iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 27.06.2015 11:40

Nu tev es ieteiktu sākt ar velosipēdu PĀRVIETOTIES [paripināšanās izklaides nolūkos nederēs] - tad tu vismaz sāktu saprast, par ko tu vispār te tagad cepies, jo šobrīd tu cepies bez jebkādas sajēgas ;) Tā kā tev ir šāda problēma, iedošu tev autobraukšanas analoģiju - pabrauc dižajā pilsētā pa kādu dzīvu un šauru ielu uz 30-40, kas pēc tam būs vainīgs pie situācijas, kas radīsies, tu vai visi citi? Protams, tā situācija bija bik savādāka, tur man pa priekšu nevilkās divas palaidniekveidīgas trollenes, kuras vēlējās mani troļļot, tāpēc cilvēciski šo situāciju var saprast, un līdz ar to vienīgā problēma bija pārāk kluss skaņas signāls.

P.N. Cik lasīts, tad kopenāgenā velosipēdistu daudzuma dēļ ir līdzīgas problēmas, tikai daudz nopietnākā līmenī - izsakoties taviem terminiem - pašsvarīgie velobraucēji diezgan nikni brauc, jo palaidnieki, kuriem liekas ka veloceliņi ir lai tāpat vien paripinātos, brauc stipri lēnāk par lielo plūsmu, kas brauc no punkta A uz punktu B.

msh 27.06.2015 11:28

Es laikam 24. redzēju Aigarcix aprakstītās kontroles, sēžot VTU autobusā, kurš valmieru pameta 16.05, vienā līkumā uz labo pusi kreisajā malā mētājās pāris cepistu ekipāžas un pāris apstādinātas mašīnas. Pirmā doma bija ka kāda avārija, bet uz ātro neizdevās ieraudzīt bumsika pēdas, tā ka laikam tomēr tur notika pūšana

msh 20.06.2015 8:48

Laikam esi tikko pamodies un smadzenes vēl nestrādā - tas cerībā ka tās kādreiz arī darbojas... Pārlasi vēl dažas reizes ko es uzrakstīju, ar uzsvaru kam gāju garām. Un ja sadalījums šajā gadījumā kaut ko mainītu - velo puse ir sarkanas plāksnes, gājēju puse ir parasti pelēkie kauliņi.

msh 20.06.2015 7:45

Vakar sanāca piedzīvot uzskatāmu piemēru par to, ka Palaidnieks & Co gudri d0rš par kaut ko, par ko īsti nemaz nesajēdz. Liepāja, brīvībenes velo un gājēju celiņš, ezera pusē, braucot virzienā prom no jūras, vējš no muguras, braucu ar savu milzīgo velosipēdu, kurš jaunas saņem tikai funkcionāli nepieciešamās detaļas, bet pārējais, ieskaitot zvaniņu, ir palicis pāri no citiem velosipēdiem. No muguras labs vējš, Sturmey-Archer trijniecīte ieštepselēta trešajā robā, pulkstenī 30-31 kmph, posmā starp to vienu metalurga cehu un satiksmes ielu man priekšā uz velosipēdiem ar max 20 kmph agonē divas 40-50 gadus vecas sievietes, protams, blakus, protams, ieturot tādu atstarpi, ka abas pilnībā aizņem to ~3,5m plato celiņu - pa vidu tāda atstarpe, caur kuru atļautos izbraukt ar palaidnieka sapņu cienīgu atstarpi tikai tad, ja tā pa labi brauktu droši, un labajai pa labo pusi arī izbraukt nevar. Savlaicīgi uztinkšķinu sēriju, reakcija gaidītā - nulles reakcija, jo kāpēc lai tinkšķīti kāds sadzirdētu, dziesmā iet plāns B - sagatavošanās bezceļa apdzīšanai, kas šajā situācijā nozīmēja uzspiedienu līdz 34 kmph, un tālāk kreisajai pa kreiso pusi, zālei nošvīkstot un viņai aiz pārsteiguma iesaucoties "Ak dievs!", ejam garām.

Morāle - tinkšķītis, protams, nekam neder, jo to nedzird, bet frukti, kuri ar velosipēdiem nebrauc, var turpināt tirst ka velosipēdam neko vairāk nevajagot.

msh 16.06.2015 12:33

Paga, a kāds sakars velosipēda ražotājam ar kaut kādu sertifikāciju? Tavas mašīnas, teiksim, lukturus arī ir sertificējis [pārbaudījis to atbilstību normām] tās ražotājs - vai tomēr kāds eiropas līmeņa iestādījums? Pēc tavas loģikas mans ričuks drīkst būt aprīkots tikai ar vienu konkrētu padomju ražojuma lukturīti, bet mūsdienu lukturīti ar E marķējumu nedrīkst... Zvaniņš laikam viņam oriģināli nenāca, ko darīt - braucot dziedāt "hei, palaiž garām, jo man ir jāsteidz jaunam būt" - bet cik skaļi drīkst dziedāt?

Es ceru ka visi tie, kuri apgalvo ka es nedrīkstu velosipēdu aprīkot atbilstoši vajadzībām, savas mašīnas neaprīko ar kaut ko, ko ražotājs oriģināli nav paredzējis un nodrošinājis iegādes brīdī - piekabes āķi, jumta grabažnieku, savādākus tepiķīšus, dienasgaitas lukturus, gumijas paklāju grabažniekam un kastes, kurās sakrāmēt savas parpalas, kompaktdisku turētāju uz saulessarga, autosmaku pie spoguļa - jo tak mašīna ir jālieto tāda, kāda tā ir, ja vajadzības ir savādākas, tātad mašīnas īpašnieks ir lohs, kas nemāk lietot mašīnu.

P.N. Nezinu nevienu skaņas signālu, kas varētu kādu novest līdz afekta stāvoklim - mana taurīte paretam mēdz novest kādu līdz palēciena stāvoklim, pamatā ar nolūku, kādus pazīstamus cilvēkus, kaut gan šādu efektu es mēdzu panākt arī ar žestiem vai uzsaucieniem.

P.P.N. Ja nepatīk taurīte - varbūt man iegādāties šitādu? www.amazon.com/gp/product/B000ACAMJC?ie=UTF8&tag=pauldornsbike-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B000ACAMJC

msh 16.06.2015 9:35

A kāpēc tavai mašīnai ir taure? Noteikumi prasa skaņu signālu, bet diez vai kaut ko diži precizē - nomaini savu terorizējošo "PĪĪĪĪĪĪĪ PĪĪĪĪ" pret velosipēda zvaniņu, tu tak māki uzvesties atbilstoši, priekš kam tavai mašīnai tauri. Vai arī vismaz pārstāj to lietot ārpus TA punktiem un pārējos gadījumos atver logu un pasaki kas tev sakāms, nevis "PĪĪĪĪ PĪĪĪĪ". Princips tak tas pats...

Bet atbildot uz tavu jautājumu - tāpēc ka mūziku braucot sāku klausīties tikai nesen. Kaut gan arī uz mūziku viena daļa cilvēku nereaģē, laikam domā ka kāds ar kabrioletu močī...

msh 13.06.2015 0:30

Man nav problēmu respektēt gājējus, bet tev vajadzētu izmest to svētās govs nostāju no savas galvas. Bet tev kā autovadītājam gan jau patīk gājēji, kuri neskatoties metas uz pārejām, jo tak viņiem tur ir priekšroka...

msh 11.06.2015 21:09

x_rays nu re, tu atbildēji palaidniekam, kāpēc es braucu pa ietvi, nevis brauktuvi

msh 10.06.2015 0:11

Vienīgais, kurš neadekvāti izpildās, esi tu ar savu "šitā skaņu signāla tonis mani neapmierina, es te turpināšu izlikties ka neko nedzirdu un neprognozējami uzvesties", un turpināt iztēloties ka pilni trotuāri ar tādiem jefiņiem. Apbēdināšu, jau kuro reizi atkārtojot ka zinu tikai divus tik lielus cirvjus, jo kā jau teicu, klusākas taurītes nomaiņa uz skaļāku deva vajadzīgo efektu

Ko es daru ar 20-25 uz trotuāra? Normāli braucu. Tev laikam "velosipēdists" asociējas ar pensionārēm, kuras velkas uz 10 kilometriem stundā, ar velosipēdiem bez robiem, un neadekvāti augstu pārnesuma skaitli. Ko man darīt bez vajadzības uz brauktuves? Kad nākamreiz brauksi ar mašīnu, uzliec spēcīgu optiku un paskaties, kādi cipariņi ir uzzīmēti pret to spidometra iedaļu, pret kuru tev atduras bultiņa - šaubos ka tur būs "20" vai "25". Braucot pa braucamo daļu, cenšoties minimāli traucēt autovadītājiem, tiešām nākas vilkt cik tik vien iet, nevis mierīgi ripināties uz 20-25 - tas ir bišķi savādāk, nekā tev, balamutem, pierastais "es te bišķi stiprāk nospiedu pedālīti un simtu cik tur zirguspēki paātrināja pusotru tonnu dzelžu un mani līdz cik tur tiem kilometriem stundā". Turpinājumam, ko tu darītu, ja tev braucot pa vienvirziena ielu, kāds ar velosipēdu močītu pretī? Droši vien savā paštaisnumā nodomātu "man te ir tiesības braukt" un vēl ieslēgtu logu tīrītājus... Visbeidzot, iesaku tev pabraukt ar velosipēdu pa bruģi.

Man tagad vienīgi nesen palika interesanti - vienā citā vietā viens cilvēks izmeta ka jaunajos noteikumos esot punkts ka ja blakus esot veloceliņš, tad pa brauktuvi nedrīkstot braukt - diez tā tur ir?

msh 09.06.2015 6:39

Palaidniek, patlaban vienīgais napoleons šeit esi tu, pasaules naba, kurš palaidīs tikai tos, kas tinkšķina nesadzirdamus zvaniņus, un tā nu tiem, kas brauc uz 20-25, tevis dēļ jāliek zvaniņi un rūpīgi jāaprēķina tinkšķināšanas moments lai nevis ar tevi saskrietos, bet tu tomēr pagūtu līdaciņā palēkt malā...

msh 06.06.2015 23:54

...bet pat nemaz nešaubos ka jums jebkurš velosipēda uzlabojums ir kaut kāda huiņa - rumbas - ļauj pārāk ātri braukt un pārāk ātri ieskrieties, apgaismojums - rada motivāciju braukt diennakts tumšajā laikā - labs ķeblis - rada vēlmi braukt vairāk - dubļu aizsargi - rada vēlmi braukt arī apstākļos, kas nav sausi, un tā tālāk..

msh 06.06.2015 23:51

Tieši tā, tas ir tjūnings tiem, kuri grib, lai tos sadzird. Man esošā ir otrā, pirmā bija neadekvāti klusa, šitā ir pieņemama. Ir vēl niknāki risinājumi, piemēram, ir lasīts par tauri, kura darbojas ar saspiestu gaisu no baloniņa, kuru var piepūst vai piepumpēt, ar 120 vai cik tur decibeliem, bet ar šitento parasti pietiek - ir jau gan reizes, kad tālāk uztaurējot nesadzird. Man ir reku tieši tāda, kā uz šitentā ričuka, wikipēdiju skatoties ieraudzīju pazīstamu objektu...

Un jā, es tiešām atsakos saprast ka pa trotuāriem staigā vieni vienīgi egoisti, tizleņi, pasaules nabas, zābaki, kaskadieri un cita veida padibenes. Nesanāk tādus sastapt - rīgā varbūt ir, bet gan jau šovasar līdz tai aizbraucot, pārliecināšos ka tā nav, un ka tādi ir tikai te, iauto savākušies.

Palaidniekam - nu nekas, nāksies paciest garām pabraucienu ar centimetru atstarpi. Tu tak esi kaskadieris un tas ir tas, ko tu vēlies

msh 06.06.2015 18:34

Cik daudzām uz ceļiem esošām mašīnām vai močiem ir taurītes?

Tu varbūt esi pieradis pie tādām skaņām - man tāds tinkšķis nozīmētu "jāpaskatās, kas tas par troksni - ā, velosipēdists". Man ir bijušas reizes kad manu taurīti nesadzird, ko var gribēt no kaut kāda tinkšķīša...

msh 05.06.2015 8:50

Kur tu skaties ka jāizmanto maksas pakalpojumu - dabā?

msh 05.06.2015 8:48

Es? Kādā sakarā?

Daži pēdējie posti liek domāt ka jums ar ezi ir nosliece vakaros patukšot kādus tesmeņus un pēc tam kaut ko rakstīt internetā... Ezis pabīdīja kaut kādu tekstu par velosipēda skaņas signālu - adekvāta skaļuma taurīti - viņam droši vien patīk klusie tinkšķīši, kurus dzird tikai paši tinkšķinātāji, un nevis apkārtējie. Bet kāpēc tu piesauc kaut kādas taures pēc mana pēdējā posta, tas vispār nav aptverams...

msh 04.06.2015 17:32

Ezi, a kur ir garantija ka tas, kuru tu šādi brīdini, to tavu brīdinājumu uztvers pareizi un reaģēs adekvāti?

Brīdinājuma ziņā labāka ir šitentā uzparikte...

msh 30.05.2015 19:46

Ezi, tu tak esi nekonsekvents. Te tu esi svētā govs uz trotuāra, te velosipēdistiem vajag skaņas signālus, lai svētās govis baidītu... Izdomā tad īsti, ko un kā vajag...

Es taurīti nopirku jau pasen, bet pakāpeniski to izmantoju arvien mazāk, kā pēdējo līdzekli, un pamatā drīzāk lai pievērstu kaut kā cita uzmanību, visbiežāk citu velosipēdistu - piemēram, vienreiz braucot pa ielu, pataurēju uz ielas malā esošā veloceliņa pāris uz velosipēdiem agonējošiem čaļiem, vai atkal cita situācija, braucot pāri tramvajtiltam, uztaurēju priekšā braucošai mātei ar sīko, lai protas un pavācas malā, jo loģiski, viņa brauca pa visu ietves platumu un diezgan lēni. Gājējus pamatā var apbraukt vai aiz viņiem pamīties un pagaidīt. Nav pat teikts ka gājējam būs adekvāta reakcija uz signālu.

msh 27.05.2015 0:13

rudens, man viņa tūkstošus nepārspēt. Man ir arī uzsvars uz cita veida dzelžiem.

Kasiņ, kravu pārvadāšana un braukšana dažādos laikapstākļos ir tikai savas izdomas un citu pieredzes pārņemšanas jautājums. Eksistē dažāda izmēra somas, ieskaitot tādas, kādās četrās, visdrīzāk uz diviem velosipēdiem uzkrautās, var pilnus iepirkumu ratiņus aizvest. Eksistē piekabes. Eksistē kravas velosipēdi, gan uz trīs, gan diviem riteņiem. Mums vienkārši ir tā pati problēma kas jeņķiem - velosipēds ir plika lamata, ar ko vai nu kaut kur izsportoties, vai paagonētu pa pilsētu, bet ne transporta līzeklis. Man, personīgi, ir tāda problēma ka man nākas atrast pietiekami spēcīgu ieganstu, lai piespiestu sevi kaut kur aizbraukt. Tā nu līdz šim, un droši vien arī turpmāk, garākie velobraucieni būs tukšajās svētdienās, tb svētdienās, kad vietējā baznīcā nenotiek dievkalpojumi, aizbrauciens uz kādu tālāku baznīcu. Ja pietiks gribasspēka, tad šosvētdien tas būs ~100 km brauciens. Abi ričuki diemžēl joprojām nav līdz galam savākti kopā, katram savas problēmas, kuru dēļ negribas tālāk braukt, ar vienu braucu, otru taisu, kaut gan tuvāko pāris mēnešu laikā ir doma abus daudzmaz savākt tā, lai vienīgā lieta, kam būtu jāpievērš uzmanība - ķēdes peldināšana eļļā ik pēc pārsimts kilometriem.

msh 25.05.2015 20:23

Kasiņ, velosipēdu, ne taksi.

Es arī esmu to īpatņu skaitā, tik vien ka es skaitos autoentuziasts. Mana patreizējā mašīna manā īpašumā ir no devītā gada vasaras. Pagaidām esmu braucis ar to vienu gadu, no divpadsmitā gada vasaras līdz beidzās TA, cik nobraucu, nezinu, jo samainīju spidometra pulkseni, bet pie tā, ka tā gada laikā mēnesī lējos pa 20 vai 40 lašiem zupu, pa gadu kopā kādi 5k būtu varējuši būt. Velosipēds labāks, patlaban abu velosipēdu spidometri rāda kopā 1k, kas ir nobraukts pēdējo divu mēnešu laikā, kopš pagājušā gada beigām kādi 2k būs. To, cik maksā benzīns, uzzinu vienā citā tofikā, kur FabijasFans atskaitās

msh 24.05.2015 12:39

Apskaties kādam, kam ir, aizmugures ķebli, pēc tam izņem savējo un papēti. Gan jau trešā siksna nāk atzveltnē un līdz ar to jāsamaina atzveltne un esošo sprādžu vietā jāpieskrūvē trešajai vienā pusē stiprinājums, otrā dubultā sprādze. Tā vismaz tam būtu jānotiek pagājušā gadsimtā, varbūt tam A5 ir izgudroti kaut kādi risinājumi ar kosmiskajām tehnoloģijām

msh 23.05.2015 18:47

Gājēji, kuri uzvedas adekvāti un prognozējami, man netraucē. Tev taču braucot arī nepatīk ja tev deguna galā uz pārejas izmetas gājējs, lai arī viņam tur ir priekšroka?

msh 23.05.2015 13:37

Mašīnas, luksofori, kā kurā vietā. Brauktuvi izvēlos tad, ja tā dod jūtamu ātruma starpību - piemēram, kad vajag liepājā šķērsot tramvaja tiltu kādā sarežģītākā virzienā, kur braucot pa brauktuvi, jānotrāpa tikai viens zaļais - vai arī kā nesen, kad situācijā, kad vajadzēja pēc iespējas ātrāk tikt līdz liepājas otram galam, nobraucu visā garumā pa zirneni pa brauktuvi, nevis pa pseido-veloceliņu malā. Nevēlos lieki riskēt, izraisot n apdzīšanas manevrus, tikai dēļ tā, ka es braucu pa brauktuvi. Un vispār daļai autovadītāju nez kāpēc ir uzskats ka velosipēdistam pie pirmās izdevības jāmūk uz veloceliņu - es parasti kā liepājā iebraucu pa šoseju, tā līdz kādam punktam turpinu piedalīties satiksmē, līdz iestājas tas moments, kad man ir izdevīgāk pārslēgties uz ietvi - tajā posmā ir jau pāris reizes sanācis piedzīvot vadītāju mājienus veloceliņa virzienā.

msh 23.05.2015 0:28

Sportcack

Ja tai mašīnai ir piecu vietu opcija, tad molleris būs vienīgais veids kā tādu ielikt. Es aizmirsu kur lasīju pieredzi par šarāna aprīkošanu ar trešo ķebļu rindu, te vai stiliņā, bet nu tur cilvēks bija dīlerservisā aprīkojis ar opcionālajām vietām un pēc tam piereģistrējis to CSDD - bijusi baiga jebļa ar papīriem, kuru izdevās uzvarēt ar mokām tikai tāpēc, ka tās papildus vietas bija ielicis dīleris, nevis kaktu kantoris vai pats.

msh 23.05.2015 0:19

No kura pirksta tu izzīdi ka es gājējus nerespektēju? Tur, ka es neatbalstu gājēja "svētās govs" statusu? Vēlreiz varu atkārtoties, paldies dievam ka liepājā ir maz tādu palaidnieku uz ietvēm - lielākā daļa ir tādi, kuri pamanot ka aiz viņiem ripinās velosipēdists, bez prasīšanas palaiž, tas reizēm kaitina, kad līdz galamērķim ir 50 metri... Tā kā tev ir "baisas psiholoģiska rakstura problēmas ar uztveri un pašnovērtējumu", atkārtošos ka es atbalstu status quo - kad neviens palaidnieks, svētā govs, netēlo kungu demonstratīvi slādams pa ietves vidu, nevienu nelaižot garām, jo, lūk, viņam ir priekšroka. Atšķirībā no tevis, kam tāda situācija liktos pilnīgi normāla. Tāpēc atkārto savu pēdējo teikumu, sevišķi pēdējos divus vārdus - varbūt tev pieleks - tas teikums ir labs, tikai diemžēl to, ko tu tajā esi uzrakstījis, tu vēl neesi sapratis...

msh 22.05.2015 9:45

Trešais teikums spēcīgi aprakstīja tavu problēmu. Sports un sportisti, un izpildīšanās! Kas tam par iemeslu? Tas ka pakaļa tiek pārvietota ar mašīnu, bet velosipēds ir izklaides vai sporta inventārs, nevis transporta līdzeklis, līdz ar to optimāla pārvietošanās izrādās esam sports vai izpildīšanās. Kāpēc tu ar mašīnu gribi skriet un izpildīties? Gribi skriet - brauc uz biķeriem, pārējā laikā - pa ielām - 30 - jo brauc velosipēdisti un var kāds izskriet priekšā - pa šosejām - 50 - var kāda stirna izskriet vai bojāgājējs Tā sanāk, pielietojot tavu loģiku pret tevi. Es tiešām nešaubos ka tev nesagādā problēmas to tavu fufeli atcerēties, jo tā kā tu jau esi izsportojies ar mašīnu, ar velosipēdu tu noteikti agonē - man diezgan bieži sanāk pa tiem pāris liepājas veloceliņiem, kurus izmantoju, iet garām kā stāvošiem citiem velosipēdistiem, vai arī steidzoties un braucot pa ielu, kā stāvošiem iet garām blakus uz "veloceliņa" braucošajiem velosipēdistiem. Un es tikai braucu savā optimālajā ātrumā, un viss. Tev kā sporta piekritējam atgādināšu ka mans primārais velosipēds ir šitentāds

Lasītākie raksti

Jaunie raksti