iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 04.01.2014 11:12

GB12 rakstīja: Konkrēti par eiro - domāt par to var visu ko, bet tāpat viss jau bija izlemts (tāpat kā ar iestāšanos ES) un mēs - mazie mirstīgie tur ietekmēt nevaram neko. Man gan kaut kā liekas, ka eirozonai mēs esam vairāk vajadzīgi nekā mums tā eirozona.

Katrā ziņā, nedomāju, ka eiro tagad mums baigi palīdzēs attīstīties un nonākt lielo dalībvalstu dzīves līmenī vai arī izmukt no kādām lielām nepatikšanām, izolētības, krīzes un sazinko vēl, kā to mēģina skandināt demagogu un tukšmuldētāju brigāde Dombrovskis/Rimšēvičs&Co. To jau vēsture parādīja vēl pavisam nesen.

Un jā - vēsture jau ne reizi vien ir parādījusi, ka lielās impērijas agrāk vai vēlāk sabrūk. Tā sabruka Babilonija, Medo-persija, Grieķija, Roma, PSRS, uz to iet ASV un šķiet, ka pirmās, tā teikt, rudens vēsmas jau velk arī uz ES, lai kā šamie necenstos mēģināt nostiprināt varu un paplašināt ietekmi.

Tai pašā laikā nepiekrītu arī tam, ka līdz ar lata aiziešanu pa skuju taku LV vēl vairāk ir zaudējusi kaut kādu neatkarību. Mēs jau sen esam to zaudējuši un tāds eiro tur neko īpaši nemaina.

Principā jāpiekrīt, sevišķi otrajai rindkopai. Man nāca smiekli par tiem masām domātajiem izskaidrojumiem, kāpēc vajadzīgs eiro - lai varētu salīdzināt cenas

Jā, impērijas sabrūk - kā teica kāds tēls iekš The Matrix, jebkam, kam ir sākums, ir arī beigas - ES varētu sabrukt tikai tāpēc, ka tā nav impērija, bet tikai samērā vaļīga savienība. Jebkurā gadījumā eiropa, ja neskaita dažas valstis, ne tuvu nav tik sapuvusi kā ASV.

msh 03.01.2014 15:49

sarashkins rakstīja: Un nedomāju, ka topika autoram $$$ ir pārpārēm, ja reiz tēmē uz 14-gadīgu auto. Ja būtu runa par jauna auto iegādi, tad varētu neņemt vērā ar motora remontu/maiņu saistītos potenciālos izdevumus.

Jā, tā ir tikai 14 gadus veca mašīna, bez visādām tiešajām iesmidzēm un citām plīstošām herņām. Lejot normālas eļļas un normāli lietojot tie vecie VAGmobīļu motori ir bezmaz mūžīgi. Sliktākajā gadījumā šrotā cits motors arī dārgi nemaksās - šitādu retāku vienīgi varētu būt pagrūti atrast.

msh 03.01.2014 15:43

sarashkins rakstīja: Tiem kas tankā (msh) neteicu, ka motors slikts pats par sevi, bet [(c) I.Godmanis]:

1. dinamikas ziņā 1.8 ar turbīnu būs pārāks;

2. praktiskuma ziņā 2.0 8V būs izdevīgāks.

3. degvielas patēriņa ziņā (vienkāršai pakaļas pārvietošanai) abi augšminētie būs par kapeiku priekšā.

1) Atkarīgs no braukšanas stila. Gāšanai 1.8T būs piemērotāks, nenoliedzu - braukšanai - atkarīgs no pieraduma - es pēc atmosfēriskiem benzīnniekiem braucot ar kulta auto C4 A6 2.5 TDI pa pilsētu uzjautrinos par gaidīšanas spēli - uzsākot sagaidīt lai turbīna sāktu pūst un ar to saistīto gāzes pedāļa spaidīšanu

2) Es šaubos ka mk4 vispār tāds motors kā 2.0 8v nāca - tur drīzāk bija šīra putekļusūcējs 1.8 20v un vēl varbūt kaut kāds retums 2.0 16v.

3) Visdrīzāk tieši tā - kapeiku.

msh 03.01.2014 15:38

Shiirs rakstīja:

Laukji, tam motoram nav zobsiknas. Tu kaarteejo reizi bezdi par lietaam, no kuraam tu neko nejeedz.

Fokuj, VAG SSP par to motoru lasīju sen atpakaļ, jebkurā gadījumā būs dārgāk nekā vecajiem piecu katlu motoriem siksnu samainīt un arī ķēde diez vai būs mūžīga.

msh 02.01.2014 19:32

Ko jūs te murgojat? Tas VR5 ir parasts VR6 mīnus viens cilindrs. Es tiešām labprāt uzzinātu kas tieši tur tajā motorā ir slikts kā jūs te stāstāt - pie tā ka nekas slikts īpaši nav lasīts pieņemu ka tas motors ir tāds pats vienkāršs dzelzis kā visi vecie VAG motori - tas, protams, ja ir runa par 10v eksemplāru, bet arī 20v nav diži sarežģītāks. Protams, zobenes maiņa gan jau VR konfigurācijas motoram izmaksās dārgāk nekā parastam rindiniekam.

P.N. Šaraškin, kāds sakars tam motoram ar "sportu"? Sportot, tb zāģēt kā reiz varēsi ar to 2.0 - pieci katli daudz labāk uzvedas zemos apgriezienos nekā četri - nav gadījies braukt ar VR5, bet vismaz uz papīra viņam vajadzētu būt ar vēl labākām griezes momenta īpašībām kā mans 2.3 R5 - man tikmēr pilsētā kustībā esošai mašīnai pietiek ar trešo un ceturto robu - 70% griezes momenta galu galā atrodas pie 1k rpm.

msh 02.01.2014 11:12

200 eiras par pārvalkiem? Ja tie ir pārvalki un nevis jaunas lupatas esošajiem ķebļiem, tad nu i nakuj- tajā ciparā jau esošos ķebļus ar lupatu var provēt pāršūt.

msh 29.12.2013 15:38

Tādu ciparu var no jebkura nemotora izspiest. Kolēģa degvielas ekonomija laikam slēpsies dīzelī - bet pseido pilnpiedziņa nav nekāds degvielas patēriņu ietekmējošs faktors - lieki 50 kilo ko vadāt apkārt neko daudz neietekmē.

msh 29.12.2013 15:28

Ar ko tad šī jaunā pārvalku paaudze atšķiras no vecās - vēl sūdīgāki un nekomfortablāki?

msh 24.12.2013 11:17

Audī būs tāds pluss kā iespējama ekstra - pastāvīgā pilnpiedziņa. Fofāgens būs bik lielāks, sevišķi aizmugurē sēdošo kāju vietas ziņā. 1.9 TDI, kā jau vecāks motors, ir jūtami primitīvāks ar visām no tā izrietošajām pozitīvajām sekām, pie negatīvajām gan jau piederēs plikāka mašīna, jo pēc 2.0 izlaišanas 1.9 tika atstāta budžeta loma.

msh 23.12.2013 3:34

P.N. Vai tad latvijā kaut kur ārpus pierīgas ir šosejas ar vismaz divām joslām vienā virzienā?

msh 23.12.2013 1:05

Uudensputns rakstīja: Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?

Tad kad cepistu vadītājs būs kāds subjekts ar smadzenēm, atšķirībā no esošā, ar fotoradariem apsēstā, zivtiņa.

msh 02.12.2013 18:00

Ja šis nebūtu kārtējais aktivitātes celšanas tofiks tad varētu prasīt kas par mašīnu...

msh 24.11.2013 11:35

Bams rakstīja: Bija jau gadījumi, kad kādam lielveikalam pat no sniega(!) iegāzās jumts. Acīmredzot normas uz pieļaujamās slodzēm ir par mazu vai netiek ievērotas.

Liepājas Depo. Būvmateriālu nodaļai, ja pareizi atceros.

msh 11.11.2013 6:23

smaidiigais rakstīja: muhahaaa

+1

msh 23.10.2013 18:41

GB12 rakstīja:

Kurš nu pat lētumu būtu runājis...

Es varu sameklēt cik mans audī ar visu to aprīkojumu ko es tur esmu sakrāmējis maksāja jauns un tu varēsi pārrēķināt eirās un pārrēķināt inflāciju, gribi? Es baidos ka tas cipars sanāks vismaz pusotru reizi lielāks nekā jaunam kaščejam.

Reku kupejas cenas - sedanam būtu jāmeklē - atceries ka tās mašīnas standartā bija diezgan plikas un normāls aprīkojums vēl paceltos uz 5-10 tūkstošiem marku

Grundpreise August 1993

Audi Coupe (2,0E 85kW) 5-Gang Handschaltung 39695,65 DM

Audi Coupe (2,0E 85kW) 4-Stufen Automatic 42043,48 DM

Audi Coupe 2,3E 5-Gang Handschaltung 44739,13 DM

Audi Coupe 2,3E 4-Stufen Automatic 47086,96 DM

Audi Coupe Quattro 2,3E 5-Gang Handschaltung 49521,74 DM

Audi Coupe 2,6E 5-Gang Handschaltung 46826,09 DM

Audi Coupe 2,6E 4-Stufen Automatic 49173,91 DM

Audi Coupe Quattro 2,6E 5-Gang Handschaltung 51391,30 DM

Audi Coupe 2,8E 5-Gang Handschaltung 50000.00 DM

Audi Coupe 2,8E 4-Stufen Automatic 52347,83 DM

Audi Coupe Quattro 2,8E 5-Gang Handschaltung 54565,22 DM

msh 23.10.2013 14:42

Tu gadījumā neesi pēc nodarbošānās politiķis? Tev piemīt spēja lieliski tirst, lai arī tev nav taisnība Nezinu par ātromkloķi, nemaz uz viņu neskatījos, stūre etkā parādās arī izvēloties 1995 A4, kas būtu tikai loģiski, galu galā žurnālisti noteikti nebūtu smuki izteikušies ja kaut kas no izejošā modeļa nebūtu bijis jaunajam, bet par spidometru aplūko šitento bildīti - es ceru ka tu angļu valodu saproti img217.imageshack.us/...

Tagad mēs esam vēl uzzinājuši ka ne tikai tavs A4 ir pliks un bez motora, bet arī vēl piedevām tas ir pirmsfeislifts Pie tā, ka tās mašīnas nemaksā neko, varēji tak paņemt kaut ko normālu - viens paziņa nepilnus divus gadus atpakaļ pa 1k ieķēra pirmsfeislifta 30vq avantu, pilnais spidometrs ar borta kompi ir galvenais kas viņam tur pietrūkst.

msh 23.10.2013 9:08

GB12 rakstīja:

Pilnīgi pievienojos šīra komentāram un silti iesaku nerakstīt par lietām, kurās neorientējies.

Nu piedod man - lētu urnu maģos tiešām neorientējos. Toties labi zinu ka C5 audī visiem bija grabulis, vismaz avantiem [varbūt sedaniem ražotājs izdomāja ka grabažnieks ir pārāk labi izolēts lai būtu jēga], iekš C4 avantiem arī kas tāds ir manīts. Un, tagad arī es zinu ka kaščejam nav - tātad vai nu tikai opcija, vai vienkārši mērķauditorijai basus nevajag.

msh 23.10.2013 9:01

Shiirs rakstīja:

Starp citu uz ko tu teemee shrota iipashniek? Tu gribi teikt ka tavs luznis spej vispar konkureet ar a4, kautvai pashu plikaako versiju? Nesmidini tikai pagastu.

Tu taču labi zini ka tavs A4 salīdzinājumā ar manu A90 ir diezgan plika miza - labi, pāris ekstras vajag līdz galam savākt un vēl šis tas pilnam komplektam pietrūkst. Tā kā tu pat nezini kāds izskatās B5 pilnais spidometrs, šeku reku piemērs www.ss.lv/... salona bildē bez tā spidometra var aplūkot vēl visādas jaukas, tfu, pašsaprotamas ekstriņas, puse no kurām tev nav. Bet vispār kā jau x stars ieminējās, šitā ir beztēma - kaut gan priekš iauto tas ir normāli

msh 22.10.2013 18:22

Shiirs rakstīja:

Iesaku tev mazaak domaat un vairaak izgliitoties.

Ja tu domā ka B5 ar 1.8 atmosfērisko nemotoru ir kaut kāda ahūna komplektācija, tad domā vēl. Parasti tādiem nav pat spidometrs ar papildus rādītājiem un borta kompi un īpašniekam ir paveicies ja ir klimats.

msh 22.10.2013 18:20

Shiirs rakstīja: Msh kas tas tads par samopalu, to tu sauc par grabuli? Es tadus konstrueju kad man bija 14.

Ražotājs philips, uz viņa kāds prikola pēc ir uzrakstījis ka jauda esot 80w - bet pretestība ir 8 omes. Es tikmēr ar padsmit gadus vecu pastūzīti, kuram tiltā pie 2 omēm jauda ir 100w un 4 omēm 70w redzu ka tā kaste priekš tā pļurņika kā tāda ir aprēķināta par īsu - kārtīgi iegriežot sāk fāzes apvērsējs pat izdod kaut kādus trokšņus Iemainīju no viena čaļa pret nevajadzīgiem datordzelžiem. Manas mašīnas kubatūrā skan tā, ka dēļ tā es pamatā mašīnā klausos deviņdesmito gadu popu, nevis metālu, un kad tikko sāku braukt, atceros, pie pirmā luksafora izslēdzu skaņu lai pārliecinātos ka grīdas vibrācija, ko jutu ar kājām, rodas no tā grabuļa, nevis pēkšņām anomālijām motora darbībā.

msh 22.10.2013 18:16

GB12 rakstīja:

Cik mašīnas tu zini, kurām standartā nāca "grabulis grabažniekā"?

Es domāju ka visiem A4 un A6 kas tāds bija - var jau būt ka A4 bija kaut kāda megaplika bāzes komplektācija, kurā nebija. Visādi kujdaji un tamlīdzīgas lamatas mani neinteresē.

msh 21.10.2013 10:01

Nja, var redzēt ka tas brīnums ir liels, uzpūsts un droši vien arī smags, ja jau reiz ar jaunākajām tehnoloģijām uzbūvēts 1.6 tirkšķītis rij tikpat daudz, cik divdesmitgadīgs audī 2.5 TDI. Kā tie ražotāji to dabū gatavu?

Seši skaļruņi ir pilnīgi pietiekams skaits - bet jautri ka tā mašīna jau standartā nav aprīkota ar kaut kādu grabuli grabažniekā, bet tas laikam tāpēc, ka tas ir tikai nissana kaščejs. Tiešām nevienā komplektācijā nenāca kaut kāds oriģināls grabulis? Ja nē, tad vai nu kaut kur jāiebāž vismaz pāris lielāki skaļruņi [un jāsaka ardievas plāniem par nissana maģi] vai, jā, kaut kāds grabulis - apakšu iztrūkuma kompensācijai neko daudz nevajag, galvenais lai kaste būtu labi aprēķināta - man ir šitāds - content20-foto.inbox.lv/... - kad nezinātājiem sēžot salonā paprasa minēt jaudu, man parasti sauc 200-300w - 35 varbūt reāli arī ir

msh 20.10.2013 2:37

Izdomā pats

msh 19.10.2013 16:09

aansis rakstīja:

Esmu braucis ar auto, kam, ielejot Latvijā pieejamo 95 benzīnu, šis režīms ieslēdzās bez jebkādas citas vainas. Atlika vien braukt ar 98 un samierināties (ražotāja norādītais pieļaujamais oktānskaitlis ir 92-98 ).

Nav ne jausmas par latvijā pieejamo deviņdesmit piekto, bet vismaz vecāku audī gadījumā, ražotājs ir vienkārši nepareizi norādījis, norādot minimālo oktānskaitli, ar kuru motors ir spējīgs darboties, tā vietā lai norādītu ka minimālais oktānskaitlis optimālai darbībai ir 98. un ka izņēmuma gadījumos var lietot 95. Bet pie mums feniņdrātes ir pietiekami biezā slānī lai tik gāztu iekšā deviņdesmit piekto un stāstītu ka motors neiet un daudz patērē, un jāpērk dīzelis.

msh 18.10.2013 20:09

Bobcat, smejies? Tavs variants iet cauri ja stāv uz vietas un gāzē labu brīdi, bet parasti dabas paradība, kur nav siltuma bet uzgāzējot parādās pie vainas ir cirkulācijas trūkums, kam parasti pie vainas ir sūknis.

Un vispār pie patreizējās gaisa temperatūras pat dīzelim būtu jāspēj bez visa termostata uzsilt vismaz uz tiem 40 grādiem, ko normāliem sildītājiem vajag lai sāktu pūst siltu gaisu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti