iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.01.2013 15:11

Nortel rakstīja: Ja runājam par uzticamību, tad drīzāk atkrīt vācieši, nevis franči.

Latvijā beidzot ir labi ceļi parādījušies lai tās franču tarataikas te varētu izturēt ilgāk par 10 gadiem?

msh 05.01.2013 18:58

DekstersFF rakstīja:

Tu vispirms nopērc kādu auto par savu naudu un tad dziedi

Kur es taupu uz komforta rēķina??

Hoķ tas gadījums kad tu tēlojot makreju aptini audī ap koku un pēc tam saliki A80 lukturus, noteikti lai ieseksotu dažus desmitus latu - es nesen savējam beidzot ieliku pilnos, starpība ir graujoša, tie lukturi ir vērti katru latu virs dalīto sūdu cenas. Pie tā, ka tev vajadzēja ļoti ilgi nodzīvot lai nostātos pie viena opeļa, noteikti no iepriekšējā pusmiljona mizu, ko tu pirki un pārdevi, uz pusi bija kāda līdzīga seksonomija izveikta.

msh 03.01.2013 15:21

Šoreiz jāpiekrīt deksim.

P.N. Vienam pazīstamam gatera īpašniekam neizmantotā ēkas daļā stāv sakrāmēti visādi materiāli - stāvot gadu un vairāk izžūst ļoti labi, tas nekas ka apkure tur nav

msh 03.01.2013 15:16

DekstersFF rakstīja: Bet ja tu būtu nopircis VW Golf II 1,6 dīzeli par 500 latiem toreiz, iedomājies, cik tad būtu ietaupījis !!

Morāle? Iebāz pakaļā to stāstu par ietaupīšanu. Ne sūda tu neesi ietaupījis. Taupītājs herovs. Ar taupīšanu nekur tālu netiksi, kā redzams.

Huļi to saka "savas naudas pavēlnieks" kas taupa pat uz sava komforta rēķina?

msh 02.01.2013 0:02

P.N. Nīcas kingā 98. maksā 98 saņus, 95. maksā 95 un ķīselis 96. Liepājā vidēji tie cipari ir par diviem saņiem lētāki, bet es labāk ielejos kingā to 98., jo pārbaudīta vērtība.

msh 02.01.2013 0:01

Sēņotājs tak arī ar ķīseli brauc.

msh 01.01.2013 22:52

A huļi tas ir vajadzīgs? Sābs tiešām ir tik briesmīgi garlaicīga mašīna lai ka vajag to mēslu lai brauciena vienmuļību vismaz pārtrauktu bezjēdzīgi "pšš pšš" no motortelpas?

Risinājums abiem taviem tehniskajiem risinājumiem ir programmējams vadības bloks, jo tos var gan ieprogrammēt nejukt prātā pirmajā gadījumā, gan rēķināt gaisa masu pēc MAF un MAP, jo otrajā gadījumā ar vienu pašu MAF ir par īsu. Diemžēl šajā gadījumā būs vēl viens iemesls lai mašīnu sauktu par opel 9-5, jo motora vadība tad arī būs kā pie cilvēkiem, bez sarkanā bloka...

msh 01.01.2013 14:07

Tajā laikā vidusmēra cilvēks rij nevis guļ, ar to arī tie izkrāmētāji noteikti rēķinājās

msh 31.12.2012 17:52

Jāpiekrīt.

msh 31.12.2012 17:32

Fan, tu iespējams neesi pamanījis ka visos normālos tankos pārdod vismaz divu oktānskaitļu benzīnus, tāpēc minot benzīna cenu, ir arī jānosauc oktānskaitlis...

msh 31.12.2012 17:30

DekstersFF rakstīja:

It kā tu kaut ko par maniem sapņiem zinātu.

A kas tur ko nezināt "tā kā manu sapņu mašīnu patlaban nopirkt nevaru, braucu ar opeli" (c) tu.

msh 31.12.2012 0:06

VWfans rakstīja:

Mani priekšlikumi par sodu apmēru: par ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h 70 lati ārpus apdzīvotām vietām un 30 lati apdzīvotās vietās, no 10 km/h līdz 20 km/h visur 150 lati, 20-30 km/h visur 250 lati, 30-40 km/h visur 400 lati, 40-50 km/h 700 lati utt. Lielo kravas auto ātruma ierobežojumu (80 km/h) var paaugstināt līdz 85 km/h, bet papildus visiem satiksmes dalībniekiem ieviest ātruma ierobežojumu tumšajā diennakts laikā ar tuvajām gaismām 80 km/h. Tādā veidā mēs varētu panākt vieglo auto ierastā šosejas ātruma samazināšanos - vieglie auto pa šosejām masveidā brauks ar 80-90 km/h, nevis ar 90-110 km/h, un tas daudzkārt samazinās apdzīšanas manevru, kas pēc būtības ir bīstami, skaitu.

Apdzīšanas manevru skaitu mēs varētu samazināt ieviešot savādākus sodus - teiksim, 20 ls par katru kilometru ZEM 90 - tātad, ja tu ar savu merivu regulāri uz šosejas onanē uz 85, jo pie 95 visiem ripuļiem parādās nežēlīgs disbalanss, stūre sāk tā mētāties ka knapi var noturēt rokās un zem haubes esošā šujmašīna draud kuru katru mirkli nokliegties, tad katru reizi sastopoties ar cepistiem un nolokot pa sotakam būs radies labs iemesls lai pārsēstos uz baudāmo opeli astmu G ar divām durvīm, briesmīgi garu priekšas stiklu un 2.0 kuļmašīnu un braukt uz 95 kā visi citi - deksters apliecinās - viņa astma pie 95 un lielākos ātrumos sadalīties netaisās. Tādējādi tiks novērsta masveida ātruma pārkāpšana par 20-30 kmph dēļ plūsmas nepieciešamības tevi apdzīt.

Bet ja nopietni, nevaru nepievienoties recluse tekstam. Vasaras beigās vēl biju vienu sestdienu aizripinājis līdz visuma centram un cēsīm - deksters un tamlīdzīgi pasaku teicēji bija sastāstījuši ka "visuma centrā brauc pavisam savādāk nekā laukos, visi drāžas kā aptrakuši" utt - kuju pļe, braukšanas stilu nemainot brīžiem pārņēma sajūta ka es esmu tas agresīvais braucējs un vienīgā visuma centra īpatnība, pie kuras bija grūti pierast bija kreisā pagrieziena iztrūkums visās malās un tas kā visādi praideri nagļakā lien korķos. Par nežēlīgajiem ātrumiem uz šosejas - es vidēji gāju kruīzā uz 95-100, ar ko pamatā pietika lai aizmugurē braucošajiem, izņemot dažus retus indivīdus, nerastos vēlme mani apdzīt - tieši tāpat kā manā galā.

msh 30.12.2012 23:48

DekstersFF rakstīja:

Kāds pats, tādi mērķi. Maz tev vajag..

Viņam vismaz nav neaizsniedzams slapjais sapnis kā tev

msh 28.12.2012 12:57

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: FE ir apmēram 2002-2003. gads.

2004., atļaušos palabot... FD numuriem pirmajiem parādījās ES logo, kas bija pēc iestāšanās Savienībā 2004. gada 1. maijā.

Piedod, aizmirsu ka ES iestājās 2004. gada 1. maijā, nevis 2001. gada 1. maijā. Muteres golfmašīnu maijā atdzina, tāpēc tai kā reiz ir FD.

msh 28.12.2012 12:57

Bļa, 2003 nevis 2001

msh 25.12.2012 17:51

Pirmais rakstīja:

jā....

protams jāņem 2.0 dCi, ja izdodas atrast....

Cik mazāk tā šujmašīna vidēji patērē - 500 grami būs?

msh 25.12.2012 8:27

Gribi teikt ka pat patērē mazāk degvielas nekā 2.0?

msh 23.12.2012 22:02

Kuru žiguli? Tagadējajiem getza līmenis arī ir sasniegts

msh 23.12.2012 21:28

DekstersFF rakstīja:

Ko ta nu kazoku uzmeti otradak peksnji ? Tu zini,piemeram,cik maksa Lamborghini F115 dzeses suuknis ? Un kapec man izmest 2 tavu schrott audi naudu par to, ja var saremontet ??

Nu re - tu pareizi uzrakstīji - "ja var saremontēt". Tofika iemesla detaļa tāda nav - nē nu labi, tu varbūt kaut ko saķīmiķotu, bet es tad tādā mašīnā sēstos tikai vispirms pie kājām noliekot kārtīgu bugatieri...

msh 23.12.2012 19:04

Visu ko var mēģināt remontēt - tikai deksters noteikti nav pamanījis ka ārpus viņa purva padomju laiks ir beidzies, detaļas ir nopērkamas bet jāties ar neremontējamām detaļām nav vērts - tā vietā nopērk jaunu.

msh 23.12.2012 10:30

Nu tad kārtējo reizi tas gadījums par grāmatas nelasīšanu...

msh 23.12.2012 8:49

DekstersFF rakstīja: FE ir apmēram 2002-2003. gads.

Pirmās numura zīmes ar eiropas karodziņiem bija FD, tā ka FE būs 2003. gada vasara.

msh 23.12.2012 8:40

DekstersFF rakstīja:

Ir tik vienkārši-noņem sūkni , nopērk tā remkomplektu, samaina membrānu un nekas nekur netek.

Gribēšu redzēt kā tu dabūsi remontkomplektu - nerunājot par tā uzlikšanu - sūknim, kurš ir aizpresēts

msh 16.11.2012 16:56

CRDI rakstīja:

Paprasi iedgaram....

Bet kaut kā šitā livani.lv/...

Es nemaz nešaubos ka daļu no jaunajiem liepājas luksaforiem pēc kāda laika izslēgs un varbūt pat novāks, un visdrīzāk bez šitādiem interneta tekstiem - tāds liktenis jau dažus luksaforus ir agrāk piemeklējis.

Latvijā kaut kā parasti vispirms saliek luksaforus un pēc tam domā vai tie tur ir vajadzīgi

msh 16.11.2012 16:54

CRDI rakstīja:

Es jau gribēju, bet šamiem tur nav foruma.... Gribās jau lai tak visi Tur zina, kādi Var-oņi ir kaimiņos....

Ahahā Kas tev tik ļoti iepatikās - ka es pa A11 virzienā uz klaipēdu nebraucu pa joslas vidu? Nebaidies, te nav rīga un cilvēki daudzmaz viens otru pazīst

P.N. Ja mana ciema mājaslapā būtu forums - nu tad man droši vien nāktos paprasīt lai to idiotismu, ko tu tur ierakstītu, izdzēš - varbūt pat nevajadzētu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti