iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.07.2013 14:40

Tātad, cik noprotu, stāsts bija sekojošais - bija mašīna, viss bija labi, paņēma, izlēja veco eļļu ārā, ielēja jaunu sintētiku, sāka gaudot. Nomainīja kārbu, nomainīja eļļu un atkal sāka gaudot Esošajai kārbai laikam eļļu nemainīja un nekas negaudo.

msh 10.07.2013 15:22

Kaut vai savā garāžā, ja saproti ko dari.

Jautājums kloķvārpstai - pazīstams cilvēks savam audī 90 nomainīja kādas divas vai trīs kārbas [neatceros skaitu ], jo pēc eļļas maiņas - ielejot specifikācijai atbilstošu 75w90 eļļu, zinot to cilvēku, pieņemu ka lēja nevis bezfirmas pussintētiku bet kāda pieklājīga ražotāja sintētiku - sāka gaudot gultņi. Esošo kārbu laikam uzlika un eļļu nemainīja Iemesls šitādam jokam?

msh 02.07.2013 23:20

Tur drīzāk vajag ko šitādu www.ss.lv/... - gan var kravu vest, gan dabū tupēt kā vista uz laktas, gan arī var viskautkur izbraukt - un es diži nešaubos ka konstrukcija arī ir nopietnāka par kaut kādiem parketnieciņiem.

msh 02.07.2013 23:06

Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.

P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...

msh 02.07.2013 23:00

Precīzi.

GB12 rakstīja:

"gābešņiks" ziemā ir "neizkašājies" tikai 1 reizi - uz laiku ceļa, izvairoties no pretimbraucoša urļika, kas ar nojātu A80 izpildījās līdzīgi kā tu tajā video ar norauto paneli...

bet kopumā tu tagad runā pavisam par ko citu, nevis, ko es biju domājis. tāpēc, ja nespēj izsekot, varbūt nejaucies?

Tu biji domājis to, ka visi ziemā izpildās kā tu - pedālis grīdā, riepas kašājas, paiet brītiņš, "o, jā, izdevās izkašāties", un līdz ar to patēriņš gaisā, jo, lūk, ziemā esot jākašājas Svaigās fabijas braucēja [gadījums, kas man vislabāk palicis atmiņā] arī uzkašājās uz ceļa pa slīpumu - kad man jau bija apnicis to skatīties un es ar mazu gāzīti jau biju mierīgi pagājis garām.

msh 02.07.2013 15:43

Kura no tipiskajām slimībām tevi piemeklēs nākamā?

msh 02.07.2013 14:44

GB12 rakstīja:

Es atkal vairāk biju domājis, ka iespējams šams piesauc manu brauktprasmi un manu auto... bet, nu, varbūt nortel arī brauc ar pasātu, nezinu...

Bingo! Kā var runāt par nepieciešamu ziemā gāzēt ar bezpiedziņu... Kā reiz tajā laikā, kad mans ikdienas braucamais bija ar bezpiedziņu, tb kad man bija 20-21 gads, ne reizi vien ziemā nācās iet garām šitādiem gābešņikiem, kas sēžot pajaunās mizās, naivi cerēja ka ar gāzēšanu kaut kur izkašāsies...

msh 25.06.2013 22:46

1. Tā ir nevis borta kompja, bet motora vadības problēma - kompis sarēķina to, kādu patēriņa signālu viņam motora vadības bloks padod, pārējo izdomā pats.

3. Ja ir tik lielas problēmas ar braukšanas māku, tad kā minimums to passātu vajadzēja ņemt ar 4motion, gāzēt vispār vajag pareizo piedziņu, kamēr bezpiedziņai jācenšas noķert to mazo gāzīti, kad riteņiem vēl ir saķere... , tb jāgāzē mazāk nekā vasarā. Pārējais it kā būtu pareizi.

msh 18.06.2013 18:21

DekstersFF rakstīja:

Tev ir bijis kāds Audi ??

Laukā viens stāv.

recluse rakstīja:

Ja cinkots auto rūsē, tas ne pa ko labu neliecina. Ne visi pērk auto metināšanai, špaktelēšanai un krāsošanai.

P.S. Zobus arī var izsist un pēcāk salikt citus, bet nu tā jau individuāla izvēle.

Ja cinkots auto rūsē, tas nozīmē ka cinks ir beidzies.

Reku visādas cenas tu nosauci - lētāk būs pārkrāsot mašīnu nekā kādu pusduci jauko volvo detaļu mainīt...

msh 18.06.2013 7:58

DekstersFF rakstīja:

Audi arī ir silts, bet nav skandināvu.

Lai audī būtu silts, tam jābūt aprīkotam ar labu salona apsildes radiatoru...

msh 18.06.2013 7:54

recluse rakstīja:

Nu bet tak vairāki uzrakstīja jau, ka diesel tajā kategorijā būs nojāts. T6 - biTurbo, ir labs, bet nu atkal, tajā kategorijā būs ne pārāk labs un remonti nelēti.

No price/performance 2.0T vai labāk 2.5T ar gāzi būs krietni lētāks lietošanā. Galvenais lai nav korozija, pārējo var sataisīt.

Koroziju nē?

msh 05.06.2013 17:58

Ta kuļi kaut kad lielījies ka opelis aprīkots ar tādu sīkaļu ierīci?

Ļoti labi ka atsūta īsziņu - kur ir garantija ka pastu kāds arī lasa? Funkcija tieši tā pati, kas ar to tavu brokeri, tik bez brokera un bez dežūrēšanas pie datora...

Man gan it kā nav aktuāli, bet tomēr jauki.

msh 05.06.2013 15:10

Dzēris, dzēris - jūs te par lakaļiem runājat, nevis par paiku...

Dekster, es tev pastāstīšu noslēpumu - man nāk īsziņas par to, ka manam A90 beigsies aptirsināšana, lai arī es nevienu aptirsinātāja kantori no iekšpuses nekad neesmu redzējis...

msh 05.06.2013 8:22

Es tak ar to pieņēmumu neatsaucos uz to V8

msh 05.06.2013 8:15

GB12 rakstīja:

Tu pats saprati, ko ar to gribēji teikt?

Protams, manu interesi vai manas polises cenu nepalielina visādi ofisos sēdoši un degunus urbinoši, mazākajai braucēju daļai nepieciešami gābēdivpadsmitveidīgie.

msh 05.06.2013 8:10

Beidziet takš ar deksteru saukt savus mīļākos dzērienus...

Neteikšu. Speciāli, lai deksters nejauši atrodot publiski pieejamu informāciju, to pasniegtu kā kaut ko unikālu [nu apmēram kā mana audī stiliņa tofiku] Kaunēties man arī nav par ko.

msh 04.06.2013 7:47

GB12 rakstīja:

A kas tev par daļu, par ko man aldziņu maksā... bai ze vei, tu tā arī man nepateici, ar ko pats ikdienā nodarbojies...

Kas man par daļu? Nu, tu jau pats zini ka nozare slīgst mīnusos, bez tam, ja ne tikai no kaskām, bet arī octām, tad tu dzīvo uz to, kuriem tu nakuj neesi vajadzīgs, rēķina.

DekstersFF rakstīja:

Vienkārši tu neapjēdz to,ka visu pašam darīt nevajag. Nu, ja tavs vienīgais apdrošināšanas objekts ir šrotaudī, tad nevajag brokera pakalpojumus, bet ja ir daudz tehnikas vienību, tad kāreiz laikā.

Tāpēc jau tu nesaproti daudzas lietas.

Protams, salabot ekskavatoru ir vienkārši, tāpēc to vajag darīt pašam, bet aptirsināt dažas mašīnas un mazu bariņu ar tehnikas vienībām ir sarežģītī, tāpēc to nevajag darīt pašam...

msh 04.06.2013 7:17

zhuks rakstīja:

Jautājums- vai esi vispār braucis ar gāzi aprīkotu auto ar vismaz IV paaudzes iekārtu?

Tas, ka agrāk nebija jautas tādiem auto, ir skaidrs. Bet ne vairs mūsdienās. Latvijas iedzīvotāji pārējo valstu vidū izceļas ar to, ka ir vismazāk auto aprīkojuši ar gāzes iekārtām, jo, acīmredzot, ir ir gudrāki par ntajiem pasaules miljoniem iezīvotāju!

Tu nesaprati ko es domāju - es domāju parasto ķep ļep ceturtās paaudzes risinājumu [mūsu gāzeri pamatā pat nezina, kas ir aizdedzes korektors, kur nu vēl kas sarežģītāks] pret šito prj-tuning.com/...

msh 03.06.2013 17:34

DekstersFF rakstīja:

Nē, tādiem kā tu, labuma nav.

Tādiem, kā es, ir labums.

Opelim ir kaska?

msh 03.06.2013 17:33

GB12 rakstīja:

Nu un? Tu nekad ātrāk par +20 nebrauc?

Braucu - kruīzā no liepājas uz 120 ja zinu ka nīcā fočētājs nav un ir attiecīga vēlme. Pēc apdzīšanas manevra, kura laikā sasniegts šāds ātrums, nepieciešami kādi 200-300 metri lai tiktu atkal ieņemts standarta 95 ātrums.

GB12 rakstīja:

Nē, nav... tāpat kā man no tavējās...

Lai tā būtu ka tavu aldziņu maksā tikai no kaskām.

msh 03.06.2013 15:22

GB12 rakstīja: Nu jā, pirms brīža apdzinu smago un kaut kā nenometu ātrumu...

Šitas labs teksts "nu jā, pirms brīža apdzinu smago bet kaut kā gāzes pedālītis neatlaidās"...

Par tēmu - eu, gābešņik, tādiem kā man, kas octojas izmantojot internetu, no tādu kā tu eksistences kāds labums maz ir?

msh 03.06.2013 8:02

Kanibaals rakstīja:

To nosaka elementāra fizika, gāzes siltumspēja ir mazāka par benzīna neatkarīgi no motora. Tā kā patēriņš ar gāzi vienmēr būs lielāks, lai nodrošinātu to pašu jaudu. Vadības bloka degvielas karte neietekmē kompresiju, tā kā motors nevar vienlaicīgi būt piemērots gāzes oktānskaitlim un benzīnam. Jēdzīgāk būtu, ja motors darbotos tikai uz gāzes ar augstāku kompresijas pakāpi, savukārt reduktora apsildi pie startēšanas nodrošinātu tā pati gāze.

Elementāra fizika nosaka arī motora detonētspēju un no tā atkarīgu aizdedzes momentu, no kura atkal ir atkarīgs griezes moments. Es šī iemesla dēļ savu audī darbinu ar deviņdesmit astoto, jo neredzu kāda iksa pēc man būtu jābrauc ar sagurušu motoru, kurš patērē par pusotru litru vairāk. Manam motoriņam, iespējams, vēl lielāks oktānskaitlis īpaši neko nedotu, bet, piemēram, 10vt ir labi zināms fakts ka ar gāzi un programmējamu vadības bloku uz gāzes ir vairāk griezes. Jebkurā gadījumā variants, kad motora vadības blokam ir regulējums priekš darbības uz gāzi, jūtami uzlabo ekonomiju.

Protams, ja ir doma par darbību pamatā uz gāzes, tad var arī domāt par kompresijas pakāpes celšanu un attiecīgi vēlākām aizdedzes kartēm priekš benzīna.

msh 31.05.2013 20:28

...kamēr motors vēl nav ieslēdzies...

msh 27.05.2013 20:15

GB12 rakstīja:

Un tagad nosauc man kaut vienu iemeslu, kāpēc lai tas viss būtu vajadzīgs. Bezceļos tikpat kā nebraucu un tur, kur laukos sanāk šad tad iebraukt, vienmēr esmu bez problēmām ticis ārā arī bez pilnpiedziņas. Un jā, ja tev tas leišu radagabals būtu atdevis priekšpiedziņas auto? Tad bļautu, ka pilnpiedziņa ir sūds?

Atslēdzams ABS - priekš kam?

Īsta rocene - lai liktu jūtubā tādus urlātvideo kā tu uz tā lauku ceļa bez spidometra vai pie garāžām? Esmu sen izaudzis no tā vecuma, pareizāk sakot, man tas nekad nav licies stilīgi. A, ja gribēšu paslidināties, ir iespēja paņemt arī auto ar "īstu roceni"...

Bet man septiņgadīgais dranduļets tas pats tavējais jau vien ir, tikai jaunāks modelis. Savā laikā msh vectēvs bļaustījās, ka vienīgais īstais auto uz pasaules ir Audi 50 un B3 ir sūds, tagad msh saka, ka B6 pasāts / to pašu gadu Audi A4 ir sūds, msh mazdēlam leišu rads atdos B6 pasātu / Audi A4 un tas jūtubā visiem rādīs, kā bez paneļa velk pa lauku ceļiem un pa visiem forumiem bļaustīsies, ka šis ir pasaules īstais un vienīgais Auto.

Tā kā tev līdz dekstera līmenim vēl uiiii ko laisties [man patika viņa murgojums, kam par pamatu tika paņemtas viņa pāris redzētas manis bildes, pieliekot klāt sev pazīstamas lietas - es tak publiski neapspriežu ka viņš ir plikpaurains un briļļains putnubiedēklis, kurš izskatās vismaz 10 gadus vecāks nekā ir... ], ar tevi vēl var mēģināt padiskutēt. Tātad, tā mašīna, kuru man it kā "atdeva", bija visplikākās komplektācijas [labi, bija viena ekstra - centrālā] bezpiedziņas A80. Pabraucu, iepatikās, sāku krāmēt iekšā aprīkojumu, sapratu ka agrāk vai vēlāk uz q būs jāiet, jo nakuj braukt ar divriteņu audī, tad iestājās jaunais likums par ārzemēs regotu mašīnu vadīšanu un sagadīšanas pēc tika iepirkts esošais A90q.

Par izbraukšanu - piekrītu, arī ar bezpiedziņu esmu viskautkur izbraucis, bet ar q tas ir vēl patīkamāk. Gan nav man bijis tik izteikti kā visādiem stiliņa lietotajiem, kuri, nopirkuši savu pirmo kvatru, iestājoties ziemai, raksta tekstus par tēmu "kāds es agrāk biju idiots, bla bla bla"

Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk. Zinu ne vienu vienu 30-40+ gadus vecu braucēju, kas pērkot mašīnu, speciāli izvēlas bez ABS vai ja ir, ravē ārā.

Rocenes raustīšana mani arī nav nekad aizrāvusi, nevaru iebraukt kur ir tas kaifs braukt ar bezpiedziņu pa taisnu ielu un raustīt roceni, tāpēc 19 gadu vecumā sapratu ka vajag kvatru. Bet nu jebkurā gadījumā nenovēlu tev uzzināt cik izmaksā tās tavas rocenes motoriņi - minos ka skaitlis bija trīsciparu un pirmais nebija vieninieks, un kā reiz tava vecuma mašīnām dzirdēts ka viņi mēdz arī plīst

Bet mans vectētiņš neko nebļaustījās - padumjo savienībā nebija izvēle starp plīstošām lamatām un izturīgām mašīnām, kredītus un līzingus arī pakaļ nemeta - bet mans roku leņķis ir mantots no viņa [viņam gan pēdējo trīs desmitgadu vācu mašīnu elektronika, motora vadība un plastmasas saloni ir tumša bilde], un tā nu ir nejauši sanācis ka es eju viņa pēdās - viņš uzcēla, ja nemaldos, trīs mašīnas no lūžņiem. Tolaik gan tas bija arī finansiāli izdevīgi.

msh 27.05.2013 1:16

Dekster, raksti vēēēēl...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti