arī 7vietīgs, nu jau 30k noripoti, tik cik 1 apkope..

Vienīgais kas 20 gadus vecai mašīna ir neprognozējams - lasīt ne pārāk prognozējams, ja tai lietai nepieiet pedantiski - ir rūsa - pārējais viss ir redzams un prognozējams, un ilgspēlējošs. Protams, ja mašīna ir tikai tam lai tajā iekāptu un jātu, un remontētu priekš apskates vai pēc tam, kad kaut kur paliek, tad jā. Es labāk reizi ceturksnī iztērēju 10-15 minūtes, pārlaižot acis dilstošajām un novecojošajām detaļām, nekā cīnos ar smagām sekām. Piemēram, pirms kāda mēneša nomainīju stūres pirksta putekļu gumiju - jo tā maksā dažus desmitus centu, kamēr viss pirksts kaut kādas sešas vai astoņas eiras + pēc tam vēlams taisīt savērsumu - kā arī vairākus mēnešus skatos uz saplaisājušu labās granātas gumiju, bet saplīsusi vēl nav, kaut kad būs jāsamaina kopā ar visu granātu, jo izļurkāta - tavs fāteris noteikti močītu līdz uz ceļa granāta izģērbtos...

msh 25.11.2016 11:27

AnK rakstīja: Ar Verso nobraukti laikam kādi 12000 (?) km, viena no priekšējām slotiņām ik pa brīdim čīkst. Nu, pats mehānisms. Nezinu, kas tur ir, neesmu paskatījies, jo tas nenotiek visu laiku un kad noparkojos, vienmēr par to aizmirstu. Ja nepāries, uz apskati likšu nomainīt garantijas ietvaros, vaina nav gana liela, lai lieki brauktu uz servisu.

Citādi priecājos par praktiskumu. 18. novembrī pirmo reizi mašīna tika izmantota pilnā septiņvietīgā konfigurācijā (3 pieaugušie, 4 bērni, 1 rati) un viss satilpa- par ko biju mazliet pārsteigts. Kopumā māšina perfekti atbilst pašreizējai dzīves situācijai un vajadzībām.

Šonedēļ gan sanācis pārvietoties ar ģimenes otro auto (Mazda2 ar 287000 nobraukumu), un kā jau katru reizi, kad braucu ar Mazdiņu, sāku domāt - vaitiešām vajag to jauno auto? Varbūt iespringt uz naudas krāšanu un nopirkt, piemēram, 6-7 gadus vecu vāģi par 7-8000 EUR un nemaksāt katru mēnesi to naudu līzingā, kā arī dārgās apkopes u.t.t.? Un ja grib mainīt auto, daudz vieglāk pārdot un paņemt citu u.t.t.

Nav problēmas atļauties jaunu auto, bet vai man to vajag?

Bet tā man katru reizi notiek, kad braucu mazdiņā. Kad pārsēžos Verso, tad gan izbaudu klusumu, komfortu un visas ekstras un priecājos. Lietotā vāģī tomēr nebūtu tas pats...

Aizbrauc to mazdu uz kādu audiotu kantori lai nopako ar skaņas izolāciju, pēc tam ar to braucot izbaudīsi "klusumu, komfortu un visas ekstras", un brīnīsies kā var pabraukt ar grabuli verso, un par to vēl maksāt n simtus mēnesī...

msh 24.11.2016 14:35

Par to lidošanas sajūtu es ticu - katrs transportlīdzeklis rada ātras braukšanas sajūtu, ar to braucot ātrumā, kas tuvojas tā maksimāli iespējamajam ātrumam - piemēram, ar velosipēdu šāda sajūta rodas kādu brīdi pabraucot pie 30 kmph. Liels un ļumīgs džeris, bez šaubām, neradīs tādu stabilitātes sajūtu kā neliels hečbeks ar stingru piekari - ar kuru tiešām stiepjot pāri salu tiltam uz 90 nekad neradīsies sajūta ka tas lido un ka tūlīt nekontrolēti aizlidos uz vienu sānu un būs katastrofa un līķi - tā vietā būs sajūta "spied vēl". Bet nu kas jau kuram sagādā baudu - kontroles trūkums lielākos ātrumos sagādā asas izjūtas, neapšaubāmi - vai tas ir baudāmi - nu, gaumes jautājums.

msh 23.11.2016 23:04

Es neatceros kad man kāds būtu pretī braucis ar žilbinošām - sūdīgi saregulētām vai ar hrenonu tajās - miglām - toties mašīnas, kurām viens lielais lukturis ir par augstu es redzu praktiski katra šosejas brauciena laikā.

Attiecībā par tavu novērojumu - parasti buferim apakšā ir kaut kāda stingrāka konstrukcija [jo bufera funkcija tomēr ir amortizēt sitienu, nevis tikai smuki izskatīties] un miglas pieskrūvētas pie tās. Līdz ar to vienīgais reālais veids kā traumēt miglu regulāciju - vai nu reāli atsist pašas miglas pret kaut ko, vai arī tur tā borda jāpaņem tā ka buferis ir lupatās.

msh 23.11.2016 22:58

Tad jāprasa kurai tautai tie ir pieauguši. Visdrīzāk tāda pati papīru manipulācija kā savulaik apgalvojums ka IKP ceļas - jā, cēlās - jo bez darba sēdošie emigrēja, un līdz ar to tur tas naudas daudzums bija jādala uz mazāku galviņu skaitu...

msh 23.11.2016 22:56

Tu gribēji lai es vienkārši neaizeju uz vēlēšanām?

msh 23.11.2016 12:35

A kāpēc poļi nevarētu no mums mūsu modeli ka netraucējoši lukturi drīkst degt praktiski visu laiku, bet traucējoši ne?

msh 22.11.2016 20:08

Ja būtu deviņdesmitie, tad revolūcija būtu jau sen notikusi, bet tā kā robežas ir vaļā, tad potenciālie revolucionāri jau sen ir vācijā, norvēģijā vai īrijā...

msh 22.11.2016 20:06

Kā to ņem. Pēdējoreiz es biju viens no tiem, kas balsoja par jenotību, vai kurā tur partijā ir āboltiņa, un svītroju pirmos trīs purnus no biļetena ārā - es nobalsoju par to, lai āboltiņa tur nebūtu, un pēc rezultāta arī viņai tur nebija jābūt, bet viņa tur ir. Tātad, es rūpējos par to, lai viņa tur būtu?

msh 22.11.2016 13:07

Šitas būs individuāli. Jā, man garajos gabalos maģis mēdz būt nogriezts tuvu nullei, bet tam ir divi iemesli - pirmkārt, garajos gabalos lielu lomu spēlē līdzbraucēju mutes, otrkārt, LKR no saldus uz rīgas pusi ir pārklājuma bedre...

msh 22.11.2016 13:06

Labi, nesāc pārspīlēt. Te jau pietiek ar to, cik spēcīgs ir tas raidītājs - lētie sūdi parasti ir jāliek bezmaz blakus maģim, lai pārāk stipri nešņāktu - tikmēr atceros situāciju, kur pazīstams čalis piebrauca ar savu golfu papļāpāt būvlaukumā, kur es ar vienu čali darbojos, un tas čalis izdomāja 10 m attālumā stāvošo maģi pārskaņot, jo nepatika dziesma - nomainīja staciju - skan kaut kāda dziesma - pēc tam cita dziesma, bet bez reklāmas - piepeši sāk skanēt kaut kāda vietējā repera skaņudarbs - čalis "wtf?" - izrādās ka šis noskaņojies uz piebraukušā čaļa mašīnā esošo raidītāju - starpību pret citu staciju nevarēja just, signāls stiprs utt.

msh 22.11.2016 13:01

Man gan ir cits secinājums - dižajā pilsētā vienkārši lepni dzīvo, lasīt - daudziem kredītus dod. Pie tā ka pseidodžipi sevišķi acīs nekrīt, pieņemu ka vakara burzmas laikā pilnā liepājas xl salas vai depo stāvlaukumā varētu saskaitīt apmēram tādu skaitu ar pseidodžipiem, un varbūt pat viens no tiem būtu XC90.

msh 22.11.2016 12:55

Ja tu to saki man, tad jāprasa kur tu to esi izrāvis...

msh 22.11.2016 1:52

Kas tie par tādiem milzīgiem ratiem?

msh 21.11.2016 23:11

Tagad paņemam šito www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/aomgc.html un šito www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a3/ghlib.html un skatāmies uz attālumiem no priekšas arkas līdz priekšas durvij, un pēc tam uz attālumu no aizmugures arkas līdz aizmugures durvij. Tu teici ka viņiem bāze atšķiras par 20 centimetriem - man liekas ka mēs jau 10 centimetrus esam atraduši...

msh 21.11.2016 18:17

...un tad tu brauc, un brauc, un brauc, un aizmiedz un noloci to S-klasi... Visādas graboņas un klaboņas, protams, ir jānovērš, bet tajā brīdī, kad tu esi dabūjis to patīkamo klusumu, tu esi pazaudējis braukšanas sajūtu. Reku mums te, piemēram, ir kasiņš, cilvēks kurš grib sajust ka viņš brauc, bet tā kā viņa zvēru karalim ir pārāk daudz skaņas izolācijas, viņš tādēļ regulāri pārkāpj atļauto ātrumu tikai tāpēc, lai to justu. Rietumos daļai veco mašīnu entuziastu ir šāds iemesls, kāpēc mājās garāžā stāv kāda astoņdesmito gadu mašīna - jo tajā apsēžoties pie stūres, cilvēks brauc un jūt ka brauc, nevis tikai groza baranku un aiz loga mainās bildītes...

Par jaudu gan es tev piekrītu - es nezinu no kā tur rodas tie astronimiskie cipari, tb kāda proporcija tajā ir kuram faktoram - līka kastes akustika, no pirksta izzīsti nereāli augsti jaudas cipari un vēlme palikt kurlam. Personīgā pieredze rāda ka ar 70w pietiek lai mašīnā vibrētu viss, kas spēj vibrēt, un ar 35w pietiek patīkamiem basiem.

msh 21.11.2016 13:53

Ķipa, mainīs savas domas? Stipri šaubos, neaizmirsti ka viņam savulaik bija VW vento VR6, un no tiem laikiem ir šitas nicks - kā redzi, fans vismaz pēdējos 10 gadus brauc ar kaut ko 2x lēnāku un nemaz nesūdzas...

msh 21.11.2016 13:34

Tie ir cipari, kas īsti neatspoguļo pasažieru nodalījumu Pirmkārt, paturi prātā ka ar B4 pirmo reizi palielināja ripuļu izmēru, kā rezultātā pieauga attālums starp asīm priekšā pielika tikai kaut kādus 2-3 cm, jo tur vēl bija kur plesties uz atpakaļ, aizmugurē noteikti lika vairāk, jo tur uz priekšu nebija kur iet - es nejustos pārsteigts ja kopš B4 laikiem jau šajā gadsimtā vēl būtu notikusi tā attāluma palielināšana šādu vai līdzīgu iemeslu dēļ. Otrkārt, garums - man kaut kā liekas ka atkal, arī tam pašam B4 jau bija garāka pakaļa nekā vecajiem modeļiem, ne daudz, bet bik - un atkal, to gan jau pastiepa vēl.

msh 21.11.2016 0:45

Lai jau tā būtu, nav bijusi vajadzība iedziļināties, un visdrīzāk nebūs ar.

msh 21.11.2016 0:43

Iztulkošu pārējiem starp tava posta rindiņām izlasāmo tekstu "esmu ar buldoga purna XC90 braucošs lohs kurš iedomājies esam par pasaules nabu un tāpēc arī nezinot ir viedoklis, uz kuru gribas pastāvēt, jo ja cilvēks nebrauc ar boldoga purnu, viņam taisnība noteikti nav."

Žēl, es nevaru likt ne krustus, ne mīnusus, savādāk labprāt tev ieliktu krustu, jo tava verbālā caureja mani labi uzjautrināja Turpini par cilvēkiem spriest pēc viņu mašīnām, dzīvē tālu tiksi. Bet no sākuma iesaku vismaz palasīt par digitālo audio un tā formātiem, lai tu vismaz šādā tēmā nerakstītu pilnīgus pekstiņus. Es gan saprotu kāpēc tu uzskati ka nekā labāka par kompaktdisku nav - jo buldoga purna maģim tā ir kvalitātes apogeja, un aftermarketa maģi kas spētu atskaņot praktiskākus formātus, tur noteikti ielikt nevar.

msh 21.11.2016 0:29

Riteņi diez vai ir lielāki, jo ja ir, tad vai nu tiek apdalīti salonā sēdošie, vai arī attālums starp asīm jāpalielina. Kas vēl atšķiras? Jumta augstums. Arī mikropseidodžipu braucēji runā par sēdpozīciju, tātad skaidrs, tur nav 15-20 cm no grīdas ķeblis ar mēreni atlaistu atzveltni kā parastā mašīnā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti