Es laikam 24. redzēju Aigarcix aprakstītās kontroles, sēžot VTU autobusā, kurš valmieru pameta 16.05, vienā līkumā uz labo pusi kreisajā malā mētājās pāris cepistu ekipāžas un pāris apstādinātas mašīnas. Pirmā doma bija ka kāda avārija, bet uz ātro neizdevās ieraudzīt bumsika pēdas, tā ka laikam tomēr tur notika pūšana ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
























Nu tev es ieteiktu sākt ar velosipēdu PĀRVIETOTIES [paripināšanās izklaides nolūkos nederēs] - tad tu vismaz sāktu saprast, par ko tu vispār te tagad cepies, jo šobrīd tu cepies bez jebkādas sajēgas ;) Tā kā tev ir šāda problēma, iedošu tev autobraukšanas analoģiju - pabrauc dižajā pilsētā pa kādu dzīvu un šauru ielu uz 30-40, kas pēc tam būs vainīgs pie situācijas, kas radīsies, tu vai visi citi? Protams, tā situācija bija bik savādāka, tur man pa priekšu nevilkās divas palaidniekveidīgas trollenes, kuras vēlējās mani troļļot, tāpēc cilvēciski šo situāciju var saprast, un līdz ar to vienīgā problēma bija pārāk kluss skaņas signāls.
P.N. Cik lasīts, tad kopenāgenā velosipēdistu daudzuma dēļ ir līdzīgas problēmas, tikai daudz nopietnākā līmenī - izsakoties taviem terminiem - pašsvarīgie velobraucēji diezgan nikni brauc, jo palaidnieki, kuriem liekas ka veloceliņi ir lai tāpat vien paripinātos, brauc stipri lēnāk par lielo plūsmu, kas brauc no punkta A uz punktu B.