iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.04.2016 21:17

Nopietnāk nekā fabiju bez motora.

msh 07.04.2016 21:16

Vai tad tam mersim nav motora piedzīts propelleris?

msh 04.04.2016 22:29

Te joprojām ir tā viena mazā problēma - tev ir nemotors, kurš patērē līdzvērtīgi vai vairāk nekā normāls motors. Tā tīri interesanti, kāds diez bija momentānais rijiens ar piekabi aizmugurē - manam A90q zubris pacēla šosejas patēriņu, braucot uz 95 kmph no 6,7 uz 8,5 litriem - tavs purkšķītis gan jau rija līdzīgi

msh 04.04.2016 12:53

Jebkurā gadījumā jautājums bija par to, vai tiešām tas motors ir optimizēts darbībai ar piekto. Es vēl saprotu ja to izveic ar kosmosa tehnoloģijām apgādātam motoram, bet primitīviem motoriem no tāda gājiena parasti kaut kas cieš, visdrīzāk braucēja bauda un kabata.

msh 04.04.2016 12:51

Ļoti iespējams - attīstības tak tur nav - astoņdesmito gadu tehnoloģijas, kuras nopulēt laika ir bijis ļoti daudz. Fofāgena grupas aparāti būtu vēl uzticamāki, ja fofāgeni un audī būtu ar deviņdesmito sākuma bīdeļiem nokomplektēti, nevis sūkņsprauslām, kommonreilu vai tiešo degvielas iesmidzi...

msh 04.04.2016 1:25

Tie hondas primitīvie motori tiešām ir tā uztaisīti ka detaļu mazgājamais škidrums, tb piektais, ir normālā degviela, nevis tikai iespējamā, ka uz tādu atsaucies?

msh 01.04.2016 23:41

Nu tad tev ir kaut kāda saasināta dzirde, ja tu spēj sadzirdēt kaut kādu neesošu čirkstoņu pa vidu riepu būkšķim pret bedri.

msh 28.03.2016 15:20

Jebkurā gadījumā mans posts par trases pielietojumu bija sarkasms. Kad es devītajā gadā no šrota nopirku savu astoņdesmit septītā audī, latvijā ievestu deviņdesmit septītajā gadā, varēja ļoti labi redzēt ka pēdējais pielietojums tai mašīnai ir bijusi nosportošana, pa trasi, droši vien lēkājot arī pa tramplīniem - priekšā lanžeri pret statnēm bik paplaisājuši, un varēja manīt ka tur jau kāds bija kaut ko metinājis; apakša norīvēta, trubu stiprinājumi un to špiļkas nolocīti; visi četri padziļinājumi, kuros iekšā sēdošajiem liekas kājas, pasisti uz augšu; priekšā apakšā esošie trīsstūri, aiz kuriem ceļ ar pacēlāju mašīnu uz augšu, pasisti uz augšu, tā, ka no salona puses klapējot ar kūvaldu, tie atpakaļ nelocījās; grabažniekā plaisas pret vienu pakaļas pusrāmja stiprinājumu; pasažierim pie kājas plaisa pret lanžera galu; labajā pusē zem palodzes kaut kādi punkti, kas notur glāzi pie ugunsmūra, atrauti. Lūk, tev piemērs mašīnai, kas ir plēsta. Par lielāko daļu problēmām parūpējos, vienīgi neko nedarīju plaisai pasažierim pie kājām un tiem glāzes punktiem - to gadu, ko nobraucu ar to mašīnu, neko sliktu nejutu. Labi, divi priekšas stikli pēc kārtas atrāvās plaisiņu labajā augšējajā stūrī, 15 cm no stūra, bet tur tikpat labi varēja būt pie vainas lētā ķīniešu stikliņa nepareizā forma.

Tad nu lūk, kāda var būt pārdesmit gadus veca, no šrota nopirkta kvatra - ne es vienīgais ko tādu esmu cēlis augšā, ir arī dzirdēti varianti par sadauzītiem sliekšņiem utt. Vidējais šī tofika lasītājs diez vai pirks mašīnu, kas būs dārgāka par 10 gadiem, placī vai no īpašnieka, nevis šrotā, un bez sporta potenciāla - cik liela iespējamība ka tāda būs izgājusi cauri kam šādam? Par "ļaunajiem latvijas ceļiem" jāsmejas, ražotāji savas mašīnas testē poligonos uz tādiem ceļiem, pa kādiem noteikti braucot var salona detaļas birt nost - tavs piemērs ir vienkārši lēti, nekvalitatīvi plastmasi.

msh 28.03.2016 15:04

Vecām mašīnām stiklus fiksēja gumijās bet kopš astoņdesmitajiem līmē ar logu līmi lai pieļautu nelielu deformāciju, saglabājot blīvējumu. Uzsvars uz vārdu "nelielu" - acīmredzot esi palaidis garām ka ja virsbūve ir tiešām izļurkāta, var sākt lielie stikli plaisāt virsbūves vērpšanās dēļ.

Vēl viens piemērs tam kā virsbūve vērpjas - pacel priekšas stūri ar domkratu gaisā, tad atver attiecīgās priekšas durvis - normālā stāvoklī esošām vecākām mašīnām parasti virsbūve paļogās pietiekami daudz lai tas vairs nebūtu viegli - tikai uz zemes esot. Jaunās varbūt ir uztaisītas stingrāk, nav sanācis pārbaudīt.

Jebkurā gadījumā, tavs piemērs par graboņu pie statnēm - nekvalitatīvas plastmasas sūdīgā konfigurācijā, nekas cits. Muteres mk3 tur arī, manu ausu līmenī, ņarkst apšuvuma plastmasi - būtu biežāk jābrauc, novērstu - manam mk2 vai B3 audī tur nekā tāda nav, līdz ar to arī nav kam ņarkstēt.

msh 26.03.2016 18:57

Uz virsbūves vērpšanos norādītu plaisājoši stikli. Lēti plastmasi un viss. Kāpēc 25-30 gadus veciem audī tur nekas negrab, lai arī virsbūves jūtami vājākas?

msh 25.03.2016 18:57

Lai arī mašīnu ražošanas kvalitāte pēdējo 20 gadu laikā ir jūtami kritusies, tomēr pēc idejas bundžas ir palikušas stingrākas - ko tā 5-10 gadus vecā mašīna būs tādu "ierijusi"? Pa trasēm dragā ar vecām un lētām mašīnām.

msh 22.03.2016 14:43

Neaizmirsti ka tas ir sporta velosipēds, sporta velosipēds ir domāts ātrumam, nevis manevriem - piebremzēšana nozīmē mokošu ātruma pārslēgšanu.

msh 08.03.2016 19:33

Ja visi normālie konkurenti ir pārgājuši uz DOHC 32v, tad tur ar tām klasiskajām vērtībām ir cits stāsts...

msh 06.03.2016 18:41

Kāpēc lai viņš vizuāli atšķirtos, ja tas ir tas pats aizvēsturiskais klucis? Es biju uz pakaļas, kaut kādā desmitajā gadā apskatoties kaut kāda čurslera sedana speficikāciju un tur ieraugot trīs motorus - divus mūsdienīgus V6, un OHV V8 - 21. gadsimtā, jaunā mašīnā...

msh 05.03.2016 20:39

Izsaku līdzjūtību. Joprojām iesaku nopirkt labu mk4 golfu labam naktsmieram.

msh 05.03.2016 20:33

Jāsāk jau vispār ar smagiem remontdarbiem lai būtu ko kopt. Jebkurā gadījumā es gribētu redzēt cik ilgi Recaro ķebļa kreisā mala var davilkt ja mašīnas vadītājs nav vīrelis ap metru astoņdesmit un septiņdesmit kilo svarā, vai vēl mazāks. Kaut gan man nākotnē būs iespēja to uzzināt - kā reiz man bēniņos pāris gadus stāv mk4f golfa - angļa - smuks recaro salons, vienīgi labā ķebļa mala izsēdēta, pa desmit gadiem - tā kā kreisais ķeblis ir celka, kad to salonu beidzot vienā vai otrā mašīnā ielikšu, varēšu uzzināt - cik ilgi vilks...

msh 05.03.2016 9:40

P.N. No tavām apkopēm un remontiem ir vienīgi atkarīgs motortelpas izskats ZEM vāka, un agregātu darbība, nevis kaut kāds mašīnas ārējais un salona izskats. To pašu es bez sevišķa stresa varu panākt arī savam 27 gadus vecajam golfam vai nepilnus 29 gadus vecajam audī.

msh 05.03.2016 9:37

No vācijas atvelk ar vēl lielākiem noskrējieniem un izskatu "kā jauns". Viss atkarīgs no tā, kā lieto, cik ļoti satraucas par tīrību un švīciņām, kā arī no lietotāju fiziskās uzbūves.

Šitas gadījumā nav tavs raksts? www.iauto.lv/mansauto.php?modid=1356&marka=4

msh 05.03.2016 0:45

It kā 209k un 8 gadi būtu "daudzlietots"...

msh 01.03.2016 23:46

Nu tad ko - visiem, kam vajag septiņas vietas, ņemt B kategorijas Crafteri vai vismaz Caravelli?

msh 22.02.2016 18:20

Es to čankaiši prasīju, viņš minēja ka desmitgadīgai mašīnai būšot 400k noskrējiens, lai arī runa ir nevis par dīzeli, bet gan par S-mašīnu.

msh 22.02.2016 17:25

Es nezinu ko tu lieto, bet tas ir kaut kas labs. Modernizēts A100 bija C4 A6, bet te ir runa par C5, kuram no C4 nav palicis īpaši nekā, izņemot segmentu un aptuvenos gabarītus.

msh 22.02.2016 17:20

Vai tu pirktu mašīnu ar 4.2 motoru lai gadā nobrauktu 40 štukas, tb dienā ap 100 km?

msh 25.01.2016 0:46

Tu tiešām esi tik stulbs vai tikai izliecies? "pats neesi spējīgs nopelnīt auto" Par ko tu mani uzskati, bomāru? Es jebkurā mēnesī, kurā ar darbu ir bijis viss kārtībā, varētu uz sitiena pēc algas paņemt pa kādām 300 eirām kādu mašīnu - tur mierīgi sanāktu kāds B3 A80 vai A90, kas vienīgi prasītu roku pielikšanu, bet tas man sevišķi problēmas nesagādātu. Muteres mašīnas regulāra aizņemšanās beidzās līdz ar velosipēda ēras sākšanos - te nu tu man atkal piemērīji savu mērauklu ar "lai nebūtu ziemā jābrauc ar velosipēdu" - man nesagādā sevišķas problēmas braukt ne ziemā, ne tumsā - nu pa lietu ir mazliet nepatīkami, un pretvētru problemātiski, bet tādu reižu nav bijis daudz. Golfmašīnu, piekabi un traktoru pārrakstīju lai nebūtu lietojama tehnika jāpalaiž naglās, sākumā pat nebija domas ar to golfmašīnu braukt, bet nejauši sanāca - kaut gan ir skaidrs ka kaut kādi garāki svētdienas braucieni uz kādu tālāku baznīcu, piemēram, priekuli [2x50 km], arī nākotnē būs ar velosipēdu, jo priekš kam tur kurināt benzīnu.

Ar saviem uzbraucieniem par manu izglītību un nodarbošanos tu man atgādināji to vienu veco pasaku, kurā zinātnieks uz kuģa jūrniekam, kurš nemācēja lasīt, teica ka tas zaudējis pusi dzīves, bet kad kuģim grimstot, noskaidrojoties ka zinātnieks neprot peldēt, jūrnieks viņam pateica ka viņš ir zaudējis visu dzīvi Jā, smuks papīriņš, ko uzkarināt tualetē uz nagliņas man nav, lai arī skaidrs ka tuvāko 10-20 gadu laikā būs kaut kas jādabū, bet nu stresa nav. Toties ir galva uz pleciem, rokas no pareizās vietas, nedzeru, neļuļķēju, ir B/C1 vadītāja apliecība, pašvaka traktortehnikas vadītāja apliecība, māku praktiski jebkuru ar mašīnu saistītu darbu; vislabāk padodas tie, kas lielākajai daļai nepadodas, bik māku metināt, ir zināma pieredze darbos ar koku, kā arī ceļu būvē, nu jau protu praktiski jebkuru velosipēda remontdarbu, tajā skaitā tādus, kādus dižās pilsētas servisi nepiedāvā, varētu vēl paturpināt - nu jā, ja vēl jāmērās ar tevi - spēju arī braukt ar velosipēdu, jo kā jau pēc tavas mērauklas redzam, tev tā būtu problēma Savās necilajās darbavietās katrā es iemācos kaut ko jaunu, sev noderīgu. Kā tev ar šādiem sasniegumiem? Šaubos vai apkalpojot klientus var sevišķi vairāk par papīru smērēšanu un runāšanu iemācīties... Kas notiek ja rokas aug no dirsas, varu novērot tāpat - pirms kāda laika ierēcu ka vienam zināmam jūrniekam rīgā dzīvoklī kaut kādu durvju ierīkošana ar firmas starpniecību izmaksāja kaut kādu štuku...

Vārdu sakot, ja ir runa par kaut kādu nespēju, tā ir JŪSU nespēja. Nespēja pacelt sapņu mašīnu un nespēja par to parūpēties. Es varu atļauties mašīnu, varu atļauties to uzturēt, varu atļauties to uzlabot [laikam izdevīgi piemirsi ka mans A90 man ir vismaz kādus 5k izmaksājis, bet nu tas tak neiet kopā ar "nevari atļauties" tēlu], spēju to saremontēt un parūpēties lai es nepaliktu uz ceļa. Jums tikmēr vajag KASKO un diennakts tehnisko palīdzību, un, vēlams, garantiju. Bet visnožēlojamākais ir lasīt šitentos tekstus par visām līzēm, tekstus pa tēmu "ja es baigi gribētu un sasprindzinātos, tad izdotos uzlēkt augstāk par savu pakaļu un iekert līzē 20k vērtu lētu, nekvalitatīvu, bet JAUNU !!! mizu". Ja tā ir spēja, tad tā spēja ir apmēram kā vīrietim, kam knapi stāv. Šāda švaka jaunas lētās mizas ieķeršanas spēja man arī bija pirms kādiem 8 gadiem, trekno gadu beigās, bet tā kā es nejūtu piedūrienu maksāt kaut kādus ikmēneša maksājumus, tad es to neizmantoju, un slava Dievam ka tā, būtu tikai sapisis savu kredītvēsturi. Bet mani visvairāk fascinē tiekšanās pēc kaut kādas jaunas mizas, jo, lūk, gan jau neplīsīšot - nu jā, jauna mašīna vienmēr paliek jauna...

Protams, mums te vēl ir šķiru atšķirības - te, iauto, kaut kā daudz salasījušies citplanētieši, latvijā praktiski neeksistējošā vidusšķira - bet nu no malas tā jūsu cepšanās par līzēm lētu mašīnu iegādei ir diezgan smieklīga.

msh 24.01.2016 22:35

Par ko ir jādomā lai tā izdarītos ar SVEŠU mašīnu? Es plēšu savējo - ja tai kaut kas notiks, es to saremontēšu - ar svešām braucu uzmanīgāk, jo svešas remontēt ir bik problemātiskāk...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti