Par to, ko darīt lai uzlabotu redzamību - ksenonam noteikti tas nav aktuāli, bet halogēnlukturiem parasti prasās pēc resniem vadiem un relejiem. Visi vadi mašīnā ir aprēķināti lai ietaupītu un nesanāktu ahūni resni vadu bunti, bet priekšējie halogēnlukturi rezultējošo sprieguma kritumu izjūt vissmagāk - jo spuldzes nomināli ir aprēķinātas kaut kādiem 14 voltiem un spriegumam krītoties, spuldžu gaismasspēja dramatiski krītas, bet priekšas lukturu vadu resnums normālām mašīnām ir 1,5 kvadrāti [lokanajai dacītei vispār kaut kādi smieklīgi vadeļi], kur jau uz papīra līdz tālākajam lukturim parasti ir kāda volta kritums tajos vados - bet tālāk vēl ir slēdži un vēl kādi fantastiski risinājumi - piemēram, deviņdesmito gadu fofāgeniem elektrosistēmas modularitātes vārdā strāva četras reizes ceļo starp drošinātāju kasti un kādu slēdzi, radot papildus zudumus vairākos metros lieku vadu un trijos slēdžos... Es savam golfam priekšas lukturu buntā saliku resnus vadus - 4 kvadrātus tālajiem un masai, divarpus tuvajiem [mašīna aprīkota ar papildus tālajiem], un pāri releju pie drošinātāju kastes - rezultātā ar stipri viduvējā stāvoklī esošiem lukturiem un bezfirmas spuldzēm ir ļoti laba tuvā gaisma, un lieliska tālā gaisma. Pie šitā pierodot, ar citu mašīnu pa nakti nedaudz nepatīkami braukt - ne tik daudz tumšuma dēļ, kā tā, ka no pretībraucošajiem nav tik spēcīga cieņa. Un principā vēl noteikti bik vairāk varētu izspiest - uzlikt labākus lukturus, un samainot dažās vietās vadus, vēl par kādām volta desmitdaļām pacelt spriegumu uz spuldzēm...
Es pieņemu ka slavenie osrama nakts lauzēji ir vienkārši spuldzes, kas aprēķinātas zemākam spriegumam , un tāpēc par tām ir divdomīgas atsauksmes - ir kam labi iet, un ir kam ātri izbeidzas, visdrīzāk tiem, kam nav problēmas nodrošināt spuldzēm adekvātu spriegumu.






















Vēl sliktāk ir tad, kad kādam supportam izbeidzas mehānisms - tad viss notiek pēc plāna un attiecīgi naudas govij, kam pieder tā mašīna, tiek kārtējo reizi noslaukti daži simti... Nē, rocene ar kloķi ir n reizes praktiskāka - supports + trose maksā jūtami lētāk nekā tur tas mehānisms, un kalpo ilgāk.