aansis, šajā situācijā arī velosipēds bija jāstumj? Nu kā var braucot iekšā pagalmā neskatīties?
twitter.com/merelysimple/status/634395817466568705
Nasing spešal. Pašam arī ir sanācis dragājot pa "veloceliņu" liepājā, ganībenes malā, mukt pa labi no viena, kurš nogriezās no ganībenes - mukt, jo tas bija ar milzīgo ričuku, kuram nav tās labākās bremzes, līdz ar ko opcija "nometiens pa nažiem" nebija tas gudrākais variants, jo būtu beidzies mašīnai sānos. Vēl viens no iemesliem, kāpēc ārā no liepājas mēdzu braukt pa ganībenes braucamo daļu visā garumā.
























x_rays ja vien tu neesi pasaules klases sprinteris, dziļi pie kājas, jo arī tavus bļāvienus no aizmugures "NĀC ATPAKAĻ! DABŪSI PAGARŠOT ASFALTA ĶĪSELI!" nebūtu sadzirdējis, jo ausis bija aizbāztas ar austiņām
andzins1111 ko nozīmē traucēt? Nu iedomājies ka tu esi jaunliepājā, pie ledushalles, un tev vajag pēc iespējas ātrāk tikt pāri, uz lielo ielu, tātad jāšķērso tramvajtilts pa otro joslu. Kā brauksi, ar tizlu smaidu sejā uz 20 kmph pa sadalošo līniju, cerībā ka garām braucošās mašīnas no abām pusēm ar tevi nesakontaktēsies, vai uz tiem 20 maisīsies pa priekšu savai joslai? Uz 20 var vilkties ielai gar malu, ne krustā, kaut gan kāda velna pēc uz 20 būtu jāvelkas pa ielu, tas ir trotuāra ātrums. Un tu arī tikko aprakstīji, kas ir gājēju traucēšana - tā saucamā "brīdināšana" pilnīgi bez jebkādas vajadzības. Pēc tavas loģikas man braucot caur liepājas centru būtu jātaurē bez apstājas, kas ir pilnīgi nevajadzīga cilvēku traucēšana, un ar kuru roku tad es vēl lai robus slēgāju...
Ar milzīgo ričuku, par cik tam ir tikai nožēlojams tinkšķītis, to vispār nelietoju un tikai izveicu manevrus pēc vajadzības, ar salieķi, par cik tam tomēr ir jēdzīga taurīte - nu otrdien vienu reizi pat sanāca uztaurēt - gāju pa šauru trotuāru uz kādiem 25-30, priekšā gāja trīs jaunieši, vietas it kā pietiktu, bet nu klasiskais variants, divi katrs pa savu malu, un viens pa vidu peld, tad nu nācās uztaurēt - to taurīti, protams, dzird un tad nu šie tur pamuka malā - cita lieta ka pie mums gājēji nav pieraduši pie visādiem signāliem un mūk, nevis vienkārši sarūmējas.
Un jā, tavas acis tev viļ - priekšā ir 44 zobi, aizmugurē 18. Vasaras variants ar optimālajiem ātrumiem 11/13/15/17/21/25/30 kmph priekš manām kājām. Pa ziemu aizmugurē bija 22 zobi, varēja rakties pa sniegu un dubļiem kā ar kalnieti, bet vmax tad arī bija 22-24 kmph un ne vairāk...