iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 26.04.2014 15:02

Chankaishi rakstīja: Nedomaaju, ka starp Vaacijas un Latvias degvielaam dizha atshkjiriiba, iipashi, ja njem degvielu statoilaa vai nestee. Starpiiba nobraukumaa Latvija-Vaacija-Latvija rodaas tiiri meteorologjisku apstaaklju deelj, valdoshie veeji - rietumu. Par 3% - gruuti teikt, protams, ka reklaama, bet gan statoils, gan neste tomeer ieveero standartus daudz ciitiigaak, nekaa paareejie tanki, nedaudz subjektiivs mans viedoklis, bet taads nu vinjsh ir izveidojies Kaut vai peec degvielas smarzhas, taas asaas piedevu smakas juutamas tik mazajos tankos un Lukoilaa.

Lukoils ir kaut kāds pokujistisku pidaru kantoris - uzraksti uz pistolēm tur ir tikai smukumam :@ - pašam pirmajā reizē tur uzpildot savu kvatoru gadījās no pistoles, uz kuras uzrakstīts "98" ielieties 40 litrus deviņdesmit piektā, kopš tā laika vairs tur nebraucu. Dzirdēts ka es vēl tādā ziņā esmu bijis veiksmīgs, ir arī šitādā veidā cilvēkiem lukoilā vispār ne to degvielu sanācis ieliet. Scukoils ir kaut kāds pretīgs hamburgeru tirgotājs kur vērts lieties ja nekas cits normāls nav pie rokas, bet neste dīvaiņu un hipsteru tanks kas problēmas ar hamburgeru tirgotājiem novērsuši likvidējot tirgotājus

msh 26.04.2014 3:44

Kopš kura laika deviņdesmit astoto jālieto citos nolūkos kā tikai motora darbināšanai?

msh 25.04.2014 20:21

Es nezinu ko tu lieto, bet tas ir kas labs. Palielinoties motora attīstītajam griezes momentam vadītājs vai kruīza kontrole palaiž vaļīgāk droseli.

Atgriežoties pie tēmas, ož pēc buļļa kakas. Scukoils savā viģikā stāsta pasakas, neizskaidrojot kā tad īsti tiek iegūts efekts - pieņemot ka tas nav placebo efekts. Sevišķi nosmīkņāju par jaunas mašīnas patēriņu - mana kvatora 23 gadus vecais, tiešām padilušais motoriņš [atšķirībā no oriģinālā, kuram tā izcelšanas brīdī bija 25 gadi un gandrīz ideāla kompresija] kaut kā tādu triku izveic ar nopeltā kinga degvielu... Pie tā ka sola trīs pročus, ož pēc batonu bāšanas ausīs, jo tik mazu ciparu nav pat dabā reāli pārbaudīt - vidēja stipruma vējš atkarībā no pūšanas virziena jau tādu procentu plusā vai mīnusā taisa, un tad ej nu sazini vai ietaupītie grami rodas no scukoila plusa jūdzēm vai vienkārši vēja virziena dēļ...

msh 25.04.2014 18:12

Šitas spazmeris šito laikam spazmo visās malās... Vienā IT forumā tādu pašu tofiku uzrāva.

msh 28.03.2014 14:25

ak rakstīja: Vai turbīnas ģeometrija kustas brīvi, var vienkārši ar roku pārbaudīt. Vai arī viens uzgāzē, otrs paskatās, vai ģeometrija kustas, vai nē

Es nezinu kas ir tavam opelim bet tofika autoram vajadzētu būt VNT. Jebkurā gadījumā speciālisti diagnostiku veic skatoties rādījumus trešajā robā ar pedāli grīdā līdz redlainam.

msh 28.03.2014 12:46

GB12 rakstīja:

Tu beidzot esi savu mitekli atradis? Vai arī sācis senčiem īri maksāt?

Un, lai savu to Auto, kā tu lielījies, dabūtu labākā līmenī par manu bijušo B6 pasātu, domāju, tev nevajadzēs iekrāmēt tajā 3x lielāku summu, par kādu esi to šedevru iepircis? Starp citu, kā tev veicas ar to? Solīji 2 gadu laikā, ja nemaldos, bet gads jau drīz būs pagājis...

Šajā dzīvoklī par velti es esmu mitinājies tikai laikā kad es mācījos skolā

Trīsreiz lielāku summu? Mašīna tika nopirkta par 250 lašiem - nu pie štukas bija tajā momentā kad es ar to izgāju TA nepilnus divus gadus atpakaļ. Patlaban gan jau trīs ir sen pāri, baigais nikolajs skaitīt. Ar sekmēm palēnām, bet līdz tam laikam kad atkal izdomāšu to mašīnu savākt vienā gabalā un aizbraukt līdz TA, būs iebāzti smuki, neizļurkāti mk4 recaro ķebļi, sakārtota to apsilde, aprīkojumam pievienojušies lukturu apmīzēji, motors aprīkots ar VEMSu, transmisijā izķertas visas luftes, izņemot torsena lufti, iznīcināta visa rūsa zem mašīnas, priekšas piekarē jau pagājušovasar tika nomainīts viss, izņemot pusrāmi, atsperes un stūres ķegas, uz niknākiem un mudernākiem elementiem, vēl šādi tādi ķiņķēziņi elektrībā izveikti. Tālāk manīs kādā secībā sarindosies prioritātes - pabeigt kondišu [vajag jaunu kondensatoru aka motortelpas radiatoru, sausinātāju, jādabū cits kompresors ar kronšteinu un gan jau tam šis tas jāsamaina, jāuztaisa pāris trubas, jāpiepilda sistēma], uzlikt gāzi, ielikt turbiķi, ielikt 6 robu kārbu, pāriet uz piecām riteņu skrūvēm - pagaidām liekas ka gāze būs pirmā un pēc tam turbiķis, kondišs, kārba un skrūves, bet sometimes shit happens un viss var mainīties

msh 28.03.2014 12:21

Pieslēdz kompi un pabraukā, paskatoties ko rāda mērījumu bloki. Ja jau met kļūdu par pārspiedienu, iespēja ka čipsots samazinās, vismaz vecākiem ļurbo benzīniem čipši parasti arī atslābināja robežas, ne tikai pacēla spiedienu un pastaipīja aizdedzes un degvielas kartes. Pārspiediens drīzāk rodas no sprūstoša turbīnas mehānisma.

msh 28.03.2014 12:18

Izklausās ka tev nav īsti sajēga par ko tu runā. Tas motors to mašīnu līdz 140-160 spēj iekustināt ar vienu pašu vadītāju, un tā vismaz kādu 3 kilometru distance ir liela problēma - nav šaubu ka sešus iekustināt ir stipri grūtāk - uz taisnas šosejas no kalniņa lejā pēc pieciem kilometriem tie 160 varbūt būtu. Nerunājot par to ka liekas ka tu nekad neesi vadījis pilnu vai pārslogotu mašīnu - svars mašīnu nospiež uz leju, samazinot atlikušo piekares gājienu un palielinot saķeri.

msh 28.03.2014 8:27

Lasu, palielinās tos gadus, kuru laikā nevar vadītāja apliecību iegūt - da kāda tur starpība? Hoķ uz mūžu - cilvēkam kas pālī močī bez vadītāja apliecības tak pie tirsas pēc cik gadiem viņš teorētiski varētu kārtot atkal Man ir viens kolēģis, pavecāks vīrelis, kurš manā darbavietā, cik zinu, jau sen strādā - viņš nopērk mašīnu ar beigušos TA un brauc uz darbu, katru dienu 2x10 km, 4 km pa asfaltu, atlikums pa granti, citreiz skaidrā, citreiz mērenā pālī, mašīnu maina kad iepriekšējo nograuj vai cepisti atņem. Es šaubos vai viņu maz sodi sasniedz...

msh 27.03.2014 23:01

Tusis rakstīja: Interesanti, ko par brīvkustību stūres mehānismā teiktu CSDD TA laikā? Kad iesi TA, palūdz inspektoram īpaši pārbaudīt stūres mehānismu uz brīvkustību. Un ja iedod 2, tad pa tiešo pie dīlera. Protams, ka tādus "pigorus" var veidot tikai garantijas laikā.

Ja jau fans sūdzas par īpašos apstākļos uzķeramu graboņu nevis stūres mehānisma lufti, tad TA tas būs pie kājas. Vēl vairāk tāpēc ka kratot uz pacēlāja to pat diez vai pamanītu.

msh 27.03.2014 22:59

GB12 rakstīja:

Nu, protams, ka mācies no citu kļūdām. Jo nekļūdās tie, kas dzīvo uz senču rēķina, pērk vecus, nojātus šrotus un liek iekšā 3x lielākas summas, lai dabūtu tos kaut cik braucamus.

P.S. Nez kāpēc man un daudziem citiem jaunu auto lietotājiem ar garantijām problēmu nav...

Kur es dzīvoju uz senču rēķina un par kādām trīsreiz lielākām - par ko trīsreiz lielākām - summām tu runā?

Man ir patiess prieks ka tev un vēl dažiem iauto lietotājiem kas lieto jaunas mašīnas [kaut gan tu vispār nelieto jaunu - gadu veca mašīna vairs nav jauna... ] ir paveicies - pamatā tie jauno mašīnu braucēji forumos neapgrozās. Man tādā ziņā patīk viena 4 gadus veca A6 braucēja problēma - ir vibrācija priekšā, parādās pie 150-170 kmph. Atšķirībā no fana - maza rūķīša, kura lētajai škodai ir problēma garantijas laikā - viņu neviens nepasūta, jo gan klients ir nopietns, gan arī tas nenotiek par garantiju, bet par to tiek maksāts - jau gadu meklē - dīlerserviss, protams - man liekas ka bija jau viss nomainīts kas tur tajā pusē griežas...

msh 27.03.2014 22:46

Nešķiet gan dzirdēts - es to rakstu skaidrā prātā, pēdējo reizi alkoholu [bundžu alus] esmu dzēris nepilnu gadu atpakaļ, narkotikas nekad mūžā. Un vispār tu laikam aizmirsi ka ir runa par avāriju ar līķiem, vadītāju ieskaitot - analīzes izdarīja - kaut kā nav pamanīts ziņu virsraksts "traģiskās avārijas izraisītājam asinī konstatētas tik un tik promiles" - atliek pieņemt ka skaidrā. Jebkurā gadījumā es nezinu kas būtu jāsalietojas un kādās devās lai lielītos ar 2.4D - jā, atmosfēriska priekškameras dīzeļa - spējām - tā mašīna uz taisnas šosejas pēc pieciem kilometriem labi ja 140-150 kmph sasniegtu - tā nav mašīna ar kuru var kādam lielīties un ar kuru var atvilkt priekam, atšķirībā no tā semaka - sevišķi ja vēl ir pieci pasažieri, tur jau mašīnas pilnā masa tuvojas divām tonnām.

msh 27.03.2014 18:36

Samaini to savu gliemezi, ja ir vēl kādas problēmas vai vēlme pēc jaudas, un brauc uz rīgu, reku viena speciālista numurs - 2-9861-891 - nodarbojas gan ar diagnostiku, gan čipsošanu, gan visādu EGR vai immo atslēgšanām utt.

msh 27.03.2014 18:31

anonimikis rakstīja:

jau tek siekala? tev pa tālu. Kēnigsbergu gan jau sadalīs blakus esošie.

Nē, es vienkārši gribētu zināt kurš būs spējīgs, par spīti krievijas armijai, tās ekipējumam un kodolarsenālam, to sadalīt - un kādā veidā

msh 27.03.2014 18:28

VWfans rakstīja: Sanāk tā, ka jauna auto garantija, izrādās, ir sūds!

Jā, fan, labrīt Tu ļoti uzskatāmi redzi, kāpēc man personīgi nav ne vismazākā sapņa par jaunu mašīnu, jo nekā laba tur nav, ja neskaita to, ka nekas vēl nav nolietots, un pačots, ka brauc ar kaut ko jaunu - bet toties ir nekam nederīga garantija un ir augsta cena. Gābešņiks, protams, regulāri bīda tekstus, kur caur rindām var izlasīt ka es neko nesaprotot jo iekāpt tajā sūdā nevaru atļauties un ja varētu, tad obligāti iekāptu - bet es labāk mācos no citu kļūdām, piemēram, tavējām, nekā izmēginu pats dārgas kļūdas. Lai es, personīgi, apdomātu jaunas mašīnas iegādi, tur būtu jānotiek diviem faktoriem - pirmais - kontā attiecīga summa, otrais - uz mašīnu būtu jābūt garantijai kā uz detaļu komplektu - respektīvi ja notiktu kā tev - izņemu ārā reiku, aiznesu dīlerim, uzlieku uz galda, dodiet vietā jaunu! Vārdu sakot, nekad. Un te mēs varam pāriet pie otrā punkta...

VWfans rakstīja: Vai tiešām stūres mehānisms nav remontējams lētāk par samērīgām naudiņām (līdz kādiem 200-300 EUR)?

...ja tu varētu atļauties jaunu mašīnu, tb to būtu nopircis skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu, būtu varianti - uz PQ24 platformas nāca kāds pusducis modeļu, ko ražo jau no deviņdesmito beigām, es neredzu nekādu problēmu to reiku šrotos sameklēt par kādām 100-150 eirām - vai varbūt atrestaurēt, ja ko tādu maz restaurē, jo parasti reikas restaurē jo hidrauliskā daļa sāk tecēt - bet tev gan jau līzinga līgums liedz remontēt kreisajos servisos vai likt lietotas detaļas iekšā... Redzot ka tā tava fabija ir uz vecas platformas būvēta, tā mašīna noteikti ir vienkārša kā cirvis - ja es pareizi sapratu kurā no visām četrām Polo sadaļām manā ETKĀ [datorizēts VAG oficiālais detaļu katalogs][manējā škoda nav] jāskatās, uz ātro izskatās ka tā mašīna ir tikpat prasti uzbūvēta kā mans audī vai trešais golfs - kā radīta mana līmeņa pašskrūvētājam, tik jā, tu diemžēl tāds neesi un tu to arī nedrīksti darīt...

msh 27.03.2014 18:07

Deksters rakstīja:

Šie minētie negadījumi nenotika sakarā ar veselo saprātu un tāpēc baisi diskutēt par to, cik ir droši braukt pa granteni uz 80 vai vairāk šeit nav jēgas.

Varēja likt kādus vien sodus gribas, ieviest visādus ierobežojumus, tas viss te nestrādās, nevajag sevi mānīt.

Te ir runa un tikai par cilvēkos iekšēji esošo 'po' uz visu un visur. Ne tikai pie auto stūres, bet it visur ikdienā.

Visticamāk tas mainīsies ar laiku, kad šie izies dabisko atlasi. Kaut kāds uzplūdu vilnis ienācies, kad kārtējiem vaļiem 'jāizmetas krastā' un viss.

Sabiedrība aug un mācās, process tāds vnk.

Es vispār labprāt uzzinātu kā tad tā avārija kur to sotaku aptina ap koku notika - nerunāsim par to, ka tam sotakam bija nemotors, ar kādu aprīkotu mašīnu gāzt negribas [apmēram tāds gliemeža variants kā ar fana autoparku], turpinājumam tai mašīnai to līkumu būtu bijis jāizņem, bet pat ja ātrums būtu bijis tāds, lai neizņemtu - aptina ap koku kurš atradās PIRMS līkuma pretējā pusē. Ja šitas būtu noticis ziemā, tad varētu izteikt variantu par lisāriem aizmugurē, šitā vienreiz gadījās ar vienu B3 passātu gandrīz grāvī ielikt, kura vadītājs ne tikai bija uzlicis sūdīgas riepas, bet sūdīgākās uzlicis aizmugurē - un to ka mašīnas vadība ir kā uz naža asmens es nokonstatēju tikai brīdī kad ejot uz 80 pa graņķarofku [tātad netīrītu ceļu], mašīna piepeši bez brīdinājuma aizgāja šķērē - bet te jau ziema nebija.

msh 27.03.2014 18:01

k442 rakstīja:

Tikko kā svaigi nogreiderēts, ar mainīga biezuma mīkstu, nepiebrauktu smalku akmentiņu/smilts maisījumu pa virsu. Pašam nav gadījies pa tādu braukt?

Ir, vienīgā problēma - kad jālaužas cauri tam valnītim kas izveidojies ceļa vidū, savādāk nekādu problēmu. Vēl jo vairāk ka tie ceļi, kuri ir tik nozīmīgi lai tos greiderētu parasti tāpat ir no tiem platajiem, pa kuriem par spīti tam, ka mana kvatra uz ceļa neturas tā, kā vajadzētu, es uz tiem 90-100 eju pilnīgi droši. Labi, es zinu ka daudzas mašīnas uz ceļa turas jūtami sūdīgāk par manu 27 gadus veco kvatrõ...

msh 27.03.2014 14:11

anonimikis rakstīja: jārēķinās ar to, ka pēc visas šitās jezgas krievija tiks sadalīta. un jāskatās vai mēs arī kādu gabalu nevaram nokampt. kaut vai to pašu Abreni atpakaļ.

Kas un kā to krieviju dalīs?

msh 27.03.2014 14:10

Par restaurāciju dzirdētas visādas atsauksmes. Angļa gliemezis tikmēr būs ar garantiju ka stāvoklis ir atbilstošs asītes luftei.

P.N. Var jau samainīt pret lielāku + lielākiem miezējiem + čipsis kārtīgam cēlienam...

msh 27.03.2014 14:07

Tas nav telefons kas visu laiku velk - tas ir kabatas formāta surogātdators, kas to dara!

msh 27.03.2014 12:29

VWfans rakstīja: Man ir divi priekšlikumi:

1. Noteikt maksimālo atļauto ātrumu uz grants ceļiem 70 km/h.

2. Pamatīgi palielināt transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokli tiem vieglajiem auto, kam jauda uz pašmasas tonnu pārsniedz 100 zirgspēkus benzīna motoru gadījumā un 80 zirgspēkus dīzeļmotoru gadījumā. Tas tā, lai BMW-740 jauniešiem iegādāties būtu ļoti, ļoti dārgi!

Pašol nahuj!

1. Pirmkārt, kā jau teica nereāli, jo neviens nekontrolēs. Otrkārt, ja tu nemāki braukt un nemāki izvēlēties gan mašīnu, gan ātrumu - nevajag to padarīt par citu problēmu. Man jau pietiek ka reizēm negribot gadās pārkāpt atļauto ātrumu ja tādu kā tu dēļ uz šosejas pavasarī kādā posmā uzliek 50 vai 70 kmph ierobežojumu - es tak neiešu slēgt ārā kruīzu un sēņot ja priekš manas mašīnas 95 kmph ir pilnīgi adekvāts ātrums.

2. Tu esi sajaucis - vajag otrādi - pamatīgi palielināt ekspluatācijas nodokli mašīnām zem tevis nosauktajiem kritērijiem - lai izskaustu no mūsu ceļiem tādus aparātus kā tavējie divi ar mazajiem, rijīgajiem nemotoriem, kuri var mudināt uz sēņošanu. Ja tu gribi ierobežot situācijas kā šitento ar bembi, vari lobēt lai aptirsināšana jauniem vadītājiem būtu dārga, bet ne jau ceļa nodoklis. Pietiek jau ka itāļiem virs 2 litriem ir - vai vismaz senos laikos bija - liels ceļa nodoklis - lasot par visādām vecām mašīnām, var manīt ka astoņdesmitajos gados ražotāji tam tirgum visādus divlitrīgus specmodeļus taisīja.

P.N. Tas tavs aprēķins par zirgspēkiem ir vienkārši līks, jo tu nesaproti no kā rodas cēliens - no ņūtonmetriem. Zirgspēki rodas no sakurinātās degvielas, tb motora ieelpotā gaisa. Līdz zināmai robežai var ņūtonmetrus saglabāt arī ierobežojot zirgspēkus, otrāds gājiens atkal kārtīgi palielinātu degvielas patēriņu. Nerunājot par to ka tādu tevis nosaukto aprēķinu varētu arī mierīgi apiet - nu kur jaunietim problēma ar 1.9 TDI aprīkota A4 jaudu pacelt līdz 200 zs? Nekur - un jaudu CSDD nosaka pēc motora koda

msh 27.03.2014 12:18

k442 rakstīja: Galvenais faktors, no atkarīgs drošs ātrums uz "grantenes", ir seguma virsmas stāvoklis, jo vienā gadījumā (konkrēts ceļa posms) visus līkumus var izbraukt bez saķeres zaudēšanas ar ~ 80 km/k, bet citā pat taisnā gabalā ar 70 ir ļoti grūti savākt...

Kāds ir grants segums, izņemot apledojušu, kur līkumā nevar noturēties uz 70?

msh 23.03.2014 17:07

No tavas mutes dieva ausī.

msh 23.03.2014 7:04

Tu gribēji teikt - krievijas impērijas atjaunošana.

msh 23.03.2014 7:01

anonimikis rakstīja:

iAuto rakstīja: Tuvākajās dienā ābola lietotājiem būs pieejama arī iAuto.lv aplikācija.

normāliem telefoniem nebūs?

Nebūs. Normāli telefoni programmas nespēj darbināt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti