Redzi, visa šitā urķēšanās pa papīriem ir runga ar diviem galiem. Es varu saprast vēlmi kaut ko zināt, ja nu tur ir kaut kas samudrīts - bet mudrītājs visdrīzāk arī safabricēs vēsturi, aiz ko šis rīks paliek bezzobains. No otras puses tas ir pircēju vai pārpircēju rīks lai kaulētu cenu nost, lasīt - appistu godīgu pārdevēju. Ko tu darītu, ja tev svarīgie atejas papīri rādītu ka mašīna ir bijusi sista, lai arī dabā viss ir lieliski? Noteikti kaulētu cenu nost, vai arī nepirktu. Tas nekas ka galvenais rādītājs ir pati mašīna - ja ar krāsu un šuvēm viss ir kārtībā, ja bail, brauc uz stendu pārbaudīt virsbūves ģeometriju. Tikpat labi pēc atejas papīriem viss ir kārtībā, bet dabā ir šķība virsbūve, jo kaut kur sanācis uzslidēt uz kādas bordas vai kaut kā savādāk, bet atejas papīros tas neatspoguļojas, jo nav bijuši iesaistīti ne specdienesti, ne serviss...
Labu mašīnu pārdosi arī bez kaut kādiem atejas papīriem, sevišķi ja tā būs tādā vecuma grupā, kurā citiem vai nu tie būs apšaubāmi, vai vispār nebūs. Vislabākā mašīnas vēsture ir kāda autoforuma attiecīgās mašīnas topiks - jo tas atspoguļos gan to, kas darīts, gan kā darīts, gan kādu ražotāju detaļas un materiāli izmantoti, gan kā braukts... ![]()






















Nu, tas jau atkal atkarīgs no pircēja. Man tās žīdu dvēseles kas kaulējas, nav saprotamas - bez šaubām, ja kādreiz sanāks pirkt mašīnu, pielietošu to pašu principu, ko lietoju uz dajebko citu - ja man lieta un cena ir pieņemami, pērku, ja nav, apgriežos otrādi un eju prom.