iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.06.2012 8:23

Kas jau kuram tuvāks

msh 12.06.2012 8:21

To tu man pastāsti, vienīgais ķīselis ar ko man ir saskarsme ir pustukša A pudele ar tankā par pilno cenu ielietu ķīseli tīrīšanas nolūkiem

msh 11.06.2012 23:25

Palaidniex rakstīja:

Tad jau arī baļķvedēju drīkst uzkraut cik tas spēj, brutāli pārkāpjot max atļauto tr. līdz. sastāva svaru?

Un max ātruma ierobežojumu var pārsniegt taču gandrīz ar jebkuru auto. Sanāk, ka cilvēki pērk tr. līdzekļus, lai pārkāptu CSN? Moš tad nakiu tos CSN? Visi brauksi m pēc poņāķijām un vairāk taisnības tiem kam biezāks vāgens?

Toč laikam lauķiem nesaprast...

Atšķirībā no tava pārkrautā baļkuvedēja, vieglā mašīna ir uztaisīta adekvāta tās iespējamajam maksimālajam ātrumam, tb vilkt tik, cik iet ir pilnīgi normāla lieta, vismaz no mašīnas ekspluatācijas viedokļa, bet tik tālu tu laikam neesi aizdomājies. Vismaz es neesmu savā audī vēl atradis uzlīmi ar tekstu "lai arī šī mašīna ir spējīga sasniegt 200 kmph, ar šo mašīnu nedrīkst braukt ātrāk par 120 kmph, savādāk var dabūt sodu", varbūt alfās tādas ir

A par to tavu ātruma pārsniegšanu - iedomāsimies ka motoru spējas izsaka tikai tilpums un jauda ir proporcionāla tam - ja 90 kmph uzturēšanai uz šosejas mocim pietiek ar 100 kubiem, tad viens litrs ir 10x lielāks motors nekā vajadzīgs. Pārnesot šādu analoģiju uz vieglajām mašīnām - pieņemot ka kaut kāds A80 vai golfs ar 800 kubu motoru spētu sniegt līdzīgu rezultātu, dabā eksistējošie pāris litri ir tikai divarpus reižu rezerve

msh 11.06.2012 23:09

Seene rakstīja:

Lauķismu gan. Diez vai ar moci esi braucis, ja šāds viedoklis. Pēc tiesību iegūšanas braukāju ar 500 kubiem, bet ir skaidrs, ka nu jau ir par maz - divatā braucot prasās 650-750. Litrs "parastam" mocim gan ir krietni vairāk, nekā ikdienas satiksmē nepieciešams. Tomēr ir moči kam tas tā tik vien pietiek, un ne jau noteikumu pārkāpšanai.

A ko divatā ar piecsimt kubiem grūti izdarīt - skaidu atraut? Ālēties?

Pilnīgi par palaidnieku jāpaliek - tev kā daudz ceļojušam būtu jābūt pamanījušam ka dienvideiropā pilsētās ir pilns ar visādiem pļerdakiem ar darba tilpumu 50-125 kubu robežās. Cilvēki brauc un nekādu problēmu. Tev 500 par maz...

Kad es biju ačgārnajā salā, es vienu brīdi apsvēru domu par kaut kāda 125 kubu pļerdaka iegādi lai brauktu uz darbu - jo A kategorija man nav - bet nu tā kā 125 kubu četrtaktniekam vmax ir tikpat liels, cik viņiem ir atļautais ātrums uz autostrādēm un reālais iz A klases ceļiem, nebūtu vērts - visu laiku zāģēt motoru pilnā ručkā

msh 11.06.2012 22:47

Cilvēks redz to, ko grib ieraudzīt. Dek$ters arī apgalvo ka divdesmitgadīgus audī dižajā pilsētā nefiga vairs nevarot redzēt. Es gan nepilnu gadu atpakaļ atgriežoties no ačgārnās salas, mikrobam iebraucot pirmajā rajonā aš pilnīgi no aizkustinājuma pāris asaras notraucu, jo pie mājām saparkoti viens pēc otra stāvēja divdesmitgadīgi audī un fofāgeni, kādus ačgārnajā salā varēja labi ja pāris gabalus pa visu pilsētu atrast.

msh 11.06.2012 22:39

Sēnem žetons par garu cīņu ar diviem bezceriem

msh 11.06.2012 22:23

Krāsaino tak mazdās vai opeļos liet nedrīkst

msh 11.06.2012 9:09

Lauķismu vai reālismu?

Reku, teiksim, kāds ferrārī vai lambordžīnī vai hoķ poršs maksā stipri jūtami vairāk nekā litrīgs mocis - kā tu domā, vai tādus arī pērk lai ievērojot CSN piedalītos ceļu satiksmē? Gribi ar moci piedalīties ceļu satiksmē - latvijas apstākļiem tam ir domāti 125 kubi, ārzemju apstākļiem kādi 250

msh 11.06.2012 2:11

DekstersFF rakstīja:

Tieši par šo attieksmi mani izbanoja no motopowera, jo tur pat portāla īpašnieks atbalsta noteikumu paºkāpumu.

Es domāju gan. Kurš tad pērk litrīgus močus lai ievērotu CSN, ja neskaita atsevišķus dīvaiņus?

msh 10.06.2012 21:35

smaidiigais rakstīja:

vaitad visas mašīnas ir tikai 50+ 'štukām' gadā?

piemēri par mazmašīnu, kas nebūt nenobrauc daudz:

a) cilvēks gados mazpilsētā, brauc tik uz bodi un atpakaļ

b) mašīna tikko tiesības nolikušai studentei, kas ikdienā tapat pārvietojas ar riteni/tramvaju

c) otrā / trešā mašīna biezā ģimenē ar ko suni uz treniņu vest

utt utt

A kāda jēga mazam nobraukumam pirkt jaunu kujdaju, nevis desmitgadīgu premiumu?

a) Cilvēks gados no kādas naudas pacels jaunu kujdaju?

b) Cik būs tādu studenšu, kurām vecāki varēs jaunu mizu pacelt? Nē nu nedaudzas ir, jā.

c) Nu es nezinu kas tas par biezo, kas gribēs tikt redzēts kujdajā, nevis greznā mersī...

msh 10.06.2012 10:10

Šajā forumā jau kaut kad bija lasāma cilvēku pieredze, kas notiek ar kaut kādiem tukšoniem un santa fe, ja ar tādiem dara to, ko ar kujdajiem domāts darīt - brauc - aizmirsu kurš te bija tas lietotājs, kurš pēc dažu gadu lietošanas pārdeva, jo baidījās ka glāzes rūsas dēļ neizjūk

Protams, gadās arī tādi cilvēki kā manas muteres vecis, kas nopērk jaunu kujdaju nevis dēļ vajadzības gadā braukāt 50+ štukas, bet vienkārši tāpēc, ka veikalinga speciālisti iestāstījuši ka tā ir mašīna un piedevām jauna... Gan šaubos ka tādu ir daudz

msh 09.06.2012 23:19

Nu kā tu nesaproti - deksters pats atzinās ka ir lauķis - a lauķim kas ir patīkami? Braucot dzirdēt no motortelpas nākošu četru katlu kuļmašīnas klaboņu un graboņu. Pasarg dievs kaut kādu V8, kurš negrab un patērē daudzus litrus, lai arī gāzi!

msh 09.06.2012 6:18

GB12 rakstīja:

Nu re, par to jau ir stāsts. neaizdzenamu mašīnu NAV, neuzlaužamu signalizāciju vai imobilaizeru NAV un, ja kāds tavu auto būs nopietni noskatījis, vari krāmēt tam virsū dajebko, mašīnas pazušana ir tīri laika jautājums. Nu jā, tur varētu tev piekrist, ka vecu lūzni no urļikiem pasargāt ar sīgu ir iespējams.

Nav (vismaz neesmu redzējis) statistikas, cik no auto ir palikuši pie īpašniekiem, pateicoties kādām pretaizdzīšanas ierīcēm. Pēc pieredzes, pēdējo piecu gadu laikā starp maniem klientiem bija viens gadījums, kas varēja izraisīt aizdomas, mašīna bija Audi A4. Bet ir bijuši, ka nozog mašīnas, kuras aprīkotas ar krutākajām siģenēm, imobilaizeriem, pie tam vēl, stāv maksas stojankā.

Vispār jau tas joks ir tāds, ka jaunāka mašīna ar megasignalizāciju laikam būs tas sliktākais piemērs. Es atļaušos apšaubīt ka izpildījums tur būs diži atšķirīgs kā vecākām mašīnām, pa kādu elektrosistēmām nācies šrotos rakties - vadības bloks kaut kur vadītājam pie kājām, vadi samesti pa virsu utt - un tikai pati uzliktā ierīce dārgāka Neesmu dzirdējis ka kāds sigu uzstādītājs jaunām mašīnām nodarbotos ar salona izārdīšanu un esošās elektrosistēmas pārveidi lai uzliktu normāli. Nu kaut kā šitā content1-foto.inbox.lv/...

msh 09.06.2012 5:52

msh 08.06.2012 14:33

DekstersFF rakstīja: no audistaila

msh-Biedra tituls: Izraidīts no foruma

Pārgudrais lauķītis.

Vai to saka ar vecuma plānprātību sirgstošs subjekts, kuram ir bans tādā spanīgā forumā kā iauto?

msh 08.06.2012 14:32

Palaidniex rakstīja:

Klausies - kas maksā sodu namīpašumam par nenotīrītām lāstekām - sētnieks vai nama īpašnieks/apsaimniekotājs?

Un kas traucē rēķinu, norādot protokolu apmaksāt jebkurai citai protokolā nenorādīai personai? Piedrāzt izrakstīja milicis sodu vadīājam īpašniekam, vai par neatbilstoši ātri pārvietojošos tr. līdzekli vai nepareizi noparkoto tā saimniekam

Jūš tiešām visi kolektīvi esat padarījuši dauna sindromui par lipīgu?

Uzlikto siodu jāapmaksā, bet nav būtiski kurš tieši to dara. Ja tam netici - iekasē no bračkas sodu par nepareizu parkingu, par ātrumu utt skaidrucī un tad no sava konta veic pārskaitījumu, ja tā labpatīkās vairāk?

Bet pareizāk - uzliec bračkam uz galda protokolu un pasaki burvju vārdu - SKRIEŠUS apmaksāt!

Piemērs speciāli priekš palaidniekiem ar īpaši lēnu aizdedzi.

Tātad, tavs brālis ar tačku atraujas sodu. Viņš tev iedod piķi un tu samaksā - a kas ar sodāmību, ko? Administratīvais sods arī dzēsīsies? Jeb tu "uzliec bračkam uz galda sodu un pasaki burvju vārdu - SKRIEŠUS apmaksāt un izdzēst no datubāzēm sodu!"?

msh 08.06.2012 14:25

GB12 rakstīja:

Par tādu, ar kuru auto kļūst neaizdzenams? Nē, neesmu dzirdējis. Padalīsies ar info?

Neaizdzenams? Aizdzenams ir jebkas, jautājums tikai cik ilgi jādarbojas lai aizdzītu, un cik lielu speciālistu tam vajag. Tos, kas zog jaunas mašīnas daļām, nevis izpriecām, varbūt arī neaizturētu - bet tikai varbūt, jo signalizācijas arī jaunām mašīnām diez vai īpaši bieži kāds uzliek pietiekami neuzkrītoši. Jebkurā gadījumā tāds zaglis diez vai kādu ar nosperto mašīnu notrieks - tikai pati mašīna pazudīs ar galiem.

Bet pret visādiem urlātiem mašīnu neaizdzenamu var padarīt principā ar jebko - lētāko sigu, kaut kādu veiklu paštaisītu imobilaizeri vai ko tādu - galvenais to lietu nostrādāt pietiekami smuki. Diez vai kāds urlāts tiks galā ar sigu, kura ieintegrēta esošajā instalācijā, izmantojot oriģinālos štekerus un nobāžot vadības bloku kaut kādā neparastā vietā

msh 07.06.2012 20:33

Kā kā? Par dažādām pretaidzīšanas ierīcēm neesi dzirdējis?

msh 07.06.2012 19:38

Pardon, esi atbildīgs par mašīnu, kas nofizģīta to aizbraucot.

msh 07.06.2012 19:26

GB12 rakstīja:

Nav jānodarbojas. Bet ir jāuzņemas kaut kāda atbildība par savu īpašumu. Ja tev mašīnu nozog, tu par to neesi atbildīgs, ja tu viņu kādam iedod labprātīgi, tad tā jau ir arī tava atbildība, kuru, kā redzu, tu dikti centies no sevis novelt. Nedod mašīnu brālim un viņš netaisīs sodus. Punkts.

Paga, bet ja tev mašīnu nozog kaut kā, kas neiesaista ejakulatoru vai velkošu mašīnu, pēc tavas loģikas tu vienalga esi vainīgs, jo savādāku mašīnas nofizģīsanu IR iespējams novērst.

msh 07.06.2012 18:31

DekstersFF rakstīja: msh jau stāsta, ka brauc un neredz, kas notiek apkārt, attiecīgi viņš ir sēņotājs lauķis. Auto tev ar tāds kāºtīgs lauķa braucamais.

Viss sakrīt.

Hm, agrāk viens cepās ka es braucot agresīvi. Tagad es, kā izrādās, sēņoju. Laikam deksters ir apgādājies ar kristāla bumbu ka spēj tik labi noteikt...

Lauķa braucamais? Tā kā tu esi iebāzis galvu kūdras čupā un neredzi kas apkārt notiek, painteresējies kāda ražotāja kādas mašīnas kādu modeli sauc par "zemnieka sapni".

Un vispār - paskatoties kādu mašīnu apkārt ir vairāk - audī deviņdesmit vai tomēr žopeļa astmu - astmu ir vairāk. Bet nu tā jau arī ir - kāpēc gan pirkt tādu dārgu marku kā audī, ja var žopeli, bet dīzelītis - tas vispār ir fantastiš. Es jau zināju ka deksters ir nomaskējies lauķis, vienkārši rīdzenieki ir pret viņu sazvērērējušies un sabūvējuši viņa purvam mājas apkārt un sākuši pa vietējajiem ceļiem ar saviem audī braukt, neļaujot deksteram pukšķināt ar viņam piedienošo peksīti bet tā vietā liekot nopirkt mazdu...

msh 07.06.2012 17:40

DekstersFF rakstīja: msh ?? content21-foto.inbox.lv/...

Deksters?? www.snail-world.com/...

msh 07.06.2012 17:39

Palaidniex rakstīja:

ne mēs runājam par citām valstīm, nedz tur dzīviojam, nedz mūš tas skar, ja neesi pamanījis

gribi, lai būu tava feisa atpazīšana? toč gribi? esi par 100% pārliecināts ka Tev to vajag?

tad rēķinies, ka maksas fočene dēļ:

1. sarežģītākas administrēšanas,

2. meklēšanas un

3. atpazīšanas procesa (sazvērestības teorijas gurū seeneem būs ko kviekt, ka atkal tiek vāktas personu seju fočenes un uzglabātas ļaunprātīgiem nolūkiem, nevis, lai atvieglotu pašu pieprasīto un pēc tam pašu darbībām traucēto un apgrūtināto atpazīstamību)

4. bezmantas stūrētāju vēlmei samaksāt un pieejamajiem "instrumentiem" piespiest samaksāt

būs divi ļoti ikkatru iepriecinoši fakti

1. gan lielāks tarifs,

2. gan soda punkti

patiešām to vēlies?

Atkal sākas tavi murgi par tēmu ka braucošu mašīnu fotografējot var nejauši iefotografēties svešs numurs bildē? Sēne jau minēja piemēru kā tas ir mūsu ziemeļu kaimiņiem - mašīnas īpašnieks saņem sodu, kurā viņam jānorāda kas vadīja mašīnu. Neder?

msh 07.06.2012 8:24

DekstersFF rakstīja:

Atnāc parādi, kur Opelim un Mazdai ir aklās zonas.

Tu esi no tiem, kas ar Audi brauc kā ar vismaz baļķvedēju, jebkur ņemot lielos radiusus un neko sev apkārt neredzot?

Aklā zona vieglajiem viņam Kaut kur izlasījis,ka tāda ir un nu kladzina.

Nu jā, protams, volvo kā jau vissūdīgākais tirgū esošais autoražotājs nevar uzlikt normālus spoguļus un tā vietā ieviesa sistēmu ar mirgojošām lampelēm, ja vadītājs izrāda vēlmi mainīt joslas, kamēr kāds ielīdis aklajā zonā, kamēr mazda un žopelis, kā jau premiuma ražotāji, tādas fīčas neliek jo aklo zonu šiem nav.... Vai ne?

msh 07.06.2012 8:17

Palaidniex rakstīja:

ja neesi pamanījis - maksas fotogrāfijām nenāk līdzi bonuspunkti...

līdz ar to tas ir tāds kā maksas pakalpojums auto īpašniekam - maksas fotoattēli pas spēju attīstīt ātrumu un nav svarīgi - auto pats ripo, tam palīdz īpašnieks vai seene...

Ja neesi pamanījis, ir valstis kurās nāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti