iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 06.10.2016 20:39

Nu, tas jau atkal atkarīgs no pircēja. Man tās žīdu dvēseles kas kaulējas, nav saprotamas - bez šaubām, ja kādreiz sanāks pirkt mašīnu, pielietošu to pašu principu, ko lietoju uz dajebko citu - ja man lieta un cena ir pieņemami, pērku, ja nav, apgriežos otrādi un eju prom.

msh 06.10.2016 20:33

Redzi, visa šitā urķēšanās pa papīriem ir runga ar diviem galiem. Es varu saprast vēlmi kaut ko zināt, ja nu tur ir kaut kas samudrīts - bet mudrītājs visdrīzāk arī safabricēs vēsturi, aiz ko šis rīks paliek bezzobains. No otras puses tas ir pircēju vai pārpircēju rīks lai kaulētu cenu nost, lasīt - appistu godīgu pārdevēju. Ko tu darītu, ja tev svarīgie atejas papīri rādītu ka mašīna ir bijusi sista, lai arī dabā viss ir lieliski? Noteikti kaulētu cenu nost, vai arī nepirktu. Tas nekas ka galvenais rādītājs ir pati mašīna - ja ar krāsu un šuvēm viss ir kārtībā, ja bail, brauc uz stendu pārbaudīt virsbūves ģeometriju. Tikpat labi pēc atejas papīriem viss ir kārtībā, bet dabā ir šķība virsbūve, jo kaut kur sanācis uzslidēt uz kādas bordas vai kaut kā savādāk, bet atejas papīros tas neatspoguļojas, jo nav bijuši iesaistīti ne specdienesti, ne serviss...

Labu mašīnu pārdosi arī bez kaut kādiem atejas papīriem, sevišķi ja tā būs tādā vecuma grupā, kurā citiem vai nu tie būs apšaubāmi, vai vispār nebūs. Vislabākā mašīnas vēsture ir kāda autoforuma attiecīgās mašīnas topiks - jo tas atspoguļos gan to, kas darīts, gan kā darīts, gan kādu ražotāju detaļas un materiāli izmantoti, gan kā braukts...

msh 06.10.2016 17:49

Ko tu tur pērc, mašīnu vai papīrus? Tu tagad izklausies pēc brita - viņiem pērkot vecas mašīnas, ļoti no svara tur visi šitentie atejas papīri, kuri, domājot ar galvu, tāpat kaķim zem astes.

Princips tas pats, kas pērkot 20 gadus vecu mašīnu - neviens neko nezina kur kas un kā ir ticis remontēts, bet cilvēks, kam ir smadzenes galvā, vai nu pats pārbauda to, kas pārbaudāms, vai pieaicina gudrākus cilvēkus. Nu hoķ vecais labais joks kā pirkt audī ar 2.5 V6 TDI - apskatīt mašīnu, un, ja apmierina, aizbraukt uz servisu paraut vaļā vārstu vākus, lai redzētu kas darās apakšā... Kā tie tavi atejas papīri šādā situācijā paradītu kas tur darās? Pareizi, tie tikai parādītu ka ir vai nav kādreiz tikušas mainītas sadalenes, ne to stāvokli.

msh 06.10.2016 17:27

Šajā situācijā ir interesanti ka palielina tām mašīnām, no kuru īpašniekiem ir ko paņemt.

msh 06.10.2016 12:38

Ja tu lasītu manus postus un atcerētos ko es esmu rakstījis agrāk, tu saprastu ka es to saprotu - bet sistēma jau ir piesieta tam, kas notiek šobrīd, un mašīnas apkārtnē, nevis vispār Ja kādam rūpētu ekoloģiskums, varētu vispār rēķināt nevis kustināšanai patērēto oglekļa dikosīdu, bet arī vēl piešaut koeficientu par uzražošanā patērēto

msh 06.10.2016 1:05

Ja tu to tikko neizfantazēji, tad avotu studijā

Bet pat ja kāds ko tādu būtu izgudrojis, latvijas apstākļos tā nebūtu īpaša problēma - cik apdzīvotas vietas ierakstās tajā ciparā, trīs vēl ir?

msh 05.10.2016 0:43

Man arī? :P

msh 04.10.2016 12:43

Tad uzreiz jāprasa, ar ko tad tas pro atšķiras no parastā bio? Parastajam bio, cik minos, bija vairāki mīnusi, tīri dēļ tā, ka degviela nav gluži ar naftas dīzeļa īpašībām.

Bet kaut kāda oglekļa dioksīda ekonomija ir apšaubāma - princips jau tas pats, kas ar "biogāzi" greizajā vācu izildījumā - ar naftas dīzeļdegvielu darbināmiem traktoriem apstradā laukus, kuros izaudzē kukurūzu, kuru pēc tam pūdē, bet, ja gribas vēl kaut ko pēc tam tur audzēt, nākas izmantot no dabasgāzes ražotus [man liekas ka no gāzes ražoja?] mākslīgos mēslus - beigās sanāk "bio", kaut gan jāprasa, kāda būtu starpība, ja to degvielu vienkārši lietu dīzeļģeneratorā...

msh 04.10.2016 12:39

Jā, tas ir vēl viens, netiešs, nodoklis, sevišķi benzīnam, kur tie 10 proči ir etanols, kurš pasliktina ekonomiju...

msh 04.10.2016 12:35

Tik daudz vēl varētu pieciest, vismaz golfam, jo tās tad būtu 76 eiras - bet ja kāds izdomātu kaut kur no pirksta izzīst kādus oglekļa dioksīda gramus, tad būtu sliktāk - palūrot wikipēdijā mk5 ciparus, mazāk par 160 eirām nespīd.

Protams, tam visam ir arī apkārtceļš - pabegt būvēt to mašīnu līdz galam un nokārtot vēsturiska transportlīdzekļa statusu.

msh 04.10.2016 12:32

Pieskaiti klāt arī rietumeiropas valstu valdības un ES vadību...

msh 04.10.2016 2:02

Vakar gadījās dzirdēt pa LR1 ziņu sižetu par šito pašu - šie tur attiecīgi intervēja dažus purnus, gan kaut kādu keksu no satiksmes ministrijas, kurš šito pateica, gan kaut kādu profesoru, kurš izskaidroja kas ir oglekļa dioksīds un filosofēja par dabas aizsardzību, gan vēl kaut ko. Bet es joprojām neesmu uzzinājis mani interesējošo - kas būs no 2019. gada ar vecām mašīnām, tik vecām ka ražotājs oglekļa dioksīda ciparus nav nekad devis un kurām informāciju par motora darba tilpumu un jaudu CSDD jau sen ir izmetis, ja vispār kādreiz ir turējis - ?

msh 04.10.2016 1:59

Mistisks "vidējais" cipars dabā, protams, reti kuram būs - jo tas satur noteiktu procentu noteiktu ceļu, pie noteiktas gaisa temperatūras un satiksmes blīvuma, režīmu, kāds dabā būs reti kam. Šī iemesla dēļ "vidējo" vajag ignorēt, nevis filosofēt ka ražotājs pārāk mazus ciparus uzlicis - šosejas ciparus normāli ir jāvar atkārtot.

msh 04.10.2016 1:56

Nu mēs esam tādā ziņā izņēmums, tāpēc arī akmeņogles ir vairāk sarkasmam, bet nav jau tālu jāskatās, tik nedaudz uz rietumiem - poļi lielo daudzumu savas elektrības ražo ar akmeņoglēm, vācieši ar brūnoglēm. Var arī paskatīties uz ziemeļiem, igauņi kurina degslānekli.

msh 04.10.2016 1:55

Elektromobīļu lobijs nav rūpe par vidi, bet nodokļu celšana ir elektromobīļu lobijs, nākošs no rietumeiropas. Akcīze ta piesieta mistiskajam oglekļa dioksīdam, elektromobīlis to neizdala.

msh 03.10.2016 17:37

Nerunājot vēl nemaz par to ka pirms 20-30 gadiem ražoja vieglākas mašīnas ar izturīgākiem motoriem.

msh 03.10.2016 17:28

Kas jūs jocīgi vai kā? Tas viss ir elektromonbīļu lobijs. Kāpēc braukt ar mašīnām, kuras darbina ar naftas produktiem, ja var braukt ar mašīnām, kuras darbina ar akmeņoglēm?

msh 03.10.2016 17:23

Tā doma šitiem ļautiņiem ir ka mūsu degviela nav pietiekami laba....

msh 01.10.2016 20:37

Ā, un, starp citu, fan - kas vispār uz autostrādes var būt baudāms? Iespēja urbināt degunu un skaitīt vārnas? Es varētu daudz lielāku kaifu ķert tepat uz šosejas, vēljovairāk, uz rīgas šosejas - vajadzētu tik braukt ar tukšu mašīnu uz kasiņam mīļajiem 110, kas būtu kādus 10 kmph ātrāk nekā plūsmas ātrums un varētu ļoti daudz apdzīt, lasīt, liela daļa ceļa sastāvētu no - ceturtais robs, pedālis grīdā, patīkams paātrinājums, paejam cēli garām 2-3 mašīnām, piektais robs, manevra beigas. Bet es personīgi dodu priekšroku 95 kmph, nav ko ar huiņu bez vajadzības nodarboties.

msh 01.10.2016 20:28

Nu ja tā, tad žurņi ir vienkārši kārtējo reizi bijuši sensacionāli, tā vietā lai uzrakstītu "kārtējo reizi cels nodokļus", uzrakstīts kaut kāds fufelis. No kaut kāda piektā gada ražotām mašīnām jau ir pēc tiem cēõõ gramiem.

msh 01.10.2016 9:56

Pēdējo pāris nedēļu laikā šajā forumā es šaubos vai es esmu notirsis kādu jaunu mašīnu. Reku, piemēram, manis pieminētais Carens - tā ir jauna mašīna, kamēr šitas šrotaž nav, jo tas nav ne sedans, ne universālis, ne hečbeks, un pat ne džips, vienkārši kaut kāds kroplis cilvēkiem, kam patīk uzpūsts, nestabils hečbeks ar palielinātu degvielas patēriņu, bet ir aizspriedumi pret tās mašīnas īsto formu - cee'd.

Televīziju neskatos, bet ar šo ironisko piemēru tu pat neesi tālu no realitātes - sēžu pie datora ar diviem veciem 17" LCD moņiem, uz kura griežas winxp x64 - 20 gadus vecajā kompja korpusā gan ir pāris gadus veci dzelži - mātene ar AMD Fusion A4-5000, četri 1,55 ghz kodoli, un seagate HD2 2 TB cietucis, nav sevišķi ātrs, toties nedzirdams - kompis 10 gadus veca kompja līmenī, izmantojot jaunās tehnoloģijas ekonomijai [procesoram 15w TDP] un trokšņu līmenim - kāpēc mainīt to, kas darbojas?

msh 30.09.2016 23:26

Un? Arī tev man jāatgādina lai tu izlasi virsrakstu? Un ko man darīt uz tās leišu autostrādes? Man mašīna ir transporta līdzeklis, nevis veids, kā notriekt pēdējo naudu, degvielā - man nav ne vismazākā iemesla braukt pa to autostrādi, jo otrā tās galā nav man nekā saistoša. Ja kas, tad lietuvā ir trīs lielas pilsētas, nevis ūdensgalva un dažas nelielas pilsētas - ja man akurāt vajadzētu kādu pakalpojumu vai preci, kas lietuvā būtu pieejams tuvāk vai lētāk nekā latvijā - tas atrastos tepat klaipēdā, kura no manis atrodas tikpat tālu cik liepāja.

msh 30.09.2016 23:22

Es tev nevis pārmetu to, ka tu vari ieķert līzē jaunas lētā gala mizas, bet to, ka tev uz acīm ir rozā brilles, un tu domā ka visa latvija ir tavā situācijā. Reku palaidnieks īsi un kodolīgi pateica mana posta jēgu. Neesmu bijis ārpus latvijas? Nu ja ar mašīnu, tad ne tālāk par klaipēdu, jā - bet kāds sakars te ar kaut ko, kas ir ārpus latvijas? Izlasi tofika nosaukumu - "ātruma palielināšana latvijā". Man principā ir pie dirsas, kas ir ārpus latvijas, hoķ piena un ķīseļa lielgabali uzstādīti gar ceļa malām, attaisi logu, atver muti un tek mutē - jo kad es pagriežu sava golfa atslēgu, es braucu pa latviju - ja 2014. gada zvēru karalim ir opcija "teleportieris", un kad tev vajag aizbraukt uz veikalu pēc piena, tu pagriez atslēgu un pukš, tu jau brauc pa lietuvu, poliju vai vāciju uz veikalu, tad tas ir savādāk

Un runājot par labajām joslām - man atkal rodas sajūta ka tu dzīvo vai nu jūrmalas rīgas galā, vai arī tur kaut kur uz valmieras pusi, tb tu regulāri brauc pa tām pāris latvijas šosejām, kur nopietnu gabalu vienā virzienā ir vairāk par vienu joslu - jo es neredzu jēgu filosofēt par "labo joslu", tb kaut ko, kā uz vismaz 95% latvijas ceļu nav. Ceļamala nav josla.

msh 30.09.2016 23:02

Centienos piepildīt melno caurumu, kur tad vēl...

msh 30.09.2016 18:32

TAS ka mums nav to autostrāžu, ja neskaita jūrmaleni un to vienas šosejas gabaliņu, pa kuru jābrauc, braucot uz cēsīm vai valmieru. Tādēļ tava klavas klabināšana ir pilnīgi bezjēdzīga, jo tu uztraucies par pāris trīs desmitiem kilometru ceļu.

Attiecībā par pārējo filosofiju - atver savas actiņas. It kā redzams ka tu dzīvo savā mazajā pasaulītē, kurā visi brauc ar max 5-10 gadus vecām mašīnām, bet par spīti tam, ka tu lieto šo forumu, tu kaut kā nespēj saredzēt ka pat arī tik jaunas mašīnas visas nav vienādas. Paņemsim kaut vai fana fabiju - "paātrināmies ātrāk" - par ko tā fabija ātrāk paātrinās - ātrāk par trešo žiguli ar 1,45l motoru tā fabija paātrināsies? "bremzējam straujāk" - gan jau arī tagad ir jaunas mašīnas, kuru bremzēšanas spējas atkal nebūs labākas par to pašu trešo žiguli - galu galā, jaunievedumu trūkuma un ekonomijas dēļ es baidos ka visādiem tirgus apakšgala lētučiem var atrast bremzes, kas līdzīgas mana golfa bezbremzēm, ar kurām, lai sadzēstos no 95 lai, nekavējot vidēji dzīvu plūsmu, nogrieztos uz sānu celiņa, ir ļoti apdomāti un spēcīgi jāmin pedālis grīdā. "manevrējam stabilāk" - reku jau "gada auto" puse mašīnu sastāv no pseidodžipiem, mašīnām ar paaugstinātu klīrensu un paaugstinātu jumtu, lasīt - paaugstinātu smaguma centru - kas stabilitāti nekādīgi neuzlabo, tieši otrādi - ar kašteli ir sanācis pabraukt tikai vienreiz, pirms kādiem 9 gadiem ar svaigu hujdaja tukšonu - nu, stabilitāte varētu būt kā tam pašam trešajam žigulim - viens ir augsts, otram ir mīksta piekare - kaut gan labs jautājums, kas ekstrēmā situācijā drīzāk izmestu kūleni, žigulis vai tukšons. "daudz labākas riepas" - nu jā, kamēr jaunas. Man uz golfa ir, droši vien, kādus desmit gadus vecas debica riepas - ar ko, tavuprāt, tās riepas varētu būt labākas par līdzvērtīga protektora dziļuma padomju riepām? Visdrīzāk ne ar ko. Pačukstēšu arī ka cilvēki, kas brauc ar mašīnām, kam ir 15 gadi vai vairāk, ļoti bieži pērk lietotas riepas, ne par velti tajā pašā stiliņā tirgus sadaļā ir atsevišķs disku un riepu topiks. Es pats personīgi esmu savulaik nopircis trīs lietotu riepu komplektus - A80 laikos kaut kādus divus dažādus pārus, kādus, neatceros, un tolaik arī neko nejēdzu, bet nu viens no tiem pāriem pēc ziemas bija izmetams, jo, ja nemaldos, iedzīvojās bumbuļos, A90 laikā vienu vasareņu komplektu, 5-6 mm, atvestus no norvēģijas, pēc vecuma varēja redzēt ka kāds tur bija nomainījis, jo ieteicamie seši gadi bija pagājuši, un vienu ziemeņu komplektu, kādus 8-9 gadus vecas, bet ar labu protektoru un naglām. Nu un vēl divas reizes ir tikuši nopirkti lieto disku komplekti, uz kuriem bija kaut kādas mizas, kas tika lietotas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti