iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.09.2016 14:18

Paga, kas ir "auto nodoklis"?

Jauki, tad jau laikam spīd visiem - atliek tikai jautājums, kā to noteiks vecām mašīnām - tur tie lēmēji droši vien dzīvo tādā sirrealitātē kā dažs labs iauto lietotajs, kas uzskata ka apkārt braukā jaunas mašīnas, un 10 gadus vecas ir veci lūžņi, ar kurām neviens nebrauc.

msh 30.09.2016 14:16

Piektais golfs bija jauns dizains, kuru tālāk samocīja. Apaļai mašīnai uzlika kantainus lukturus, piemirstot pašu mašīnu uztaisīt kantainu. Tikpat "glīti" kā 30 gadus vecai mašīnai uzlikt 18" ripuļus ar 3 cm biezām riepām, ko dizaineris nav paredzējis.

msh 30.09.2016 14:09

TA nosaka atgāzu sastāvu, nevis daudzumu. Bet ja uzliktu visiem kaut ko šitādu, es esmu par tavu variantu - uzliktu golfam digifanta vietā VEMS, kas pēc platjoslas lambdas regulētu ļoti optimālu degmaisījumu, un reizi gadā, uz apskati, varētu arī uzmest katalizatoru...

msh 30.09.2016 14:06

Tieši tā. Priekšā sēdošajiem tas īpaši neko nemaina, bet aizmugurē sēdošajiem tā ir milzīga atšķirība.

Es vienīgi nesaprotu kāda ir jēga no golfa klases mašīnas universāļa - golfa klases mašīnas ir praktiskas un universālas hečbeka formātā, tikmēr garā pakaļa pasliktina manevrētspēju un samaitā izskatu. Ja tiešām regulāri vajag tik lielu grabažnieku, tad, visdrīzāk, uzreiz vajag lielāku mašīnu.

msh 30.09.2016 13:54

Man būtu ļoti interesanti redzēt kāds tur ir tehniskais izpildījums... Starpība cenā ir diezgan liela, ja nu vienīgi ja tā gāze ir sestā paaudze, tad būtu pieņemami.

msh 30.09.2016 13:50

Nu, paga, bet tagad jau tā ir - kāda ir tā pārmaiņa - grib to piemērot VISĀM mašīnām, nevis tām, kas uzražotas sākot ar kaut kādu tur piekto gadu? Ja tur tiešām kāds ir tik augstos mākoņos aizlidojis, tad būs jautri - par lielu daļu uz ceļu esošo mašīnu CSDD nemaz nezina kāds motors tur attiecīgajā mašīnā atrodas - un kādus vēl oglekļa dioksīda ciparus šie izraus pārdesmit gadus vecām mašīnām?

msh 29.09.2016 20:15

Es nezinu, kasiņ, kāpēc tu mani te pieminēji, bet no mums abiem tu esi tas, kuram kaut kas ir aizmiglojis prātu - un tas "kaut kas" ir tās mašīnas. Kā jau mēs redzam, mašīnai nav jābūt skaistai vai pieklājīgai, galvenais lai tas būtu jauns modelis, un vēlams, ērmīgs, lai tev galvā sāktu tinkšķēt "JAUNS, JAUNS, JAUNS" un tu iauto forumā sāktu bārstīt komentārus cik tā mašīna ir skaista un laba, utt utjpr. Tu te mēģināji mani izprovocēt ar komentāru par skaistākumu pār veciem VAGmobīļiem - redzot kā tevi jaunas mašīnas uzkurina, nav šaubu - ja mēs dzīvotu 30 gadus senā pagātnē, tu, lasot žurnālos par tikko iznākušo B3 audī un passātu, aiz sajūsmas čurātu biksēs, domājot cik skaistas mašīnas - tagad tās tev ir neglītas, ne jau tāpēc, ka būtu izmainījušas izskatu, bet gan "morāli novecojušas"

Un runājot par dizainu - ir ļoti uzkrītoši redzams ka pēdējos 10-15 gadus mašīnu dizaineri ir sevi izsmēluši. VAGmobīļiem vecajiem, ap nulto vidu izlaistajiem, modeļiem ir pakāpeniski salikuši arvien kantainākus lukturus, nelabi paliek skatoties, kā var sačakarēt mk5 golfa vai B7 audī dizainu - franču mašīnas sāk izskatīties pēc mašīnām, to dizaineri laikam vairs LSD nelieto - zato to sākuši lietot korejiešu dizaineri - bet visas šīs pūles - lai vecus dzelžus patērētājam iesmērētu kā jaunus, jo ja virsbūves būtu tikpat nemainīgas kā dzelži, tad jaunākais dizains, ar kuru brauktu šī foruma jauno mašīnu slavētāji, būtu kādus 15 gadus vecs.

msh 29.09.2016 20:03

Varbūt izjūtas nebūtu tās sliktākās, bet man nepatīk pati tās klases mašīnu ideja. Visa tā klase kā tāda ir pilnīgi bezjēdzīga - domāta tādiem veikalinga nozombētiem cilvēkiem kā kasiņš, kam izjūtas ņem priekšroku pār loģisko domāšanu. Priekš kam ir vajadzīgs uz golfa klases mašīnas bāzēts parketnieks? Lai stapītu pincīti pret kaimiņu vai kolēģi, kas ir nopircis golfu, ka, lūk, ārēji lielāka mašīna? Lai izrādītu ka nospļauties par degvielas ekonomiju, jo var atļauties braukt ar mašīnu, kas izdara to pašu, ko golfs, bet norij kādu litru, divus, vairāk? Par klīrensu un tamlīdzīgām lietām var nemurgot - tas ir vienkārši veikalinga speciālistu batons, iekalts teksts, kuru tad nu mērķauditorija atkārto - ja patērētāji pieprasītu klīrensu, tad varētu nopirkt golfa klases mašīnas ar pneimatiskajām piekarēm, kur uz pogas spiedienu mašīna paceltos 10-20 cm, bet to nevienam nevajag - ražotājiem vajag lai pircējs pirktu dārgākas mašīnas lai izdarītu to pašu, ko varētu ar lētāku.

Pilnai laimei vēl tas ka šitie brīnumi ir citiem traucējoši - normālā mašīnā sēžot tādam cauri redzēt nevar, un tāda kaste paceļ stipri vairāk ūdeni lietus laikā, bet par spīti tam, ka pasniedz kā "džipus", ražotāji ar dubļu aizsargiem neaprīko.

msh 29.09.2016 19:49

Tu, fan, brīžiem nonāc pretrunās Te tu jūti atšķirību starp golfu un tiguānu, lai arī abiem galvenie izmēri ir praktiski vienādi, un apakšā ir viena platforma - te tu atkal nejūti atšķirību starp divu dažādu sektoru mašīnām. Tas ko tu te tagad piemini, ir personīgo vajadzību jautājums - žēl ka nav daudzi jaunu mašīnu pircēji, kas ir tik pieticīgi kā tu - bet absolūtos ciparos šitentais brīnums droši vien salonā ir, teiksim, 10 cm platāks, un salona garumā līdzīgi.

msh 29.09.2016 19:39

Vakar sanāca bik pabraukāties pa liepāju un novērot pāris anomālijas, šodien pārdomājot, sapratu - klasiskā problēma ar pārāk zemu oktānskaitli, tb no astotā pistoles bākā ieliets piektais... Laikam nekā labāka par statoilu tomēr nav...

msh 29.09.2016 13:00

Nē nu tu vari pateikt sirsnīgu paldies kijai, ka tu pērkot lielu kiju, esi spiests samierināties ar mašīnu, kurai apakšā ir golfa klases mašīnas dzelži, un golfa klases mašīnas spēka agregāti. Ja šrotaž būtu bāzēts uz džipa platformas un būtu pieejams ar četru katlu ķīseli, un ar tām pašām tehnoloģijām uztaisītu sešu katlu ķīseli, kuru tu izvelētos? Pietiekams tas četru katlu tirkšķītis noteikti ir, bet tomēr ir nedaudz starpība - vai mierīgi dudināt ar lielāku motoru, vai visu laiku zāģēt mazāku

Bet pēc tās tavas loģikas par brauciena minūtēm - cilvēkam kas dienā brauc mazāk par 30 minūtēm, sanāk ka mašīnu nevajag vispār - tikai velosipēdu un/vai autobusa mēnešbiļeti.

msh 29.09.2016 12:50

Nē, es saku to, ka iekāpjot 2002. gada mašīnā, es gaidu attiecīgā vecuma mašīnas līmeni. Konkrētajā mašīnā iekāpjot es smagi vīlos - tam volgo līdz, teiksim, C5 A6 ir kā cūkai līdz mēnesim.

msh 29.09.2016 0:12

Nav jau runa par stipri lietotu, tikai tik vecāku, ka vienā cenā ar jaunu šrotaž

Bet ar lietota nopirkšanu, kā jau minēju - tu nemāki tādu nopirkt, tāpēc arī gribi jaunu. Vecu mašīnu ir jāmāk nopirkt, dažus gadus vecu vēl vairāk jāmāk - bet abām ir specifiskie punkti, uz kuriem skatīties. Kaut gan droši vien pat nevajag līst motorā [2.5 V6 TDI normāla pirkšanas apskate ir aizbraukt uz servisu un noraut vārstu vākus ] - zinu vienu izvēlīgu cilvēku - cilvēks, kurš bija braucis ar 4.2 benzīnu, pērkot 5 gadus vecu audī, izvēlējās 3.0 ķīseli vienkārši tāpēc, ka pēc n apskatītām mašīnām, pirmā, kas bija normālā stāvoklī, bija aprīkota ar tādu - pēc tam nopirka līdzīgu mašīnu, vēl vienu, jo atkal patrāpījās pa rokai labs eksemplārs, un atkal, 3.0.

msh 29.09.2016 0:03

Priekš tevis varbūt - bet šis topmodelis pat nav GTI konkurents. Strēķīti vājākais jeņķu tirgus 1.8 TSI iet apmēram tāpat kā tas ceed - GTI tādu apēd brokastīs, R paņem kā mazo ezīti - tas arī ir iemesls, kāpēc par tiem ir jāmaksā vairāk Vēl vairāk - mans golfs ar savu relatīvi vājo astoņu vārstu atmosfēru ir tikai nedaudz lēnāks. Vārdu sakot, tevis nosauktā mašīna ir vienkārši pieņemams pakaļas pārvietotājs, bet nekādas odziņas tur nav - ne pseido pilnpiedziņa, ne cēliens līdz simtam sešās sekundēs vai mazāk.

msh 28.09.2016 23:50

Varbūt labāk nē? Vienīgais tā S80 pluss ir fakts ka tur ir pieci katli zem haubes, bet savādāk - nu labi, no ārpuses vēl izskatās pieņemami, zato salons ir lēta ateja. Kad kaimiņš nopirka savējo, biju šokā - mana plikā golfa dzimtie ķebļi bija apvilkti ar kvalitatīvāku lupatu nekā tam 14 gadus vecajam volgo.

msh 28.09.2016 23:37

A ko tad ja pulkstenī ir 9k un sestdienā piepeši savajagas pāris reizes šķērsot latviju no viena gala līdz otram?

msh 28.09.2016 23:33

Eu čaļi! Man liekas ka man drīz vajadzēs veikalā ņemt nevis cepumus, bet popkornu. Bet jūs, lūdzu, bik nolaidiet tvaiku un sāciet nedaudz maigākos toņos, savādāk arī popkorns būs par vāju....

msh 28.09.2016 12:30

Slikti pētīji vai aizmirsi ka liela latvijas daļa brauc ar mašīnām, kam ir 15-20 gadi un vēl vairāk.

msh 28.09.2016 12:24

Kad gribēsies viņu kustināt, tad nāksies.

msh 28.09.2016 12:20

Varbūt kādā tirgū nebija, bet šim ir. Kaut kāds pseidozaļais variants, motoriņš, kas optimizēts darbībai ar etanolu, ar benzīnu kaut kādi 150 zs, ar etanolu 180, vai kaut kā tā. Pat uz durvīm kaut kādi uzraksti - ārā - reklamējot zaļumu.

msh 28.09.2016 12:18

Nu jā, bet tur ir mistisks "vidējais" - hibrīds tomēr pilsētā diezgan kaut ko iegūst.

msh 28.09.2016 0:52

Un ko tas izsaka? Ja tev banka dotu līzi jebkādā apjomā, ko tu ņemtu - kijas šrotaž ar četru katlu tarkšķīti, vai tomēr X5? Bet tā kā nav - vai nu mazums, kāpēc izvēlējies šrotaž, nevis līdzvērtīgas cenas dažus gadus vecu X5 - vai nu ļoti gribējās jaunu mašīnu, vai nemāki nopirkt lietotu, negribi riskēt ar lietotu, nemāki aizvest uz pareizo servisu, vai vēl kaut kas, vai vairāki no šiem iemesliem kopā. Un cik var just šajā forumā, tad tā saujiņa latviešu, kam banka dod pietiekami lielu līzi lai varētu ieķert kaut ko jaunu, lielākoties tādi arī ir.

Bet R - atkal rocības, kā arī gaumes jautājums. Jebkurā gadījumā pieklājīgs topmodelis paceļ markas/modeļa prestižu.

msh 27.09.2016 23:53

Zinot kā pie mums darbojas maksājumu ar karti sistēma, tas nepārsteidz - pārsteidz drīzāk tas ka VISI tirgotāji tā nedara.

msh 27.09.2016 23:47

Interesants spidometrs Odometrs tikpat daudz melo?

msh 27.09.2016 23:41

Ak un jā, vēl viens iemesls, kāpēc, ja uztrauc piesārņojums, nodoklītim jābūt pie degvielas - šāda pieeja automātiski nolīdzinātu hibrīdu appisienu - piemēram, es šaubos ka tas čoma sābs uz šosejas patērē vairāk nekā kasiņa prīmuss - bet pat ja to sābu izmantotu tikai uz šosejas, vienalga jāmaksā 5-10x lielāks nodoklītis nekā mašīnai, kura atšķiras tikai ar to, ka bīstamāka apdzīšanas manevros, bet patērē tikpat.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti