Pizģec - nereaģē uz potēm, bet potes tomēr pasargā no smagas slimības gaitas...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pizģec - nereaģē uz potēm, bet potes tomēr pasargā no smagas slimības gaitas...
Nu, pie tā ka tu SUV klasi uztver tieši tik lielu cik veikalinga makaronu karinātāji to pasniedz, tavi centieni man piekarināt skauģa birku paliek vēl tragikomiskāki, jo pēc taviem kritērijiem arī mans golfs ir SUV, un līdz ar to es nevaru skaust to kas man ir pašam...
Bradypus rakstīja:
msh rakstīja: Šodien pirmo reizi tuvplānā apskatīju VW ID3, jo tas stāvēja pie mūsu pagastnama. Es biju šokā - tā kaste stāvēja blakus C6 urodam [alraudam] un bija vienos izmēros - jauna golfa klases elektrokaste vienos izmēros ar 15 gadus vecu A6!
Daudz esi dzīvē palaidis garām. Mūsu platuma grādos jau sen neviens nevēlas braukt ar ceļiem pie ausīm. Tā nav nekāda elektroauto īpatnība. Erī Eiropas dienvidos pie tava minimālisma vēl turas tikai franči atsevišķos reģionos. Arī Itālijā un Spānijā SUV jau ir norma un visas stāvvietas ir tiem gana piemērotas.
Tu kā parasti esi domu palaidis garām. Mūsu platuma grādos tevis aprakstītā iemesla dēļ jau sen pērk golfus un passātus, un polo redzami ļoti minimāli - kamēr te ir stāsts par to ka golfa klases ID3 ir nenormāli liels - smags arī, protams.
P.N. Tevis nosauktā "nevēlēšanās" gan ir ar citu iemeslu - tā kā pie mums iecienīts pirkt lietotas mašīnas, tad attiecīgi pērkot desmitgadīgu mašīnu ir daudz vieglāk nopirkt lielāku un/vai krutāka ražotāja mašīnu.Šī paša iemesla dēļ pie mums ir tik liela proporcija ar aužiem, fofāgeniem un behām, tajā skaitā pie mums mēdz diezgan jūtamās proporcijās savākties mašīnas kuras rietumos bija retas - teiksim, C4 A6 2.5 TDI quattro patiesībā uzražoja diezgan mazu eksemplāru skaitu [pret kopējo 2.5 TDI eksemplāru daudzumu] - pie mums 10 gadus atpakaļ tāda mašīna bija diezgan izplatīta un relatīvi viegli nopērkama...
Es ļoti ceru ka ar saules paneļu ietaupījumu nav tāpat kā ar elektrokastu ietaupījumu - kur dižais ietaupījums realitātē izrādās tikai uz citas krutas, dārgas un jaunas mašīnas fona...
Pārfrāzēšu tevi - man neskauž atsevišķu indivīdu veikla situācijas izmantošana lai pazīmētos, bet satrauc stulba pūļa ticība ražotāju veikalingam un patiesie šādas rīcības rezultāti
Par pārējo - jā, mēs jau esam noskaidrojuši - tavas atrunas par labu džipam ir par draņķīgā dejotāja tēmu, jo kā jau noprotams, Rīgā vajag pilnpiedziņu, uz autostrādēm liela suņubūda ir konfekte un transportlīdzeklis kurā jāierāpjas ir riktīgi ērts. Vienvārdsakot, tieši tāda stila atrunas kā elektrokastu lietotājiem. Žēl tikai ka pats nesaredzi līdzību. Bet varbūt vienkārši negribi saskatīt
Kā tas tā nākas ka šajā tēmā tu domā un rīkojies saprātīgi un tev citi neskauž, kamēr mašīnu izvēles tēmā, uz kuru attiecas tādi paši faktori, tu izvēlies modīgo risinājumu un tiem kas domā tāpat kā tu šajā tēmā, tava izvēle pēkšņi skauž?
Šodien pirmo reizi tuvplānā apskatīju VW ID3, jo tas stāvēja pie mūsu pagastnama. Es biju šokā - tā kaste stāvēja blakus C6 urodam [alraudam] un bija vienos izmēros - jauna golfa klases elektrokaste vienos izmēros ar 15 gadus vecu A6!
Pārāk viegli un nekritiski? Es pieņemu tos kas atbilst tam ko es redzu.
Pirmkārt, vienkāršāk ir te paprasīt. Otrkārt, kā es varu zināt kādus atslēgas vārdus rakstīt meklējot kaut kādu šitādu huiņu?
Nu jā, tu mums esi tas plakanzemietis ar tev domātajām pasaciņām. Plakanzemietis kas ir tik stulbs ka nepamanīja ka pagājušoziem kad valdībai vajadzēja pieņemt dažādus idiotismus, saeimā tāda "opozīcija" nepastāvēja. Jā, protams, parasti vismaz viena partija skaļi deklamēja "mums šitas nav pieņemams!" - bet nu tas tādiem tava līmeņa plakanzemiešiem, kuriem nerodas jautājumi par to kāpēc tāda "pretvalstiska" partija kā Saskaņa labprāt piedalījās šajā cirkā, vajadzīgajos brīžos balsojot "par". Pie viena paldies ka nosauci faktu un pasaciņu kombināciju kas tev ir iebarota lai tu naktīs mierīgi gulētu, mierīgi uzņemtu propagandas mēdītājus un mierīgi špricētos pret iesnām...
Šodien paņemot palīgā kolēģi un kaimiņu tika iecelts turbiķis - pirms tam golfs pastāvēja dažas dienas ar tukšu motortelpu un es bik padarbojos ar smilšu balonu, cīnoties ar rūsu. Jautrākais priekšā stāvošais pasāciens - sakombinēt miljonu dažādu trubu...
Kāpēc uzreiz jenotība? Jenotība ir daļa no politmafijas grupējuma.
Izskaidrojiet man to prikolu - tad pieKariņš nemaz jenotības vēlēšanu listē nebija?
Ļeņinam bija jāsagrabj vara visā valstī, attiecīgi ekonomika tika izmantota šim nolūkam.
Ko tu lieto? Maigāko tu varbūt vari pievilkt klāt aiz ausīm, un tikai divu blakus faktoru dēļ - pirmkārt, medicīnas attīstības dēļ divdesmitajā gadsimtā no visādām epidēmijām mira mazāk nekā agrākos gadsimtos, otrkārt, senākos laikos bez modernākas loģistikas armijas mēdza izmantot zemnieku saimniecības pa tiešo apgādei, un ienaidnieki attiecīgi tās mēdza nopostīt tieši kā ienaidnieku apgādājošu īpašumu. Savādāk - padomju režīms bija vienīgais kura mērķis bija iznīcināt latviešu tautu. Krustnešu mērķis bija pievērst kristietībai nevis iznīcināt, un pirms 800 gadiem pat nebija tādas latviešu tautas, tikai ciltis kas savā starpā ķīvējās. Visādiem "mazajiem" režīmiem - poļiem, zviedriem utt - šī zeme interesēja tikai no ekonomiskā viedokļa un iedzīvotāji īpaši nerūpēja kamēr tie ir lojāli. Krievijas cari no deviņpadsmitā gada vidus gribēja latviešus pārkrievot, bet diezgan neefektīvā veidā - uzspiežot krievu valodas lietošanu noteiktās vietās. Kamēr padomju režīms pēc varas sagrābšanas vispirms inteliģenci apšāva vai deportēja uz nāves nometnēm un pārējo sabiedrības krējumu deportēja - vīriešus uz nāves nometnēm, sievietes un bērnus tāpat, lai apmirst vai asimilējas. Un pēc kara, kad inteliģence bija vai nu jau apšauta, vai aizmukusi vai salauzta, vēl tik vajadzēja pa vienam nolasīt atlikušos pretestības pārstāvjus un pumpēt iekšā imigrantus .
Vispār interesanti, diez kā tas viss būtu izskatījies bez kara... Gan jau būtu kādas 2-3 deportācijas viena aiz otras un tad, kad vieta būtu atbrīvota, būtu sākts pumpēt iekšā imigrantus.
Kāds sakars Abrenei ar dzelzceļu nojaukšanu? Abrene vispār vairs nav nekāds dzelzceļa mezgls - jo LDz nojauca Ieriķu - Abrenes dzelzceļa līniju - lai arī otrā robežas pusē, nu jau diezgan lielos kokos ieaugušas, sliedes vēl ir, jo RŽD vadībai nojaukt tur kaut kādus 10 vai cik tur kilometrus dzelzceļa nav intereses. Bet bez šīs Latvijas dzelzceļa līnijas Pitalovas stacija ir parasta stacija. Tam mezglam bija nozīme tajā laikā kad pastāvēja satiksme starp Ļeņingradu un Rīgu; tas bija taisnākais ceļš - kravu pārvadājumiem, kuri nāk no Krievijas vidienes, tas bija tikai līkums un tāpēc arī tur satiksmi pārtrauca. Bet Ērgļu līniju nojauca jo to savulaik nepaguva uzbūvēt līdz galam, un esošajā variantā, pie tā ka mūsu valdīkļiem sociālais aspekts pie kājas, no tās nebija nekādas jēgas. Arī tolaik kad to būvēja, trīsdesmitajos, ļoti liels pamatojums tam bija reģionu attīstība, un ne jau nepietiekama esošo dzelzceļa līniju caurlaides spēja.
Jā, nav - es palasu tad kad gribu sev sabojāt garastāvokli. Bet tu pilnīgi prognozējamā kārtā to visu vienkārši noraidi jo negribi tam ticēt, un nevis tāpēc ka tu varētu to atspēkot. Es ļoti vēlētos lai kāds smuki atspēkotu pa punktiem visu to ko viņš publicē - diemžēl tas ko viņš publicē pārāk labi sniedz skaidrojumu tam, kāpēc pie mums vienmēr valdīkļi visu dara nepareizi un rīkojas izšķērdīgi...
eidis rakstīja: Negatīvs gambls?
Cik izdzēri, lai līdz šim nonāktu. Protesta balsojums varēja piezemēties pilnīgi jebkur. Sagaidīt, ka beneficārs būs jenoti, varētu tikai prātu izkūkojis alkāns.
Līdz ar to Gobzema motīvs visus apdirst, sasolīt idiotiskus solījumus un gaidīt rezultātus, paliks noslēpums
www.facebook.com/ruslans.strakis.10/posts/pfbid02ydjgW1jn18UiQWikqGEtTTwZGXBQYBjjo3vjsminBipGXMZx9PgXkHGn72jaGQK7l?__cft__[0]=AZU1grZDAya8jXctZxYqGTnoCxcJYbuQbUfuFYo3N6Q83JFBxEvGNPb84ljJED-Sws3Q-LkyalmZcPIZFQMcqQwQZoA6vHKRxYz5OfTjNUTAfHgCXm6X4DbHzNRTCqGWmy82Eu1km5lpEyn34bu321JExBRcJerEdqEEb7dANq-zgA&__tn__=%2CO%2CP-R
Iemesls pietiekami labs?
Atkarīgs no tā, cik lielus sūdus valdīkļi taisīs. Ja vajadzēs, tad gan jau tas pats gobzems būs atpakaļ, jo vadāmā opozīcija tādos gadījumos ir nepieciešama. Padomā tikai cik būtu slikti ar īstu opozīciju - vēlēšanās tāda varētu savākt nevēlami daudz balsu, un pret kaut ko protestējot var arī izdomāt šturmēt kādu valdības ēku...
Tas jau tevis paša, tikai uzrakstīts bez saprašanas ka pašam labāk piestāv nekā tiem kam tu to adresēji ;)
Ā, un mērkaķa pozā tās sitas nevis pret zodu bet pret vēderu? Nu tā sanāk pēc tavas loģikas Vispār pastāstīšu tev noslēpumu - parastiem velosipēdiem sēdekļa augstums ir regulējams, un ja truba ir par īsu, to var nomainīt uz garāku. Un tagad, tā kā tu neko citu bez BMXiem neesi redzējis, ielikšu tev trīs bildes ar maniem velosipēdiem kuriem noregulēts sēdeklis atbilstoši manam 1,95m garumam - lai to panāktu lielajam ričukam ir salieķa sēdekļa truba, salieķim truba kas sastukāta no vienas salieķa trubas un vienas vidēji garās parasta ričuka trubas, un tandēmam garākā truba uz to resnumu ko izdevās nopirkt, kura tur ir savā pilnā garumā.
Nu bet tu jau esi tāds idiots - jo tu neesi sapratis ka gobzema solījumi bija lai tiem kādi stulbi cilvēki ticētu, bet priekš tādiem stulbeņiem kā tu kas tic ka kāds tos solījumus ņems par pilnu, un ka tāda gobzema dēļ jābalso par smukajiem ģīmīšiem valdībā.
Jenotības vēlētājiem es pārmetu stulbumu - nobalsot par partiju kas savus pagājušos priekšvēlēšanu solījumus ir ne tikai neizpildījusi bet nodarbojusies ar krāpniecību un kaitniecību lielos apmēros, bez poņas ka "opozīcijas" neizpildāmie solījumi tieši tāpēc tādi fantastiski arī ir uzcepti - lai būtu redzami neizpildāmi.
Tur nav par ko smieties, tas ir likumsakarīgi - savu lomu viņš izpildīja labi, jenotība un vēl pāris lielāko zagļu partijas ir guvušas labus panākumus jo idioti ar īsu atmiņu par tiem nobalsoja "lai tikai gobzems netiktu pie varas" - viņam tagad attiecīgi vairs nav vajadzīgs spēlēt cirku un tāpēc viņš izstājas. Kad valdīkļiem atkal vajadzēs zibensnovedēju, tad gobzems atkal tiks pasaukts ārā.
Nē, sliktākais ir jenotības panākumi. Kā redzams - politiskā cirka organizēšana atmaksājas - var zagt un izsaimniekot neierobežotos daudzumos, vienlaicīgi publiski tēlojot pilnīgus zābakus un nemākuļus, bet vajag tikai noorganizēt lai kaut kāds gobzems uztaisa klaunādi un lūdzu - tā vietā lai būtu pelnīts zābaks pa dirsu, rezultātā ir lieliski panākumi.
Nedēļu atpakaļ ričuks mani normāli uzmeta. Sestdienā izbraukāju Palangu, bija ļoti foršs brauciens - svētdien no rīta sataisījos aizbraukt uz dievkalpojumu, izbraucu uz šosejas, atčaknos ka kaut kā baigi mīksti priekšas dakša uzvedas - jā, kā tad, salūzusi, tikai šoreiz pamanījusies pa kluso; parasti kad aizlūzt tad pirmā pazīme ir čīkstoņa. Nu neko, griezu atpakaļ [tik pēc tam atčaknījos ka pusautomāts 50 metrus no šosejas 6 km tālāk būtu bijis viena zvana attālumā] un aizgāju uz dievkalpojumu tepat, pēc tam sadalīju ričuku reizinātājos un pieķēros nopietnāk tai lietai
1) No nulles uztaisīju priekšas dakšai to galu kas pievienojas stūres savienojumam. Pēc kārtas izgriezu augšu, apakšu, ārējos sānus, iekšējos sānus un līdzšinējās sagraizītās 2 mm kvadrātcaurules vietā iemetināju sānus kas izgriezti no 3 mm bleķa. Iekšā iemetināju pastiprinājumus lai sasietu kopā ārpusi ar iekšpusi, un vēl kaut kādas šuves no iekšpuses sametināju, un vēl ārpusē pa virsu pret stūres savienojuma kvadrātcauruli uzmetināju katrā pusē divas blakus esošas [lai būtu trīs šuves, nevis divas] 2 mm biezas strēmeles kā pastiprinājumu. Nu ja šitas salūzīs tad jātaisa pašnāvība
Kaut kur tālāk gan kaut kas lūzt varētu, šitas gals tagad noteikti ir daudz stingrāks nekā bija līdz ar to kaut kas cits noteikti gribēs locīties. Vēl pie viena noamputēju vienu bremzes trubas stiprinājumu un tā vietā uzmetināju divus citus, un uzliku dažas šuves dažām aizdomīgām plaisiņām.
2) Pie vienām mokām izdomāju tikt galā ar priekšas pārslēdzēju. Kādu laiku atpakaļ apgriezu monobloku otrādi, ieguvums bija klaņi vienādā attālumā no rāmja kas bija tas ko centos iegūt - blakusefekts bija tas ka pārslēdzējs praktiski nebija spējīgs aizsniegt trešo zobratu, viss tas čemurs pārvietojās viena zobrata tiesu, septiņus milimetrus, uz āru. Sākotnēji gribējās nopirkt garās skrūves un pārskrūvēt zobratus uz iekšu, tad sapratu ka tas nav vajadzīgs un jāatstāj kā ir, tikai jāpārnes pārslēdzējs uz āru. Un tā kā man nejauši gadījās dabūt pārslēdzēju kas paredzēts 31,8 mm trubai, nevis 28,6 mm, kuram bija jāliek apakšā starplikas lai tas turētos, tātad sameklēju 32 mm trubiņu un to piemetināju, kādus 5 mm uz āru, lai dabūtu nepieciešamos 7 mm.
3) Beidzot saņēmos un izmainīju stūres leņķi - rāmī aizgriezu stāvābolu stiprinājumu, paliecu uz aizmuguri un piemetināju. Cik daudz tas izmainījās, uz aci pateikt nevar, bet uz izjūtām var. Ieguvums ir tieši tik, cik vajadzēja - uz izjūtām nevar manīt ka būtu palicis grūtāk stūrēt [lai arī noteikti ir], toties var manīt ka ričuks ir palicis stabilāks
Kas vēl drīzumā jāizdara - jāpārtaisa kāja - jāpievieno vēl viens magnēts lai to noturētu arī izlaistā stāvoklī, un tā jāsaīsina - gan tāpēc ka tagad līdz ar stūres leņķa izmaiņu tā ir palikusi vēl vairāk par garu, gan tāpēc ka es vēlos izmēģināt pēdu siksnas , bet tas nozīmē nepieciešamību varēt apstāties uz rokām - vēl pirms stūres leņķa izmaiņas ar rokām atsperoties uz kājas uzlikt nevarēju, tāpēc jāuztaisa tā lai tas nebūtu problēma. Un tāpēc arī magnēts, jo no tik īsas kājas tas velosipēds ļoti gribēs nokrist. Jāpārjauc brīvrumbas mehānisms; savulaik par daudz sasmērēju, mēdz pārlekt, tas jānovērš. Jāsamaina aizmugures dangs. Jāsalabo un jāuzlabo tumbiņas lādētājs.