iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.07.2012 23:56

DekstersFF rakstīja:

Nav jau ne vainas tam auto, vienkārši ņirdzīga ir tā msh stīvēšanās par to neizmērojamo vecās mucas krutumu

Parasts, vecs lūznis. Bet iztaisa par nez kādu tehnikas brīnumu.

Nu bet bērns taču vēl,tāpēc.

Vienīgais, kas te ir ņirdzīgs, ir tava divkosība, apvienojumā ar mazohismu - no vienas puses visi ļaunie pārkāpēji, no otras puses pats konstanti pārkāpj likumu, vienīgi vēlas lai par to tiktu izdrāzts.

Nu bet labākie gadi garām un širmis sāk braukt ciet, tāpēc.

msh 10.07.2012 23:54

Shiirs rakstīja: msh, sporta stuure taa ir ekstra? man jau lieka ka airbags ir ekstra, nevis \"sporta\" stuure, kura avarijas gadijuma ieduras \"sportista\" kruushu kurvii. tev ir ljoti jocigs priekstats par ekstraam. butiba kruizs ari nav baigi noderigs latvijai. tai pat laikaa kondicionetaja tev nav. tas ir baigi skaabi. protams tev jau nav jasezh korkji uz tilta kad ir +30, taka pieljauju ka tu mierigi bez vina vari iztikt. es turpreti labak atteiktos no visa iespejama, tikai ne no kondicioniera...

Ekstra tavai zināšanai ir jebkas, ar ko mašīnu varēja aprīkot rūpnīcā vai pie dīlera, bet kas bazītē nebija Lūk, mana baranka dabā content6-foto.inbox.lv/... un te B3 kupejas brošūrā www.coupetyp89.de/... Par to, kas kam labāk patīk, gaumes jautājums - sāksim ar to, ka es tādas lietas kā ķiseņu ieinstalēšanu neatbalstu, kaut vai tāpēc vien, ka tiem divdesmitgadīgajiem nav nekādas garantijas ka viņi darbotos, bet jauni maksā kosmosu. Turpinājumam - ko tad viņi īsti dod? Mazas avārijas, kas ir visticamākais variants. gadījumā tikai palielina vai pat vairākkāršo mašīnas remonta izmaksas - bet tiešām nopietnas avārijas gadījumā, kur jau bundža locīsies, tāpat neko nedos. Es tad labāk procon ten ieinstalēju - tās fīčas dēļ audī arī salīdzinoši vēlu ķiseņus ieviesa. Toties tā baranka ir ļoti patīkama un ērta - un pat ja ķisenis kaut ko tomēr dotu, to var izjust vienu reizi - barankas ērtumu gan visu laiku. Bet par barankas ieduršanos krūšu kurvī - nezinu kā ķisenis to var novērst, bet stūres kolonnai pa vidu esošais savienojums gan tur nav smukuma pēc ieinstalēts.

Par it kā nederīgo kruīzu - par tā nepieciešamību sapratu jau 19 gadu vecumā. Tāds vienkāršs piemērs - pieņemot ka es kopš aizpagājušās piektdienas esmu nobraucis 250 km, vismaz kādi 170 no tiem varētu būt nobraukti kruīzā - un tas ir tikai rēķinot garos gabalus, par cik es bik pabraukāju arī īsus gabalus ar kruīzu. Bet kondišs - kā jau teicu, būs, tikai prioritātes pagaidām ir citas. Un tiešām, kā jau tu uzminēji - ļoti spiedīgas vajadzības pēc klimata nav.

msh 10.07.2012 19:31

GB12 rakstīja:

Nu jā, afigennijs aprīkojums... Pārbāzts ar ekstrām...

Un šitāds Dekstera opeli sauc par pliku...

Nē nu tu, iespējams, esi snobs, kas apgrozās sabiedrībā, kas brauc ar jaunām, līdz augšai piebāztām tačkām. Tikmēr mana audī viduvējais aprīkojuma līmenis [kurš, starp citu, priekš vācijas tirgus B3/B4 audī ir kosmisks - varāki punkti no manis nosauktajiem oriģināli varbūt bija vienam no tūkstoša vai vēl retāk ] pret apkārtējo izmantotajām mašīnām salīdzinās ļoti labi - nu labi, dažam jaunākam eksemplāram būs kondišs, un visā novadā varbūt tomēr būs pārdesmit mašīnas ar biezāku aprīkojumu...

P.N. Neredzu tavai jautrībai pamatojumu - deksim tur tajā sarakstiņā bija tikai kādi pāris vēlami punkti, kas man nav [klimats un hrenons], zato man ir vismaz divreiz vairāk patīkamu vai lietderīgu punktu, kas viņam nav un pat nav ieliekami.

msh 10.07.2012 19:23

Crankshaft rakstīja:

Atvaino, bet lekciju par dažādu konfigurāciju dzinēju līdzsvarojumu utt. es tomēr šeit nelasīšu. IIr man virkne grāmatu, tostarp arī foliants par dzinēju teoriju ...bet vācu valodā. Tā kā es grāmatas no rokām laukā nelaižu, varbūt lietderīgi pameklēt webā informāciju, mūslaikos tā noteikti atrodama. Bet , lai nu kā būtu, R6 ir etalons, V8 / 90 tam tuvojas, bet tomēr atpaliek, tāpat V12, situāciju glābj lielais cilindru skaits un attiecīgi relatīvi lielais darba gājienu skaits, kurš tīri sajūtu līmenī rada ļoti "līdzenas" dzinēja darbības iespaidu. Vārdu sakot, konstruktori sen ir apguvuši metodes, kā pasniegt visparastāko "zaceni" uz želta šķīvīša". Izņēmums ir 4-taktu 2 cyl dzinējs - tur nu pat teorētiski neko nevar padarīt, kā viņš bija "tpr, tpr, tpr...", tā ir, un tāds viņš paliks

Ja jau tu reiz stāsti ko diezgan atšķirīgu no tā, ko es esmu garāmejot izlasījis wiki, tb ka par šito tēmu R6=V8=V12, tad pastāstī, kāpēc tur ir rakstīts, ka visas tās trīs konfigurācijas ir pilnībā izlīdzsvarotas, bet tu saki ka tā nav

msh 10.07.2012 19:20

ValdisM rakstīja:

nu ar to nebūtu tā kā jālielās .

Citi ražotāji parasti uztaisa auto tā, lai tas var aizbraukt līdz apgaismotam servisam, nevis naktī jāremontē ceļa malā

Var jau būt ka tā ahūnā 626. mazda bija orientēta tādiem zābakiem, kas paši pat nejēdz šķidrumus pieliet un pārbaudīt to līmeņus, neņemos spriest...

msh 10.07.2012 19:19

DekstersFF rakstīja:

Nu ar šo kungu gan varēji nesākt strīdēties par šādām lietām....pietiek jau, ka Programmers to atļaujas.

Kopš kura laika jautājums = strīds?

msh 09.07.2012 23:54

Crankshaft rakstīja:

Dabīgs izsvarojums ir R6 dzinējam un visam , kas dalās ar 6. Diemžēl R12 dzinējs tehniski ir absurds, tāpēc nekas labāks par r6 izdomāts nav R4 un V8 dzinējiem ir vienāda vibroslodze, tas pats ar V6, tad nu notiek ķīmiķošana ar balansa vārpstām uz R4 un V6 dzinējiem,

spēlītes ar leņķiem starp cilindru rindām un kloķvārpstu

kloķu vērsuma leņķiem.

Iesaku palasīties kādu labu grāmatu par šo tēmu, konkrēti, par iekšdedzes dzinēju teoriju. Tur nekas nav

mainījies jau vairāk, kā 100 gadu

Kāpēc nekas labāks par R6 nav? Kas tad ir visu luksusa un eksotisko sporta mašīnu ražotāju izmantotais V12? Un kas vainas V8 ar 90 grādu kloķeni?

msh 09.07.2012 23:52

Ā, un starp citu - atšķirībā no dekstera, kuram @ TA, izmantojot viņa mīļo teicienu, uzglūn , mani reāli palaida - izfist varēja vismaz par diviem punktiem - nevis nepamanīja, bet par tiem punktiem ielika vieniniekus Pie tā viena, kas ir nopietns - izfistas priekšas plauktu bukses, šovakar pieķēros - vienam plauktam samainīju, skola nu ir rokā, rītvakar otrais ies 2-3x ātrāk.

msh 09.07.2012 19:18

Pirmais rakstīja:

Man tak pokui, ja vēlies vari uzvaicāt speciālistiem par cilndru skaita ietekmi uz motora balansējumu.....

Nu un kas tad ir ka nav viņš dinamiski nobalansēts nevienā līmenī? Tas netraucē no leģendārā audī 2.2 20vt izspiest 1k zirguspēku, kas, protams, notiek diezgan kosmiskos apgriezienos

msh 09.07.2012 19:16

GB12 rakstīja:

Tu zini, kas ir Kruīzs??????

Jā, tas tur slēdzītis pavarotu kloķa galā un ar to savienotā elektronika/pneimatika content5-foto.inbox.lv/...

GB12 rakstīja:

Pie tam, 16-17 gadu vecumā, tātad, bez tiesībām... Nu labi, varbūt mamma bija blakus...

Brālēns. Mutere adīja uz pakaļas ķebļa

GB12 rakstīja: Klau, msh, kuras no šīm ekstrām ir tavam audī?

klima (nu labi, vismaz AC);

apsildāmi sēdekļi;

regulējama stūre (vismaz augstumā);

gaisa spilveni;

elektriskie logi;

apsildāmi spoguļi

Un, pirms tu noliec vadoņa opeli kā pliku, lūdzu, uzraksti, kādas ekstras ir tavam audī, kas nav vadoņa opelim? Nu tā, lai saprastu, kuram tas auto ir pliks?

Mana audī patreizējais aprīkojums [tieši tā, kā tas arī oriģināli skaitījās, lai arī daži punkti mūsdienās liekas smieklīgi ]

A90 standarta aprīkojums:

Stūres pastiprinātājs

Centrālā atslēga

Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi [apsilde nedarbojas, līdz ziemai būs jāiepērk citi stikliņi, 4 ls gabalā, vasaru iztiks bez ]

Piecu katlu motors [dekša opelim nav]

B3q standarta aprīkojums

Pastāvīgā pilnpiedziņa ar piecu robu mešalku, torsena starpdiferi un bloķējamu pakaļas diferi [dekša opelim nav]

ABS ar izslēgšanas pogu [pogas dekša opelim toč nav]

oriģināli tajā mašīnā vēl nāca:

lupatas airējamie recaro ķebļi - pieder pagātnei

visi četri elektriskie logi

līdz šim ielikts:

ādas salons [dekša opelim nav]

sporta stūre [dekša opelim nav]

ķebļu apsilde

viens elektriski regulējams recaro ķeblis, otrais drīz būs procesā [dekša opelim nav]

elkoņbalsts [droši vien arī dekša opelim nav]

griestu ručkas ar lampelēm

motortelpas lampele

borta kompis

kruīza kontrole

āra temp rādītājs

lietie diski

varbūt esmu kādu krikumu palaidis garām.

klimata šovasar vēl nebūs

Ā, un par to opciju - varēšanu uzreiz braukt - nu ja man tālā 2009. gada 3. jūlijā [tas laikam bija tas datums kad tā mašīna atceļoja no šrota] būtu bijusi summa, ko deksters par savu opeli nolocīja, es jau kādus pāris gadus šķērētu apkārt, savu audī ar ļurbomotoru aprīkojis...

msh 09.07.2012 19:01

DekstersFF rakstīja: TAd jau tu esi ieguvis apskates uzlīmi

Tieši tā. Tātad, kas ir lielāks pārkāpums - nobraukāt kādus 200 km ar mašīnu bez TA nakļenes, ar kuru aizbraucot uz TA, dabū to nakļeni, vai arī regulāri pārkāpt ātrumu? Tas, ka tu mazohistisku tieksmju dēļ vēlies lai tevi kāds par to izfiš tavu vainu nemazina

msh 09.07.2012 8:41

Zaibis, dekstera desmitgadīgā lamata ir patrāpījusies ar aprīkojumu, diemžēl trāpījusies tādam rokās, kurš to nemāk izmantot...

Dekster, tu varētu vienreiz nostabilizēt to savu manis iedomu tēlu, jo tev tas visu laiku mainās... Liepājā es nedzīvoju un netaisos dzīvot un pa A11 man nākas braukt katru reizi lai kaut kur aizbrauktu. Pēdējo divu nedēļu laikā mans audī pa to šoseju ir nobraucis kādus 200 kilometrus + vēl kādus, hvz, 30-40 pa liepāju. Konkrētāku cipariņu diemžēl nosaukt nevarēšu par cik tās pāris nedēļas atpakaļ noklājās odometrs, ko pamanīju tikai vakar

msh 09.07.2012 1:21

DekstersFF rakstīja:

Nemēri visu pēc sevis.

Un uz Bauskas šosejas, uz Liepājas šosejas 110 ir normāls ātrums. Ja neesi pamanījis. Un 110 spidometrā ir 104-106 dabā, par ko tajās vietās nevienu nesoda.

Es vismaz varu normāli apdzīt ,ja vajag.

Nemēru pēc sevis. Atšķirībā no visādiem recidīvistiem deksteriem, kas pērkot gadu, nopērk desmitgadīgu, pliku lamatu, manam audī ir kruīzs - es to ieslēdzu uz 90 kmph [vot kā reiz kāda savāda iemesla dēļ manam spidometram ir šī 5 kmph nobīde, lai arī A80 laikos tam tāda nebija] un sakrustoju kājas, un nositu laiku pētot borta kompī momentāno patēriņu un rakājoties pa disku maciņu Sestdien braucot mājās no liepājas kā reiz trīs šitentādi recidīvisti deksteri - desmitgadīgo lamatu braucēji paskrēja garām, var jau saprast nabadziņus - no nemitīgās pedāļa spaidīšanas kāja nogurusi un ātrumu noturēt vairs nevar...

A par tiem taviem normālajiem recidīvistu ātrumiem - pa rīgas šoseju ar mašīnu esmu braucis vienu reizi mūžā, 16 vai 17 gadu vecumā un tāpēc īpaši neatceros, bet kolēģis, kurš ar savu passātu gan šad un tad aizripinās līdz dižajai pilsētai, kaut kā nav stāstījis ka šim braucot uz mūžīgajiem 90 kmph, visi ietu strīpām garām...

P.N. Kā izpaužas tas tavs "es vismaz varu normāli apdzīt" - es ķipa nevaru?

msh 08.07.2012 22:27

Deksters taču pats teica ka viņam kuļmašīna nav ekonomijai un pat nemēģināja atspēkot manu pieņēmumu...

Nerunājot jau par neskaitāmiem cilvēkiem, kuri brauc ar palielākām mašīnām, kur zem haubes ir kuļmašīna, kas nav četru katlu knapsieriņš, un kuriem normālais ātrums uz šosejas labākajā gadījumā ir 110-120 robežās. Sliktākajā - 150+

msh 08.07.2012 14:26

DekstersFF rakstīja:

Pamēģini pamainīt domāšanu un saprast, ka dīzelis nav tikai un vienīgi taupīšanai,ēzel.

2.2 litru dzinējs ar 125 Zs , klimatu utt ir taupīšanai ?

Jā, ja ņem faktu, ka es patlaban nevaru atļauties nopirkt sev to,ko es gribētu, tad jā-taupīšanai.

Kārtējo reizi es tev klāstu- tev vēl daudz kas jāsaprot dzīvē.

Nu tad tu kārtējo reizi esi pierādījis savu divkoša dabu [lasīt savus tekstus fotoradaru tofikā] - jo tie, kas kuļmašīnu nepērk dažu litru ekonomijai, pērk lai varētu agrsīvi braukt ar tādu patēriņu kā ar benzīnnieku normāli braucot. Tātad, ja jau reiz tev žopelis ir ar kuļmašīnu ne jau ekonomijai, atliek secināt ka pa šosejām tu lido vismaz ar 1,5 un pilsētā arī kāds 1 jau būs Vai arī tu vienkārši tirs ka neesot ekonomijai, balstoties pēc tanšu apgalvojumiem ka 2,2 litru kuļmašīna ir liels un rijīgs motors

msh 08.07.2012 14:19

Kas tev ir ka visu laiku krānus piemini - toč zilais?

msh 08.07.2012 3:57

DekstersFF rakstīja:

Tev kaut kad izdosies apjēgt, ka visa dzīve nesastāv tikai un vienīgi no taupīšanas???

Vai to man saka cilvēks, kas pat maza izmēra žopelī nespēj/negrib ieliet benzīnu un tāpēc tam ir kuļmašīna zem haubes?

msh 07.07.2012 3:11

Sandis_UR rakstīja:

Es tomēr labāk izvēlos mazāk jaudīgu, toties dīzeli, nekā strēbēju ar gazi.

kad buus ļoti daudz $$$ tan nopirkshu strebekli, bet gaazi suutishu pupaas.

Paga, ko tev īsti vajag taupīt - naudu vai litrus?

msh 06.07.2012 23:19

Pokemonos audī domubiedros arī var reizēm novērot cilvēkus, kuri mašīnas pērk braukšanai, nevis remontēšanai - apsver domu par desmitgadīgu A8, galvenokārt interesējoties par to, cik litrus degvielas uz sotaku patērē, nevis par to, ka tādas mašīnas uzturēšana gadā pavelk uz četrciparu skaitli...

msh 06.07.2012 20:38

Slinkais rakstīja:

pjeņemu ka dekša viens buldozers nedeļā apēd tik pat cik tavs a80 pa gadu

A80 varbūt, galu galā tā mašīna jau kā trīs gadi neeksistē...

msh 06.07.2012 20:34

DekstersFF rakstīja:

Ir cilvēki,kuri brīvo laiku pavada ar bērniem, atpūšoties, sevi pilnveidojot utt.

Varbūt tev ar kaut kad tā būs, tad sāksi saprast, ka sekss ar auto nav vienīgā izklaide.

Nu re Nē nu protams, ja cilvēkam ir biezs maciņš un stipri nervi, var pavadīt laiku ar bērniem un atpūsties, kamēr mašīna kārtējo reizi viesojas servisā...

DekstersFF rakstīja:

Man ir bijuši visādi nissani, opeļi,audi utt ar D dzinējiem, viss tavs samurgojums par dīzeļa baisajiem remontiem ir fuflo. Tā ir vienkārši nezinoša cilvēka prasta iršana un viss.

Nē nu tā jau ir. Audī vecajiem ķīseļiem, kuri salīdzinot ar jaunajiem ir stipri izturīgāki, ir tik kosmiskas lietoto detaļu cenas tikai tāpat vien, nevis balstītas uz reālo pieprasījumu...

DekstersFF rakstīja:

Ir jau arī cilvēki, kuri ar mašīnām pārvietojas, nevis tās uzglabā šķūnī ar stāstu 'man te reiz būs klima un kruīzs'.

Nu bet tad neglabā savu mašīnu šķūnī!

kolumbs rakstīja:

Kamēr msh uzbūvēs to savu mega audi un uzliks gāzi, domāju, ka pārējie jau brauks ar ūdeņradi.

Izdomā, kurš - "uzbūvēs" vai "uzliks gāzi" tev aktuālāks. Ja otrais, tad vari jau uztaisīt te tofiku kādu ūdeņraža tačku pirkt, kamēr te sanāks tofiks uz 100 lapām garš, kādu pirkt un izdarīsi izvēli, attiecīgā lieta būs jau notikusi...

DekstersFF rakstīja:

Ko nozīmē 'pavājš'?? MAn mazdā ir 2,5 dzinējs, 2 asu piekabi ar pusotru tonnu nav problēmu vilkt un apdzīt.

Ko,speciālist? Pastāstīsi, kas ir 'pavājš' ?

Pavājš nozīmē to, ka ja šīrim būtu tāds 4.6 ar tādu športa aprīkojumu kā tai tavai mazdai - ļurbīnu, šis tevi piesmietu vilkdams trīs tonnas smagu piekabi...

msh 06.07.2012 3:26

Sandis_UR rakstīja:

Iisak sakot ja tecv hobijs ir 3.14 santīmu, tad gāze ir ļoti OK.

ja tu labāk brīvaja laika pavadi braucot ar Moci, skaotities ralliju vai vienkārši ar ģimeni, tad par gāzi labāk aizmirst.

Man gan kaut kā ir radies iespaids ka šādā tekstā "gāze" ir jāaizvieto ar vārdu "dīzelis". Nē nu labi - kamēr braukā pa servisiem, dīzelis tiešam varētu būt labāks variants - dīzeļcentri laikam tomēr neaug kā sēnes pēc lietus, lai arī pēdējos dažus gadus valda kārtīgs traktortrakums, tā ka dīzelim kārtējo reizi izjūkot, problēma visdrīzāk tomēr tiks novērsta, lai arī par vismaz vairākiem sotakiem Vēl jau lielu lomu spēlē paša cilvēka interese - nu reku tāpat kā tofika autors te interesējas, kādas kuļmašīnas nāk kādu gadu range roverim, tieši tāpat vajag interesēties, ko kāda ražojuma liks gāzes iekārtai. Ja ļaujas brīvi pašplūsmai, lai saliek kādus sūdus grib un ieruba kosmisku ceņņiku - rezultāts garantēts.

msh 06.07.2012 3:12

Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.

Nevis sadzīvot, bet tikt galā. Kannas variants ir tipiskais variants, kur kaut kādi servisnieki cilvēku vienkārši naturāli slauc.

msh 05.07.2012 19:42

Sandis_UR rakstīja:

Bija Voyagers 2001 gada, 3.3 , uzliku gāzi 600 ls pie Heinriha.

Pa cik gadā sanāca braukt 50 000km , tad teoretiski gāzei vajadzētu atmaksāties, taču noriebās tas čakars. Ik pēc 300km jādomā kur pidlīsies, apkopes jātaisa gan mašīnai gan gāzes iekārtai, pei tam regulāri jāseko līdzi svečvadiem, aizdedzes bobinām utt.

+ ziemā ja brauc uz darbu no tās gāzes iekārtas tāpat nav jēgas, jo gāze ieslēdaz tikai pēc 3-4 km un pēc 8 km jau es esmu darbā.

Uz somiju; igauniju; vaciju braucot paļauties uz gāzes uzpildes stacijām ir riskanti, ja vien nēesi stundām urbis kartes un ieplānojis savu maršutu un apstāšanās vietas pēc gāzes., bet Mašīnai ir jākalpo cilvēkam, bet gāzes variantā sanāk kalpot gāzes iekārtai. Latvijā arī ne visos attalos reģionos nav gāzes iekārtas pa ceļam, līdz ar to tapatas sanāk daudz braukāt ar bendzīnu.

Gāzes iekārta manuprāt atmaksājas tikai un vienīgi tad ja var uzlikt nezaudējot vietu 150 l balonu, lai var nobraukt 800km bez bēdām, ciādi visas "slēptās izmakas" : gāzes uzpildes stacijas meklēšana; brauksāna uz staciju 2x biežāk nekā ar normālo degvielu; papildus zaudētais laiks; ne visur tās gāzes uzpildes strādā arī 24h; papildus apkopes; papildus iztērētais laiks un aizbraukšana uz apkopēm; papildus daļas utt un vēl beidzot LAIKS, tad sanak ka gāze=dīzelis.

P.S ar gāzi norbaucu 2 gauds, imho vienīga valsts kur atmaksājas gāzes iekarta ir PL, jo tur katrs poļu pans, kam nav slinkums ir savā sētā uzcēlis gāzes uzpildes staciju.

Izklausās interesanti. Es gadu pabraucu ar gazificētu A80, ko lai saka - līdzi sekošanas teksts ir vai nu domāts priekš mašīnām ar sūdīgākiem [neizturīgākiem] motoriem kā veco VAGmobīļu motori, vai arī lai būtu kāds iemesls kā pamatot gala lietotājam - nejēgam, kāpēc viņam tur kaut kas čakarējas - nesekoju līdzi nekam, motortelpā tāpat viss bija vairāk vai mazāk tirsā , par to, ka gāze varētu arī šaut, uzzināju gadu vēlāk, kad metu laukā motoru un iekārtu [1.8 karburatornieka vietā liku 2.0 špricmotoru, kuru ar pirmo paaudzi pārot netaisījos]. Pie tā, ka visu laiku rullējot tālos gabalus, neieliki lielu balonu, laikam vari vainot pats sevi, jo "var nobraukt tikai 300 kilometrus" es tavā postā varu izlasīt kādas četras reizes, tikai katru reizi savādāk pasniegtu Un 3-4 kilometru ilga silšana līdz špricgāzes reduktoram nepieciešamajiem 40 grādiem - tur laikam varēsi vainot vai nu ražotāju/modeli, vai arī mašīnas stāvokli.

msh 05.07.2012 19:11

DekstersFF rakstīja:

Es patērēju krietni vairāk par tevi atšķaidīto,kā tu te kladzini, degvielu un nesūdzos.

Kas jums visiem ir?? Tik tiešām mazi jo mazi krāniņi,ka tā par visu jāgaužas??

Tiešām tu tik daudz braukā ar aprīli lai tu ar aprīli nokurinātu vairāk zupas nekā es ar audī? Nu varbūt...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti